ChristianMatch
 


Forum

Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:27
 
MARITIME853 schreef:
Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe.... Clown smiley




Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen.....
nu on-topic.

Maritime, wat een onnozele botte onmenselijke paranoide reactie is dat van jou. Je praat, minimaliseert, over iets waar jij geen snars van af weet. Je laat eerder je paranoide veronderstellingen leven ipv je christelijke (menselijke) medeleven. Ja een medeleven, ook al weet je niet wat die ziekte van Willemijn inhoudt.

Je hebt, ik heb reacties van jou gelezen, anders zou ik niet reageren, de mond vol met bijbelteksten die hier en daar gewoon niet in de context passen, over christelijkheid, slogans die je allicht ergens hebt opgeraapt, citaten en wat nog meer.

Jouw mening (?) werd je voorgekauwd. Al dan niet door een persoon of door dé persoon die hier onderwerp van het topic is. Ik hoef dus niet te vragen wat jouw mening is want jouw mening is die van een ander. Van jouw goeroe, dus. Je mag best een aanhanger zijn van een charletan maar leer ook eens te aanvaarden wanneer bewijzen zwart op wit boven water komen drijven die iets totaal anders beweren dan datgene wat jou werd opgedrongen. Ook al neem je het op voor die persoon toch vermeld je in één van je reacties dat hij ook de plank misslaat. Misschien hebben de bijdrages van enkele leden je doen inzien dat het allemaal gewoon larie en apekool is wat de Frank Ouweneel beweerd.

Het is niet omdat je die Ouweneel van dichtbij kent dat hij dan ook de waarheid, de godsgeleerheid in pacht heeft. Zelf heb ik iemand gekend vanuit mijn christelijke geloofsstrekking waarmee ik weken samenleefde, op een slaapzaal sliep, naast hem in de kerk stond, enkele jaren les van kreeg en nadien nog regelmatig heb ontmoet. Welnu, die persoon, die ik dan zo 'goed kende', heeft enkele jaren elke dag het journaal en diverse praatprogramma's in verschillende landen gevuld. Het is niet omdat je iemand kent die wat naam heeft dat hij of zij dan ook een rechtvaardig en wijs persoon is.

Het wordt tijd, Maritime, dat je je 'ikje' eens verlaat en je openstelt voor de andere mensen en hun verdriet, vreugde, leed. Christen zijn houdt ook een betrokkenheid in. Een medeleven. Enige emphatie. Zolang je steeds alles blijft verkondigen vanuit een tunnelvisie dan vertel je blablabla...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:47
 
Goed zo Frank!!!
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:58
 
http://www.youtube.com/watch?v=LYr6EAWLOWs

Nog even hét actualiteiten filmpje in zijn geheel.

Zonder dat het stukje dat Andries Knevel zegt, ja ze waren wel teruggevonden de blinde kindertjes, en de verwarring van Ouweneel, die ervoor beweerde dat ze helaas niet waren teruggevonden. zonder dat dat er uit is geknipt.

Hoe kan je je nou vergissen in zoiets?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:06
 
CARMEN073 schreef:
Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!

Wat een laag bij de grondse opmerking!!!
BAH!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:23
 
Carmen schreef:
Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

ERIKA129 schreef:
Wat een laag bij de grondse opmerking!!!
BAH!!!!

Inderdaad... je zou toch je ogen uit je hoofd generen als je de werkelijke achtergronden zou horen van iemands situatie en dan zo'n "lage opmerking" gezegd hebbende ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:40
 
Ik had op therapie geleerd om te praten, over wat me is overkomen als slachtoffer. Want de meesten houden hun mond, in mijn geval kon ik daardoor in misverstanden komen.

Ja, toen zei een keer iemand van de gemeente die iets te vertellen had tegen mijn man: "ja, een écht slachtoffer praat er niet over....".

Raar he?

Ja, en vanmiddag toen ik zei, heerlijk sluimeren, lezen, niets doen, luieren.
Ja, dat dénk ik dát ipv gefrustreerd te zijn dat ik niet kan werken.
Want ik weet, dan loop ik meer risico op een aanval(astma) als ik griep heb én als ik verkouden ben, dan kan ik niets doen, en ervaring wijst uit dat juist dan er een aanval komt, als ik dan dingen ga doen, evenals en zeker gecombineerd met hevige stress, en zo'n aanval wil je niet navertellen....(het liefst block ik dat uit me bewustzijn, en ik heb een lijstje van risicofactoren, en als die er niet zijn kan ik pas wat doen, tis niet anders...

