ChristianMatch
 


Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:31
 
KEITH722 schreef:
http://www.jonker-uitdeuken.nl/ Knipoog smiley
a

lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 09:22
 
THOMAS968 schreef:
Onderschat het inderdaad niet. Mensen die gepest zijn of werden hebben vaak verschijnselen zoals die ook bij incestslachtoffers voorkomen.


Thomas

Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:42
 
GERRIT084 schreef:
Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan.

goed geschreven Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 12:11
 
GERRIT084 schreef:
Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan.

Wijze woorden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 18:41
 
SHANITA130 schreef:
Pesten.

Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden. Dit kan variëren van woordgrapjes tot structureel geweld.

Plagen en pesten is niet hetzelfde. Niet iedereen kan het onderscheid even goed herkennen. Hierdoor wordt pesten nogal eens ten onrechte voor plagen aangezien. Bij plagen zijn beide partijen (vrijwel) aan elkaar gelijk, en is de situatie één op één. De ene keer doet de een wat, de andere keer de ander. Het kan gebeuren dat het niet prettig gevonden wordt, en er kan zelfs ruzie van komen, maar zelfs dan geven beide partijen goed partij.

Pesten is structureel anders dan plagen. In tegenstelling tot bij plagen is er hier geen gelijkwaardigheid meer. De gepeste kan het moeilijk vinden zich te verweren. Vaak durft, wil of kan hij niet terugslaan, of is hierin niet doeltreffend. Plagen houdt na verloop van tijd op, terwijl pesten vaak voortdurend doorgaat.

Als 'grapjes' tot vervelens toe herhaald worden en de ander zich niet wil verweren, dan is er al sprake van een vorm van pesten.

Slachtoffers slaan of zeggen iets terug maar zijn hierin niet doeltreffend.

Zo wordt een vicieuze cirkel geboren: de gepeste verliest zijn vertrouwen, en kan of wil zich hierdoor niet te verweren hetgeen de pester aanmoedigt door te gaan. Het is daarom belangrijk niet alleen de pester aan te spreken op zijn gedrag, maar ook aandacht te schenken aan het bevorderen van het (zelf)vertrouwen van het slachtoffer.

De daders hebben vaak verschillende motieven om tot pesten over te gaan. Soms is dit pure verveling. In andere gevallen kan het een frustratie zijn die ze willen afreageren, concurrentiedrang, of jaloezie.

Iemand kan ook denken populair te zijn door zich aan de slachtoffers "op te trekken". Pesters zijn in veel gevallen onzeker en proberen dit onder stoer gedrag te verbergen. In veel gevallen menen pesters dat ze populairder worden door hun gedrag, maar in werkelijkheid keuren de meeste groepsgenoten het pesten af of zijn ze hooguit aardig voor de pester omdat ze zich christelijk proberen te gedragen.


Meestal pesten ze alleen als ze in een groep zijn, of voldoende (passieve) medestanders hebben. De meeste daders durven niets te ondernemen als ze zich onvoldoende gesteund voelen. De meelopers, mensen die het bagateliseren en ontkennen zijn meestal zelf bang er iets van te zeggen of vinden het te onbelangrijk, maar laten hem meestal vallen als hij zelf gezichtsverlies lijdt.


Volwassenen nemen vaak hun toevlucht tot verbale en indirecte pesterijen, die beslist hard kunnen aankomen.

Zoals eerder vermeld pesten pesters meestal alleen als ze in een groep zijn.
Meelopers, mensen die het stilzwijgend goedkeuren onder het mom van bijvoorbeeld 'naastenliefde' zullen vaak de pester laten vallen wanneer die zelf gezichtsverlies leidt.

