ChristianMatch
 


Forum

christelijk ''daten''?
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
DJAB697





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:40
 
Heb een poosje getwijfeld of ik me weer zou aanmelden, omdat daten, zoals de wereld/deze cultuur dat doet zeer onchristelijk is.

Maar er is ook een Bijbelse manier van daten.
internet is een medium die je goed kan gebruiken. Het gaat om je hart en doelstellingen. onder het motto; '' guns dont kill people, people do...''

http://www.youtube.com/watch?v=Odyp3sNiIKo&feature=related

Deze studie heeft me erg geholpen, hoop dat iemand er ook wat aan heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:47
 
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin Smiley die vol vragen zit
in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand Smiley die vol vragen zit
mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:51
 
PETRA944 schreef:
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin Smiley die vol vragen zit
in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand Smiley die vol vragen zit
mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken

Euh... echte liefde was toch "Ain't no mountain high enough..." Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:58
 
bla bla bla

Laatst aangepast door
PETRA944
op dinsdag 31 juli 2012, 17:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 17:29
 
PETRA944 schreef:
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin Smiley die vol vragen zit
in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand Smiley die vol vragen zit
mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken

Euh ze zeggen toch wat van ver komt is lekker Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 17:50
 
ERIKA129 schreef:
Euh ze zeggen toch wat van ver komt is lekker Knipoog smiley

ha ha wat van ver is is lekker Lachende smiley
maar kijk als je echt vrijgezel bent is dat geen punt , maar als je vrijgezel bent met kinderen word het anders. enfin denk denk ha ha Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:10
 
PETRA944 schreef:
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin Smiley die vol vragen zit
in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand Smiley die vol vragen zit
mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken
je hebt volledig gelijk Petra.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:14
 
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:17
 
CANADIAN303 schreef:
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley

vindt ik wel om over na te denken ja..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:22
 
CANADIAN303 schreef:
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley

Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:27
 
CANADIAN303 schreef:
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley
Dat valt wel mee hoor. Je loopt nl. tegen een aantal problemen op, die je niet hebt als je dichter bij elkaar woont. Het is allereerst een vreselijk gepuzzel wanneer je bij elkaar kunt komen en/of de kinderen er dan bij zijn...je moet oppas regelen als je weggaat, want meestal ga je dan een paar dagen weg. Je kunt eigenlijk nooit spontaan bij elkaar op de koffie, dus je leert de ander nooit echt kennen zoals hij/zij in zijn huis is.

Als je uiteindelijk verder met elkaar wil, kom je ook nog voor vreselijke keuzes te staan, een van jullie moet ervoor kiezen de vertrouwde omgeving te verlaten en op een compleet nieuwe locatie een nieuw bestaan op te bouwen. En dat kan zelfs betekenen dat je familie uit elkaar getrokken wordt. Dan heb ik het niet eens over werk, dat je moet regelen...
Voor deze rigoureuze stappen deinzen mensen wel eens terug, en dan komen ze in een LAT relatie terecht. Omdat ze gewoon niet weten hoe ze het allemaal moeten invullen. En een langdurige LAT relatie sterft vaak zijn eigen dood.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:32
 
JANS221 schreef:
Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!


Dat weet je nooit . Voorbeeld ....... mn zoon was/ is vandaag naar Walibi , zo'n 200 km . hier vandaan . De eerste die hij daar vandaag tegenkomt is een maat van me die hier regelmatig over de vloer komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:35
 
VISSER278 schreef:
Dat weet je nooit . Voorbeeld ....... mn zoon was/ is vandaag naar Walibi , zo'n 200 km . hier vandaan . De eerste die hij daar vandaag tegenkomt is een maat van me die hier regelmatig over de vloer komt.

O jee, misschien kom ik jou dan ook nog wel eens tegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat valt wel mee hoor. Je loopt nl. tegen een aantal problemen op, die je niet hebt als je dichter bij elkaar woont. Het is allereerst een vreselijk gepuzzel wanneer je bij elkaar kunt komen en/of de kinderen er dan bij zijn...je moet oppas regelen als je weggaat, want meestal ga je dan een paar dagen weg. Je kunt eigenlijk nooit spontaan bij elkaar op de koffie, dus je leert de ander nooit echt kennen zoals hij/zij in zijn huis is.

Als je uiteindelijk verder met elkaar wil, kom je ook nog voor vreselijke keuzes te staan, een van jullie moet ervoor kiezen de vertrouwde omgeving te verlaten en op een compleet nieuwe locatie een nieuw bestaan op te bouwen. En dat kan zelfs betekenen dat je familie uit elkaar getrokken wordt. Dan heb ik het niet eens over werk, dat je moet regelen...
Voor deze rigoureuze stappen deinzen mensen wel eens terug, en dan komen ze in een LAT relatie terecht. Omdat ze gewoon niet weten hoe ze het allemaal moeten invullen. En een langdurige LAT relatie sterft vaak zijn eigen dood.....