Dus ja, dan vertel ik dat uiteindelijk wel, om misverstanden te voor komen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 november 2012, 12:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:42
 
SHANITA130 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=LYr6EAWLOWs

Nog even hét actualiteiten filmpje in zijn geheel.

Zonder dat het stukje dat Andries Knevel zegt, ja ze waren wel teruggevonden de blinde kindertjes, en de verwarring van Ouweneel, die ervoor beweerde dat ze helaas niet waren teruggevonden. zonder dat dat er uit is geknipt.

Hoe kan je je nou vergissen in zoiets?

Prachtig dat je dit filmpje er op zet, ga nu eens onbevoorooedelnd eens naar zitten zien, ga alles eens goed aanhoren, zonder dat wat je alleen maar denkt te horen, dan kunnen we het er over eens zijn, gelijk toegeven dat er fouten zijn gemaakt, wat Willem erkend.

Maar nu waarom deze fout is gemaakt wil jij niets vanaf weten of niet begrijpen. Willem was mee als onderzoeker, maa rkomn niet tegelijktijd op alle plaatsen zijn dus ging hij af op wat Trin mensen aandraagden. ee nsimpele oplossing dta me ndacht dat die kinderen konden zien, was omdat die kindren weer gingen spelen. blinde mesne kunne op eigen terrein hun heel goed uit de voeten maken, dus deze kinderen ook. Missxhien leek het daro mdatz egeneznewaren.

Wie wat en waarom kunnen wij achtern onze pc's cq laptops niet beoordelen. Nogmaals luister nu eens verstaand naar willem en wat die aanbeveeld. Ikzou he tjammer vinden dat gebdsgenezingen verboden werden omdta er mesn eziij die bewust niet geloven dat God vandaag de dag nog steeds geneest gelijk ook bij mama Heidi gebeurd.

Ik zou hetjammer vinden gelijk Andreis en Willem het over hebben dat bij gebedsgenezing een "keurmerk" moet komen.
Zo van God u geneest misschien wel , maar we vertouwen U niet, we willen eerst dat er een dokter aan te pas komt omdat die meer verstand heeft van genezingen dan U, of de gene die in 100% vertrouwen op U, in Uw naam geneest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:44
 
SHANITA130 schreef:
....
Ja, toen zei een keer iemand van de gemeente die iets te vertellen had tegen mijn man: "ja, een écht slachtoffer praat er niet over....".

Zet die persoon dan maar niet in het pastoraatsteam... Gefrustreerde smiley wat een onbenul ... een slachtoffer praat misschien (eerst) niet door een combi van factoren en omdat men nog in het trauma vast zit, maar mag het van de daken leren schreeuwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:50
 
PIETER619 schreef:
Prachtig dat je dit filmpje er op zet, ga nu eens onbevoorooedelnd eens naar zitten zien, ga alles eens goed aanhoren, zonder dat wat je alleen maar denkt te horen, dan kunnen we het er over eens zijn, gelijk toegeven dat er fouten zijn gemaakt, wat Willem erkend.
Hoe kan je nu fouten maken, het is geen sommetje, gewoon leugens, leugens en leugens.Maar nu waarom deze fout is gemaakt wil jij niets vanaf weten of niet begrijpen.
Nee, dat begrijp ik niet, en ook andere claims van honderen mensen in Mozambique uit de dood opgestaan, als dat echt zo was zouden er allang journalisten op af zijn gekomen. zie hier: http://www.staatgeschreven.nl/2011/02/24/trin-glory-outpouring/ Willem was mee als onderzoeker, maa rkomn niet tegelijktijd op alle plaatsen zijn dus ging hij af op wat Trin mensen aandraagden. ee nsimpele oplossing dta me ndacht dat die kinderen konden zien, was omdat die kindren weer gingen spelen. blinde mesne kunne op eigen terrein hun heel goed uit de voeten maken, dus deze kinderen ook. Missxhien leek het daro mdatz egeneznewaren.
Nee, een kinderarts die meewas en die onbekend wil blijven had dat geconstateerd dat ze weer konden zien, hele Trin, Ouweneels en ga zo maar door, een pot nat.
Ik wil de pas gelovigen waarschuwen.
Wie wat en waarom kunnen wij achtern onze pc's cq laptops niet beoordelen. Nogmaals luister nu eens verstaand naar willem en wat die aanbeveeld. Ikzou he tjammer vinden dat gebdsgenezingen verboden werden omdta er mesn eziij die bewust niet geloven dat God vandaag de dag nog steeds geneest gelijk ook bij mama Heidi gebeurd.
Nou over Heidi Baker open ik de volgende keer wel een topic, ook zo'n charlatan!!(=bedriegster)
Ik zou hetjammer vinden gelijk Andreis en Willem het over hebben dat bij gebedsgenezing een "keurmerk" moet komen.
Zo van God u geneest misschien wel , maar we vertouwen U niet, we willen eerst dat er een dokter aan te pas komt omdat die meer verstand heeft van genezingen dan U, of de gene die in 100% vertrouwen op U, in Uw naam geneest.


