ChristianMatch
 


Forum

De zonde van homoseksuele praktijk ...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:40
 
PIETER619 schreef:
Soms denk ik weleens dat we totaal niets geleerd hebben van hoe Jezus hier om ging met iedereen. Zijn voorbeeld moet ons volgen zijn.

We mogen gerust ons geleerde delen en Gods woord is een leerboek, maar vergeet niet te leren om een volgeling van Jezus te zijn. Jezus heeft d estraf op de zonde vervult, laat een ieder zich eens meer bezig houden met, "Dat Hij niet laat varen wat Zijn hand eens is begonnen".

Jezus zelf zegt dat Hij niet kwam om d wet aankant te zetten d smoeten we leven volgens Gods regels, maar waak voor "terechtzettingen" naar anderen toe.

WEES MIJN GETUIGE NIET MIJN ADVOCAAT, was getekend met JEZUS, op een Visjeposter, houdt dat voor ogen aub.

mooi gezegd. typisch hoe verschillend de meningen zijn, ik persoonlijk denk dat de in mijn ogen goede menigen neergeschreven zijn door mensen met wat meer levenservaring, meer inzicht in mensen die anders zijn als je eigen bekende terrein. gelukkig ontbreekt het jezus totaal niet aan inzicht en god. rachel de hoer werd gered, de overspeligge vrouw, waren trouwens allemaal hetero,s je wil de sexuele zonden van hetero,s niet weten. De pijn en de strijd die sommigge mensen hebben, die zijn afgedwaald, of anders geaard zijn, cristenen kunnen soms goedbedoeld in hun onwetendheid andere mensen erg kwetsen, bv je kind is ziek, komt door een zonde van jou, (denken hun)of je bent homo, of noem maar op. Wat dat betreft jezus, schenk ons wijsheid en uw liefde in ons hart en help ons niet zo dom te zijn om anderen te veroordelen of op een verkeerde manier met hun om te gaan.
En zonde, niemand is hier zonder zonde.ook al zijn we cristenen, gelukkig gaan we steeds met onze zonde na god, die onvoorwaardelijk van on houd , en wie zijn wij dan die zoveel genade van god mogen ontvangen om niet genadig te zijn tegenover anderen? Om hun niet te accepteren,ook al hebben ze in onze ogen zonden? we mogen ze daar op wijzen op een liefdevolle manier denk ik, niet op een veroordelende manier zoals sommiggen hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:43
 
ZWAAN995 schreef:
1 in de maand kwam ik bij haar het was gelijk ook vrijwilligerswerk wat ik deed heb 1 jaar contact met haar gehad leuke dingen doen erop uit met de fiets of ergens wat eten puur voor de gezelligheid. Ben met haar en een grote groep na Dolfinarium geweest want ze is rolstoel patiënt en kon met een 3 wieler fietsen. 2x heb ik haar bij mij thuis uitgenodigd we konden het goed met elkaar vinden alleen toen op mijn verjaardag hield ze haar ogen bewust op mij gericht ik vond dat erg vervelend mijn vrienden zagen dat ook dan schaam je wel voor. Kom je later achter dat ze op vrouwen valt dan weet ik mij geen raad ermee om te gaan. Om mijn ergenissen na haar toe niet te laten blijken heb ik de contact verbroken en af en toe zie ik haar in mijn dorp fietsen dan weet ik niet welke kant ik op moet kijken want ze weet dat ik niet op vrouwen val. Daarom ben ik extra voorzichtig geworden met contact met vrouwen aan te gaan want ik zoek gewoon een vriendin voor vriendschap in geloof. Heb niet heel veel vrienden ja een handje vol meer hoef ik ook niet.

<><

Zwaan

gewoon duidelijk je grenzen aangeven zwaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:54
 
....

