ChristianMatch
 


Forum

Jezelf zijn.
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:42
 
NICKY298 schreef:
Nou ik begrijp het heel goed.

En het moelijkst zijn ze aan te geven bij mensen die heel dicht bij je staan!

Klopt, da's het moeilijkst.

Maar je zult merken, als je gewoon je grenzen aangeeft, vriendelijk doch dringend, dat men aanvankelijk moeilijk kan doen, maar als je blijft herhalen, ja, dan respecteren ze uiteindelijk je grenzen Knipoog smiley En anders kan je beter kappen met hun want echte vrienden respecteren je grenzen, zou je andersom toch ook doen?

en ja, het kan moeilijk zijn, maar ja, oefening baart kunst, hoe vaker je je grenzen aangeeft, hoe makkelijker het wordt!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:48
 
PETRA944 schreef:
klopt ik kan er alleen niet zo goed tegen meer als ik merk, of het gevoel krijg, dat mensen hier niet met respect met elkaar omgaan op het forum.
je zet woorden neer,die op mij overkwamen met een groot vraagteken, vandaar me vraag naar jou toe die ik deed. Dan kan jij ook weer reageren en schrijven dat het niet verkeerd bedoeld is, is misschien alleen beter,voor meerdere mensen dit lezen en hetzelfde denken als ik.
want onrust hebben we genoeg op dit forum gehad, en vooral op een topic als dit, als mensen het gevoel krijgen dat er hier niet met respect voor elkaar word omgegaan, kunnen mensen zich minder vrij voelen om wat te schrijven.

Ik heb respectvoor veel mensen zeker voor jou...! Lachende smiley

Maar ja, than again, ik ga respect voor jou of voor iemand anders niet verwarren met niet zeggen wat ik denk op voor mij belangrijke zaken.

Werd mij als kind geleerd, eigen mening is niet belangrijk, belangrijk is als je mensen tevreden stelt door net te doen alsof je het met ze eens bent..

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:53
 
[quote=SHANITA130]Ik heb respectvoor veel mensen zeker voor jou...! Lachende smiley

Maar ja, than again, ik ga respect voor jou of voor iemand anders niet verwarren met niet zeggen wat ik denk op voor mij belangrijke zaken.

Werd mij als kind geleerd, eigen mening is niet belangrijk, belangrijk is als je mensen tevreden stelt door net te doen alsof je het met ze eens bent..

Nou dit ken ik, ik moest het er mee ens zijn zoniet had je echt een probleem-
als dit er als baby in gaat, geloof mij dat je dan heeeeeeeeeeel lang niet weet waar je het niet mee eens bent..

Dat je eerst moet leren waar je het mee eens bent enb waar niet . en wat je wel wil en en wat niet.

en dan moet je dat gaan leren verwoorden! en gaan vinden!


Laatst aangepast door
NICKY298
op maandag 16 juli 2012, 23:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:53
 
kwetsbaar opstellen heeft altijd gevolgen,vooral veel goede.

heide


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 16 juli 2012, 23:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:59
 
HEIDE115 schreef:
kwetsbaar opstellen heeft altijd gevolgen,vooral veel goede.

heide

Klopt, Maar er is niks moelijker dan iets anders te gaan doen dan dat wat je gewend ben om te gaan doen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 00:09
 
NICKY298 schreef:
Klopt, Maar er is niks moelijker dan iets anders te gaan doen dan dat wat je gewend ben om te gaan doen,


een persoon die zich kwetsbaar opstelt,is niet blij met zichzelf.
En wordt de weg die je t'meest herkend in je zelf gekozen en t'liefst gevolgd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 17 juli 2012, 00:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:20
 
HEIDE115 schreef:
een persoon die zich kwetsbaar opstelt,is niet blij met zichzelf.
En wordt de weg die je t'meest herkend in je zelf gekozen en t'liefst gevolgd.

