ChristianMatch
 


Forum

poesjes
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 23:30
 
Ik kwam een leuk filmpje tegen op youtube over poesjes en dacht als poezenliefhebber kom laat ik er een topic over maken. Dus dit topic alleen posten als het over poesjes gaat.

http://www.youtube.com/watch?v=ko8jDsVlpHo


Laatst aangepast door
ROLF230
op zondag 14 oktober 2012, 23:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 12:10
 
ROLF230 schreef:
Ik kwam een leuk filmpje tegen op youtube over poesjes en dacht als poezenliefhebber kom laat ik er een topic over maken. Dus dit topic alleen posten als het over poesjes gaat.

http://www.youtube.com/watch?v=ko8jDsVlpHo

Grappig filmpje Rolf...ik heb ook 5 van die schatjes....alhoewel....soms kan ik ze wel achter het behang plakken (moet alleen eerst nog effe behangen) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIELIE972





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 18:54
 
Was ik nou net op Marktplaats stiekem naar katten aan het kijken. Ik twijfel nog hoor! T kost zoveel. Maar wat heerlijk idioot dat filmpje!

Kom we gaan tegen de uien aan piesen! Clown smiley

Deze kan trouwens niet ontbreken!
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo


Laatst aangepast door
LIELIE972
op maandag 15 oktober 2012, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 19:56
 
LIELIE972 schreef:
Was ik nou net op Marktplaats stiekem naar katten aan het kijken. Ik twijfel nog hoor! T kost zoveel. Maar wat heerlijk idioot dat filmpje!

Kom we gaan tegen de uien aan piesen! Clown smiley

Deze kan trouwens niet ontbreken!
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo

Als je besluit om een katje te nemen, zou je dan eerst eens in het asiel willen gaan kijken? Daar zitten zoveel katten met smart te wachten! En sowieso een dier via marktplaats zou ik nooit doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:08
 
LIELIE972 schreef:
Was ik nou net op Marktplaats stiekem naar katten aan het kijken. Ik twijfel nog hoor! T kost zoveel. Maar wat heerlijk idioot dat filmpje!

Kom we gaan tegen de uien aan piesen! Clown smiley

Deze kan trouwens niet ontbreken!
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo

Lielie...een poes als huisdier is niet duur....laat de reclame merken als royal canin aan je voorbij gaan....heb je een Aldi supermarkt? kattenvoer is daar supergoedkoop....bij appie heyn hebben ze supergoedkope kattebakvulling....heus een kat hoeft niet duur te zijn.... (afzender...ik....kattenliefhebster....je krijgt er zoooooveel voor terug aan liefde!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:58
 
hahaha, prachtig filmpje lielie. En wat Jochebed zegt, een kat is niet duur. Goed idee van Josina van dat asiel, ik heb ze zelf van een naburige boerderij, die gaven ze gratis weg, blij dat ze ervan af waren. Kattenvoer bij de c1000 kost geen kattedrol en de kattebakvulling ook niet, water komt uit de kraan. In begin alleen even ontwormen en vlooiemiddele ofzoiets volgens mij, moet je even opzoeken. Ik heb kattegras binnen omdat ze helaas niet naar buiten kunnen, daar kauwen ze op en af en toe kunnen ze overgeven wat ook de bedoeling is omdat ze veel haren binnenkrijgen en het zo via haarballen uitkotsen. Ik had ze vanaf 8 weken, nog heel klein dus. Vanaf de eerste dag waren ze al zindelijk, misschien hielp het dat ik ze 5 keer op de eerste dag in de kattebak zette, dat begrepen ze meteen dus.
Ik heb er zeer veel plezier van, heb ze pas een jaar. Iemand viel het op dat ik altijd zo leuk met katten omging en dat ze ook vaak op me afkomen. Jij moet zelf katten nemen, zei die, dus ik dacht ja waarom niet.
Als ik naar bed ga, lopen ze altijd mee naar boven en eentje komt dan ook altijd op bed liggen, behalve als ik een paar keer omdraai, dan heeft ie er genoeg van en gaat een paar meter verder liggen. Als ik smorgens naar onder ga, lopen ze ook weer naar onder. Ach ja en zo kan ik wel even doorgaan. Als je katten leuk vind, zou ik zeggen zeker doen, en dan het liefst meer dan een, dan hebben ze gezelschap aan elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIELIE972





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:00
 
JOSINA022 schreef:
Als je besluit om een katje te nemen, zou je dan eerst eens in het asiel willen gaan kijken? Daar zitten zoveel katten met smart te wachten! En sowieso een dier via marktplaats zou ik nooit doen!