Het valt idd allemaal wel mee. Je drijft vreselijk over Engeltje smiley

Vreselijke keuzes; je vertrouwde omgeving?? Wij hebben hier geen blijvende stad hoor!!

Het zal per persoon verschillen neem ik aan. Maar mijn ervaring is dat je toch telkens weer ergens anders kunt beginnen. Overal vind je nieuwe leuke mensen. En werk is er sowieso toch nergens.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En familie... tsja daar heb ik geen ervaring mee... Maar het lijkt me dat je als volwassen persoon toch zeker zelf je partner mag uitkiezen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:00
 
CARMEN073 schreef:
Het valt idd allemaal wel mee. Je drijft vreselijk over Engeltje smiley

Vreselijke keuzes; je vertrouwde omgeving?? Wij hebben hier geen blijvende stad hoor!!

Het zal per persoon verschillen neem ik aan. Maar mijn ervaring is dat je toch telkens weer ergens anders kunt beginnen. Overal vind je nieuwe leuke mensen. En werk is er sowieso toch nergens.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En familie... tsja daar heb ik geen ervaring mee... Maar het lijkt me dat je als volwassen persoon toch zeker zelf je partner mag uitkiezen...
Helaas, ik wou dat ik overdreef. Ik zie veel relaties juist kapot gaan op de punten die ik genoemd heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:31
 
CARMEN073 schreef:
Het valt idd allemaal wel mee. Je drijft vreselijk over Engeltje smiley

Vreselijke keuzes; je vertrouwde omgeving?? Wij hebben hier geen blijvende stad hoor!!

Het zal per persoon verschillen neem ik aan. Maar mijn ervaring is dat je toch telkens weer ergens anders kunt beginnen. Overal vind je nieuwe leuke mensen. En werk is er sowieso toch nergens.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En familie... tsja daar heb ik geen ervaring mee... Maar het lijkt me dat je als volwassen persoon toch zeker zelf je partner mag uitkiezen...

nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:00
 
PETRA944 schreef:
nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley


Zucht... ik begrijp het niet....


C'est que je suis bohémienne et je daigne m’en contenter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:13
 
CARMEN073 schreef:
Zucht... ik begrijp het niet....


C'est que je suis bohémienne et je daigne m’en contenter!

dat deed ik toen ik 19 was me geboorteplaats verlaten voor een man, me baan opzeggen, ver van me familie en vrienden wonen, doe je niet meer als je kids hebt die moeten dan maar mee aanpassen en die van mij zijn al zo vaak verhuisd etc. bla bla bla ha ha ach laat ik eerst maar es zien dat een man mij leuk vind Huilende smiley, smiley in tranen ha ha gewoon gedachten van me over daten enzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:14
 
PETRA944 schreef:
dat deed ik toen ik 19 was me geboorteplaats verlaten voor een man, me baan opzeggen, ver van me familie en vrienden wonen, doe je niet meer als je kids hebt die moeten dan maar mee aanpassen en die van mij zijn al zo vaak verhuisd etc. bla bla bla ha ha ach laat ik eerst maar es zien dat een man mij leuk vind Huilende smiley, smiley in tranen ha ha gewoon gedachten van me over daten enzo


Gosshie... Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:22
 
PETRA944 schreef:
dat deed ik toen ik 19 was me geboorteplaats verlaten voor een man, me baan opzeggen, ver van me familie en vrienden wonen, doe je niet meer als je kids hebt die moeten dan maar mee aanpassen en die van mij zijn al zo vaak verhuisd etc. bla bla bla ha ha ach laat ik eerst maar es zien dat een man mij leuk vind Huilende smiley, smiley in tranen ha ha gewoon gedachten van me over daten enzo

Doe nou niet zo,of je niet meer gezien wordt;))
toen ik ooit een foto van je zag,dacht ik heus wel langer dan even..he' leuk bekkie Lachende smiley

En dat zeg ik echt niet omdat ik weer die foto wil zien;)duh..
gewoon een cm schouderklopje of hoe jt noemen wilt..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 31 juli 2012, 22:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:39
 
HEIDE115 schreef:
doe nou niet zo,of je niet meer gezien wordt;))
toen ik ooit een foto van je zag,dacht ik heus wel langer dan even..he' leuk bekkie Lachende smiley

en dat is echt niet omdat ik weer die foto wil zien;)
gewoon een cm schouderklopje of hoe jt noemen wilt..