dit zet me tot nadenken, de bekende weg, snap ik, dat is het vertrouwde patroon, stap je daaruit kan je je effe onveilig voelen,maar niet blij met jezelf alsje je kwetsbaar opstelt? Ik denk wel dat als je zelf niet voldoende zelfvertrouwen en eigen waarde hebt je minder goed grenzen aan kan geven naar andere toe, maar stelt iedereen zich niet ergens kwetsbaar op als je bv heel open een relatie met iemand begint, of vriendschap? Zou jeje niet open stellen voor anderen kan je geen mooie vriendschappen krijgen, je hebt altijd het risico dat mensen je kwetsen toch? iets om over na te denken, als ik zo een ruze afwas ga doen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:27
 
en de bekende weg ja, zowaar, kommezelf hier ook weer tegen, denk erover na om hier zelf wegtegaan, warom, vind de stap ommet onbekenden afte spreken toch best erg moeilijk.
als er een leuke man reageert, gaat het voor me gevoel te snel, dat ze je in reallife willen zien. onbekende weg, onveilig gevoel.... ha ha vertrouwt is het patroon wat ik gewend bent,je komt iemand tegen en dan beetje bij beetje leer je die beter kennen. vraag me af ben ik de enigste die hier last van heeft Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:47
 
PETRA944 schreef:
en de bekende weg ja, zowaar, kommezelf hier ook weer tegen, denk erover na om hier zelf wegtegaan, warom, vind de stap ommet onbekenden afte spreken toch best erg moeilijk.
als er een leuke man reageert, gaat het voor me gevoel te snel, dat ze je in reallife willen zien. onbekende weg, onveilig gevoel.... ha ha vertrouwt is het patroon wat ik gewend bent,je komt iemand tegen en dan beetje bij beetje leer je die beter kennen. vraag me af ben ik de enigste die hier last van heeft Smiley die vol vragen zit

als je steeds verkrampt bij een mail of een uitnodiging van een man dan is dit inderdaad niet zo'n goeie zaak voor jou om hier te zijn. Tenzij je hier wilt zijn voor gewoon wat contact te hebben via forum of chat of mail zonder dat je wilt daten. Zulke mensen zijn hier genoeg op de site en daar is niets mis mee.

Als je steeds die angst of onzekerheid hebt omwille van je verleden dan zal je ook niet ver geraken. Het laatste jaar heb ik ook het nodige meegemaakt. Enkele weken was er dan weer een voorval met een vrouw met wie ik wat afspraak. Die geeft ook een deuk in mijn vertrouwen en ik stel me meer en meer vragen bij de oprechtheid van sommige vrouwen. Dit moet ik ook weer een plaats geven, daarom dat ik binnen enkele dagen er weer even van tussen ga, maar ik scheer niet elke vrouw over dezelfde kam. Dat zou echt oneerlijk van me zijn indien ik elke vrouw als labiel en leugenachtig zou beschouwen. Wel vind ik het goed om het even allemaal te laten rusten om er daarna misschien weer met volle moed tegenaan te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 08:50
 
HEIDE115 schreef:
kwetsbaar opstellen heeft altijd gevolgen,vooral veel goede.

heide

Helaas kan er ook flink misbruik van gemaakt worden Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:16
 
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:53

[quote=SHANITA130]Ik heb respectvoor veel mensen zeker voor jou...!

Maar ja, than again, ik ga respect voor jou of voor iemand anders niet verwarren met niet zeggen wat ik denk op voor mij belangrijke zaken.

Werd mij als kind geleerd, eigen mening is niet belangrijk, belangrijk is als je mensen tevreden stelt door net te doen alsof je het met ze eens bent..

[quote=NICKY298]Nou dit ken ik, ik moest het er mee ens zijn zoniet had je echt een probleem-
als dit er als baby in gaat, geloof mij dat je dan heeeeeeeeeeel lang niet weet waar je het niet mee eens bent..

Dat je eerst moet leren waar je het mee eens bent enb waar niet . en wat je wel wil en en wat niet.

en dan moet je dat gaan leren verwoorden! en gaan vinden!

