ChristianMatch
 


Forum

christelijk ''daten''?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CHANNAH042





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:34
 
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!

En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...

Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik Knipoog smiley

Grz Channah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:15
 
CHANNAH042 schreef:
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!

En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...

Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik Knipoog smiley

Grz Channah


Je geeft het goed weer. De afstand Rotterdam-Friesland bijvoorbeeld is helaas in de praktijk groter dan Friesland-Rotterdam. Bepalend is of je de goede te pakken hebt. Ik heb zelf in de Rotterdamse regio gewoond en hou niet zo van het kille westen. Geef mij maar de vriendelijke, rustige omgang hier waarbij de medemens niet alleen iemand is om aan te verdienen. Ik zou niet weten waarom ik dit deel van het land ooit nog zoui verruilen voor de regio Rotterdam. Wie het westen, zoals daar gebruikelijk, als een superieure regio ziet met dito bevolking moet er vooral blijven. Ik vind een groot deel van de populatie te bedreigend. Geef mij maar een rustige bevolking en een provincie met alle voorzieningen, rust en waddengebied waar je je kinderen nog onbedreigd op kunt zien groeien. Jammer dat het niet lukte, Channah.

Thomas, het mooiste van Rotterdam is de trein naar het Noorden.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 augustus 2012, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:19
 
CHANNAH042 schreef:
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!

En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...

Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik Knipoog smiley

Grz Channah

Kwam hij het andere weekend niet bij jou dan
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:37
 
ANNA415 schreef:
Zeg je daarmee dat je eigen 'dingetjes' (familie, hobby, huis enz) belangrijker zijn dan je aanstaande?
Zoals Channah ook beschreef gaat het niet om wat ik vind, maar veel meer hoe ik het ervaar. En dan is het ronduit zwaar om een date op afstand te hebben. Mijn mening is dan ook gebaseerd op de ervaring die ik ermee gehad heb. Als je gemiddeld vier uur moet reizen met het openbaar vervoer, dan wordt het snel heel zwaar en dan wordt de spanning alleen maar groter als je uiteindelijk met elkaar verder wil. Want dan worden de offers die je moet en die je kunt brengen wel heel erg groot.
Het is een vergissing dat je de ander al goed kent als je elkaar alleen maar 's weekends ziet. Het vergt een hele hoop vertrouwen om je bestaan op te geven en met de ander verder te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:50
 
THOMAS968 schreef:
Je geeft het goed weer. De afstand Rotterdam-Friesland bijvoorbeeld is helaas in de praktijk groter dan Friesland-Rotterdam. Bepalend is of je de goede te pakken hebt. Ik heb zelf in de Rotterdamse regio gewoond en hou niet zo van het kille westen. Geef mij maar de vriendelijke, rustige omgang hier waarbij de medemens niet iemand is om aan te verdienen. Ik zou niet weten waarom ik dit deel van het land ooit nog zoui verruilen voor de regio Rotterdam. Wie het westen, zoals daar gebruikelijk, als een superieure regio ziet met dito bevolking moet er vooral blijven. Ik vind een groot deel van de populatie te bedreigend. Geef mij maar een rustige bevolking en een provincie met alle voorzieningen, rust en waddengebied waar je je kinderen nog onbedreigd op kunt zien groeien.

Thomas, het mooiste van Rotterdam is de trein naar het Noorden.

Hoewel ik heel goed kan begrijpen wat je aantrekt in het Noorden wil ik toch ff reageren op je inschatting van het 'kille Westen'. Ik vind je typering geen recht doen aan de mensen daar. Zo heb ik ze iig niet leren kennen. Ik woon niet in Rotterdam, maar kwam er jarenlang heel veel. Ik heb Rotterdammers leren kennen als bijzonder hardwerkende, behulpzame mensen die meestal behoorlijk recht door zee zijn. Zeker dat laatste zou jou als noorderling toch moeten aanspreken...