Kenmerken:http://www.goldminemedia.eu/WP/kenmerken-van-een-valse-leraar/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......


Tja Willemijn,

ik zeg nergens dat mijn leed "erger is dan van een ander"....
Dat is interpretatie van jou kant, met vele woorden.....

Je kent mij niet, zet mij net zoals Frank Ouweneel hier neer als een bagatalisreende persoon omdat er iemand is die dat noemt.

Pas op met wat je zegt en intrepeteerd.

Het achterdeur gedoe, heb jezelf openbaar gezegt hier op de forum: "ik heb onder ogen mails gelezen van (mezelf)....."
Met dit soort zaken is altijd iemand het slachtoffer....
Ook deze topic is van ("ik heb gehoord dat???)....
Dat van komplot site's....????

Daar trap ik niet in!!!!! Zieke smiley


Tevens zou ik jou de kost wel willen geven van een meid op 15 jarige leeftijd dat door bewuste keuze van haar moeder.....moederloos is geworden....
Zoals ik al gezegd heb, we hebben allemaal onze rugzakje dat we mee dragen.
Het heeft niks te maken van hoe erg, of dat het bij de een erger is dan bij de ander.
De kracht van het geloof dat zij hebben, is voor hun ook een onderdeel in hun leven met betrekking van Frank Ouweneel....
Dat is een goede vrucht....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 31 oktober 2012, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:53
 
Ja, toen zei een keer iemand van de gemeente die iets te vertellen had tegen mijn man: "ja, een écht slachtoffer praat er niet over....".


Helaas is dit tekenend voor het zwakke niveau van het kader in een aantal evangelische gemeenten, hoewel het in de hele zware hoek ook voor zal komen. Deze categorie mensen zal om een of andere reden wel in de geest zijn maar er spreekt een ronduit onbenullig intellect en een zwakke empathie uit. Als je een functie hebt als oudste of ouderling en je komt niet verder dan deze constatering dan doe je er goed aan iets te doen in een kerk of gemeente waarbij je geen verdere schade aan kunt richten. Het duidt overigens wel op een algemeen probleem binnen christelijke organisaties: door het geringe aanzien van de kerken, is de vijver waar je uit kunt putten voor een goed kader ook veel kleiner geworden. De evangelische gemeenten hebben dan het voordeel dat de vergrijzing er minder toeslaat.

Thomas, ook grijs haar, ahum.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 31 oktober 2012, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:35
 
SHANITA130 schreef:
Kenmerken:http://www.goldminemedia.eu/WP/kenmerken-van-een-valse-leraar/

Helaas wil je willens en wetens geen enkel begrip op brengen wat er in de Bijbel staat, Jij gaat op stoel van God zitten te veroordelen, wees daar heel voorzichtig mee, je hoeft aan ons geen verantwoording af te leggen maar wel aan Jezus.

Het is Jezus die bepaald wie er "fout " bezig is, niet jij.

Nogmaals bezint er gij begint. al zou Jezus zelf zeggen dat het wel goed zit met de Ouweneels, dan nog zal jij vertellen dat ze fout zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:44
 
THOMAS968 schreef:
Ja, toen zei een keer iemand van de gemeente die iets te vertellen had tegen mijn man: "ja, een écht slachtoffer praat er niet over....".


