ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:49
 
PETRA944 schreef:
andere vraag, hoe date je? En hoe date je veilig? het blijft internet.
je chat met iemand, en je hebt 1 foto van die ene maar gezien, maar hij lijkt heel leuk en dan komt de vraag wil je een keer met me eten?
ergens in een stad, die jijzelf niet kent, dus dan ontmoet je elkaar op het station.
niet een heel druk station waar je zo weer effe in een andere trein springt. eh en dan met die persoon in de auto naar het restaurant rijden?
Lijkt mij niet echt slim. Sowie so het afspreek punt een station. komt voor mij onveilig over, bij een verkeerd iemand, sta je ergens al zwak.
ook zegt het ergens iets, dat die persoon nu al de moeite niet neemt voor je om effe na je woonplaats te rijden. of ben ik nou zo overdreven voorzichtig?
In je eigen woonplaats is veel veiliger lijkt me, je spreekt gewoon af, als voorzorgsmaatregel zeg je tegen iemand waar je bent, houd mobiel bij.
wat vinden jullie van deze gedachten, verstandig of overdreven voorzichtig?
met respect geschreven voor de mensen die zo afspreken, ik denk eerlijk gezegd dat mannen er niet zo bij nadenken, dat een vrouw sneller aan veilig daten denkt, om risico,s uitte sluiten als het een verkeerde man is.

He Petra,
Ik denk dat je moet daten hoe jij je het veiligst voelt, daar moet die date zich dan maar bij aanpassen.
Als ik voor de 1e keer date doe ik dat bewust niet in mn eigen woonplaats. Want dat is echt heel erg een dorp zeg maar. Alles wordt gezien en in de gaten gehouden. Dus ik ga wel naar dat station, (ik heb geen auto)De eerste keer spreek ik alleen koffie drinken af en ik ga zelf naar die gelegenheid toe en stap echt niet bij mn date in de auto. En ik breng altijd mn vriendin op de hoogte. Die belt me ook een keer om te checken of het goed gaat. Misschien vinden sommigen dat wat overdreven (ikzelf soms ook haha) maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets misgaat met mij door eigen schuld. Mn kinderen hebben in de praktijk al geen vader waar ze op terug kunnen vallen.Dus als moeder wil ik dit zo veilig mogelijk doen


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 13 juli 2012, 08:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:58
 
Dank voor je reactie roelande. Goed gezegd, waar jij je veilig bij voelt. een man die met je wil daten mag best rekening houden met een vrouw, dat die zich graag veilig wil voelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE009





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 09:15
 
PETRA944 schreef:
Dank voor je reactie roelande. Goed gezegd, waar jij je veilig bij voelt. een man die met je wil daten mag best rekening houden met een vrouw, dat die zich graag veilig wil voelen.

Ben ik het mee eens. Ik zou afspreken in een stad in de buurt.
Op een gezellig druk terras. En samen een kop koffie/thee/fris drinken.
Bij CM moeten we ook goed oppassen en voorzichtig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 09:48
 
PETRA944 schreef:
andere vraag, hoe date je? En hoe date je veilig? het blijft internet.
je chat met iemand, en je hebt 1 foto van die ene maar gezien, maar hij lijkt heel leuk en dan komt de vraag wil je een keer met me eten?
ergens in een stad, die jijzelf niet kent, dus dan ontmoet je elkaar op het station.
niet een heel druk station waar je zo weer effe in een andere trein springt. eh en dan met die persoon in de auto naar het restaurant rijden?
Lijkt mij niet echt slim. Sowie so het afspreek punt een station. komt voor mij onveilig over, bij een verkeerd iemand, sta je ergens al zwak.
ook zegt het ergens iets, dat die persoon nu al de moeite niet neemt voor je om effe na je woonplaats te rijden. of ben ik nou zo overdreven voorzichtig?
In je eigen woonplaats is veel veiliger lijkt me, je spreekt gewoon af, als voorzorgsmaatregel zeg je tegen iemand waar je bent, houd mobiel bij.
wat vinden jullie van deze gedachten, verstandig of overdreven voorzichtig?
met respect geschreven voor de mensen die zo afspreken, ik denk eerlijk gezegd dat mannen er niet zo bij nadenken, dat een vrouw sneller aan veilig daten denkt, om risico,s uitte sluiten als het een verkeerde man is.