Van superioriteitsgevoelens heb ik nooit iets gemerkt. Die typering is volgens mij meer voorbehouden aan een andere NL noorderlinger 'stam' met eigen taal (waar ik overigens van afstam) Clown smiley


Laatst aangepast door
CARMEN073
op zaterdag 4 augustus 2012, 11:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Zoals Channah ook beschreef gaat het niet om wat ik vind, maar veel meer hoe ik het ervaar. En dan is het ronduit zwaar om een date op afstand te hebben. Mijn mening is dan ook gebaseerd op de ervaring die ik ermee gehad heb. Als je gemiddeld vier uur moet reizen met het openbaar vervoer, dan wordt het snel heel zwaar en dan wordt de spanning alleen maar groter als je uiteindelijk met elkaar verder wil. Want dan worden de offers die je moet en die je kunt brengen wel heel erg groot.
Het is een vergissing dat je de ander al goed kent als je elkaar alleen maar 's weekends ziet. Het vergt een hele hoop vertrouwen om je bestaan op te geven en met de ander verder te gaan.



Wat doe ik hier eigenlijk nog op CM. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Zoals Channah ook beschreef gaat het niet om wat ik vind, maar veel meer hoe ik het ervaar. En dan is het ronduit zwaar om een date op afstand te hebben. Mijn mening is dan ook gebaseerd op de ervaring die ik ermee gehad heb. Als je gemiddeld vier uur moet reizen met het openbaar vervoer, dan wordt het snel heel zwaar en dan wordt de spanning alleen maar groter als je uiteindelijk met elkaar verder wil. Want dan worden de offers die je moet en die je kunt brengen wel heel erg groot.
Het is een vergissing dat je de ander al goed kent als je elkaar alleen maar 's weekends ziet. Het vergt een hele hoop vertrouwen om je bestaan op te geven en met de ander verder te gaan.

Ja 4 uur reizen met openbaar vervoer lijkt mij inderdaad te veel, dan moet de liefde wel erg diep zitten. Mijn lief woont precies een uur sporen bij mij vandaan en hij woont praktisch naast het station. Ik woon er 5 minuten lopen vandaan dat vind ik nog goed te doen. Kun je nog best spontaan ff heen en weer. Maar ja wij moeten ook nog brainstormen over waar eventueel te gaan wonen in de toekomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:35
 
VISSER278 schreef:
Wat doe ik hier eigenlijk nog op CM. Huilende smiley, smiley in tranen

wachtten op de dag dat een zeemeermin zich inschrijft.
mijn voor keur gaat uit na iemand uit me eigen woonplaats of heel dichtbij, ha ha beter kom je die in echt tegen ma ja...dan zie je leuke man, lach je lief terug en verdorie zie je die ring aan zijn vinger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:38
 
CARMEN073 schreef:
Hoewel ik heel goed kan begrijpen wat je aantrekt in het Noorden wil ik toch ff reageren op je inschatting van het 'kille Westen'. Ik vind je typering geen recht doen aan de mensen daar. Zo heb ik ze iig niet leren kennen. Ik woon niet in Rotterdam, maar kwam er jarenlang heel veel. Ik heb Rotterdammers leren kennen als bijzonder hardwerkende, behulpzame mensen die meestal behoorlijk recht door zee zijn. Zeker dat laatste zou jou als noorderling toch moeten aanspreken...

Van superioriteitsgevoelens heb ik nooit iets gemerkt. Die typering is volgens mij meer voorbehouden aan een andere NL noorderlinger 'stam' met eigen taal (waar ik overigens van afstam) Clown smiley


Friezen zijn trots op hun eigenheid en vooral de taal maar gedragen zich niet superieur. Ze willen alleen wel Nederlander maar geen westerling zijn, dat is zeker zo. Kijk maar eens op TV hoe mensen zonder een randstedelijk accent worden weggezet. Ik heb dat soort superioriteitsgevoel als algemeen ervaren. Gelukkig ben ik niet echt op mijn mondje gevallen, spreek nagenoeg accentloos, zij het niet randstedelijk en ben daarnaast enigszins ontwikkeld. Dat lost het snel op. Helaas, dat heb je ook hard nodig. Verder ben ik het wel eens met je beschrijving van de oorspronkelijke Rotterdammer, dat is prima volk en die spraken me zeker wel aan. Harde nuchtere werkers, die mocht ik wel. Ik ben er nu dertig jaar vandaan maar sinds die tijd is er wel veel verloederd.