Zo komt het ook voor dat wanneer het slachtoffer verdwijnt of er zich niets meer van aantrekt, de pester zich tegen iemand anders gaat keren. Naast meelopers onderscheidt men ook de toeschouwers, de personen die getuige zijn van het pesten maar er niets tegen doen. Vaak staan ze ook zodanig buiten het gebeuren dat ze zich pas achteraf realiseren hoe serieus de situatie was. Docenten, managers en redactie kunnen in zekere zin ook toeschouwers zijn, wanneer ze ver van hun forumleden of personeel staan. Ze weten dan niet of slecht wat er in de groep omgaat, en schatten de ernst van de situatie onvoldoende in. Bovendien zullen de groepsleden een afstandelijke docent, manager of redactie minder snel in vertrouwen nemen.

Hierdoor lijkt het alsof velen actief dan wel passief tegen het slachtoffer is of dat het slachtoffer na lang pesten zo gefrustreerd is, dat hij hierdoor het gevoel heeft werkelijk geen kant uit te kunnen. En bijvoorbeeld hele boze dingen gaat terugzeggen, dingen die hij/zij uit zichzelf nooit zal zeggen, omdat het bijvoorbeeld een erg vreedzaam iemand is.

Zinvol is het wanneer een groep en een leider samen spelregels opstellen: wat is prettig voor iedereen? wat doen we als groep niet?
Een gevaar dat om de hoek komt kijken, is wanneer men te maken heeft met een pester met psychopathische eigenschappen. In dit geval zullen de afspraken vaak averechts werken en zal deze pester zelfs de verkregen inzichten in zijn slachtoffers misbruiken om zijn pestgedrag nog te verscherpen en doelgerichter te maken.

Dit waren zo mijn gedachten over pesten, gedeeltelijk overgenomen uit een site over pesten en een beetje aangepast.


Pesten is structureel en brengt het slachtoffer tot wanhoop. Pesten is een universeel, niet-cultuurgebonden verschijnsel. Onderzoek heeft aangetoond dat de omvang en de verschijningsvorm van pesten in Noord-, Midden- en Zuid-Europa vrijwel identiek is. Ook in de Verenigde Staten en Japan komt het voor. Pesten kan verbaal, fysiek of elektronisch van aard zijn. De laatste vorm heeft als cyberpesten sinds de intrede van het internet en bedrijfs- en schoolservers een hoge vlucht genomen.


Cyberpesten: De daders voelen zich veilig, ongenaakbaar en onherkenbaar, waardoor ze weinig terughoudend zijn.
Cyberpesten is ernstiger dan "gewoon" pesten, omdat dader en slachtoffer niet in direct contact met elkaar staan, maar enkel via de computer verbonden zijn. Ook worden hierdoor grenzen verlegd en gaat de dader verder. De dader voelt zich niet geremd, waardoor meerdere mensen het te weten komen.
Niet enkel fysiek of sociaal dominante personen doen aan cyberpesten. Door zijn kennis over het internet voelt de dader zich vaak machtiger dan het slachtoffer en denkt dan 'veilig achter de computer' zijn slag te mogen slaan.
Het slachtoffer voelt zich onveiliger dan bij gewoon pesten want hij voelt zich niet vrij op bijvoorbeeld een forum wat daar wel voor bedoeld is.

De impact van cyberpesten is groter dan bij gewoon pesten, want er zijn veel meer toeschouwers door het medium internet.
Cyberpesten is niet terug te draaien – vaak blijven de gegevens op internet gewoon bestaan, zodat het slachtoffer er jaren nadien nog mee geconfronteerd kan worden. Werkgevers die via internet informatie over sollicitanten opzoeken, kunnen bij hun zoektocht ook cyberpesten tegenkomen, waardoor zij zich misschien minder geroepen voelen om de gepeste persoon in dienst te nemen.
Slachtoffers, daders en derden die er mee te maken hebben staan hierover vaak niet open.

