ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:51
 
Sokken verslijten
Buiktasjes vergaan
Maar echte liefde
Blijft altijd bestaan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:54
 
INGE721 schreef:
Sokken verslijten
Buiktasjes vergaan
Maar echte liefde
Blijft altijd bestaan Engeltje smiley



Amor omnia vincit (Liefde overwint alles)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 20:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Visser, je gaat toch niet vertellen dat jij een buiktasje hebt???? Er zijn grenzen!
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley En witte sokken doe je toch ook niet aan op een eerste date? Of heb jij van die witte sokken met Umbro erop????? ook zo erg....


Nee , sinds jij op het forum schrijft over die witte sokken durf ik dat niet meer aan. Huilende smiley, smiley in tranen
Gebruik ze nu nog maar voor m'n werk , daar kijken ze niet zo nauw.


Visser , die nog gen last heeft van z'n buikje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 21:59
 
INGE721 schreef:
Ik heb nu bijna een jaar ervaring met mijn lief(ahum) en volgens zijn profiel was hij een doenerig type en zocht ik niet iemand die samen op de bank wilde zitten. Heeeeeeele diepe zucht..........Het is domweg zo heerlijk om samen op de bank te zitten Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
En ja, hij heeft een buiktasje (alleen in de vakantie) maar het hoort bij hem.
Helaas ben ik zelf perfect Kotsende smiley Kotsende smiley maar echt hoor, liefde veranderd je.

ha ha jaa das het grappigge van liefde, je word vaak verliefd op iemand wat je totaal niet verwacht, de man met buiktasje, witte sokken in sandalen, korte broek Lachende smiley misschien ben ik het ook wel beetje vergeten hoe het is om op de bank te zitten met een man Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:01
 
JANS221 schreef:
Hang jij nu je vuile was buiten?
weet je d an nog niet dat visser een heel goed geheim wasmiddel heeft en op iedere maandag keurig netjes aan een lijntje in zijn tuin, 7 perfect witte onderbroeken, hemden en witte sokken heeft hangen? dus nee niks vuile was die buiten bij visser hangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:02
 
VISSER278 schreef:
Nee , sinds jij op het forum schrijft over die witte sokken durf ik dat niet meer aan. Huilende smiley, smiley in tranen
Gebruik ze nu nog maar voor m'n werk , daar kijken ze niet zo nauw.


Visser , die nog gen last heeft van z'n buikje.

hmmmm echt ook niet klein beetje buik Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:46
 
Als ik dit zo lees allemaal kunnen we beter op blote voeten in slippers lopen, met een jogging broek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt over ons sixpack (wat langzaam in een spoilertje veranderd Engeltje smiley ). of missch toch maar m'n laarzen. ik twijfel nog een beetje Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 00:45
 
PETRA944 schreef:
ha ha leuke avond toegewenst, beter doe je die oogkleppen niet op, voor ej eht weet zit ej op de bank en denkt eh Twijfelende smiley

Duh... tis een ongelijke strijd. Als je es wist wat voor barmannen ze tegenwoordig inzetten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 07:04
 
CARMEN073 schreef:
Duh... tis een ongelijke strijd. Als je es wist wat voor barmannen ze tegenwoordig inzetten! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Naar welke bar ga jij ? Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:07
 
ANNA415 schreef:
Naar welke bar ga jij ? Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley

Ja, ben daar gek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:35
 
CARMEN073 schreef:
Duh... tis een ongelijke strijd. Als je es wist wat voor barmannen ze tegenwoordig inzetten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:51
 
PETRA944 schreef:
Lachende smiley



Het is bar Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:05
 
CANADIAN073 schreef:
Als ik dit zo lees allemaal kunnen we beter op blote voeten in slippers lopen, met een jogging broek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt over ons sixpack (wat langzaam in een spoilertje veranderd Engeltje smiley ). of missch toch maar m'n laarzen. ik twijfel nog een beetje Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

met van die boerenlaarzen Smiley die vol vragen zit ach zolang je maar niet onderweg naar je date in de hondenpoep trapt met die laarzen, komt het vast wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:18
 
INGE721 schreef:
Sokken verslijten
Buiktasjes vergaan
Maar echte liefde
Blijft altijd bestaan Engeltje smiley

Kijk die is nog eens origineel.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 19:12
 
CARMEN073 schreef:
Ja, ben daar gek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hallo, je zei barmannen!!! Dan kun je er toch wel eentje voor mij over laten?! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 19:55
 
PETRA944 schreef:
met van die boerenlaarzen Smiley die vol vragen zit ach zolang je maar niet onderweg naar je date in de hondenpoep trapt met die laarzen, komt het vast wel goed.