Helaas is dit tekenend voor het zwakke niveau van het kader in een aantal evangelische gemeenten, hoewel het in de hele zware hoek ook voor zal komen. Deze categorie mensen zal om een of andere reden wel in de geest zijn maar er spreekt een ronduit onbenullig intellect en een zwakke empathie uit. Als je een functie hebt als oudste of ouderling en je komt niet verder dan deze constatering dan doe je er goed aan iets te doen in een kerk of gemeente waarbij je geen verdere schade aan kunt richten. Het duidt overigens wel op een algemeen probleem binnen christelijke organisaties: door het geringe aanzien van de kerken, is de vijver waar je uit kunt putten voor een goed kader ook veel kleiner geworden. De evangelische gemeenten hebben dan het voordeel dat de vergrijzing er minder toeslaat.

Thomas, ook grijs haar, ahum.

Ja Thomas helaas moet ik je gelijk geven. Pastoraat en nazorg is niet het sterkste punt van sommige evangelie gemeente. Er wordt denk vaak te simpel gedacht dat door gebed dingen opgelost worden. Ben zelf hierom v=naar een andere evangelie gemeente gegaan. Waar pastoraat wel hoog in het vaandel staat. En professionele zorg niet gemeden wordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:44
 
FRANKT627 schreef:
Maritime, wat een onnozele botte onmenselijke paranoide reactie is dat van jou. Je praat, minimaliseert, over iets waar jij geen snars van af weet. Je laat eerder je paranoide veronderstellingen leven ipv je christelijke (menselijke) medeleven. Ja een medeleven, ook al weet je niet wat die ziekte van Willemijn inhoudt.

Je hebt, ik heb reacties van jou gelezen, anders zou ik niet reageren, de mond vol met bijbelteksten die hier en daar gewoon niet in de context passen, over christelijkheid, slogans die je allicht ergens hebt opgeraapt, citaten en wat nog meer.

Jouw mening (?) werd je voorgekauwd. Al dan niet door een persoon of door dé persoon die hier onderwerp van het topic is. Ik hoef dus niet te vragen wat jouw mening is want jouw mening is die van een ander. Van jouw goeroe, dus. Je mag best een aanhanger zijn van een charletan maar leer ook eens te aanvaarden wanneer bewijzen zwart op wit boven water komen drijven die iets totaal anders beweren dan datgene wat jou werd opgedrongen. Ook al neem je het op voor die persoon toch vermeld je in één van je reacties dat hij ook de plank misslaat. Misschien hebben de bijdrages van enkele leden je doen inzien dat het allemaal gewoon larie en apekool is wat de Frank Ouweneel beweerd.

Het is niet omdat je die Ouweneel van dichtbij kent dat hij dan ook de waarheid, de godsgeleerheid in pacht heeft. Zelf heb ik iemand gekend vanuit mijn christelijke geloofsstrekking waarmee ik weken samenleefde, op een slaapzaal sliep, naast hem in de kerk stond, enkele jaren les van kreeg en nadien nog regelmatig heb ontmoet. Welnu, die persoon, die ik dan zo 'goed kende', heeft enkele jaren elke dag het journaal en diverse praatprogramma's in verschillende landen gevuld. Het is niet omdat je iemand kent die wat naam heeft dat hij of zij dan ook een rechtvaardig en wijs persoon is.

Het wordt tijd, Maritime, dat je je 'ikje' eens verlaat en je openstelt voor de andere mensen en hun verdriet, vreugde, leed. Christen zijn houdt ook een betrokkenheid in. Een medeleven. Enige emphatie. Zolang je steeds alles blijft verkondigen vanuit een tunnelvisie dan vertel je blablabla...

is dat zo???
Intrepetatie van jou, terwijl je me niet eens kent en niet eens kunt weten wie en wat ik ben als persoon.
Hoop bla bla over mij van jou.....

Misschien hebben de bijdrages van enkele leden je doen inzien dat het allemaal gewoon larie en apekool is wat de Frank Ouweneel beweerd.