Hoi Shanita, vergeet je het "plagen", het jennen, het sarren en ander duidelijk aan pesten verwant gedrag op deze site ook niet!?

van mensen die daar (voorstelbaar) niet goed of helemaal niet meer tegen kunnen hoor je nooit meer wat, van mensen die zich NIET laten "plagen", jennen of sarren enz weer wel!! Lachende smiley maar leuk is anders, heb dan ook 2 inhoudelijke klachten ingediend bij CM, maar daar wordt dan verder niks meer mee gedaan Verraste, verbaasde smiley, de mensen kunnen gewoon doorgaan met "plagen" en jennen en sarren enz, alleen lukt het net niet bij mij en dat vinden ze niet leuk en dan worden ze pas echt goed >vals< reken maar!...


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 01:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 20:07
 
GERRIT084 schreef:
Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan.

Goede reactie!!! Dat je schrijft: 'maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan'.

Dank je!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 20:36
 
KEITH722 schreef:
Hoi Shanita, vergeet je het "plagen", het jennen, het sarren en ander duidelijk aan pesten verwant gedrag op deze site ook niet!?

van mensen die daar (voorstelbaar) niet goed of helemaal niet meer tegen kunnen hoor je nooit meer wat, van mensen die zich NIET laten "plagen", jennen of sarren enz wel! > Lachende smiley < maar leuk is anders, heb dan ook 2 inhoudelijke klachten ingediend bij CM, maar daar wordt dan verder niks meer mee gedaan Verraste, verbaasde smiley, de mensen kunnen gewoon doorgaan met "plagen" en jennen en sarren enz, alleen lukt het net niet bij mij en dat vinden ze niet leuk en dan worden ze pas echt goed >vals< reken maar!...

Hai Keith,

Ik weet uit ervaring, pesten is iets anders dan plagen...

En:

Iedereen kan es een keer uit de bocht vliegen. Dat gaat per ongeluk; ik denk niet nou dan ga ik maar es even ergens om lachen om diegene zijn topic om zeep te helpen....
Dan slaap ik er een nachtje over zeg maar; zie het dan heel anders in, hoe ik het ook kan opvatten en ga alsnog reageren op een andere manier.

En niet dat die ene manier niet goed was of onwaar.
Maar ja, ik ga dan bij de 2de keer reageren uit van een hele andere invalshoek.

Ik bedoelde met pesten iemand die consequent, zonder uitzondering liep te zieken hier, en dan ook nog in elke posting Bijbelteksten schreef, zodat het heel vroom leek.
En ondertussen naar mensen mailen, maar dan hele andere dingen en tegenovergestelde wat degene op het forum schreef....

En, in real life kan je weglopen, maar ja, op een forum niet, ja, je kan 'm afsluiten, maar ja als je 'm weer opent, in de verwachting iets bemoedigends ofzo te lezen, en je ziet ... weer, met altijd een zelfde kleurtje tekst, ja.....dan zakte mij de moed in de schoenen zeg maar, en dan dacht ik nou ja, misschien is degene nu anders en nee hoor...weer steken onder water, alleen te volgen als je echt het forum ook wel volgde...

En dan krijg je dus dat het schadelijk is/wordt.
Zeker omdat het zo subtiel ging.

Als iemand negatief wil doen, mag, heeft hij /zij wel een reden voor, indien het eerlijk is, is daar niets mis mee hoor.

Als iemand boos op me wordt en ik ook terug boos word, ga ik nadenken(ook op advies van een zuster hier).

Ja, en dan slaap ik er dus een nachtje over en bezie het geheel heel anders, en mijn boosheid is weg, en er is begrip.
Ook gelijk een goede les voor 'real-life' voor mij: neem ff wat afstand en tijd...

Als diegene boos wordt, ja, dan heeft degene er a. een reden voor, en b. degene is eerlijk.

Dat is ook een van de voordelen als je iemand al langer kent van het forum, dat je dingen kan weten.

Laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:42
 
KEITH722 schreef:
Hoi Shanita, vergeet je het "plagen", het jennen, het sarren en ander duidelijk aan pesten verwant gedrag op deze site ook niet!?

van mensen die daar (voorstelbaar) niet goed of helemaal niet meer tegen kunnen hoor je nooit meer wat, van mensen die zich NIET laten "plagen", jennen of sarren enz wel! > Lachende smiley < maar leuk is anders, heb dan ook 2 inhoudelijke klachten ingediend bij CM, maar daar wordt dan verder niks meer mee gedaan Verraste, verbaasde smiley, de mensen kunnen gewoon doorgaan met "plagen" en jennen en sarren enz, alleen lukt het net niet bij mij en dat vinden ze niet leuk en dan worden ze pas echt goed >vals< reken maar!...

Als de redactie niks met jou klachten heeft gedaan bij jou weten doordat die personen geen ban hebben gehad dan hebben ze te weinig om die personen een ban te geven!! Als ze het gedrag echt onpasselijk vinden dan krijgt die persoon/personen echt wel een waarschuwing of een ban... in het eerste geval zal je daar niks van merken in het tweede is de persoon/personen grijs!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:44
 
SHANITA130 schreef:
Hai Keith,

Ik weet uit ervaring, pesten is iets anders dan plagen...

En:

Iedereen kan es een keer uit de bocht vliegen. Dat gaat per ongeluk; ik denk niet nou dan ga ik maar es even ergens om lachen om diegene zijn topic om zeep te helpen....
Dan slaap ik er een nachtje over zeg maar; zie het dan heel anders in, hoe ik het ook kan opvatten en ga alsnog reageren op een andere manier.

En niet dat die ene manier niet goed was of onwaar.
Maar ja, ik ga dan bij de 2de keer reageren uit van een hele andere invalshoek.

Ik bedoelde met pesten iemand die consequent, zonder uitzondering liep te zieken hier, en dan ook nog in elke posting Bijbelteksten schreef, zodat het heel vroom leek.
En ondertussen naar mensen mailen, maar dan hele andere dingen en tegenovergestelde wat degene op het forum schreef....

En, in real life kan je weglopen, maar ja, op een forum niet, ja, je kan 'm afsluiten, maar ja als je 'm weer opent, in de verwachting iets bemoedigends ofzo te lezen, en je ziet ... weer, met altijd een zelfde kleurtje tekst, ja.....dan zakte mij de moed in de schoenen zeg maar, en dan dacht ik nou ja, misschien is degene nu anders en nee hoor...weer steken onder water, alleen te volgen als je echt het forum ook wel volgde...

En dan krijg je dus dat het schadelijk is/wordt.
Zeker omdat het zo subtiel ging.

Als iemand negatief wil doen, mag, heeft hij /zij wel een reden voor, indien het eerlijk is, is daar niets mis mee hoor.

Als iemand boos op me wordt en ik ook terug boos word, ga ik nadenken(ook op advies van een zuster hier).

Ja, en dan slaap ik er dus een nachtje over en bezie het geheel heel anders, en mijn boosheid is weg, en er is begrip.
Ook gelijk een goede les voor 'real-life' voor mij: neem ff wat afstand en tijd...

Als diegene boos wordt, ja, dan heeft degene er a. een reden voor, en b. degene is eerlijk.

Dat is ook een van de voordelen als je iemand al langer kent van het forum, dat je dingen kan weten.

Laterz!

jouw regeltje: "Ik bedoelde met pesten iemand die consequent, zonder uitzondering liep te zieken hier"

ja daar heb ik het ook over shanita, stuk voor stuk kunnen ze nauwelijks hun eigen naam schrijven maar wel lopen zieken hier, ja da's geen probleem, het enige positieve is dat er gelukkig niet zoveel zijn, ik heb het groepje al "geisoleerd" (herkend)

oeps, ik had het overwegend over de mensen in de chatroom, hier kom ik niet zoveel


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 13 januari 2013, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:48
 
ERIKA129 schreef:
Als de redactie niks met jou klachten heeft gedaan bij jou weten doordat die personen geen ban hebben gehad dan hebben ze te weinig om die personen een ban te geven!! Als ze het gedrag echt onpasselijk vinden dan krijgt die persoon/personen echt wel een waarschuwing of een ban... in het eerste geval zal je daar niks van merken in het tweede is de persoon/personen grijs!

eh erika, steentje heb ik ook op de hoogte gebracht van het voorval en mn heldere en duidelijke klacht daarover en die was het echt wel met me eens...

btw een ban hoeft niet eens, een waarschuwing zou voldoende moeten zijn


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 13 januari 2013, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:50
 
KEITH722 schreef:
eh erika, steentje heb ik ook op de hoogte gebracht van het voorval en mn heldere en duidelijke klacht daarover en die was het echt wel met me eens...