Haha nee ik ben op dit moment gewoon nog aan het zwijmelen bij de gedachte. Het echte beslissen kan nog wel een poos duren. Clown smiley

Maar dan denk ik ook wel dat ik naar een asiel zou gaan maar ik weet het echt nog niet!
Ben zelf ook wel een beetje er gek op. Maar het betekend wel dat ik een hoop vrijheid opgeef. Ben pas net deze zomer op mezelf gaan wonen dus dat waardeer ik nog erg.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:02
 
JOCHEBED148 schreef:
Lielie...een poes als huisdier is niet duur....laat de reclame merken als royal canin aan je voorbij gaan....heb je een Aldi supermarkt? kattenvoer is daar supergoedkoop....bij appie heyn hebben ze supergoedkope kattebakvulling....heus een kat hoeft niet duur te zijn.... (afzender...ik....kattenliefhebster....je krijgt er zoooooveel voor terug aan liefde!!!!

vaak kan je een kitten gratis ophalen bij een particulier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:42
 
ROELANDE345 schreef:
vaak kan je een kitten gratis ophalen bij een particulier

k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 09:29
 
PIETER649 schreef:
k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley

het hoeft niet Pieter Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:22
 
PIETER649 schreef:
k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley

Ach Pietje, jouw hondjes moeten uitgelaten....door weer en wind....s ochtends vroeg en s avonds laat.....enneh....dan moet jij een scheppie en een zakkie mee hebben....(hihi...ik lach niet, klein beetje maar! Clown smiley ) en dan zit ik lekker met mijn poesjes op de bank en kijk naar de windvlagen en regendruppels op de ramen....schenk nog es een lekker warm bakkie koffie in en denk : wat fijn dat mijn poesjes hun eigen wc tje hebben.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:05
 
ik heb een kat en hond....de kat spreekt geen honds en de hond geen kats...er onstaat zo wel een communicatie probleem tussen die 2......en ik spreek geen van beide talen.....
maar het is wel een feit, een hond laat je uit, en een kat zit bij je binnen, de hond mag niet op de bank en de kat bepaalt het zelf waar ze zit......

Laat je hoe dan ook goed adviseren wat de kosten zijn.....want een kuurtje dit of prikkie dat en een sterilisatie zijn nu eenmaal niet goedkoop...of we krijgen straks aangeboden via CM: kittens, gratis af te halen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:27
 
TINK100 schreef:
ik heb een kat en hond....de kat spreekt geen honds en de hond geen kats...er onstaat zo wel een communicatie probleem tussen die 2......en ik spreek geen van beide talen.....
maar het is wel een feit, een hond laat je uit, en een kat zit bij je binnen, de hond mag niet op de bank en de kat bepaalt het zelf waar ze zit......

Laat je hoe dan ook goed adviseren wat de kosten zijn.....want een kuurtje dit of prikkie dat en een sterilisatie zijn nu eenmaal niet goedkoop...of we krijgen straks aangeboden via CM: kittens, gratis af te halen.....

Hihi....van hier kan dat niet meer Tink....ze zijn alle vijf eh....geholpen.....twee ex-katers en 3 eh....uh...hoe noemen ze dat...ex-poesjes? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:29
 
PIETER649 schreef:
k ben dr mesjogge!!
weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten Zieke smiley

Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:33
 
ZEELAND736 schreef:
Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken???