Ik zou zeggen overtuig me er dan van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 07:05
 
ROELANDE345 schreef:
Ja Thomas helaas moet ik je gelijk geven. Pastoraat en nazorg is niet het sterkste punt van sommige evangelie gemeente. Er wordt denk vaak te simpel gedacht dat door gebed dingen opgelost worden. Ben zelf hierom v=naar een andere evangelie gemeente gegaan. Waar pastoraat wel hoog in het vaandel staat. En professionele zorg niet gemeden wordt

Ik kreeg een keer te horen van een voorganger: psychologie is geen evangelie... Wat een argument. Nee alles binnen houden en eigen wijsheid er op los laten als zijnde Gods wijsheid... ben je dan klaar. Over de mensen die jarenlang bleven voortslepen met hun bagage werd meewarig gebeden: weest toch met die stumperds...

Een goed pastoraal team ziet om en steunt, kennis van Gods woord en een inzicht in psychologie/psychiatrie/enige sociale inzichten gaan samen en er is geen vrees om samen te werken met de seculiere hulpverlening. Maar ja... als je alles in zwart/wit ziet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 07:18
 
ROELANDE345 schreef:
Ja Thomas helaas moet ik je gelijk geven. Pastoraat en nazorg is niet het sterkste punt van sommige evangelie gemeente. Er wordt denk vaak te simpel gedacht dat door gebed dingen opgelost worden. Ben zelf hierom v=naar een andere evangelie gemeente gegaan. Waar pastoraat wel hoog in het vaandel staat. En professionele zorg niet gemeden wordt

Ik heb al verschillende malen gemerkt dat bij verschillende evangelische kerken het meer gaat om het verkondigen. Soms gewoon eindeloos door ratelen zonder stil te staan bij de werkelijke psychische of lichamelijke toestand van een hulpbehoevende.

Als je bij de katholieke instanties aan het werk wilt gaan als pastoraalwerker dan moet je echt enkele jaren zware studies doorworstelen. Tevens dien je stages te doen en natuurlijk word je beoordeelt. In die studies zit een heel pakket van psychologie, theologie, filosofie maar ook gesprekstechnieken en dergelijke aanverwanten. Het gaat daar helemaal niet om het verkondigen maar wel om je trachten in te leven in de hulpbehoevende en daarmee dan aan de slag te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:14
 
ERIKA129 schreef:
Wat een laag bij de grondse opmerking!!!
BAH!!!!

Is gewoon een weergave van feiten hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:19
 
JOL252 schreef:
Inderdaad... je zou toch je ogen uit je hoofd generen als je de werkelijke achtergronden zou horen van iemands situatie en dan zo'n "lage opmerking" gezegd hebbende ...

Dit is nog altijd internet he: iedereen kan daar van alles op beweren zonder enige vorm van bewijs. Als Wmijn het zo moeilijk heeft kan ze net als ieder ander gebed vragen op het daarvoor bestemde topic zonder hier en hele discussie aan te wijden.

Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:03
 
CARMEN073 schreef:
Dit is nog altijd internet he: iedereen kan daar van alles op beweren zonder enige vorm van bewijs. Als Wmijn het zo moeilijk heeft kan ze net als ieder ander gebed vragen op het daarvoor bestemde topic zonder hier en hele discussie aan te wijden.

Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah.

Carmen, het is duidelijk dat jij (en dat was al zo toen je nog onder een andere naam lid was) en Willemijn niet kunnen opschieten met elkaar. Dat hoeft ook niet. Je kan niet met iedereen te vriend zijn.

Een promotieteam die ziektes in de belangstelling zet zie ik hier helemaal niet. Je insinuatie dat Willemijn zomaar een ziekte zou voorliegen slaat wel alle records. Het is nagenoeg de domste opmerking die ik hoorde...om jou te citeren: 'Bah bah'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:33
 
FRANKT627 schreef:
Carmen, het is duidelijk dat jij (en dat was al zo toen je nog onder een andere naam lid was) en Willemijn niet kunnen opschieten met elkaar. Dat hoeft ook niet. Je kan niet met iedereen te vriend zijn.

Een promotieteam die ziektes in de belangstelling zet zie ik hier helemaal niet. Je insinuatie dat Willemijn zomaar een ziekte zou voorliegen slaat wel alle records. Het is nagenoeg de domste opmerking die ik hoorde...om jou te citeren: 'Bah bah'.