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 18:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 16:57
 
ZWAAN995 schreef:
Nadat gebeuren heb ik via begeleider van haar aan de telefoon gehad en gezegd dat ik met vrijwilligerswerk ermee stop hun begrepen niet waarom want het ging heel goed tussen haar en mij. Heb alleen gezegd dat ik mij er niet prettig bij voel en ik graag contact wil verbreken. Want begeleider van haar had daar eerst rond om de tafel willen alleen daar had ik géén zin in. Want ik wilde haar niet kwetsen en mijn gedachten bekend maken in hoe ik dat zelf ervaarde vanuit geloof. In praktijk is het lastig om de juiste woorden te vinden en dan loop ik liever weg dan dat ik de discussie aan blijf gaan.

<><

Zwaan


Nou... dan is het nog niet af hé... en blijven zowel jij als zij zich hier ongemakkelijk en niet vrij onder voelen...en ik denk dat dit nog vervelender is, die verbroken communicatie, dan het feit dat jij moeite met haar geaardheid hebt.


Dacht even dat dit off topic was... maar denk dat het behoorlijk on topic is...


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 16:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:04
 
...

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:13
 
JOL252 schreef:
Doe je huiswerk asjeblieft.

Je mond vol'hebben over dit soort zaken is
GEEN EVANGELIE.

Wat zou jij doen als je op straat iemand aanspreekt in het kader van evangelisatie en ik ga even uit van jouw mening over homoseksualiteit dat je dit niet goedkeurt. Waar kom jij dan in eerste instantie mee? Met de liefde van Jezus (lees: wat Hij voor ons heeft volbracht uit liefde en het eerste doel was: VERZOENING MET GOD, DE BREUK TUSSEN GOD EN MENS HERSTELT. Dat is wat Hij deed: de mens met God verzoenen en de weg vrij te maken. Dat is nummer 1. God wil alle mensen tot Zich trekken en jij komt gelijk met het oordeel en de schande? Jezus kwam met genade in Zijn vaandel. Hij wil eerst de mens tot Zich trekken en daarna gaat Hij aan de slag met ons. Alles wat niet is tot Zijn eer zal Hij duidelijk maken door de relatie met Hem aan te gaan. In Zijn liefde en zachtmoedigheid trekt Hij eerst de mens naar zich toe.
Nogmaals: ga je huiswerk doen Zwaan. Je snapt er geen ene jota of tittel van ook al denk je van wel.


(En ja, hierin weten mensen heel goed wat ze aan mij hebben, geen woord spaans bij.)
Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl.
Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:25
 
JOL252 schreef:
Nou... dan is het nog niet af hé... en blijven zowel jij als zij zich hier ongemakkelijk en niet vrij onder voelen...en ik denk dat dit nog vervelender is, die verbroken communicatie, dan het feit dat jij moeite met haar geaardheid hebt.


Dacht even dat dit off topic was... maar denk dat het behoorlijk on topic is...

Weet je niet, misschien accepteerd die vrouw geen nee,drong ze zich erg aan zwaan op, geeft zwaan haar grenzen niet goed aan , of weet ze ze niet goed aan te geven en kiest ze daarom voor die weg, is te begrijpen Zwaan schrijft een beetje, wij kennen het hele verhaal niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:27
 
CHATULIEM619 schreef:
Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl.
Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden...



als ik homosexueel zou zijn, zou ik geen goede band met jou kunnen hebben.
het homo-zijn zou dan een wezenlijk deel van mijn persoon zijn.

als vriend zoek ik nou niet bepaald iemand die mijn vermogen tot lief hebben alleen maar kan zien als een geile lust Kotsende smiley

maar goed.... ik ben heterosexueel dus kan ik wel een goede band met je hebben.
die band hebben wij ook maar wat betreft dit onderwerp zijn wij het samen absoluut oneens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:29
 
ZWAAN995 schreef:
Ja ik heb moeite met haar geaardheid dat kan ik niet accepteren het geeft mij ergernissen dan loop ik liever weg dat doe ik mijn hele leven al om niet de felle discussie meer hoeven aan te gaan. Ik wil mij meer richten op de maatstaven van Christus en mij als degelijke huisvrouw te mogen streven in wat spreuken 31 weergeeft met een leuke man in mijn leven samen alles delen door lief en leed samen gelukkig zijn zoals God dat bedoelt heeft. Op Gods tijd komt die ene man op mijn pad.

