ChristianMatch
 


Forum

dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:29
 
BERENDJAN590 schreef:
O wat erg echt Smiley die vol vragen zit

Dat meen je niet toch? Huilende smiley, smiley in tranen

jewel, volgens mij een geheim plan tussen die twee, een plan om wat vervelende vrouwen die veel zeuren en plagen op te ruimen van cm, om cm wat op te schonen en wat vrouwen te dumpen

Daarom let op, frank en visser verdenk ik ook al van een tweede geheim plan zo iets als wie wil er met ons samen mee wokken en onderhand gaan er gruwelijke dingen gebeuren, ons in de wok pan gooien of soep van ons maken, dus wees gewaarschuwd vrouwen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:31
 
PETRA373 schreef:
jewel, volgens mij een geheim plan tussen die twee, een plan om wat vervelende vrouwen die veel zeuren en plagen op te ruimen van cm, om cm wat op te schonen en wat vrouwen te dumpen

Daarom let op, frank en visser verdenk ik ook al van een tweede geheim plan zo iets als wie wil er met ons samen mee wokken en onderhand gaan er gruwelijke dingen gebeuren, ons in de wok pan gooien of soep van ons maken, dus wees gewaarschuwd vrouwen

Nou ja zeg Smiley die vol vragen zit Ik geloof er niks van met dat wokken Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:35
 
BERENDJAN590 schreef:
Nou ja zeg Smiley die vol vragen zit Ik geloof er niks van met dat wokken Smiley die vol vragen zit

nou frank en visser gingen laatst samen wokken en visser was helemaal in de wolken, volgens mij over het tweede volgens hun geniale plan. lees maar es terug wat die twee laatst schreven in een of ander topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:42
 
PETRA373 schreef:
nou frank en visser gingen laatst samen wokken en visser was helemaal in de wolken, volgens mij over het tweede volgens hun geniale plan. lees maar es terug wat die twee laatst schreven in een of ander topic

Wou net vragen of er een aantal leuk zouden vinden om naar een of ander restaurant te gaan Verraste, verbaasde smiley maar nu durf ik niet meer Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:44
 
PETRA373 schreef:
jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee Lachende smiley
met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken Lachende smiley warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken Zieke smiley ) Smiley die vol vragen zit



Zou je zachtjesaan je lidmaatschap nog niet eens opzeggen? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:48
 
VISSER278 schreef:
Zou je zachtjesaan je lidmaatschap nog niet eens opzeggen? Boze smiley
nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:53
 
VISSER278 schreef:
Zou je zachtjesaan je lidmaatschap nog niet eens opzeggen? Boze smiley


Zie hier het bewijs, volgens mij wouden ze mij ook verzuipen en wat meerderen hier, nee ik zeg me lidmaatschap niet op en trap niet in zulk soort cm uitjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:56
 
BERENDJAN590 schreef:
Wou net vragen of er een aantal leuk zouden vinden om naar een of ander restaurant te gaan Verraste, verbaasde smiley maar nu durf ik niet meer Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley

ha ha zit hier maar wat te dollen he, gewoon vragen doen, willen vast wel wat mensen mee. nee ik ga niet, kom visser en frank beter effe niet in het echt tegen totdat ze de dingen die ik net schreef weer een beetje zijn vergeten Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:59
 
PETRA373 schreef:
ha ha zit hier maar wat te dollen he, gewoon vragen doen, willen vast wel wat mensen mee. nee ik ga niet, kom visser en frank beter effe niet in het echt tegen totdat ze de dingen die ik net schreef weer een beetje zijn vergeten Twijfelende smiley

Weet niet of ik ze no mee zou willen nemen met die zin van zou je niet je lidmaatschap op zeggen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:07
 
BERENDJAN590 schreef:
Weet niet of ik ze no mee zou willen nemen met die zin van zou je niet je lidmaatschap op zeggen Verraste, verbaasde smiley

das terug plagen, niet serieus nemen hoor Knipoog smiley laat ik maar es weer es serieus worden voor sommigge lezers denken Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:10
 
PETRA373 schreef:
das terug plagen, niet serieus nemen hoor Knipoog smiley laat ik maar es weer es serieus worden voor sommigge lezers denken Smiley die vol vragen zit
Daar word ik weer blij van. restaurant idee nog steeds goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:11
 
BERENDJAN590 schreef:
Daar word ik weer blij van. restaurant idee nog steeds goed?

gewoon topic openen wie wil er mee eten, merk je vanzelf de reacties wel. succes ermee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:18
 
PETRA373 schreef:
gewoon topic openen wie wil er mee eten, merk je vanzelf de reacties wel. succes ermee.

