ChristianMatch
 


Forum

dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 11:05
 
BERENDJAN590 schreef:
nou daten noem ik dat niet meer hoor.ik heb er wel eens 88 dames in een bus gehad naar de huishoudbeurs. Twijfelende smiley dus die ervaring heb ik al Clown smiley

inderdaad 88 lijkt mij ook wel wat overdadig, 44 is genoeg lijkt me Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 11:18
 
ROOS575 schreef:
inderdaad 88 lijkt mij ook wel wat overdadig, 44 is genoeg lijkt me Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Nou, bij al mijn bazen Boze smiley mocht je juist geen vrouwen meenemen Huilende smiley, smiley in tranen en dat gold later voor de vrouwen die reden evenzo (mannen) dat lijkt mij wel de beste oplossing Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 11:33
 
GERRIT084 schreef:
Nou, bij al mijn bazen Boze smiley mocht je juist geen vrouwen meenemen Huilende smiley, smiley in tranen en dat gold later voor de vrouwen die reden evenzo (mannen) dat lijkt mij wel de beste oplossing Gefrustreerde smiley
Verschil moet er zijn Gerrit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 11:55
 
GERRIT084 schreef:
Nou, bij al mijn bazen Boze smiley mocht je juist geen vrouwen meenemen Huilende smiley, smiley in tranen en dat gold later voor de vrouwen die reden evenzo (mannen) dat lijkt mij wel de beste oplossing Gefrustreerde smiley

Was dan ook buschauffeur geworden ipv op de vrachtwagen te gaan zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 12:11
 
ERIKA129 schreef:
Was dan ook buschauffeur geworden ipv op de vrachtwagen te gaan zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

tja elk vaak zijn voordelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ROOS575 schreef:
inderdaad 88 lijkt mij ook wel wat overdadig, 44 is genoeg lijkt me

geloof dat het weinig verschil maakt Roos Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 13:56
 
BERENDJAN590 schreef:
tja elk vaak zijn voordelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



geloof dat het weinig verschil maakt Roos Twijfelende smiley

Tja het is een kippen hok of een kakelhok wat is het verschil Clown smiley
Maarre het gaat hier over vrouwen duhhh... het moet andersom Berendjan je gooit de boel in de war hier Boze smiley Knipoog smiley
Het gaat erom waar wij op afknappen niet waar jij op afknapt das een ander topic he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:28
 
zal ik het dan maar weer effe ontopic maken, ik knap af als een man een scheet laat. ha ha nog erger is natuurlijk in een bus zitten met 40 vrouwen na de huishoudbeurs en die laten allemaal een scheetje

ma ja, het gaat over waar vrouwen op afknappen,
na mel gibson film kijken en wauw wat een knappe held, en daar langs je zit jouw man, met fles bier, er door heen te kraken met chips, schetend en boerend en kijk je na hem en denk je afknapper,eigenlijk had ik ook zon man gewilt als uit de film
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:29
 
ERIKA129 schreef:
Tja het is een kippen hok of een kakelhok wat is het verschil Clown smiley
Maarre het gaat hier over vrouwen duhhh... het moet andersom Berendjan je gooit de boel in de war hier Boze smiley Knipoog smiley
Het gaat erom waar wij op afknappen niet waar jij op afknapt das een ander topic he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Mijn wel gemeende excuus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:36
 
[quote=PETRA373]zal ik het dan maar weer effe ontopic maken, ik knap af als een man een scheet laat. ha ha nog erger is natuurlijk in een bus zitten met 40 vrouwen na de huishoudbeurs en die laten allemaal een scheetje

Petra toch, moet je nu zulke praat op het forum zetten??? Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:44
 
[quote=FRANKT627]

oke zal het niet meer doen, weet dat jij niet tegen het woord s......t kan ,maar geef nou maar toe dat als je zelfgemaakte soep heb opgegeten jij ze wel es laat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en serieus, duh als hij echt leuk is mag hij er wel een laten. 1 x per jaar ofzo Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:45
 
[quote=FRANKT627]

Ik vind het niet erg is deel humor en is netjes geschreven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:56
 
[quote=BERENDJAN590]


klopt , frank ik heb heel netjes omschreven over vrouwen die een scheetje laten,das toch een heel nette omschrijving, de werkelijkheid is veel heftiger te omschrijven dan een scheetje. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ik denk dat berendjan vast wel es effe flink gas met zijn bus heeft gegeven zodat al die vrouwen effe konden ontluchten ergens voor de bom in de bus barstte. ze eten natuurlijk allemaal dingen he op zon huishoud beurs, cake jes en weet ik veel wat,is allemaal gratis dan zwijg ik nog over bejaardenvervoer die effe met het bezoekje bij het museumstaan bij de verwarming om hun pamper effe te laten drogen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:12
 
[quote=BERENDJAN590]

Ik, of wij, krijgen wel de indruk dat je goed kan opschieten Knipoog smiley met die lieve gekke Petra...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:14
 
[quote=PETRA373]

Petra, ik maak best zelf veel soep en ander eten maar ik krijg er geen muzikale darmpjes door Zieke smiley ...ik vind het een zo'n vies onderwerp...het zijn ook steeds de vrouwen die het er over hebben... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:17
 
[quote=PETRA373]

klopt , frank ik heb heel netjes omschreven over vrouwen die een scheetje laten,das toch een heel nette omschrijving, de werkelijkheid is veel heftiger te omschrijven dan een scheetje. ik denk dat berendjan vast wel es effe flink gas met zijn bus heeft gegeven zodat al die vrouwen effe konden ontluchten ergens voor de bom in de bus barstte. ze eten natuurlijk allemaal dingen he op zon huishoud beurs, cake jes en weet ik veel wat,is allemaal gratis dan zwijg ik nog over bejaardenvervoer die effe met het bezoekje bij het museumstaan bij de verwarming om hun pamper effe te laten drogen