<><

Zwaan

Die indruk heb ik vaak van je, dat jij het liefste leeft in ene veilige wereld met een kringetje van cristenen om je heen, maar we leven nu eenmaal in een wereld vol met zondaren, mensen waar jezus ook mee optrok. iets om over na te denken.... liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:40
 
PIETER649 schreef:
als ik homosexueel zou zijn, zou ik geen goede band met jou kunnen hebben.
het homo-zijn zou dan een wezenlijk deel van mijn persoon zijn.

als vriend zoek ik nou niet bepaald iemand die mijn vermogen tot lief hebben alleen maar kan zien als een geile lust Kotsende smiley

maar goed.... ik ben heterosexueel dus kan ik wel een goede band met je hebben.
die band hebben wij ook maar wat betreft dit onderwerp zijn wij het samen absoluut oneens!
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Ik heb geschreven dat ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet gezegd dat ik iemand daar om veroordeel. Een mens is meer dan zijn geaardheid, en de mens die erachter zit is in mijn ogen veel belangrijker. Maar we hebben het hier specifiek over homoseksualiteit, en dat is mijn ogen slechts een deelaspect....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:40
 
Mannen die met mannen liggen evenzo vrouwen met vrouwen = ZONDE

<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:48
 
CHATULIEM619 schreef:
Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl.
Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden...




... bij nader inzien tekst gewist... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:49
 
ZWAAN995 schreef:
Als je ongemakkelijk erbij gaat voelen dan is het vrijwilligerswerk niet leuk meer om te doen dan zoek je wat anders wat bij je past. Mocht af en toe getuigenis geven aan haar maar ze stond er niet open voor dan moet je het stof van je voeten afvegen en verder gaan met je leven. Dat ze ander geaardheid heeft ik had haar lief maar haar daden in praktijk heb ik een gruwel van.


Mannen die met mannen liggen evenzo vrouwen met vrouwen = ZONDE

<><

Zwaan


Okay, kijk... dat is nog een deel van je verhaal hé Knipoog smiley ... inderdaad ken ik niet de hele situatie en reageerde alleen op wat je aangaf.


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 oktober 2012, 17:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Weet je, Zwaan. Uit schuldgevoel proberen de mensen homoseksuele "liefde" te romantiseren. Daarmee wordt de grootste daad van vernedering, de homoseksuele handeling, verheerlijkt tot een vorm van liefde. Terwijl in mijn ogen niemand dat vrijwillig ondergaat. Het is ook een uiting van minderwaardigheidsgevoelens, en die gaan echt niet weg als we dit maar allemaal goedkeuren.


weet je chat... de term geile lust heb je inderdaad niet gebruikt.. die term gebruikte ik om dit stukje van jou te omschrijven.
en daar sta ik nog steeds achter!

overigens mis ik ook jouw antwoord aan Annette, komt dat nog?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:19
 





<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:35
 
ZWAAN995 schreef:
Als je ongemakkelijk erbij gaat voelen dan is het vrijwilligerswerk niet leuk meer om te doen dan zoek je wat anders wat bij je past. Mocht af en toe getuigenis geven aan haar maar ze stond er niet open voor dan moet je het stof van je voeten afvegen en verder gaan met je leven. Dat ze ander geaardheid heeft ik had haar lief maar haar daden in praktijk heb ik een gruwel van.


Mannen die met mannen liggen evenzo vrouwen met vrouwen = ZONDE

<><

Zwaan



Als je de Bijbel zo goed kent als dat je schrijft weet je ook vast dat bij mannen liggen niet altijd betekent dat ze een verhouding hebben he?
In die tijd woonden mannen ook wel met vrouwen samen zonder verhouding of wat dan ook....en als je dan je zelfbeheersing bewaart is dat een toppunt van trouw aan God......