Met dit weer Kotsende smiley zijn die Kaplaarzen wel makkelijk, maar doe toch maar m,n cowboyboots. Ben ik gelijk wat groter. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:09
 
ANNA415 schreef:
Hallo, je zei barmannen!!! Dan kun je er toch wel eentje voor mij over laten?! Coole smiley met zonnebril

Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:52
 
Wanneer een date?

Nou, laat ik duidelijk zijn ;), in de 1ste plaats, wil ik het gewoon ontmoeting noemen.
2de plaats, ik wil eerst minimaal enkele maanden optrekken, voor dat ik ook maar voor enkele procenten kan denken aan een relatie.


En een vriendschap kan leuk zijn, is leuk. sommigen zeggen, 'maar' vrienden, nou, ik vind dat heel wat....

Nb: dit is een geintje hoor, wou het nog weghalen vanochtend maar kon het niet op brengen dáarvoor uit me bedje te komen....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 18 mei 2013, 08:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:55
 
PETRA944 schreef:
andere vraag, hoe date je? En hoe date je veilig? het blijft internet.
je chat met iemand, en je hebt 1 foto van die ene maar gezien, maar hij lijkt heel leuk en dan komt de vraag wil je een keer met me eten?
ergens in een stad, die jijzelf niet kent, dus dan ontmoet je elkaar op het station.
niet een heel druk station waar je zo weer effe in een andere trein springt. eh en dan met die persoon in de auto naar het restaurant rijden?
Lijkt mij niet echt slim. Sowie so het afspreek punt een station. komt voor mij onveilig over, bij een verkeerd iemand, sta je ergens al zwak.
ook zegt het ergens iets, dat die persoon nu al de moeite niet neemt voor je om effe na je woonplaats te rijden. of ben ik nou zo overdreven voorzichtig?
In je eigen woonplaats is veel veiliger lijkt me, je spreekt gewoon af, als voorzorgsmaatregel zeg je tegen iemand waar je bent, houd mobiel bij.
wat vinden jullie van deze gedachten, verstandig of overdreven voorzichtig?
met respect geschreven voor de mensen die zo afspreken, ik denk eerlijk gezegd dat mannen er niet zo bij nadenken, dat een vrouw sneller aan veilig daten denkt, om risico,s uitte sluiten als het een verkeerde man is.

Goede vragen!!!

Doe ik morgen op reageren!

Mazzel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:37
 
CARMEN073 schreef:
Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 21:51
 
Ergens gelezen:

Herken je date.


En daar sta je dan. Op het station. Tussen de mensenmassa. En dan moet je op basis van een foto de juiste persoon zien te herkennen. Het zijn de momenten waarop ik me weleens afvraag waarom ik dat doe, dat online daten.
Al ijsberend, scan ik iedereen die voorbijkomt. Zou dat hem zijn? Is dat hem misschien? Ik ben weleens snel achter een kaartjesautomaat gedoken. Dat was toen ik iemand zag waarvan ik dacht dat hij het was, maar niet wilde dat dat zo was. En als dat wel zo was, dan wilde ik me eventjes mentaal voorbereiden. Gelukkig zit ik ernaast. Weer tevoorschijn gekomen, zie ik al snel een andere jongen die veel meer overeenkomsten vertoont. Een leuke avond met een leuke jongen volgt.
Maar een poosje geleden op Utrecht Centraal verliep de herkenning ook niet helemaal gestroomlijnd. Ik sta op de afgesproken tijd, op de afgesproken plek, rond te kijken. En ja hoor, na een korte observatie weet ik het. Dat is hem. Iemand die op het eerste oog voldoet aan de foto, en ook om zich heen aan het kijken is. Op een punt waar iedereen afspreekt, is dat overigens niet heel uniek, maar daar sta ik even niet bij stil. Ik ga meteen tot actie over. Ik loop naar de persoon toe, kijk hem aan en zeg enthousiast: ‘hoi’. En waar een wederzijdse begroeting zou moeten volgen, krijg ik alleen een vragende blik toegeworpen. Ik verontschuldig me en vervolg mijn zoektocht.
Even later zie ik op een bankje een jongen zitten die het zou kunnen zijn, maar ik ben nu voorzichtiger. Feit dat hij dicht naast een meisje zit, vind ik ook niet helemaal voor pleiten. Dus ik loop hem gewoon voorbij. Maar ook nu maak ik een verkeerde inschatting. Hij heeft mij wel herkend en komt achter me aan. Waarbij het even duurt voor ik in de gaten heb dat ik word achtervolgd…
Tegenwoordig kies ik wat vaker voor rustige plekken om af te spreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 14:31
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Herken je date.