Ja, dat herken ik. Ik heb dat pas enkele jaren. Dat ik begin te denken wat ik echt wil. dat ik begin dingen te leren verwoorden. Wat ik wel wil en niet wil. Waar ik het wel en niet mee eens ben..

Ja, heb je in je 'opvoeding' al meegekregen dat je nooit een eigen mening kan hebben, kom ik even later tot geloof in groepen waar ik ook weer niet me eigen mening kan hebben...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 12:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:23
 
ERIKA129 schreef:
Helaas kan er ook flink misbruik van gemaakt worden Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley


Ja Erika dat herken ik... Gefrustreerde smiley Boze smiley

En dat is nu juist de truc, onderscheid leren maken bij wie je kwetsbaar kan zijn en bij wie niet.
Of bij wie je je enigzins kwetsbaar kan opstellen, en bij wie meer of minder. En bij wie het gewoon niet verstandig is.
Als je je daarin oefent, kan je dat leren, gewoon afgaande op ervaringen
die je eerst had... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 12:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 14:53
 
Oke , maar een volwassene kan erg goed alles verbergen!

En zich ooooo zo mooi voor doen.


Maar kijk op face book en twitter enz , wat er achter hun rug word rond gestrooit

Ik denk dat je groei door gewoon te doen en missers te maken!
Maar vooral weten tot zo ver en niet verder, en wil je meer

dan kan dat altijd nog . Als je maar de tijd neem om er over te denkne , zo denk ik momenteel en dan kom ik er vast wel uit.


Maar van mij mag jij een eigen mening hebben .

die heb ik ook over de bijbel , en ja wie er gelijk heb daar gaat mij het niet om.


Laatst aangepast door
NICKY298
op dinsdag 17 juli 2012, 15:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 15:26
 
[quote=NICKY298]Oke , maar een volwassene kan erg goed alles verbergen.

Ja, en daar kan zo'n volwassen zeker tegen kinderen maar ook tegen anderen volwassenen misbruik van maken.

En zich ooooo zo mooi voor doen.

Ik voel precies aan wat je bedoeld...! Ja, daar kan je leren doorheen te kijken.

Maar kijk op face book en twitter enz , wat er achter hun rug word rond gestrooit

Ja, idd...!


Ik denk dat je groei door gewoon te doen en missers te maken!

Ja, van fouten kan je leren..!

Maar vooral weten tot zo ver en niet verder, Ja, dat denk ik aan te voelen die grens..en wil je meer

dan kan dat altijd nog . Als je maar de tijd neem om er over te denkne

Ja, tijd om over het eea te denken als ik iets neerzet, ja, doe ik altijd, zeker als het nogal niet alledaagse onderwerpen zijn. Ook in gesprekken met mensen denk ik na. en andere keren kan ik ook hebben, dat ik gelijk spontaan uit mijn hart reageer.

Maar van mij mag jij een eigen mening hebben .

Ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Het is eigenlijk ook noodzaak, denk ik, om een mening te hebben, ook in contacten van alledag..

die heb ik ook over de bijbel , en ja wie er gelijk heb daar gaat mij het niet om.

Mij wel, eerlijk gezegd, maar ja, dat is iets anders als dat iemand met andere meningen mijn vriend niet meer zou zijn.

maak ook niet uit.

Vind het heel belangrijk wat je schrijft!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 15:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUDE020





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:20
 
Ook ik herken me hierin! Het is soms best wel een strijd om dat duidelijk te maken en voor jezelf ruimte te creeeren! Er zijn idd weken dat ik meer afspraken aankan en leuk vind en een week dat ik even op mezelf wil zijn. Ik denk dat het voor iedereen geldt en ook goed is om een keer alleen te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:28
 
JUDE020 schreef:
Ook ik herken me hierin! Het is soms best wel een strijd om dat duidelijk te maken en voor jezelf ruimte te creeeren! Er zijn idd weken dat ik meer afspraken aankan en leuk vind en een week dat ik even op mezelf wil zijn. Ik denk dat het voor iedereen geldt en ook goed is om een keer alleen te zijn!