Gefrustreerde smiley ...wat kan je het weer plastisch omschrijven Knipoog smiley
Wacht maar tot jij gebonden bent aan een pamper... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:20
 
[quote=FRANKT627]

komt omdat het soms zo leuk is om jou te plagen,had jouw reactie al verwacht. maar volgens mij is het een hele ernstigge sereiuze zaak,knap jij daar op af bij vrouwen, ik zal me wat beschaafder proberen te gedragen op het forum Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:23
 
[quote=PETRA373]

Boze smiley ...ik word niet graag geplaagd. Ik doe dat ook niet met andere mensen.

Ja, ik knap er wel op af bij vrouwen die het er zomaar in het openbaar over hebben... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:23
 
[quote=FRANKT627]

dan hoop ik dat ik daar dan zelf nog af en toe ook humor van kan inzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:25
 
[quote=FRANKT627]

Frank...jij plaagt wel graag...
Wie kaatst kan de bal terug verwachten.....
En dan maar hopen...dat ook jij de humor er van inziet....
Mij...(en anderen) werd ook weleens verweten dat we je zo plaagde...
Volgens mij kun je er ook wel tegen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:29
 
Qoute Frank: Boze smiley ...ik word niet graag geplaagd. Ik doe dat ook niet met andere mensen.

Ja, ik knap er wel op af bij vrouwen die het er zomaar in het openbaar over hebben...

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley en gij geleufde het selluf nog ook he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 26 januari 2013, 16:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:30
 
PETRA373 schreef:
dan hoop ik dat ik daar dan zelf nog af en toe ook humor van kan inzien.


Ik zie de humor er van in en niet alleen daar in. Lachende smiley


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op zaterdag 26 januari 2013, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:30
 
BERENDJAN590 schreef:
Mijn wel gemeende excuus

A wah lief Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:33
 
ERIKA129 schreef:
A wah lief Knipoog smiley

Dank je Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:33
 
PETRA373 schreef:
klopt , frank ik heb heel netjes omschreven over vrouwen die een scheetje laten,das toch een heel nette omschrijving, de werkelijkheid is veel heftiger te omschrijven dan een scheetje. ik denk dat berendjan vast wel es effe flink gas met zijn bus heeft gegeven zodat al die vrouwen effe konden ontluchten ergens voor de bom in de bus barstte. ze eten natuurlijk allemaal dingen he op zon huishoud beurs, cake jes en weet ik veel wat,is allemaal gratis dan zwijg ik nog over bejaardenvervoer die effe met het bezoekje bij het museumstaan bij de verwarming om hun pamper effe te laten drogen


Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:36
 
[quote=PETRA373]

Stttt de huishoudbeurs is bijna weer als Frank weet dat je gratis de hele dag kan proeven is tie er veel te vinden denk Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 16:41
 
ERIKA129 schreef:
Stttt de huishoudbeurs is bijna weer als Frank weet dat je gratis de

hele dag kan proeven is tie er veel te vinden denk

Niet zo plagen .ik als chauffeur ga in de bus film kijken is een verschrikking als je als man daar rond loopt Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:31
 
ERIKA129 schreef:
Qoute Frank: Boze smiley ...ik word niet graag geplaagd. Ik doe dat ook niet met andere mensen.

Ja, ik knap er wel op af bij vrouwen die het er zomaar in het openbaar over hebben...

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley en gij geleufde het selluf nog ook he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ha ha erica,soms komt frank zo overtuigend over dat ik het bijna geloof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:36
 
[quote=ERIKA129]

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond dus dan gaat hij vermond als vrouw mee voor de gratis hapjes en
daar vraagt hij aan die vrouwen hoe je soep moet maken en frank de hele dag met bus vol vrouwen naar de.....beurs Verraste, verbaasde smiley

en berend moet die bus rijden Verraste, verbaasde smiley met 44 vrouwen en 1 wc Verraste, verbaasde smiley en die gaat dan een film kijken want die wil niet op de beurs lopen, ondanks gratis dingen en tig vrijgezelle vrouwen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:55
 
[quote=PETRA373]
Hahaha Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:06
 
[quote=BERENDJAN590]

ma ja, als ik nou dit jaar na de huishoudbeurs wil, vermond ik me ook hoor,kan frank en berend me niet herkennen,
hmmmmm als die gratis dingen dan op die beurs tegen vallen, mag ik misschien met berend een film kijken in de bus als ik me weer niet vermom, maar dan heb ik wel het risico ik langs frank in die bus terecht kom, uren moet aanhoren over soep en weet ik veel, afwasborstels Twijfelende smiley gratis monsters

moeilijk soms,keuzes maken in het leven, vermond gaan of niet Smiley die vol vragen zit

oke als die ene wc bezet is,me pamper door lekt, komt heel cm het te weten
franks verhalen over huishouden enzo aanhoren
dat zijn 2 nadelen

voordeel als ik niet vermond ga, ik misschien film mag kijken met berend en ligt het nou aan mij, en heeft hij niet iets weg van nicolus gage of hoe heet die vent uit die film, een beetje dan?

toch es heel goed nadenken Twijfelende smiley wat gaan jullie doen erica en zeeland als jullie gaan, vermond of niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
Pagina 9 van 12