Maak je er niet druk om Frank, Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....luidt het spreekwoord.....
Niet op reageren, zonde van je tijd..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:33
 
laat maar!!!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 1 november 2012, 12:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:40
 
PIETER619 schreef:
Helaas wil je willens en wetens geen enkel begrip op brengen wat er in de Bijbel staat, Jij gaat op stoel van God zitten te veroordelen, wees daar heel voorzichtig mee, je hoeft aan ons geen verantwoording af te leggen maar wel aan Jezus.

Het is Jezus die bepaald wie er "fout " bezig is, niet jij.

Nogmaals bezint er gij begint. al zou Jezus zelf zeggen dat het wel goed zit met de Ouweneels, dan nog zal jij vertellen dat ze fout zijn.

Ik heb het uit alle kranten, actualiteiten en sites.

En God gaf me hersens. Er was al een hele grote groep die klaar was met de Ouweneels, en ja, dan komen er zulke dingen in het nieuws, in álle kranten. oa Liegen over genezingen, liegen over feiten over índrukwekkende studie's'. En dan worden er wat mensen boos, erg boos, kijk maar op oa GG.
En ja, we leven in een gebroken wereld, dus die mensen zul je altijd houden, die zullen ook altijd mensen achter zich krijgen.

Ik hoorde deze verhalen 22 jaar geleden weer over anderen, maar ja, het interesseerde me toen niet, ik luisterde als het ware niet.

Alleen ja, ik heb boeken gekocht van deze gasten: 'oa 'domein van de slang'. Achteraf denk ik bij mezelf, wie gaat er nu, als christen een boek lezen met zo'n titel, werd er ook er naar van. andere titels weet ik niet meer. tis al tien jaar geleden dat ik ze niet meer serieus neem.
Radio luister ik nooit om tijden dat ze erop waren. Dat hoorde ik van een vriend die toevallig ook in die tijd even wat ging vertellen dat ze überhaupt op de radio waren.
Evangelische tijdschriften las ik niet meer. Ik had echt letterlijk me hele leven de rug toegekeert naar dat wereldje.
Dus, ja, ik was hogelijk verblijd zeg maar, dat ik hier ergens las, dat Otto de Bruin een boek, 'ooit Evangelisch' heeft geschreven.
Was ik niet de enige. Ja, dat wist ik natuurlijk wel dat ik niet de enige was, ik bedoel, officieel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:57
 
CARMEN073 schreef:
Dit is nog altijd internet he: iedereen kan daar van alles op beweren zonder enige vorm van bewijs. Als Wmijn het zo moeilijk heeft kan ze net als ieder ander gebed vragen op het daarvoor bestemde topic zonder hier en hele discussie aan te wijden.

Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah.

.... Welk bewijs waarvan wil je hebben? Welke discussie en zette Willemijn die in...??
.... ach laat ook maar inderdaad... Kotsende smiley Zieke smiley Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 1 november 2012, 12:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:04
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb het uit alle kranten, actualiteiten en sites.

En God gaf me hersens. Er was al een hele grote groep die klaar was met de Ouweneels, en ja, dan komen er zulke dingen in het nieuws, in álle kranten. oa Liegen over genezingen, liegen over feiten over índrukwekkende studie's'. En dan worden er wat mensen boos, erg boos, kijk maar op oa GG.
En ja, we leven in een gebroken wereld, dus die mensen zul je altijd houden, die zullen ook altijd mensen achter zich krijgen.

Ik hoorde deze verhalen 22 jaar geleden weer over anderen, maar ja, het interesseerde me toen niet, ik luisterde als het ware niet.

Alleen ja, ik heb boeken gekocht van deze gasten: 'oa 'domein van de slang'. Achteraf denk ik bij mezelf, wie gaat er nu, als christen een boek lezen met zo'n titel, werd er ook er naar van. andere titels weet ik niet meer. tis al tien jaar geleden dat ik ze niet meer serieus neem.
Radio luister ik nooit om tijden dat ze erop waren. Dat hoorde ik van een vriend die toevallig ook in die tijd even wat ging vertellen dat ze überhaupt op de radio waren.
Evangelische tijdschriften las ik niet meer. Ik had echt letterlijk me hele leven de rug toegekeert naar dat wereldje.
Dus, ja, ik was hogelijk verblijd zeg maar, dat ik hier ergens las, dat Otto de Bruin een boek, 'ooit Evangelisch' heeft geschreven.
Was ik niet de enige. Ja, dat wist ik natuurlijk wel dat ik niet de enige was, ik bedoel, officieel.