Helemaal mee eens! Het kan heel erg goed zijn om regelmatig even heerlijk alleen thuis een goed boek te lezen oid. Knipoog smiley En Rust voor jezelf te creëren.
Ik heb ook gehad dat ik meer afspraken had dat ik eigenlijk aankon en leuk vond. En een week even op mezelf vind ik ook erg fijn!
Alleen zijn is iets anders dan eenzaam zijn. Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 19:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:37
 
Maar van mij mag jij een eigen mening hebben .

Ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Het is eigenlijk ook noodzaak, denk ik, om een mening te hebben, ook in contacten van alledag..

die heb ik ook over de bijbel , en ja wie er gelijk heb daar gaat mij het niet om.

Mij wel, eerlijk gezegd, maar ja, dat is iets anders als dat iemand met andere meningen mijn vriend niet meer zou zijn.
Ja jammer dan he , iedereen mag mijn vriend zijn maar het hoef niet!

Ik probeer wel een vriend voor een ander te zijn,
Maar soms kan je het niet door je omstandig heden , iets dat er gebeurd in je leven waar je geen vat op heb en waar je niks mee kan.
dat kan je wanhoop bezorgen en dat brengt paniek!
tevens een verkeerde REAKTIE.



maak ook niet uit.

Dankje wel voor je reaktie Shanita!

Maar ik wil je verduidelijken wat ik bedoel.

Wie er van ons gelijk heeft, Dat vind ik niet belangrijk.

Ik hoef geen gelijk te hebben!

Maar wat ik belangrijk vind is wat God vind en wat hij doet dat vind ik belangrijk.

Daarom ben ik ook nog gaan nadenken over alles .

Want mijn mede mens is ook belangrijk. ook voor hun is het fijn in de hemel te komen.
Quote:
[url][/url]


Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 18 juli 2012, 09:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:33
 
SHANITA130 schreef:
Ja Erika dat herken ik... Gefrustreerde smiley Boze smiley

En dat is nu juist de truc, onderscheid leren maken bij wie je kwetsbaar kan zijn en bij wie niet.
Of bij wie je je enigzins kwetsbaar kan opstellen, en bij wie meer of minder. En bij wie het gewoon niet verstandig is.
Als je je daarin oefent, kan je dat leren, gewoon afgaande op ervaringen
die je eerst had... Knipoog smiley
Alleen, hier op het forum ken je de mensen niet, en is het ook niet een geschikte plek je kwetsbaar op te stellen.
Ik lees nog te vaak, dat mensen dit een vertrouwde omgeving vinden om je verhaal kwijt te kunnen. Maar hoe vertrouwd is het eigenlijk? Ik schat dat niemand van ons de 2300 andere leden kent. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die zonder lidmaatschap kunnen meelezen.
Ik geloof verder niet zo in virtuele vriendschappen. Als je vrienden wilt maken, moet je ze gewoon in het echt zien. Want het zou best kunnen dat je iemand mag als hij op de site is, terwijl als je hem in het echt ziet, hij een etter is met een irritante manier van lachen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Alleen, hier op het forum ken je de mensen niet, en is het ook niet een geschikte plek je kwetsbaar op te stellen.
Ik lees nog te vaak, dat mensen dit een vertrouwde omgeving vinden om je verhaal kwijt te kunnen. Maar hoe vertrouwd is het eigenlijk? Ik schat dat niemand van ons de 2300 andere leden kent. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die zonder lidmaatschap kunnen meelezen.
Ik geloof verder niet zo in virtuele vriendschappen. Als je vrienden wilt maken, moet je ze gewoon in het echt zien. Want het zou best kunnen dat je iemand mag als hij op de site is, terwijl als je hem in het echt ziet, hij een etter is met een irritante manier van lachen...

Ik vind toch wel een verschil tussen dit forum en andere fora.

Kijk, dit is eigenlijk een datingsite, met iets meer dan 2300! leden.