Thomas, vindt het hier wel leuker en meer relaxed.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 augustus 2012, 14:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 15:01
 
Toch heb je in de Randstad ook veel grote verschillen. Ben toen ik heel jong was in Dordrecht gaan wonen. Nou het verschil tussen Dordrecht en Amsterdam is óntzettend groot.
Hele mentaliteit is compleet anders. Amsterdammers denken dat Nederland verdeeld is in Amsterdam, en in de rest van Nederland.
Nou is Amsterdam ook leuk, met zijn 160 nationaliteiten. Als je in het buitenland bent, kennen niet veel mensen Holland of Nederland maar als je Amsterdam zegt weten ze gelijk waar je het over hebt.

En ook Dordrecht heeft grote voordelen, het is voor mij, net een dorpje hier. Ook de mentaliteit, het anonieme van een stad heb je hier niet.
Maar dat had ik niet toen ik hier alleen nog nu en dan in de weekenden kwam, toen ik mijn schoonzuster hoorde praten dacht ik echt oprecht dat ze een spraakgebrek had, later bleek dat sommigen zo hier praten en het nog het oude Dordrechtse accent is.

Maar ja, na een paar jaartjes hier wonen, ga ik toch voordelen ontdekken, mensen zijn heel liefdevol onder elkaar ook in het verkeer.
Ik neem zelfs dingen qua spraak over, gewoon omdat dat makkelijker is.

Ja, en die grote afstanden van vier uur, ja, ik kan dat niet hebben. Ik heb mensen hier in de buurt op loopafstand, of ik kom ff een half uurtje buurten, of ik blijf hele avond films kijken. Net hoe ik me voel.
En als iemand bij mij langskomt, als ik 'm erin laat, en ik voel me niet oke, ja, iemand gaat weg, woont toch ff paar minuten hier vandaan.
Zeker als je vaak migrane hebt, in de wao zit, je dan kan je niet altijd al je afspraken nakomen, anders zou je ook wel kunnen werken.
Ja, en als iemand dan 4 uur in het openbaar vervoer heeft gezeten, ja, da's moeilijk....

Ja, en elke plaats heeft zijn charme zijn voor en nadelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 15:36
 
Ik las het net ergens dat het hier wel een datingsite is. Op de homepage staat, die pagina die je krijgt voordat je inlogt: Waarom lid worden?
Twee weken gratis, vrijblijvend uitproberen.
We gaan op zoek naar jouw ideale match.
Een snelle redactie met jarenlange ervaring.
Je bent al lid vanaf 5 euro per maand!
Nu ook speeddaten en singlesreizen.
Ook wanneer je gewoon gezellig en ontspannen over het geloof wilt chatten.
Ook als je alleen op zoek bent naar nieuwe christelijke vrienden


Nou, ik val even onder de laaste 2 catergorieen. zoals mijn leventje er nu uitziet, ik ben tevreden gelukkig, heb een paar goede vrienden, heb plaatsen waar ik heen kan en het naar me zin heb, en ook wat kan werken als ik me geen migraine heb, door de week.
Heb me eigen huissie, in een voor mij relaxed mooi buurtje.
Ik heb zelfs besloten om geeneens meer te beginnnen aan daten/relatie.
Heb hier vrienden wonen die ik al 15 jaar ken, en waar ik me nog veel meer op mijn gemak voel dan family. En dán denk ik kijk eens hoe goed God voor me zorgt....

Het is wel gewoon soms zwaar K@# dat mensen die ik heb ontmoet in Friesland zo ver wonen. Want anders had ik daar ook ff een bakkie kunnen komen doen, of zij hier. Ja, zo noemen ze dat hier: 'een 'bakkie' komen doen'. Ja, daar hoef je in Amsterdam niet mee aan te komen met dat soort spraakgebruik, mensen kunnen daar zelfs boos om worden. Maar ja, ik vind dat nu gezellig klinken. Knipoog smiley