Zo wie zo denk ik dat voor je gaat daten je al open en eerlijk moet zijn wat jij van de date verwacht! en niet alleen zijn foto gezien hebben maar hem ook gesproken hebben dan weet je al of het klikt of niet, telefonische elkaar spreken is al zoooooo anders dan alleen maar chatten!
Persoonlijk spreek ik juist liever niet in mijn woonplaats af maar ergens halverwege als je beide uit een andere richting komt!
Dan zit je op neutraal terrein, ikzelf vind dat een fijner idee.
En tja mijn mobiel heb ik altijd al bij me dus dat is niks bijzonders..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:48
 
ach ja, blijkbaar is het toch allemaal best moeilijk voor mij zo,n datingsite. ha ha leuk om t praten ,maar daten? 1ste date was flop,waar ik over zwijg, twede date eh toch maar niet gedaan.
elkaar halverwege tegemoet rijden, ben ik zo ouderwets? weet niet beter dan dat mannen maar achter mij aan moeten rennen. ze hun best doen voor mij, nog nooit niet een voorstel gehad van een man,of ik een stuk naar hem wou reizen. komt vast doordat ik ouder word Twijfelende smiley dan rennen ze niet meer zo hard voor je.denk ik.
over ouder worden gesproken, in de straat, ja ze komen steeds dichter bij, nu aan de overkant,binnenkort bij mij op de stoep.
mannen... ha ha stoere bouwvakkers of hoe het heet, die de stoep openbreken, voor veel actie in de straat zorgen.
dus zat net met me dochter te kijken,door de luxeflex, leuk wij zien hun wel, hun ons niet. ghe ghe'
maar eh op je 47ste nog na bouwvakkers kijken? 7 jaar geleden maakte ik nog grapjes tegen bouwvakkers, van geef es een showtje en dan lagen we in een duek als ze hun trui uitdeden. oke ik houd me nu in, kan zoiets niet meer maken op me 47ste, dan denken ze vast...eh oude vrouw....
dat onschuldigge op een grappigge manier met mannen flirten mis ik soms, vroeger woonde ik vlak bij een kazerne met commando,s en racde tegen mannen met dubbele uitlaat bij het stoplicht,tot het volgende.
ha ha wat was dat lachen vaak. ik won trouwens ook nog vaak, maar volgens anderen lieten ze me winnen,omdat ze het zo grappig vonden. hmm nog steeds denk ik, ik won gewoon hoor. Smiley die vol vragen zit
maar soms heb ik nog steeds de neiging,voor de lol op straat op mannen te reageren en denk dan, neeee neee houd je in, je bent een oudere vrouw. pfffffffffffffffffffffffffffff hebben jullie dat nou ook?
misschien moet ik het nog alleen maar op oudere mannnen doen?
oke een bouwvakker van 60, stiekemis fluiten uit het raam en snel bukken. ha ha of lekkerding roepen na een man van 60 Smiley die vol vragen zit zo,n bouwvakker die net bukt met zo,n afgezakte broek....ehhh ha ha laat het voortaan wel aan me dochters over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:18
 
Ik heb altijd dates gehad op neutraal terrein, gewoon om een stukje bescherming in te bouwen.
Eerst eens bellen met elkaar kan ook erg goed werken, je hoort zijn stem, taalgebruik en dat kan al een afknapper geven voor je hem ook maar gezien hebt...
Het is zeker handig als een vriendin weet waar je zit, er gebeuren nog steeds teveel rare dingen.
En....neem de tijd om elkaar te leren kennen en luister naar je gevoel/intuitie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:25
 
INGE721 schreef:
Ik heb altijd dates gehad op neutraal terrein, gewoon om een stukje bescherming in te bouwen.
Eerst eens bellen met elkaar kan ook erg goed werken, je hoort zijn stem, taalgebruik en dat kan al een afknapper geven voor je hem ook maar gezien hebt...
Het is zeker handig als een vriendin weet waar je zit, er gebeuren nog steeds teveel rare dingen.
En....neem de tijd om elkaar te leren kennen en luister naar je gevoel/intuitie.

Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:36
 
FRANKT627 schreef:
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.

Het is geen achterdocht maar gezond verstand Boze smiley
Als je ervan uitgaat dat je date met een misdadiger zou ik geen date hebben.
Helaas hoor je OOK van vrouwen gekke verhalen. Zoals een man die terugkomt van zijn werk en zijn date heeft zijn hele huis leeggehaald (en niet om de grote schoonmaak te doen).
Het zijn algemeen bekende tips en helaas blijken ze nog steeds nodig te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:20
 
FRANKT627 schreef:
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.