Hihi....Zeeland....mijn poesjes zijn een beetje bang voor eh...."sabeltijgers" zoals Pietje....Als hij aanbelt....schieten ze onder de bank en je ziet ze die dag niet meer..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:19
 
JOCHEBED148 schreef:
Hihi....Zeeland....mijn poesjes zijn een beetje bang voor eh...."sabeltijgers" zoals Pietje....Als hij aanbelt....schieten ze onder de bank en je ziet ze die dag niet meer..... Knipoog smiley


ik kan mij niet heugen ooit bij jou aangebeld te hebben... das 1 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
op dit moment ben ik ook niet van zins bij jou aan te bellen... das 2 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
tevens ontbreekt het mij aan enige lust om in de toekomst bij jou aan te bellen.... das 3 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oftewel: Jochebed 3x bellen: nu niet, dan niet en nooit niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:21
 
ZEELAND736 schreef:
Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken???


nee, ik ben niet zo seniel dat ik met katten praat Lachende smiley
maar laat je door mij niet weerhouden en ga zelf gerust een goed gesprek met je kat aan, wellicht word jij er zelfs nog wijzer van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:24
 
JOCHEBED148 schreef:
Ach Pietje, jouw hondjes moeten uitgelaten....door weer en wind....s ochtends vroeg en s avonds laat.....enneh....dan moet jij een scheppie en een zakkie mee hebben....(hihi...ik lach niet, klein beetje maar! Clown smiley ) en dan zit ik lekker met mijn poesjes op de bank en kijk naar de windvlagen en regendruppels op de ramen....schenk nog es een lekker warm bakkie koffie in en denk : wat fijn dat mijn poesjes hun eigen wc tje hebben.....


ik woon niet in een stinkstad met op elke hoek van de straat een milieuambtenaar.
ik woon in het buitengebied alwaar mijn hond gewoon in de berm dr behoefte kan doen.
in mijn huis stinkt het dus niet naar huisdierenpoep Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:17
 
PIETER649 schreef:
ik woon niet in een stinkstad met op elke hoek van de straat een milieuambtenaar.
ik woon in het buitengebied alwaar mijn hond gewoon in de berm dr behoefte kan doen.
in mijn huis stinkt het dus niet naar huisdierenpoep Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ooooooh Pietje..dus jij bent zo'n stiekum hondenverstoppertje....waarvan men hopt datter geen controleur an de deur kom.......nou jong...la mij je vertelle....de boetes zijn vet.......doe voorzichtig hoor...voor dat geld kun je met je 3 schatten naar Mc Donalds....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:42
 
JOCHEBED148 schreef:
ooooooh Pietje..dus jij bent zo'n stiekum hondenverstoppertje....waarvan men hopt datter geen controleur an de deur kom.......nou jong...la mij je vertelle....de boetes zijn vet.......doe voorzichtig hoor...voor dat geld kun je met je 3 schatten naar Mc Donalds....



Als ik de belasting wil tillen weet ik wel betere en lucratievere manieren dan hondebelasting ontduiken hoor.
Ik heb ook al niet stiekum een zwart betaald poetsadresje terwijl ik een uitkering heb... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar goed... WAAR haal jij de inspiratie van jouw bijdrage vandaan eigenlijk??? ik heb het nergens over honden verstoppen gehad...
WEL over de geur van huisdierenstront in huizen waar huisdieren gehouden worden die hooguit achter een glazen ruit mogen zien hoe leuk je buiten kunt spelen..

als ik als kat zo moest leven... levenslange gevangenisstraf, mn ballen eraf omdat zelfs dat pleziertje me niet gegund word en dan nog bij een neuroot in huis... scheet en zeek ik ook de hele hut onder... als wraak voor n verziekt leven! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:07
 
Mijn lapjeskat vangt nog regelmatig een muis en is er nog steeds erg goed in
Vandaag had ze er weer eentje te pakken. Ze speelt er dan uiterst sierlijk een poos mee en eet hem dan op. De muis van vandaag bleef versuft zitten toen ze hem los liet. Minoes ging er uiterst verveelt bij zitten en deed net of ze er totaal niet meer in geïnteresseerd was. Maar owee toen de muis probeerde weg te komen...
Het grappige was dat mn 3 krielkipjes voor het gaas van hun ren zich stonden te verdringen om het beste plekje om het allemaal te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:39
 