Ja, en wat óók zo is, wat me net ff te binnen schiet, als je bijvoorbeeld 20 jaar bent, dan is het veel gemakkelijker om in een ander deel van Nederland te gaan wonen. je kan en wil je veel makkelijker aanpassen dan dat je bijvoorbeeld 40-60 jaar bent. als je als 20-30 jaar ergens woont, ja hehe, dan ga je veel moeilijker ergens anders wonen, dan dat je pas 20 bent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 15:51
 
wie weet shanita kom je via deze site wel een leuke man tegen uit amsterdam, de kans is groter dan ik met mijn woonplaats en ga je toch nog een keertje daten... je bent nog maar 40


ha ha missschien moet we een gebed topic openen, gebeden voor leuke mannen
eentje voor carmen
visser wil natuurlijk zeemeermin, geen vrouw...
chat een echte voorgangers vrouw
bart... daar kunnen we niet tegenop bidden, alhoewel die 2 aanmeldingen misschien
en mij, die ene ha ha the one, voor mij dan he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:07
 
voor leanne, een man die niet zorgt voor een keet vol kids
een vrouw voor heide, liefst tussen de 50 en 60, dan hoeft niks meer... Knipoog smiley
Voor zeeland, als xe over de dijk rijdt bij vlissingen, dat ze daar een leuke visser ontmoet, die haar dagelijks een visje komt brengen
voor josina een geweldig lieve man, die net zo zorgzaam voor haar is als josina voor anderen.
erica, een man die haar opgebouwde leven niet te veel overhoopt gooit, zo eentje die zich aanpast aan haar.
thomas, een echte friesin, zo eentje die friesland nooit uitgaat, want warom zou je, friesland is goed.
Voor jans een man zonder sokken in sandalen uit friesland of drenthe(hmmm dat moet toch te vinden zijn Smiley die vol vragen zit )
Voor biancabb, niet de ware maar gewoon een man...tja de gewone man... waar is die Smiley die vol vragen zit
en channah, kunnen we die niet aan bart koppelen, zijn wij van die bart af op het vrouwentopic.
en shanita een geweldig lieve amsterdammer


Laatst aangepast door
PETRA944
op zaterdag 4 augustus 2012, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:11
 
oh en niet te vergeten, voor de genoemde mannen allemaal tien jaar jongere, want zo zijn mannen, liever 10 jaar jonger dan paar jaar ouder... of zullen we de rollen es omdraaien, wij jongere mannen Twijfelende smiley , hmmm toch maar niet sommigge hebben al genoeg kinderen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:37
 
[quote=PETRA944]wie weet shanita kom je via deze site wel een leuke man tegen uit amsterdam, de kans is groter dan ik met mijn woonplaats en ga je toch nog een keertje daten... je bent nog maar 40

Nou...pás 40, vond het verschrikkelijk dat 40 worden...lag er een tijdschrift, toen ik nog net 39 was, op tafel bij iemand, waar ook een artikel voor 40-plussers instond...dat soort dingen, dacht ik ja, daar ga ik ook zo bijhoren...

Ja, de wonderen zijn de wereld niet uit, er is één iemand waar ik het wel mee aan zou durven een keer afspreken.

Maar ja, heb me voordelen hier, mijn tweede ex woont hier om de hoek, jaren niet gezien, maar nu allerbeste beste vrienden. Het is hier vredig, mooi, mensen zijn hier lief en respectvol in Dordrecht. Zeggen mekaar gedag op straat terwijl ze elkaar niet kennen. Dat soort dingen. Je hebt hier de rust van een dorpje, en je hebt hier ook alles wat een stad heeft.

Ja, voor 'uitgaan' ja daar moet je hier niet zijn, welgeteld één discotheek en drie kroegen geloof ik.
Maar ja, mijn uitgaanstijd heb ik al gehad in Amsterdam, samen op mijn dertiende, met een vriendinnetje, ons opmaken, haartjes doen, mooie kleertjes aan, hoge hakken, en dan rond een uur of elf naar de discotheek, onderin het Hilton Amsterdam, of het Marriot Hotel. Ja, en dan zeggen dat we 18 waren, ja daar konden we makkelijk voor doorgaan, en je hoefde je toen nog niet te ligitimeren.