Ik ben geen redactie he zeg alleen hoe de redactie vaak werkt daar ben ik na 2.5 jaar aardig achter maarre ligt eraan wanneer je de klacht hebt ingediend opvallend is dat Judith vaak op zondag avond/nacht aan het werk is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:51
 
ERIKA129 schreef:
Ik ben geen redactie he zeg alleen hoe de redactie vaak werkt daar ben ik na 2.5 jaar aardig achter maarre ligt eraan wanneer je de klacht hebt ingediend opvallend is dat Judith vaak op zondag avond/nacht aan het werk is!

oh ok, ik heb het trouwens hogerop gezocht, met judith schiet het van geen kant op, daar wist pieter van annette ook over mee te praten
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 13 januari 2013, 21:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:04
 
KEITH722 schreef:
oh ok, ik heb het trouwens hogerop gezocht, met judith schiet het van geen kant op, daar wist pieter van annette ook over mee te praten a

Over welke Judith hebben jullie het eigenlijk..van de redactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:04
 
KEITH722 schreef:
oh ok, ik heb het trouwens hogerop gezocht, met judith schiet het van geen kant op, daar wist pieter van annette ook over mee te praten a

Over welke Judith hebben jullie het eigenlijk..van de redactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:05
 
CORNE927 schreef:
Over welke Judith hebben jullie het eigenlijk..van de redactie?
Ja.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:12
 
ZEELAND736 schreef:
Ja.....

btw, ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik wel ééns een paar reacties heb gehad van de redactie bij monde van judith maar dat ging weer niet over aangifte van klachten. Het gaat nu wél over 2 gegronde klachten over bezoekers en hun vunze kreten enz enz, precies het gedrag waarover CM zegt dat ze meldingen van misbruik zeer serieus nemen, en dat er tegen misbruik hard wordt opgetreden door de redactie. Prima zaak redactie maar houd je er dan ook aan!


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 01:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 09:43
 
KEITH722 schreef:
btw, ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik wel ééns een paar reacties heb gehad van de redactie bij monde van judith maar dat ging weer niet over aangifte van klachten. Het gaat nu wél over 2 gegronde klachten over bezoekers en hun vunze kreten enz enz, precies het gedrag waarover CM zegt dat ze meldingen van misbruik zeer serieus nemen, en dat er tegen misbruik hard wordt opgetreden door de redactie. Prima zaak redactie maar houd je er dan ook aan!


Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken??
Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:57
 
Even in het algemeen; ik heb juist weer hele goede ervaringen met deze redactie, later meer. Nu weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:00
 
ERIKA129 schreef:
Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken??
Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!!

Precies Erika, iets met balken en splinters toch, pot en ketel, wat u zelve is geschiet, doe dat ook bij die ander niet Gefrustreerde smiley
Het is dat jij het nu zet, ik begon al te twijfelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:08
 
ERIKA129 schreef:
Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken??
Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!!