Ik heb eigenlijk geen echt slechte ervaringen,de mannen waren over het algemeen beleefd en niet opdringerig.........ik wilde altijd liever een activiteit doen,heb wel eens met iemand gegeten maar als er dan stiltes vallen wordt het erg akelig......
Niet teveel piekeren over wat er zou kunnen gebeuren maar eens de sprong wagen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:48
 
Als ik een date had...nooit op een stille plaats ontmoeten....
Ben vaak met de trein geweest...(slecht wegzoeker...zelfs nog met een tomtom)
Ook ik vond het dan fijn om ergens heen te gaan...wandelen...samen eten...
(Stilte viel er zelden...dat kan mijn mond niet aan..).en nogmaals.. meestal was er al mailverkeer en telefoon geweest..
Heb toen eens een hele dag rond de grachten in Utrecht gelopen en gezeten...Daten die verder geen vervolg hadden, maar wel heel gezellig waren...Maar daaraan vooraf was er meestal toch wel een tijdje mailverkeer geweest of bellen...
Direct gehoor geven aan een ontmoeting...durfde ik nooit!!!
Vervelende ervaringen...heb ik weinig gehad....ja 1x....
Voor nop 3 kwartier staan wachten....waarbij het heerschap niet op kwam dagen...Dat was voor mij toen ook een bevestiging voor de twijfel die ik er toch al een beetje over had...
Want deze keer had ik wel een vriendin er over ingelicht...daar ben ik naderhand naar toe gegaan(ik voelde me echt bedrogen)...en hebben maar hartelijk gelachen over het hele gebeuren...

Of die keer dat anderen wel dachten dat het een leuke man voor mij was....Vooruit al wetend...dat het niets zou worden???

Gemeen???
Ook daar heb ik om gelachen naderhand...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 14 juli 2012, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 02:00
 
FRANKT627 schreef:
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.



Hoe pak jij dat dan aan Frank, daten????? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hoe pak jij dat dan aan Frank, daten????? Knipoog smiley

Boze smiley ...plaaghormoon...spreek me niet meer over daten...het afgelopen jaar heb ik echt wat over me heen gehad.

Toch kan iets wat eerst negatiefs lijkt nog een positieve wending krijgen. Dus gewoon rustig aan doen, verkennen, en vooral blijven geloven in het goede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:06
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...plaaghormoon...spreek me niet meer over daten...het afgelopen jaar heb ik echt wat over me heen gehad.

Toch kan iets wat eerst negatiefs lijkt nog een positieve wending krijgen. Dus gewoon rustig aan doen, verkennen, en vooral blijven geloven in het goede.

das de juiste instelling frank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:57
 
TINK100 schreef:
das de juiste instelling frank!

En verwacht niet dat je mister world krijgt......op mijn leeftijd zit dat er zeker niet meer in Zieke smiley .
Maar let er op dat de dingen die voor jou belangrijk zijn overeen komen.
Doe niet teveel water bij de wijn want als dit hem niet is komt er wel een ander of kan je beter alleen blijven.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:02
 
Gelukkig is er een minderheid die hier wel iemand vind wat ons dan weer kan doen geloven dat we ook een kans maken.

Het is gewoon een kwestie van tijd. Soms gaat er een 'voorspel' mee gepaard van plaagjes of wat dan ook waardoor je eens toevallig aan de babbel geraakt. Het kan van zoveel factoren afhangen waardoor je contact met iemand krijgt en waardoor er wat kan groeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:35
 
FRANKT627 schreef:
Gelukkig is er een minderheid die hier wel iemand vind wat ons dan weer kan doen geloven dat we ook een kans maken.

Het is gewoon een kwestie van tijd. Soms gaat er een 'voorspel' mee gepaard van plaagjes of wat dan ook waardoor je eens toevallig aan de babbel geraakt. Het kan van zoveel factoren afhangen waardoor je contact met iemand krijgt en waardoor er wat kan groeien.

dat is zo..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 12:45
 
FRANKT627 schreef:
Gelukkig is er een minderheid die hier wel iemand vind wat ons dan weer kan doen geloven dat we ook een kans maken.

Het is gewoon een kwestie van tijd. Soms gaat er een 'voorspel' mee gepaard van plaagjes of wat dan ook waardoor je eens toevallig aan de babbel geraakt. Het kan van zoveel factoren afhangen waardoor je contact met iemand krijgt en waardoor er wat kan groeien.



Ach Frank, we kunnen als CMMers wel een boek schrijven met date avonturen vind je niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:12
 
Jaaaa, dan kan ik ook meedoen. Ik had hier ruim 2 jaar geleden 1 date. Tevens allereerste date via internet, na een korte relatie zijn wij nu beste hele goede vrienden.

Leuk he? Kan ook me grenzen aageven, ja, tis een hele lieve man.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Frank, we kunnen als CMMers wel een boek schrijven met date avonturen vind je niet?

Idd, het zou misschien nog een bestseller worden...hoe gaan we het boek noemen? "Het zijn dummies die daten"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:17
 
FRANKT627 schreef:
Idd, het zou misschien nog een bestseller worden...hoe gaan we het boek noemen? "Het zijn dummies die daten"?