Misschien zit daarvan 1%-3% zoiets op het forum, waarvan 1/2% echt regelmatig.

Nou, als je niet alleen gaat daten maar ook stukjes schrijft en reageert op anderen op het forum, op dingen die vaak niets met daten te maken hebben. Ja, sommigen wel, maar overgrote deel van de reacties heeft niet direkt iets met daten van doen.

Ja, dan kan ik er wel vanuit gaan dat er serieuze mensen en christenen op zitten. Heel iets anders dan wereldse fora, die niet ook een datingsite zijn.

Nou ja, en dan zei ik weleens iets wat wel prive is, maar, than again, ik ben niet wat mij overkomen is.

En, komt ook nog bij, tis wel zo, dat na tig keer hier iets verteld te hebben, nu en dan, maar dan wel over een tijdspanne van 2 jaar,
dat ik wel zoiets begin te krijgen van, ja, ik wil het er nu eignlijk niet wéér over hebben.
Maar ja, dan hou ik wel rekening met iemand die hier korter is dan mij, en wellicht niet weet dát ik er al zoveel over heb geschreven als ik er een reactie over krijg.
Dus dan kan het zijn dat ik weer mijn mening geef wat ik zelf eigenlijk teveel vind, maar dat ik dat dan doe, omdat iemand ergens iets gelezen heeft over mij, en daar dan over reageert, en het wel belangrijk vind.

Zo iets.

En de mensen niet kennen, nou als je zoals ik 40 bent, dan heb je toch al wel het een en ander aan levenservaring, dat je wel ongeveer kan inschatten door de postings die je leest hoe iemand ongeveer is.

...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 19 juli 2012, 15:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:42
 
NICKY298 schreef:
Nou ik begrijp het heel goed.

En het moelijkst zijn ze aan te geven bij mensen die heel dicht bij je staan!

En soms moet je wel, dan is er teveel gebeurd,dan kan je wel blijven omgaan, omdat de ander anders verdrietig wordt(lees (onbewust?) manipulatie.)
en dan ga je eigenlijk dingen doen die je niet kan er is over een grens(grenzen) heengegaan, om de ander nog te behagen ook. en dat kost zoveel energie je komt dan nergens anders meer aan toe.

Dus ja is moeilijk en kan eigenlijk niet... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 23 juli 2012, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:02
 
SHANITA130 schreef:
En soms moet je wel, dan is er teveel gebeurd,dan kan je wel blijven omgaan, omdat de ander anders verdrietig wordt(lees (onbewust?) manipulatie.)
en dan ga je eigenlijk dingen doen die je niet kan er is over een grens(grenzen) heengegaan, om de ander nog te behagen ook. en dat kost zoveel energie je komt dan nergens anders meer aan toe.

Dus ja is moeilijk uiteindelijk lukt 't wel....

hmmm grenzen aangeven, ook moet je de grens bij de ander zien, die zie jij niet, verschillende keren gereageerd ik de mensen bij trin persoonlijk kan, je bleef linken over ze plaatsen,tot drie keer toe het volgens jouw leuke kuifje strip,gewoon walsend over de grenzen van anderen, tuurlijk mag iedereen zijn mening schrijven, maar op een gegeven moment heb je het toch wel gezegd? Was1 keer niet genoeg? Dus niet alleen je eigen grens stellen, ook een beetje rekening houden met anderen hun grenzen. bij mij is dit de grens geweest van het respectloos omgaan van sommigge hier met elkaar, zonder gevoel voor de ander. geen zin om op een forum te blijven waar steeds zulke kritiek word geloosd op mensen die ik graag mag. Een paar keer oke, maar er zijn grenzen.
en opbouwende kritiek is prima en leerzaam, maar eh de dingen die jijschrijft als zogenaamd dewaarheid.... de manier warop vind ik triest.