eh erika, God heeft ze liever vurig en dan maar een beetje verkeerd dan lauw en dan maar een beetje vals snaps? Waar gaat het ook alweer over: een van de bezoekers waar de klacht over gaat maakte de ander ook nog eens uit voor "vieze holbewoner" enz op die bewuste avond!, dan hoeft het niet meer over mij te gaan want dan is er een grens gepasseerd, dat heb ik tenminste nog nooit tegen iemand gezegd of gedaan, noch binnen CM, noch buiten CM, en dat weet je ook wel (kerk midden in het dorp laten hoor!) verder had je ook kunnen waarnemen dat als dat dubieuze groepje er niet is in de chatroom, het dan ook >met of zonder mijn aanwezigheid< beeeregezellig is! maaknieuit Eerst even nadenken, kijken of je alle feiten in hun waarde en in de juiste context voor je hebt en dan pas schrijven graag, en je ziet ík kom wel voor mezelf op, alles went behalve een vent Knipoog smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 12:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:29
 
SHANITA130 schreef:
Even in het algemeen; ik heb juist weer hele goede ervaringen met deze redactie, later meer. Nu weg.

oh gelukkig shanita Lachende smiley dan wordt het wellicht toch goed opgelost
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 12:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:01
 
KEITH722 schreef:
eh erika, God heeft ze liever vurig en dan maar een beetje verkeerd dan lauw en dan maar een beetje vals snaps? Waar gaat het ook alweer over: een van de bezoekers waar de klacht over gaat maakte de ander ook nog eens uit voor "vieze holbewoner" enz op die bewuste avond!, dan hoeft het niet meer over mij te gaan want dan is er een grens gepasseerd, dat heb ik tenminste nog nooit tegen iemand gezegd of gedaan, noch binnen CM, noch buiten CM, en dat weet je ook wel (kerk midden in het dorp laten hoor!) verder had je ook kunnen waarnemen dat als dat dubieuze groepje er niet is in de chatroom, het dan ook >met of zonder mijn aanwezigheid< beeeregezellig is! maaknieuit Eerst even nadenken, kijken of je alle feiten in hun waarde en in de juiste context voor je hebt en dan pas schrijven graag, en je ziet ík kom wel voor mezelf op, alles went behalve een vent Knipoog smiley a

Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:15
 
ERIKA129 schreef:
Ik waarschuw je alleen want je zou niet de eerste zijn die in klacht indient over een ander en zelf een waarschuwing krijgt.. Wie wat gezegt heeft geen idee ik was er niet en kan niet oordelen, meestal is er het een en ander aan vooraf gegaan.. Zeg alleen dat ik weet dat jou gedrag ook niet altijd je van het is... maar ja tis net of het mensen zijn he Clown smiley

oh ik heb zelf ook wel eens een onterechte ban gehad hoor, dat ging in het kort gezegd over een onschuldige grap waar andere mensen verder een heel vervelend verhaal van hebben gemaakt resp. er zelf wel even wat vieze dingen bij hebben verzonnen en zogenaamd als klacht hebben ingediend enz dat was erg duidelijk Dat CM daar in meeging viel me net zo vies tegen want God en ik weten dat de grap te onschuldig was voor een ban


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:36
 
KEITH722 schreef:
oh ik heb zelf ook wel eens een onterechte ban gehad hoor, dat ging in het kort gezegd over een onschuldige grap waar andere mensen verder een heel vervelend verhaal van hebben gemaakt resp. er zelf wel even wat vieze dingen bij hebben verzonnen en zogenaamd als klacht hebben ingediend enz dat was erg duidelijk Dat CM daar in meeging viel me net zo vies tegen want God en ik weten dat de grap te onschuldig was voor een ban

Ja, Keith, das jou kant...

Die ander(en) hebben er een hele andere visie op...

Kijk maar es, hoe één en dezelfde gebeurtenis, door mensen helemaal verschillend kunnen worden beschreven...

Als ik een waarschuwing van de Redactie krijg, dan respecteer ik dat en dan doe ik ook dit en dat.
Ook al ben ik het er helemaal niet mee eens, dat heet respect.

Later kwam de waarheid toch bovendrijven door postings van diverse mensen.

No offense! Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 14 januari 2013, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:46
 
SHANITA130 schreef:
Ja, Keith, das jou kant...

Die ander(en) hebben er een hele andere visie op...

Kijk maar es, hoe één en dezelfde gebeurtenis, door mensen helemaal verschillend kunnen worden beschreven...