Zal eens zien Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:38
 
maar effe terug ontopic, sorry voor het ontopic gaan het topic was dames waar knappen jullie op af op een man?

ik weet het effe niet meer, ze zijn ook wel leuk

Lachende smiley

oh ja, als je tegen ze praat en ze zeggen ja ja, weetje wel ze doen of ze luisteren na je, maar ze luisteren niet Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:55
 
PETRA373 schreef:
maar effe terug ontopic, sorry voor het ontopic gaan het topic was dames waar knappen jullie op af op een man?

ik weet het effe niet meer, ze zijn ook wel leuk

Lachende smiley

oh ja, als je tegen ze praat en ze zeggen ja ja, weetje wel ze doen of ze luisteren na je, maar ze luisteren niet Twijfelende smiley

Ja ja Clown smiley bij dames betekent dat nee. Toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:06
 
BERENDJAN590 schreef:
Ja ja Clown smiley bij dames betekent dat nee. Toch?

Moest jij niet werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22
 
ERIKA129 schreef:
Moest jij niet werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja ja euh betekent ja Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:35
 
Waar knap ik op af bij een man,

Daar komt mijn lijstje Twijfelende smiley

Als ze, ja echt gebeurt, tijdens de eerste date met een tas vol cadeautjes bij een restaurant aankomen, eentje voor mij, veeels te duur, en voor mijn drie jongens cadeautjes van om en nabij de 20 euro per stuk!
En dan moet je dus na afloop met goed fatsoen zeggen, sorry, je bent voor mij niet het type man wat ik in gedachten heb, ik vind het heel vervelend als een man je op die manier al wilt inpakken Twijfelende smiley

Of je eerste date, en jahoor daar komt die man die je toch echt wel leuk dacht te vinden, in een veels te korte broek, lange ooievaarsbenen en grijzige sokken lang opgetrokken en een bruinige slipper eronder, vreselijk Geschokte, onthutste smiley

Of die date met een man die tussen neus en lippen door vertelde dat hij in een boze bui echt weleens die vervelende ex geslagen heeft hoor, tsjaa ze had het er naar gemaakt volgens hem, en hij sloeg ze zo erg dat ze tegen de achterdeur aanrolde zo naar buiten, en dan nog hard erom lachen ook Geschokte, onthutste smiley

Dat zijn grote afknappers voor mij Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:40
 
MAMALOE463 schreef:
Waar knap ik op af bij een man,

Daar komt mijn lijstje Twijfelende smiley

Als ze, ja echt gebeurt, tijdens de eerste date met een tas vol cadeautjes bij een restaurant aankomen, eentje voor mij, veeels te duur, en voor mijn drie jongens cadeautjes van om en nabij de 20 euro per stuk!
En dan moet je dus na afloop met goed fatsoen zeggen, sorry, je bent voor mij niet het type man wat ik in gedachten heb, ik vind het heel vervelend als een man je op die manier al wilt inpakken Twijfelende smiley

Of je eerste date, en jahoor daar komt die man die je toch echt wel leuk dacht te vinden, in een veels te korte broek, lange ooievaarsbenen en grijzige sokken lang opgetrokken en een bruinige slipper eronder, vreselijk Geschokte, onthutste smiley

Of die date met een man die tussen neus en lippen door vertelde dat hij in een boze bui echt weleens die vervelende ex geslagen heeft hoor, tsjaa ze had het er naar gemaakt volgens hem, en hij sloeg ze zo erg dat ze tegen de achterdeur aanrolde zo naar buiten, en dan nog hard erom lachen ook Geschokte, onthutste smiley

Dat zijn grote afknappers voor mij Twijfelende smiley

kan mij niet voor stellen Verraste, verbaasde smiley gebeurt dat echt Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:42
 