dankje lief van je, het is niet zo dat mannnen me niet leuk vinden maar eh verliefd worden na dat je getrouwd bent geweest, moeilijk allemaal, alleen al met afstand. als je daar zo over nadenk en misschien denk ik wel te veel na, vroeger deed ik gewoon, dacht ik later es na, en nu probeer ik volwassen te zijn en overal verstandig over na te denken... zeeer vermoeiend allemaal, maar wel alles wat ik doe heeft ook invloed op het leven van me kinderen
en een leuke man die dichtbij woont en mij leuk vind Smiley die vol vragen zit waar zijn die
Smiley die vol vragen zit
toen ik ging scheiden zei iedereen, oh je hebt zo een ander, ben inmiddels in november 8 jaar gescheiden. beter accepteer ik dat ik misschien nog wel effe alleen blijf tot ik onverwachts die ene tegen kom Lachende smiley
stom soms vind ik het prima alleen, en soms denk ik ik wil ook een leuke partner....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:52
 
PETRA944 schreef:
dankje lief van je, het is niet zo dat mannnen me niet leuk vinden maar eh verliefd worden na dat je getrouwd bent geweest, moeilijk allemaal, alleen al met afstand. als je daar zo over nadenk en misschien denk ik wel te veel na, vroeger deed ik gewoon, dacht ik later es na, en nu probeer ik volwassen te zijn en overal verstandig over na te denken... zeeer vermoeiend allemaal, maar wel alles wat ik doe heeft ook invloed op het leven van me kinderen
en een leuke man die dichtbij woont en mij leuk vind Smiley die vol vragen zit waar zijn die
Smiley die vol vragen zit
toen ik ging scheiden zei iedereen, oh je hebt zo een ander, ben inmiddels in november 8 jaar gescheiden. beter accepteer ik dat ik misschien nog wel effe alleen blijf tot ik onverwachts die ene tegen kom Lachende smiley
stom soms vind ik het prima alleen, en soms denk ik ik wil ook een leuke partner....

nou,ik denk dat je hier ook voor anderen spreekt Petra.
want zo je het weer geeft..kan het gewoon ook zijn.
alleen over je afstand steeds..mijn vader woonde 23 uur vliegen van mn moeder vandaan..oke ligt anders denk ik..hoewel
Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 31 juli 2012, 22:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:53
 
HEIDE115 schreef:
nou,ik denk dat je hier ook voor anderen spreekt Petra.
want zo je het weer geeft..kan het gewoon ook zijn.
alleen over je afstand steeds..mijn vader woonde 23 uur vliegen van mn moeder vandaan..oke ligt anders denk ik..hoewel
Twijfelende smiley

wauw 23 uur vliegen, moet echte liefde zijn geweest Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:54
 
PETRA944 schreef:
wauw 23 uur vliegen, moet echte liefde zijn geweest Lachende smiley

nou het was geen date..dat is zo Lachende smiley

Hij werd geadopteerd daar in Nieuw-guinea,en ging toen mee naar Nederland
en toen kwam hij mijn moeder tegen,in de gang ergens
want toen was er nog geen cm..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 31 juli 2012, 22:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:02
 
Toch kan ik je heel goed begrijpen hoor Petra!!!!
Ik zeg nu ook...opnieuw een relatie na een scheiding...ook ik vind het moeilijk...
Vlak na de scheiding...was ik een beetje onbesuisd...onverschillig...
Dan gaat het zeker verkeerd...JE WILT WAT....maar zo werkt het niet en is het niet...geen realiteit!!!

Maar het was nog te kort...er moest nog veel te veel verwerkt worden...en soms denk ik nog weleens...(of weer) nee...Ineke denk nu eens even aan jezelf...Er kwam weer een relatie..die vrij vlug stuk liep...en weer krijg je dan een vervelend gevoel....

Nu na een jaar een nieuwe relatie...en wat dacht ik???
Kijk..dit is het...14 km bij elkaar vandaan...op geloofsgebied was er ook geen obstakel...en ga je denken....zou dit........?
Toch is dat 2 maanden geleden ook tot een eind gekomen...
Het zat niet goed...we voelden ons allebei erg alleen...(is al een verkeerde basis denk ik)
Het werd WEER...een soort broer zus verhouding...
Geen ruzie...erg gezellig...maar toch...

Maar ook ik weet niet of in inderdaad een verre afstandrelatie zou kunnen..
Heel raar...ik ga steeds meer twijfelen in alles....
En ik ben ook niet iemand die meer zo vaak de bloemetjes buiten zet...zoals je vroeger deed om aan een vriendje te komen..
Toch bid ik...en vraag ik...om niet alleen te hoeven blijven...
We zijn immers niet van steen...en zouden het zo fijn vinden...om weer een lieve vriend of vriendin aan onze zij te willen hebben...TOCH???