Ja, en we hádden natuurlijk wel geld bij ons, maar ja, de mannen stonden in de rij om drankjes voor je te mogen betalen.
En dan gewoon wat 'fun' hebben, tot een uur of vijf in de nacht, en dan veilig samen met de taxi naar huis.
Ach ja, en achteraf hoorde ik wel van dat dat 'surrogaatlol' was.
Was in zekere zin ook zo, de gezonde aandacht die je thuis van ouders behoort te krijgen, en niet krijgt, ergens anders zoeken. bij mannen die je aandacht gaven....voor een groot gedeelte. Zaten trouwens knappe jongens bij, nou, ja jongens.., de jongste was rond de dertig geloof ik, en veel buitenlanders, Amerikanen.
Ja, dat was wel eventjes wat anders dan die kleine jongetjes bij ons op school....



ha ha missschien moet we een gebed topic openen, gebeden voor leuke mannen
eentje voor carmen
visser wil natuurlijk zeemeermin, geen vrouw...
chat een echte voorgangers vrouw
bart... daar kunnen we niet tegenop bidden, alhoewel die 2 aanmeldingen misschien Nee, daar kan je niet tegenop bidden..Knipoog smiley
en mij, die ene ha ha the one, voor mij dan he Lachende smiley
Ja, ik hoop dat jij echt een leuke knappe lieve man krijgt Knipoog smiley

Ik zit al drie uur ofzo achter de pc, ja, stond laat op....nou, ik ga eens wat doen Knipoog smiley, laterz!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 4 augustus 2012, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:48
 
PETRA944 schreef:
voor leanne, een man die niet zorgt voor een keet vol kids
een vrouw voor heide, liefst tussen de 50 en 60, dan hoeft niks meer... Knipoog smiley
Voor zeeland, als xe over de dijk rijdt bij vlissingen, dat ze daar een leuke visser ontmoet, die haar dagelijks een visje komt brengen
voor josina een geweldig lieve man, die net zo zorgzaam voor haar is als josina voor anderen.
erica, een man die haar opgebouwde leven niet te veel overhoopt gooit, zo eentje die zich aanpast aan haar.
thomas, een echte friesin, zo eentje die friesland nooit uitgaat, want warom zou je, friesland is goed.
Voor jans een man zonder sokken in sandalen uit friesland of drenthe(hmmm dat moet toch te vinden zijn Smiley die vol vragen zit )
Voor biancabb, niet de ware maar gewoon een man...tja de gewone man... waar is die Smiley die vol vragen zit
en channah, kunnen we die niet aan bart koppelen, zijn wij van die bart af op het vrouwentopic.
en shanita een geweldig lieve amsterdammer

LOL Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:52
 
PETRA944 schreef:
oh en niet te vergeten, voor de genoemde mannen allemaal tien jaar jongere, want zo zijn mannen, liever 10 jaar jonger dan paar jaar ouder... of zullen we de rollen es omdraaien, wij jongere mannen Twijfelende smiley , hmmm toch maar niet sommigge hebben al genoeg kinderen...

Ja, dat is waar.....Een man van veertig wil een vrouw van dertig als het even kan en niet een van zijn eigen leeftijd.

Maar ja, dat is de kringloop van het leven. als tiener moest ik er ff niet aan denken, zo'n jochie van mijn eigen leeftijd, ik was daarin niet alleen, jongens uit de klas hadden het nakijken, wij gingen met oudere jongens om.

En nu, nu zijn de rollen omgedraait, diezelfde 'jongens' willen nu jongere vrouwen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 17:47
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat is waar.....Een man van veertig wil een vrouw van dertig als het even kan en niet een van zijn eigen leeftijd.

Maar ja, dat is de kringloop van het leven. als tiener moest ik er ff niet aan denken, zo'n jochie van mijn eigen leeftijd, ik was daarin niet alleen, jongens uit de klas hadden het nakijken, wij gingen met oudere jongens om.

En nu, nu zijn de rollen omgedraait, diezelfde 'jongens' willen nu jongere vrouwen....

Ik blij dat ik meestal jonger wordt ingeschat Knipoog smiley

Diezelfde jongens willen jongere vrouwen, maar dan zijn wij toch nog altijd jonger dan zij!! Er is dus nog hoop.
En wees eerlijk, wil jij wat met een jonge vent die nog niet droog ahcter de oren is?


