ChristianMatch
 


Forum

Wat is JOUW houding Tegenover de Heilige Geest?
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 19:33
 
http://vimeo.com/27653276

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SVEN797





Berichten: 90

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 22:35
 
Hoe mijn houding is tegenover de Heilige geest. Ik voel wel dat het elke dag anders is het leeft bij mij de ene dag meer dan een andere dag. Precies hoe je die dag in het geloof staat. En als ik begrijp van uit het Woord, dat God, Jezus en de Heilige geest een zijn , ben ik heel blij dat ik de Heilige geest heb mogen ontvangen met mijn doop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 20 september 2012, 19:56
 
Wie wat en hoe het met de Heilige Geest zit, is dat wij dat wat Hij met ons doen wil, heel erg onderschatten.

Het meeste komt door onkunde en gebrek aan lering hier over.
Zelf wil ik graag "gedoopt worden in de Geest", maar weet ook dat ik het zelf tegen houd.

Ik ben gelukkig door de Geest, er van overtuigd dat ik na al mijn tegenstribbelingen me toch moest gaan overgeven aan wat Hij wilde, namelijk Jezus erkennen als mijn Verlosser.

Ondanks mijn scheiding ben ik een zeer gezegend man, mede door wat God allemaal voor mij heeft gedaan en nog steeds doet. 4 pracht knapen die alle 4 bewust belijdend (de jongste al op 12 jarige leeftijd) christen zijn is het werk van de Geest geweest en niet onze verdienste als ouders.

Helaas door onkunde, kan de Geest niet volop aan het werk zowel bij de mens als in de kerk. De Geest dringt zich niet op, dus zullen we aan de slag moeten omdat Hij Jezus groot wil maken, door openstelling voor Hem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 20 september 2012, 20:31
 
PIETER619 schreef:
Wie wat en hoe het met de Heilige Geest zit, is dat wij dat wat Hij met ons doen wil, heel erg onderschatten.

Het meeste komt door onkunde en gebrek aan lering hier over.
Zelf wil ik graag "gedoopt worden in de Geest", maar weet ook dat ik het zelf tegen houd.

Ik ben gelukkig door de Geest, er van overtuigd dat ik na al mijn tegenstribbelingen me toch moest gaan overgeven aan wat Hij wilde, namelijk Jezus erkennen als mijn Verlosser.

Ondanks mijn scheiding ben ik een zeer gezegend man, mede door wat God allemaal voor mij heeft gedaan en nog steeds doet. 4 pracht knapen die alle 4 bewust belijdend (de jongste al op 12 jarige leeftijd) christen zijn is het werk van de Geest geweest en niet onze verdienste als ouders.

Helaas door onkunde, kan de Geest niet volop aan het werk zowel bij de mens als in de kerk. De Geest dringt zich niet op, dus zullen we aan de slag moeten omdat Hij Jezus groot wil maken, door openstelling voor Hem

mooi Pieter en heel open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1