Als ik een waarschuwing van de Redactie krijg, dan respecteer ik dat en dan doe ik ook dit en dat.
Ook al ben ik het er helemaal niet mee eens, dat heet respect.

Later kwam de waarheid toch bovendrijven door postings van diverse mensen.

No offense! Verlegen lachende smiley

ja, da's mijn kant (typootje: 't is "jouw" en niet "jou") en God weet dat het ook nog een eerlijke kant was en dan heeft het met verschillende beschrijvingen weinig meer te maken Knipoog smiley , maarrrr ik heb het net zoals jij ook meegemaakt dat de waarheid later toch kwam bovendrijven door postings van weer andere en gelukkig meer eerlijke mensen Lachende smiley high five shanita! cláppp!
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 13:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:57
 
Nou, Keith, ik ben wel blij dat je iig weer lacht!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 14:20
 
SHANITA130 schreef:
Nou, Keith, ik ben wel blij dat je iig weer lacht!

Knipoog smiley

ohh dat vind ik aardig van je!, ga ik van blozuhhh Verlegen lachende smiley

kadootje voor je! http://www.youtube.com/watch?v=Xm5JYiy5G8U

ik kan dit stuk zelf spelen en ben al tot 1:40 van dit filmpje gekomen (vraag de buren maar hahaha)

eh alleen de linkerhand-accoorden heb ik wat vereenvoudigd, de coloratuur (= verrijkte muzikale invulling) van die accoorden kan ik nog niet, komt wel

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 15:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 14:42
 
SHANITA130 schreef:
Pesten.

Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.

Het moge duidelijk zijn dat er veel vormen van pestgedrag zijn, er verschillende variaties zijn.
Jammer dat het nog steeds onderschat en niet altijd herkend wordt.
Het 'slachtoffer' weet dit helaas vaak perfect voor de buitenwereld te verbloemen.

Het trieste is dat het slachtoffer het jaren, tientallen jaren of zijn/ haar hele leven meedraagt.
Wat zich uit in relaties èn vertrouwen in mensen.

Het is dan dè kunst om je masker af te zetten en met volle kracht aan je toekomst te werken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:01
 
ROOS575 schreef:
Het moge duidelijk zijn dat er veel vormen van pestgedrag zijn, er verschillende variaties zijn.
Jammer dat het nog steeds onderschat en niet altijd herkend wordt.
Het 'slachtoffer' weet dit helaas vaak perfect voor de buitenwereld te verbloemen.

Het trieste is dat het slachtoffer het jaren, tientallen jaren of zijn/ haar hele leven meedraagt.
Wat zich uit in relaties èn vertrouwen in mensen.

Het is dan dè kunst om je masker af te zetten en met volle kracht aan je toekomst te werken!!

heb je daar dan zelf mee te maken gehad roos?
(btw, dit is een mooie zin in je profiel!: Wees scherp in je blik maar zacht in je oordeel!! Lachende smiley )

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 15:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:19
 
KEITH722 schreef:
oh ik heb zelf ook wel eens een onterechte ban gehad hoor, dat ging in het kort gezegd over een onschuldige grap waar andere mensen verder een heel vervelend verhaal van hebben gemaakt resp. er zelf wel even wat vieze dingen bij hebben verzonnen en zogenaamd als klacht hebben ingediend enz dat was erg duidelijk Dat CM daar in meeging viel me net zo vies tegen want God en ik weten dat de grap te onschuldig was voor een ban

Volgens mij snap je het niet helemaal he!!
De redactie leest na waar het over gaat ik kan veel beweren maar als het niet is chats of mails staat te lezen bannen ze niemand!!! Dus als jij een ban hebt gehad doordat volgens jou mensen over jou logen, dan kan je gerust aannemen dat er niet is gelogen maar dat het na te lezen was!!

Maar goed het onderwerp was pesten dus laten we daar maar op terug gaan een topic over de ban bestaat al!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 5 van 8