En daar sta je dan. Op het station. Tussen de mensenmassa. En dan moet je op basis van een foto de juiste persoon zien te herkennen. Het zijn de momenten waarop ik me weleens afvraag waarom ik dat doe, dat online daten.
Al ijsberend, scan ik iedereen die voorbijkomt. Zou dat hem zijn? Is dat hem misschien? Ik ben weleens snel achter een kaartjesautomaat gedoken. Dat was toen ik iemand zag waarvan ik dacht dat hij het was, maar niet wilde dat dat zo was. En als dat wel zo was, dan wilde ik me eventjes mentaal voorbereiden. Gelukkig zit ik ernaast. Weer tevoorschijn gekomen, zie ik al snel een andere jongen die veel meer overeenkomsten vertoont. Een leuke avond met een leuke jongen volgt.
Maar een poosje geleden op Utrecht Centraal verliep de herkenning ook niet helemaal gestroomlijnd. Ik sta op de afgesproken tijd, op de afgesproken plek, rond te kijken. En ja hoor, na een korte observatie weet ik het. Dat is hem. Iemand die op het eerste oog voldoet aan de foto, en ook om zich heen aan het kijken is. Op een punt waar iedereen afspreekt, is dat overigens niet heel uniek, maar daar sta ik even niet bij stil. Ik ga meteen tot actie over. Ik loop naar de persoon toe, kijk hem aan en zeg enthousiast: ‘hoi’. En waar een wederzijdse begroeting zou moeten volgen, krijg ik alleen een vragende blik toegeworpen. Ik verontschuldig me en vervolg mijn zoektocht.
Even later zie ik op een bankje een jongen zitten die het zou kunnen zijn, maar ik ben nu voorzichtiger. Feit dat hij dicht naast een meisje zit, vind ik ook niet helemaal voor pleiten. Dus ik loop hem gewoon voorbij. Maar ook nu maak ik een verkeerde inschatting. Hij heeft mij wel herkend en komt achter me aan. Waarbij het even duurt voor ik in de gaten heb dat ik word achtervolgd…
Tegenwoordig kies ik wat vaker voor rustige plekken om af te spreken.

Heb ik ook wel eens gehad met een date. Proberen weg te duiken. [piep] net te laat Boze smiley

Maar ik zou op de eerste date nooit naar de man toe gaan. Laat hij maar wat moeite doen Knipoog smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 21:35
 
ANNA415 schreef:
Heb ik ook wel eens gehad met een date. Proberen weg te duiken. [piep] net te laat Boze smiley

Maar ik zou op de eerste date nooit naar de man toe gaan. Laat hij maar wat moeite doen Knipoog smiley Verliefde smiley


Ik ben altijd errug voorzichtig geweest om mijn adres bekend te maken dan maar een stukje met de trein.....
Heb zelfs eens een "mailruzie"gehad omdat de man perse bij mij thuis wilde komen of ik bij hem thuis en ik op een neutrale plaats wilde afspreken...
En die man had nog wel een mercedes
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen en een profielschets om bij te Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 21:43
 
INGE721 schreef:
Ik ben altijd errug voorzichtig geweest om mijn adres bekend te maken dan maar een stukje met de trein.....
Heb zelfs eens een "mailruzie"gehad omdat de man perse bij mij thuis wilde komen of ik bij hem thuis en ik op een neutrale plaats wilde afspreken...
En die man had nog wel een mercedes
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen en een profielschets om bij te Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Ik wil hem op de eerste date ook niet thuis, maar ik ga geen einden reizen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 10:48
 
HEIDE115 schreef:
Hier is er evt. een mogelijkheid,om over dit onderwerp jou reactie te plaatsen.

Heide.

Zo even een topic van bijna een jaar geleden.

De vraag is: Wanneer een date...?

Nou, ik zal, voor mezelf, eerlijk antwoorden.