Een ieder zo het zijne, Otto de Bruine is, voor zover ik weet, ook een goed christen. Ik heb bij de Opwekkingsconferentie een een verkoniging van hem gehoord, het was luisteren vanaf het begin ondanks de ongemakklijk zit daar.

Waar ik met mijn reacties hier geprobeerd heb is, om een eider inn zijn/haar waarde telaten. Wij bepalen niet wie goed of fout is , gelijk al eerder agegeven. Ga geniet van mense gelijk Otto of, ik mag graag Kees Goedhart horen, in plaats van zo negatief.

Als je een topic zou open over Otto , wat zou je dat een heel ander uitstraling krijgen omdat je dan,wat je zelfbetreft ook goed bezig bent.

Het is goed om in forums van gedachten te wisselen, ga zo door, weesje zelf, al komt het soms wat te ....... over. Ikweet eigenlijk nietwat ik op de stipplelijn moet zetten, er kunne vele woorden staan, maar beslist niet negatief bedoelde woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:10
 
CARMEN073 schreef:
Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah.

die vrijheid heb je evenwel, carmen;
ik ken willemijn niet als klagerig, verre van dat; maar ok; wellicht hebben we het niet over dezelfde persoon?

ik ga nog even "duimzuigen" om ontopic te blijven....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:47
 
CARMEN073 schreef:
Is gewoon een weergave van feiten hoor.


Zieke smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:52
 
JOL252 schreef:
Ik kreeg een keer te horen van een voorganger: psychologie is geen evangelie... Wat een argument. Nee alles binnen houden en eigen wijsheid er op los laten als zijnde Gods wijsheid... ben je dan klaar. Over de mensen die jarenlang bleven voortslepen met hun bagage werd meewarig gebeden: weest toch met die stumperds...

Een goed pastoraal team ziet om en steunt, kennis van Gods woord en een inzicht in psychologie/psychiatrie/enige sociale inzichten gaan samen en er is geen vrees om samen te werken met de seculiere hulpverlening. Maar ja... als je alles in zwart/wit ziet...

Ja geloof dat het inderdaad zo is hoe veel voorgangers in evangelie kringen denken. Alles binnen eigen kring en wijsheid houden en seculiere hulpverlening is "werelds". Gelukkig ervaar ik nu dat het ook anders kan.
Ook in een evangelie gemeente. In het pastorale team van deze gemeente zitten alleen geschoolde mensen die je als het nodig is doorverwijzen naar de seculier hulpverlening en zelfs als het nodig is nog vervoer voor je regelen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:53
 
@ Pieter: door het negatieve onder ogen te zien kan je van goede dingen genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 14:42
 
HANNAH810 schreef:
die vrijheid heb je evenwel, carmen;
ik ken willemijn niet als klagerig, verre van dat; maar ok; wellicht hebben we het niet over dezelfde persoon?

ik ga nog even "duimzuigen" om ontopic te blijven....... Engeltje smiley

Haha, duimzuigen, ik denken, o ja, natuurlijk de titel, ja, ik had in de snelheid, even makkelijk de titel van een site, of uit een krant overgenomen...ja, ik deed het even tussendoor, ik moest weg, iemand belde, ja....

Eigenlijk wel genoeg negativiteit..

Ik zal een positief filmpje erin zetten, over 'de Hemel'. Lachende smiley

De Hemel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 14:50
 
SHANITA130 schreef:
Haha, duimzuigen, ik denken, o ja, natuurlijk de titel, ja, ik had in de snelheid, even makkelijk de titel van een site, of uit een krant overgenomen...ja, ik deed het even tussendoor, ik moest weg, iemand belde, ja....

Eigenlijk wel genoeg negativiteit..

Ik zal een positief filmpje erin zetten, over 'de Hemel'. Lachende smiley

De Hemel



"k ben niet knettergek, ik heb HBS gehad..." haha Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 Volgende
Pagina 11 van 17