cristenen....was een leerzame ervaring tussen verschillende cristenen hier, respect voor elkaar? samen naar elkaars eenheid kijken inplaats van verschillen? eh en dan zwijg iknog over sommigge cristelijke mannen hoe die reageren omdat jeniet meteen met een man wilt daten zonder eerst iets meer te hebben gemaild ofzo. en ja wezijn allemaal mensjes,toch verwacht ik van cristenen iets meer, dat ze iets liever tegen over elkaar zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:22
 
[quote=PETRA944]hmmm grenzen aangeven, ook moet je de grens bij de ander zien, die zie jij niet, verschillende keren gereageerd ik de mensen bij trin persoonlijk kan,
Ik heb al een paar keer gezegd hier, dat ik er heilig in geloof dat bij Trin vele integere christenen werken....
je bleef linken over ze plaatsen,tot drie keer toe het volgens jouw leuke kuifje strip,gewoon walsend over de grenzen van anderen, tuurlijk mag iedereen zijn mening schrijven, maar op een gegeven moment heb je het toch wel gezegd?
Ja, ben nu ongeveer klaar met 'de feiten over eindtijd...
Was1 keer niet genoeg? Dus niet alleen je eigen grens stellen, ook een beetje rekening houden met anderen hun grenzen.
Ik ben en was verbijsterd, zeker bij die actualiteiten programma waarin Ouweneel(gaan we weer) het eea 'uitlegt' aan Andries Knevel... bij mij is dit de grens geweest van het respectloos omgaan van sommigge hier met elkaar, zonder gevoel voor de ander.
Dát dacht ik toen ik O. het eea zag 'utleggen' aan Andries Knevel op de EO... geen zin om op een forum te blijven waar steeds zulke kritiek word geloosd op mensen die ik graag mag.
Ik ken de mensen van Trin niet geloof zeker dat er bosjes integere christenen werken, en ja hoe ik over O. denk is duidelijk, zeker als ik denk aan het fortuin aan boeken wat ik heb uitgegeven toen ik pas gelovig was....ja, gelukkig is er Marktplaats kreeg ik er nog iets voor terug...

Een paar keer oke, maar er zijn grenzen.
en opbouwende kritiek is prima en leerzaam, maar eh de dingen die jijschrijft als zogenaamd dewaarheid.... de manier warop vind ik triest.

Opbouwende kritiek aan O.? De man ziet me al aankomen en ik zag hoe hij tegen Andries Knevel deed....

cristenen....was een leerzame ervaring tussen verschillende cristenen hier, respect voor elkaar? samen naar elkaars eenheid kijken inplaats van verschillen? eh en dan zwijg iknog over sommigge cristelijke mannen hoe die reageren omdat jeniet meteen met een man wilt daten zonder eerst iets meer te hebben gemaild ofzo. en ja wezijn allemaal mensjes,toch verwacht ik van cristenen iets meer, dat ze iets liever tegen over elkaar zijn.

Ja, daar heb ik ook me buik vol van....daten, sommige mannen zijn een en al respectloos, als ze een dineetje betalen en je wil niet meteen het bed in...heb je ruzie....

Boze smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 23 juli 2012, 19:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 08:51
 
Bij de woorden jezelf zijn krijg ik vaak ook een niet te omschrijven gevoel..

alleen al de gedachte,dat ik altijd iemand nodig hebt..zo denk ik vaak
om te weten of ik dan ook echt je/mezelf bent?;)..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 24 juli 2012, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:30
 
HEIDE115 schreef:
Bij de woorden jezelf zijn krijg ik vaak ook een niet te omschrijven gevoel..

alleen al de gedachte,dat ik altijd iemand nodig hebt..zo denk ik vaak
om te weten of ik dan ook echt je/mezelf bent?;)..

Ik bedoel ermee, dingen doen die het beste voor je zijn, voor zover mogelijk natuurlijk.
En geen dingen doen omdat iemand anders dat wil.

Mensen kunnen mensen nodig hebben, maar als het zo wordt dat iemand afhankelijk wordt van de aandacht van een ander, dan is dat voor diegene niet goed, maar voor die ander helemaal niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2