Ik kijk veel film, en ik zag enkele keren films, Amerikaans, waar het oa over internet daten ging. Daar was altijd sprake van dat er eerst zeker enkele maanden regelmatig werd gemaild.
En dan over dagelijkse dingen, dingen die je dwars zitten, dingen die wel weer leuk zijn, dus eigenlijk over van alles en nog wat.
Alvorens er sowieso sprake was van een afspraak.

Ja, en dat voelt voor mij het beste. Ik wil, alvorens ik in real life een afspraak maak, wel eerst zeker enkele maanden intensief mailen.

Ja, een keer zei een man, 'ja, zo kom je nooit 'aan de man' '; 'Mannen hebben geen zin om maanden lang te mailen, die willen gewoon een afspraak, kijken of 'het' wat is, en dan óf 'ermee' doorgaan, of meteen afkappen, van 'dit' is niets.

Nou dan denk ik; 'dan niet', dan kom ik maar niet 'aan de man'.

Ik kies dus voor de optie: 'Laten we eerst gezellig mailen en dan zien we wel wat er van komt'.

Nou, heeft men daar geen zin in, fine with me, maar ja dan ga ik niet een date doen, op basis van enkele mails of wat telefoongesprekken.

Trouwens, ik hou niet van telefoongesprekken, ik wil eerst kijken of 'de klik'(wat een woord maar ja), er is tijdens het mailen. Zo dat als je afspreek, je al een basis hebt van enkele maanden mailen. En dan kan je daarop voortborduren.

Ja, dat is mijn eis, zeg maar; en ja, ik weet dat dat mijn kansen op een date aanzienlijk verminderd, dan maar.

;)

NB: iemand die echt serieus interesse heeft, wil ook mailen voor langere tijd, om elkaar eerst via mail te leren kennen.
Zo niet, dat kan, maar ja, dan geen date van mijn kant ;)

Waarbij ik nog wil opmerken, dat enkele maanden mailen dus ook geen garantie is voor een relatie, maar ja, het geeft voor mijn gevoel, een eventuele relatie wel veel meer kans.
Dit is hoe ik denk.
En ik ben me er van bewust dat ik een van de weinige ben die zo denkt.(denk ik).


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 18 april 2013, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 11:59
 
SHANITA130 schreef:
Zo even een topic van bijna een jaar geleden.

De vraag is: Wanneer een date...?

Nou, ik zal, voor mezelf, eerlijk antwoorden.

Ik kijk veel film, en ik zag enkele keren films, Amerikaans, waar het oa over internet daten ging. Daar was altijd sprake van dat er eerst zeker enkele maanden regelmatig werd gemaild.
En dan over dagelijkse dingen, dingen die je dwars zitten, dingen die wel weer leuk zin, dus eigenlijk over van alles en nog wat.
Alvorens er sowieso sprake was van een afspraak.

Ja, en dat voelt voor mij het beste. Ik wil, alvorens ik in real life een afspraak maak, wel eerst zeker enkele maanden intensief mailen.

Ja, een keer zei een man, 'ja, zo kom je nooit 'aan de man' '; 'Mannen hebben geen zin om maanden lang te mailen, die willen gewoon een afspraak, kijken of 'het' wat is, en dan óf 'ermee' doorgaan, of meteen afkappen, van 'dit' is niets.

Nou dan denk ik; 'dan niet', dan kom ik maar niet 'aan de man'.

Ik kies dus voor de optie: 'Laten we eerst gezellig mailen en dan zien we wel wat er van komt'.

Nou, heeft men daar geen zin in, fine with me, maar ja dan ga ik niet een date doen, op basis van enkele mails of wat telefoongesprekken.

Trouwens, ik hou niet van telefoongesprekken, ik wil eerst kijken of 'de klik'(wat een woord maar ja), er is tijdens het mailen. Zo dat als je afspreek, je al een basis hebt van enkele maanden mailen. En dan kan je daarop voortborduren.

Ja, dat is mijn eis, zeg maar; en ja, ik weet dat dat mijn kansen op een date aanzienlijk verminderd, dan maar.

;)

NB: iemand die echt serieus interesse heeft, wil ook mailen voor langere tijd, om elkaar eerst via mail te leren kennen.
Zo niet, dat kan, maar ja, dan geen date van mijn kant ;)

Waarbij ik nog wil opmerken, dat enkele maanden mailen dus ook geen garantie is voor een relatie, maar ja, het geeft voor mijn gevoel, een eventuele relatie wel veel meer kans.
Dit is hoe ik denk.
En ik ben me er van bewust dat ik een van de weinige ben die zo denkt.(denk ik).