En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Ik heb geschreven dat ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet gezegd dat ik iemand daar om veroordeel. Een mens is meer dan zijn geaardheid, en de mens die erachter zit is in mijn ogen veel belangrijker. Maar we hebben het hier specifiek over homoseksualiteit, en dat is mijn ogen slechts een deelaspect....


Dat herhaal je heel vaak Chatuliem dat mensen je woorden in de mond leggen....ligt dat aan de mensen of aan jou?????? Je veroordeelt niemand maar zegt wel de vreselijkste dingen in naam van God........

En nogmaals: ik veroordeel jou ook niet omdat jij denkt in tongen te spreken? Net zo min als ik homo's in relaties van liefde en trouw niet veroordeel omdat dat een zaak is tussen God en hen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:40
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als je de Bijbel zo goed kent als dat je schrijft weet je ook vast dat bij mannen liggen niet altijd betekent dat ze een verhouding hebben he?
In die tijd woonden mannen ook wel met vrouwen samen zonder verhouding of wat dan ook....en als je dan je zelfbeheersing bewaart is dat een toppunt van trouw aan God......


En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar??????

Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:44
 
PETRA944 schreef:
Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren Smiley die vol vragen zit



Ik lees het ook met grote verbazing Petra......schijnt allemaal te kunnen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat herhaal je heel vaak Chatuliem dat mensen je woorden in de mond leggen....ligt dat aan de mensen of aan jou?????? Je veroordeelt niemand maar zegt wel de vreselijkste dingen in naam van God........

En nogmaals: ik veroordeel jou ook niet omdat jij denkt in tongen te spreken? Net zo min als ik homo's in relaties van liefde en trouw niet veroordeel omdat dat een zaak is tussen God en hen......
Dit is wel het toppunt hoor Wmijn!!!! Laat dan zien waar ik de vreselijkste dingen zeg in de naam van God? Je leest niet, je beschuldigt me van dingen die ik niet schrijf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:46
 
We veroordelen allemaal alleen wil je dat ook eerlijk inzien in wat je doet of denkt. jij en ik zijn niet heilig en niet volmaakt alleen door genade van Christus vrijgekocht door het Bloed van het Lam. We mogen erkennen in wie we zijn en onze zonden belijden aan het houten kruis onze ikke nagelen van de troon af en Jezus Christus meer deel gaat nemen in onze leven.






<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit is wel het toppunt hoor Wmijn!!!! Laat dan zien waar ik de vreselijkste dingen zeg in de naam van God? Je leest niet, je beschuldigt me van dingen die ik niet schrijf...


Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... Knipoog smiley Knipoog smiley



ik ga eerst maar eens even naar mijn yoga les...... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... Knipoog smiley Knipoog smiley


Yep, dus geen verantwoording te nemen, de ander doet het ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:58
 
Quote:
En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar??????





Zooo Willemijn; ga jij daarover tegenwoordig wat iemand hier op het forum wel of niet op zijn of haar (vrijwilligers)werk doet?

Dit vind ik echt te laag voor verder commentaar.


Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 2 oktober 2012, 19:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:59
 
Ik vind dat Willemijn groot gelijk heeft Carmen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:01
 
PETRA944 schreef:
Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren Smiley die vol vragen zit
ben het helemaal met je eens hoor....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... Knipoog smiley Knipoog smiley



ik ga eerst maar eens even naar mijn yoga les...... Engeltje smiley
Idd, er zit een verschil tussen lezen en interpreteren en mensen denken van tevoren al te weten wat er staat. Daar ben jij heel goed in...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:06
 
PIETER649 schreef:
Ik vind dat Willemijn groot gelijk heeft Carmen!

Zwaan deelt hier iets persoonlijks op het forum waarmee zij het moeilijk heeft gehad.

Het meest lage en misselijke wat je dan kunt doen is m.i. iemand aanvallen en onderuit halen.

Maar goed, we moeten allemaal doen waar we goed in zijn niet waar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:09
 
Ik ga me met opbouwende zaken bezighouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:14
 





<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 18:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 Volgende
Pagina 11 van 13