BERENDJAN590 schreef:
kan mij niet voor stellen Verraste, verbaasde smiley gebeurt dat echt Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley



Jahoor, schijnt normaal te zijn Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:44
 
MAMALOE463 schreef:
Jahoor, schijnt normaal te zijn Twijfelende smiley

dat meen je niet Geschokte, onthutste smiley ik zou hoog uit met een bosje bloemen komen is dat wel goed dan ??? Verlegen lachende smiley en gewoon nette kleding lange broek donkere sokken heb hekel aan witte sokken Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op maandag 28 januari 2013, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:49
 
MAMALOE463 schreef:
Waar knap ik op af bij een man,

Daar komt mijn lijstje Twijfelende smiley

Als ze, ja echt gebeurt, tijdens de eerste date met een tas vol cadeautjes bij een restaurant aankomen, eentje voor mij, veeels te duur, en voor mijn drie jongens cadeautjes van om en nabij de 20 euro per stuk!
En dan moet je dus na afloop met goed fatsoen zeggen, sorry, je bent voor mij niet het type man wat ik in gedachten heb, ik vind het heel vervelend als een man je op die manier al wilt inpakken Twijfelende smiley

Of je eerste date, en jahoor daar komt die man die je toch echt wel leuk dacht te vinden, in een veels te korte broek, lange ooievaarsbenen en grijzige sokken lang opgetrokken en een bruinige slipper eronder, vreselijk Geschokte, onthutste smiley

Of die date met een man die tussen neus en lippen door vertelde dat hij in een boze bui echt weleens die vervelende ex geslagen heeft hoor, tsjaa ze had het er naar gemaakt volgens hem, en hij sloeg ze zo erg dat ze tegen de achterdeur aanrolde zo naar buiten, en dan nog hard erom lachen ook Geschokte, onthutste smiley

Dat zijn grote afknappers voor mij Twijfelende smiley

Of je date met iemand en geeft hem of haar hoop en laat vervolgens niets meer van je horen...ook dat is een afknapper...denk daar maar eens over na...

Niet alle mannen zijn slecht hoor...ook vrouwen kunnen er wat van...heb ik me laten vertellen...door iemand die ik er geloof en vertrouw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:59
 
FRANKT627 schreef:
Of je date met iemand en geeft hem of haar hoop en laat vervolgens niets meer van je horen...ook dat is een afknapper...denk daar maar eens over na...

Niet alle mannen zijn slecht hoor...ook vrouwen kunnen er wat van...heb ik me laten vertellen...door iemand die ik er geloof en vertrouw.

We hebben het hier over de mannen Frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:00
 
MAMALOE463 schreef:
We hebben het hier over de mannen Frank Knipoog smiley

maar frank date ook met mannen mamaloe Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:02
 
PETRA373 schreef:
maar frank date ook met mannen mamaloe Knipoog smiley



Oooo is dat zo Petra, ja nu snap ik de clou Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:05
 
BERENDJAN590 schreef:
dat meen je niet Geschokte, onthutste smiley ik zou hoog uit met een bosje bloemen komen is dat wel goed dan ??? Verlegen lachende smiley en gewoon nette kleding lange broek donkere sokken heb hekel aan witte sokken Verlegen lachende smiley

Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??

Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro?
Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:08
 
MAMALOE463 schreef:
Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??

Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro?
Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen......

dat is wat ik wel begrijp ik vind een bos bloemen gewoon even als soort van welkom een attentie meer niet per slot van rekening is het kennismaking toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:09
 
BERENDJAN590 schreef:
dat is wat ik wel begrijp ik vind een bos bloemen gewoon even als soort van welkom een attentie meer niet per slot van rekening is het kennismaking toch?

Zo is dat, jij begrijpt het Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:09
 
MAMALOE463 schreef:
Zo is dat, jij begrijpt het Knipoog smiley

dankje Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:09
 
MAMALOE463 schreef:
Bosje bloemen vind ik altijd schattig als een man dat bij zich heeft, lief, ontroerend, maar een tas vol met cadeautjes??

Voor mij een doos rituals winkelwaarde plusminus 40 euro?
Sorry, voel me bezwaard en het gevoel dat ik geen nee meer mag zeggen......

kijk das dan geregeld gaat berend jan met mamaloe date Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 Volgende
Pagina 11 van 12