Laatst aangepast door
ANNA415
op zaterdag 4 augustus 2012, 17:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:17
 
PETRA944 schreef:
voor leanne, een man die niet zorgt voor een keet vol kids
een vrouw voor heide, liefst tussen de 50 en 60, dan hoeft niks meer... Knipoog smiley
Voor zeeland, als xe over de dijk rijdt bij vlissingen, dat ze daar een leuke visser ontmoet, die haar dagelijks een visje komt brengen
voor josina een geweldig lieve man, die net zo zorgzaam voor haar is als josina voor anderen.
erica, een man die haar opgebouwde leven niet te veel overhoopt gooit, zo eentje die zich aanpast aan haar.
thomas, een echte friesin, zo eentje die friesland nooit uitgaat, want warom zou je, friesland is goed.
Voor jans een man zonder sokken in sandalen uit friesland of drenthe(hmmm dat moet toch te vinden zijn Smiley die vol vragen zit )
Voor biancabb, niet de ware maar gewoon een man...tja de gewone man... waar is die Smiley die vol vragen zit
en channah, kunnen we die niet aan bart koppelen, zijn wij van die bart af op het vrouwentopic.
en shanita een geweldig lieve amsterdammer

Vergeet je jezelf niet? En zet dan ook even je eisenpakket erbij.
- graag op loopafstand van mn huis
- niet jonger dan 46, niet ouder dan 47
- niet te dik , niet te dun
- nie tè actief op cm
- moet van vissen houden
-Afijn , je vult het zelf maar in.
Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:22
 
VISSER278 schreef:
Vergeet je jezelf niet? En zet dan ook even je eisenpakket erbij.
- graag op loopafstand van mn huis
- niet jonger dan 46, niet ouder dan 47
- niet te dik , niet te dun
- nie tè actief op cm
- moet van vissen houden
-Afijn , je vult het zelf maar in.
Lachende smiley Lachende smiley

Dame en heer,

Het lijkt mij duidelijk. jullie gaan een keertje samen op visdate

Knipoog smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:25
 
Beste redactie, zou u zo vriendelijk willen zijn de titel van dit topic willen veranderen in Christelijk "koppelen"? Doet het gelijk eer aan de naam van uw site... Clown smiley

Btw...zou het dan ook mogelijk kunnen zijn inzage te kunnen krijgen in elkaars match- en lincscores? Dit om de koppelpogingen nog effectiever te kunnen regelen Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 4 augustus 2012, 18:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:27
 
ANNA415 schreef:
Dame en heer,

Het lijkt mij duidelijk. jullie gaan een keertje samen op visdate

Knipoog smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb ze al tig keer uitgenodigd om een keer mee te gaan vissen maar Zeeland ligt niet binnen haar eigen dorp. Boze smiley

Als ik nou eens een profielfoto er op zet van een paar vissen aan een lijn..zou dat schelen? Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:29
 
ANNA415 schreef:
Ik blij dat ik meestal jonger wordt ingeschat Knipoog smiley

Diezelfde jongens willen jongere vrouwen, maar dan zijn wij toch nog altijd jonger dan zij!! Er is dus nog hoop.
En wees eerlijk, wil jij wat met een jonge vent die nog niet droog ahcter de oren is?

Hhaha, ja, ik loopt natuurlijk verschrikkelijk te generaliseren.

Maar toch er zit (ook) waarheid in...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:45
 
VISSER278 schreef:
Ik heb ze al tig keer uitgenodigd om een keer mee te gaan vissen maar Zeeland ligt niet binnen haar eigen dorp. Boze smiley

Als ik nou eens een profielfoto er op zet van een paar vissen aan een lijn..zou dat schelen? Verlegen lachende smiley

visser je bent in de war ik ben twee jaar ouder als jij, moet jij niet een paar jaar jonger, aangezien jij een man bent....
tssssss zet ik foto van mij op me pro, heel moedig zoals ik ben als ik zit met blub en nog wil hij dat ik mee ga vissen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:47
 
VISSER278 schreef:
Vergeet je jezelf niet? En zet dan ook even je eisenpakket erbij.
- graag op loopafstand van mn huis
- niet jonger dan 46, niet ouder dan 47
- niet te dik , niet te dun
- nie tè actief op cm
- moet van vissen houden
-Afijn , je vult het zelf maar in.
Lachende smiley Lachende smiley

mijn eisen pakket is geheim Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:48
 
Op loopafstand van mijn huis.