De onvergetelijke avonturen van een dater????? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:24
 
FRANKT627 schreef:
Idd, het zou misschien nog een bestseller worden...hoe gaan we het boek noemen? "Het zijn dummies die daten"?

nou kom op met de verhalen,leuk om te lezen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:26
 
FRANKT627 schreef:
Idd, het zou misschien nog een bestseller worden...hoe gaan we het boek noemen? "Het zijn dummies die daten"?

Daten voor dummies Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:26
 
PETRA944 schreef:
nou kom op met de verhalen,leuk om te lezen Lachende smiley

Sommige verhalen zijn te schrijnend en niet geschikt voor gevoelige lezers...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:29
 
FRANKT627 schreef:
Sommige verhalen zijn te schrijnend en niet geschikt voor gevoelige lezers...

ha ha, houd moed frank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:34
 
FRANKT627 schreef:
Sommige verhalen zijn te schrijnend en niet geschikt voor gevoelige lezers...


dat is ook wel weer zo Frank.......het is niet allemaal leuk.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:38
 
Ik heb al gemerkt door het chatten met enkele mensen dat ze gelijk verliefd willen worden na het bekijken van een foto. Het is dus vooral het uiterlijke dat de doorslag geeft. Hoewel dat vele dat zullen ontkennen en daaraan toevoegen dat ook het innerlijke belangrijk is. Dus een combinatie van de twee.

Mijn ervaring is ook dat sommige mensen er totaal anders uitzien op een foto vergeleken met de werkelijkheid. Sommig zien er in het echt leuker uit dan op een foto. Sommige hebben dan weer een foto die mooier is dan de werkelijkheid. Ik bedoel maar dat alleen afgaan op een foto en wat over en weer gechat of gemail niet alles zegt. Die overroepen klik en chemie en verliefdheid op het eerste gezicht hoeft er toch steeds niet te zijn wanneer je foto of een profiel leest. Het is net of de mensen geen tijd meer hebben om iemand te willen leren kennen. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat bij het bekijken van een profiel er enige aantrekking moet zijn maar voor sommige is het alles of niets. Er is wel een aantrekking of ze is er helemaal niet. Een beetje aantrekkingskracht is er precies niet waardoor de andere nieuwsgierig wordt en het toch even wilt onderzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:56
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb al gemerkt door het chatten met enkele mensen dat ze gelijk verliefd willen worden na het bekijken van een foto. Het is dus vooral het uiterlijke dat de doorslag geeft. Hoewel dat vele dat zullen ontkennen en daaraan toevoegen dat ook het innerlijke belangrijk is. Dus een combinatie van de twee.

Mijn ervaring is ook dat sommige mensen er totaal anders uitzien op een foto vergeleken met de werkelijkheid. Sommig zien er in het echt leuker uit dan op een foto. Sommige hebben dan weer een foto die mooier is dan de werkelijkheid. Ik bedoel maar dat alleen afgaan op een foto en wat over en weer gechat of gemail niet alles zegt. Die overroepen klik en chemie en verliefdheid op het eerste gezicht hoeft er toch steeds niet te zijn wanneer je foto of een profiel leest. Het is net of de mensen geen tijd meer hebben om iemand te willen leren kennen. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat bij het bekijken van een profiel er enige aantrekking moet zijn maar voor sommige is het alles of niets. Er is wel een aantrekking of ze is er helemaal niet. Een beetje aantrekkingskracht is er precies niet waardoor de andere nieuwsgierig wordt en het toch even wilt onderzoeken.




Klopt Frank wat je zegt, sommige mensen denken al dat ze een relatie hebben voordat ze elkaar in het echt gezien hebben.....
Ik vraag me af wat dat dan is, ben je zo wanhopig op zoek naar een relatie? Laat het over je afkomen en geef het de tijd.......en een leuke vriendschap is toch ook prima?
En vaak is één bezoek al genoeg om te constateren dat ie het echt niet gaat worden......
Hoewel aan de andere kant, ik ken iemand die had een date met iemand en die vond de kleren van de man vreselijk en hij vond haar ook helemaal niet wat hij er van verwacht had....En toch.....ze zijn recent getrouwd......heeft even geduurd maar toch....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 10:29
 
Ik heb er niet veel ervaring mee maar als ik een date heb moet ik dan de handboeien en het zweepje thuislaten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 12:06
 
LUDOVIS284 schreef:
Ik heb er niet veel ervaring mee maar als ik een date heb moet ik dan de handboeien en het zweepje thuislaten?




Ik zou in ieder geval mijn sandalen en witte sportsokken thuislaten......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 12:18
 
LUDOVIS284 schreef:
Ik heb er niet veel ervaring mee maar als ik een date heb moet ik dan de handboeien en het zweepje thuislaten?

Hangt er van af.
Als je iemand gaat arresteren en gaat paardrijden geen probleem.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
Pagina 2 van 10