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 31 juli 2012, 23:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:10
 
ZEELAND736 schreef:
Toch kan ik je heel goed begrijpen hoor Petra!!!!
Ik zeg nu ook...opnieuw een relatie na een scheiding...ook ik vind het moeilijk...
Vlak na de scheiding...was ik een beetje onbesuisd...onverschillig...
Dan gaat het zeker verkeerd...JE WILT WAT....maar zo werkt het niet en is het niet...geen realiteit!!!

Maar het was nog te kort...er moest nog veel te veel verwerkt worden...en soms denk ik nog weleens...(of weer) nee...Ineke denk nu eens even aan jezelf...Er kwam weer een relatie..die vrij vlug stuk liep...en weer krijg je dan een vervelend gevoel....

Nu na een jaar een nieuwe relatie...en wat dacht ik???
Kijk..dit is het...14 km bij elkaar vandaan...op geloofsgebied was er ook geen obstakel...en ga je denken....zou dit........?
Toch is dat 2 maanden geleden ook tot een eind gekomen...
Het zat niet goed...we voelden ons allebei erg alleen...(is al een verkeerde basis denk ik)
Het werd WEER...een soort broer zus verhouding...
Geen ruzie...erg gezellig...maar toch...

Maar ook ik weet niet of in inderdaad een verre afstandrelatie zou kunnen..
Heel raar...ik ga steeds meer twijfelen in alles....
En ik ben ook niet iemand die meer zo vaak de bloemetjes buiten zet...zoals je vroeger deed om aan een vriendje te komen..
Toch bid ik...en vraag ik...om niet alleen te hoeven blijven...
We zijn immers niet van steen...en zouden het zo fijn vinden...om weer een lieve vriend of vriendin aan onze zij te willen hebben...TOCH???

yeahhhh een echte leuke lieve vriend die bij je past....zo een waar je mee samen in de nacht ergens buiten op het gras kan liggen en samen naar de sterren kijken, en het gevoel hebben als of je sterren pluk..... duh ha ha
misschien gaat het wel over als ik 50 ben geworden, dan maakt je lichaam toch minder verliefdheids hormonen ofzo Smiley die vol vragen zit
iemand die van je houd zoals je bent met me positieve en negative dingen gewoon om samen mee door het leven te gaan....... nu nog praktijk ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:12
 
HEIDE115 schreef:
nou het was geen date..dat is zo Lachende smiley

Hij werd geadopteerd daar in Nieuw-guinea,en ging toen mee naar Nederland
en toen kwam hij mijn moeder tegen,in de gang ergens
want toen was er nog geen cm..

ha ha in de gang ergens, daar liep je moeder en hij lachte naar haar en paf ze was verkocht ofzoiets romantisch Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:12
 
PETRA944 schreef:
yeahhhh een echte leuke lieve vriend die bij je past....zo een waar je mee samen in de nacht ergens buiten op het gras kan liggen en samen naar de sterren kijken, en het gevoel hebben als of je sterren pluk..... duh ha ha
misschien gaat het wel over als ik 50 ben geworden, dan maakt je lichaam toch minder verliefdheids hormonen ofzo Smiley die vol vragen zit
iemand die van je houd zoals je bent met me positieve en negative dingen gewoon om samen mee door het leven te gaan....... nu nog praktijk ha ha
Hoe kom je erbij dat je minder verliefd kan worden als je 50 bent? Die kunnen nog best wel aan wezig zijn, meestal is die verliefdheid ook nog heftiger. Dus je weet wat je te wachten staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe kom je erbij dat je minder verliefd kan worden als je 50 bent? Die kunnen nog best wel aan wezig zijn, meestal is die verliefdheid ook nog heftiger. Dus je weet wat je te wachten staat.

nog heftiger als in je puberteit dat de hele wereld op zijn kop staat Smiley die vol vragen zit maar datz eg jij natuurlijk omdat je 51 bent Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:19
 
PETRA944 schreef:
yeahhhh een echte leuke lieve vriend die bij je past....zo een waar je mee samen in de nacht ergens buiten op het gras kan liggen en samen naar de sterren kijken, en het gevoel hebben als of je sterren pluk..... duh ha ha
misschien gaat het wel over als ik 50 ben geworden, dan maakt je lichaam toch minder verliefdheids hormonen ofzo Smiley die vol vragen zit
iemand die van je houd zoals je bent met me positieve en negative dingen gewoon om samen mee door het leven te gaan....... nu nog praktijk ha ha

Ik lees hier wel mooie stukjes hoor.
Zeeland I..ik begrijp jou ook heel goed..zo voel ik het ook wel is.
En Petra jou begrijp ik ook weer zo goed..
Ik denk dat ik meer mensen begrijp dan ik zelf denk..
ist niet gewoon dat we elkaar op een zeker moment allemaal begrijpen op cm;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5