Des noods kan hij gaan verhuizen; er zijn hier nog wel wat leuke pandjes die vrijstaan...

Dikke lading poen, zodat ik met kerst een leuk sportautootje krijg.
Verder hoef ik niets met kerst; ik stel niet zulke hoge eisen.

Leeftijd maakt niet; 't gaat om Karakter...

Liefst wel wat groter dan ik, en gespierde armen.

Iemand die me wel ff lekker vrij laat....me niet gaat lopen claimen etc.

Iemand die goed kan koken en daar ook van houdt...

Ja, en wel liefst gestudeerd heeft; wil wel nu en dan es een goed gesprek kunnen voeren.

Nou, dat eisenpakket valt toch wel mee?

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:54
 
SHANITA130 schreef:
Op loopafstand van mijn huis.

Des noods kan hij gaan verhuizen; er zijn hier nog wel wat leuke pandjes die vrijstaan...

Dikke lading poen, zodat ik met kerst een leuk sportautootje krijg.
Verder hoef ik niets met kerst; ik stel niet zulke hoge eisen.

Leeftijd maakt niet; 't gaat om Karakter...

Liefst wel wat groter dan ik, en gespierde armen.

Iemand die me wel ff lekker vrij laat....me niet gaat lopen claimen etc.

Iemand die goed kan koken en daar ook van houdt...

Ja, en wel liefst gestudeerd heeft; wil wel nu en dan es een goed gesprek kunnen voeren.

Nou, dat eisenpakket valt toch wel mee?

Coole smiley met zonnebril

ja joh ik heb er veeel meer. ha ha Knipoog smiley
maar de werkelijkheid is, je komt iemand tegen en paf daar gaat je hart en hij lijkt helemaal niet te voldoen aan je eisen pakket.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:56
 
PETRA944 schreef:
ha ha missschien moet we een gebed topic openen, gebeden voor leuke mannen
Lachende smiley


Clown smiley

http://www.youtube.com/watch?v=bBlbPw7WAqM


Laatst aangepast door
CARMEN073
op zaterdag 4 augustus 2012, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:59
 
SHANITA130 schreef:
Op loopafstand van mijn huis.

Des noods kan hij gaan verhuizen; er zijn hier nog wel wat leuke pandjes die vrijstaan...

Dikke lading poen, zodat ik met kerst een leuk sportautootje krijg.
Verder hoef ik niets met kerst; ik stel niet zulke hoge eisen.

Leeftijd maakt niet; 't gaat om Karakter...

Liefst wel wat groter dan ik, en gespierde armen.

Iemand die me wel ff lekker vrij laat....me niet gaat lopen claimen etc.

Iemand die goed kan koken en daar ook van houdt...

Ja, en wel liefst gestudeerd heeft; wil wel nu en dan es een goed gesprek kunnen voeren.

Nou, dat eisenpakket valt toch wel mee?

Coole smiley met zonnebril

Wat dacht je van de kerstman Smiley die vol vragen zit
Komt in no time naar je toe
Kerstkado geen probleem
Goed karakter
moet wel gespierde armen hebben van kado heffen
laat je de rest van het jaar vrij
of hij kan koken geen idee, maar houdt wel van lekker eten gezien z'n buik
volgens mij geen domme kerel

Zo Anna, na Petra en Visser, nu ook Shanita aan de vent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:00
 
SHANITA130 schreef:
Op loopafstand van mijn huis.

Des noods kan hij gaan verhuizen; er zijn hier nog wel wat leuke pandjes die vrijstaan...

Dikke lading poen, zodat ik met kerst een leuk sportautootje krijg.
Verder hoef ik niets met kerst; ik stel niet zulke hoge eisen.

Leeftijd maakt niet; 't gaat om Karakter...

Liefst wel wat groter dan ik, en gespierde armen.

Iemand die me wel ff lekker vrij laat....me niet gaat lopen claimen etc.

Iemand die goed kan koken en daar ook van houdt...

Ja, en wel liefst gestudeerd heeft; wil wel nu en dan es een goed gesprek kunnen voeren.

Nou, dat eisenpakket valt toch wel mee?

Coole smiley met zonnebril



PS moet hij ook christen zijn? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5