Nou, ik heb net een maandje wat gehad met iemand en we waren dus eerst maanden aan het berichten sturen, daarna bellen, maar ja, hij heeft het uitgemaakt en ik begreep het wel. Je krijgt een heel ander beeld van iemand via mailen. Ik zei: als ik je op straat tegen was gekomen, had ik je niet eens aangesproken. Niet omdat ie niet leuk was, maar gewoon zo'n totaal ander type, dat zie je gelijk, dat gaat gewoon niet. Maar we zijn wel gewoon vrienden. Ik zou als er ooit nog een volgende keer komt, toch gewoon eerder afspreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:46
 
COBY648 schreef:
Nou, ik heb net een maandje wat gehad met iemand en we waren dus eerst maanden aan het berichten sturen, daarna bellen, maar ja, hij heeft het uitgemaakt en ik begreep het wel. Je krijgt een heel ander beeld van iemand via mailen. Ik zei: als ik je op straat tegen was gekomen, had ik je niet eens aangesproken. Niet omdat ie niet leuk was, maar gewoon zo'n totaal ander type, dat zie je gelijk, dat gaat gewoon niet. Maar we zijn wel gewoon vrienden. Ik zou als er ooit nog een volgende keer komt, toch gewoon eerder afspreken.

Ja, ik kan je volgen :)

Daar dacht ik ook aan; je kan ná een tijdje mailen, foto's uitwisselen van verschillende Leuke situaties.
Dus best veel foto's. Bijvoorbeeld; als je ergens bent geweest oid, en je verteld daarover, ja, dan kan je ook een foto nemen van jezelf, of even een foto door iemand anders laten maken.
Dan heb je al veel foto's en ook van de ander, waardoor je beeld ook completer wordt.

Skypen, of meteen bellen, nee, ik zou dat zelf niet doen.

Nee, ik zelf wil eerst een basis van mailen en als dat klikt, daarna mailen met foto's.
Ja, ik kan me indenken dat mensen denken van omslachtig, kans dat je tijd verdoet, en zoveel mogelijk dates afwerken in een korte tijd. Dat zei een keer iemand, van dat hij snel een partner wou en niet maandenlang gaat mailen...
Maar ja, te snel afspreken voordat je mekaar goed kent...? Nee.

Maar ja, iedereen is anders en denkt anders, ik kan me je standpunt wel voorstellen, en ik zelf denk anders :)

Ik zie dat vooraf mailen als een soort investering.
Met de kans dat het of op niets uitloopt, of het iets wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:43
 
ach daten, ik geef het op denk ik, stuurt me een man vandaag 1 mail, en dan stuur je antwoord terug en verwacht hij meteen dat je met hem gaat date. duh alsof het een hobbie is, effe met iedereen daten die je mailt.
Na die p.n komt altijd wat tussen bij mij, 2 vrienden zouden met me mee gaan, kennen allebei weer niet en nee ga echt niet effe vanaf station na het bos lopen en in me eentje tegenover exdate staan.
En natuurlijk heb ik een zwak voor een man en niet andersom Gefrustreerde smiley
Plaats een foto en krijg debieligge reacties.
ik geef het op, ga me op andere dingen richten en proberen te accepteren ik denk ik alleen blijf voorlopig. gelukkig heb ik een piano Lachende smiley

ha ha iedereen succes met daten en vinden wat je zoekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:30
 
He petra naar het bos lopen hoeft niet hoor Lachende smiley Kom maar deze kant op (Barneveld) Ik word hier opgepikt en er is nog plaats in de auto.

@Roelande die daten met iedereman die ze mailt wel een hele leuke hobby vind Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 13:10
 
ROELANDE345 schreef:
He petra naar het bos lopen hoeft niet hoor Lachende smiley Kom maar deze kant op (Barneveld) Ik word hier opgepikt en er is nog plaats in de auto.

@Roelande die daten met iedereman die ze mailt wel een hele leuke hobby vind Knipoog smiley

Ha...ROELTJE!!!!
Jouw 3 dagen proef zijn uitgelopen zeker???


Maar.... desalniettemin...welkom terug!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 6 van 10