PIETER649 schreef:
Als ik de belasting wil tillen weet ik wel betere en lucratievere manieren dan hondebelasting ontduiken hoor.
Ik heb ook al niet stiekum een zwart betaald poetsadresje terwijl ik een uitkering heb... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar goed... WAAR haal jij de inspiratie van jouw bijdrage vandaan eigenlijk??? ik heb het nergens over honden verstoppen gehad...
WEL over de geur van huisdierenstront in huizen waar huisdieren gehouden worden die hooguit achter een glazen ruit mogen zien hoe leuk je buiten kunt spelen..

als ik als kat zo moest leven... levenslange gevangenisstraf, mn ballen eraf omdat zelfs dat pleziertje me niet gegund word en dan nog bij een neuroot in huis... scheet en zeek ik ook de hele hut onder... als wraak voor n verziekt leven! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:42
 
JOCHEBED148 schreef:

Nou nou nou Pietje....wat is er met jou aan de hand? Gaan de zaken slecht, heeft de hond in je broekspijpen gebeten, waren de kids lastig of heeft Annette je lievelingskostje vergeten te koken? Zo kennen wij jou niet (eh...meestal niet)
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:50
 
JOCHEBED148 schreef:
Hihi....van hier kan dat niet meer Tink....ze zijn alle vijf eh....geholpen.....twee ex-katers en 3 eh....uh...hoe noemen ze dat...ex-poesjes? Smiley die vol vragen zit


Je-weet-wel-katers. En omdat een kat zeven levens heeft en dus reïncarneert en omdat het huidige leven invloed heeft op het volgende leven van een kater, zal hij ook in zijn volgende leven geen groot minnaar zijn. Maar ja, jullie vrouwen lijken er genoegen aan te beleven wat jullie die arme beestjes aandoen! Zo van, ik wil wel een man maar het moet geen echte zijn. Maar boontje komt om zijn loontje, just you wait!

SHAME ON YOU, GEEN WONDER DAT MANNEN WEGLOPEN ALS ZE VAN DEZE VRESELIJKE MISDAAD HOREN!

Vrij naar Jan Jans en de kinderen.

Thomas, geholpen noemen de dames dat nog wel, grrrrrrrrrrrrrrrr Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 17 oktober 2012, 17:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 17:35
 
THOMAS968 schreef:
Je-weet-wel-katers. En omdat een kat zeven levens heeft en dus reïncarneert en omdat het huidige leven invloed heeft op het volgende leven van een kater, zal hij ook in zijn volgende leven geen groot minnaar zijn. Maar ja, jullie vrouwen lijken er genoegen aan te beleven wat jullie die arme beestjes aandoen! Zo van, ik wil wel een man maar het moet geen echte zijn. Maar boontje komt om zijn loontje, just you wait!

SHAME ON YOU, GEEN WONDER DAT MANNEN WEGLOPEN ALS ZE VAN DEZE VRESELIJKE MISDAAD HOREN!

Vrij naar Jan Jans en de kinderen.

Thomas, geholpen noemen de dames dat nog wel, grrrrrrrrrrrrrrrr Engeltje smiley



Heb je ook wat "hulp"nodig Thomas??? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 17:36
 
INGE721 schreef:
Heb je ook wat "hulp"nodig Thomas??? Engeltje smiley


Ik denk het wel gezien zijn profielfoto...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 17:46
 
THOMAS968 schreef:
Je-weet-wel-katers. En omdat een kat zeven levens heeft en dus reïncarneert en omdat het huidige leven invloed heeft op het volgende leven van een kater, zal hij ook in zijn volgende leven geen groot minnaar zijn. Maar ja, jullie vrouwen lijken er genoegen aan te beleven wat jullie die arme beestjes aandoen! Zo van, ik wil wel een man maar het moet geen echte zijn. Maar boontje komt om zijn loontje, just you wait!

SHAME ON YOU, GEEN WONDER DAT MANNEN WEGLOPEN ALS ZE VAN DEZE VRESELIJKE MISDAAD HOREN!

Vrij naar Jan Jans en de kinderen.

Thomas, geholpen noemen de dames dat nog wel, grrrrrrrrrrrrrrrr Engeltje smiley


eh Jans, weet jij hier iets van?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 17:51
 
JOL252 schreef:
eh Jans, weet jij hier iets van?

ik?? deze Jans weet van niets. Maar als ik ergens moet helpen?

Jans, zonder Jan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:12
 
JOL252 schreef:
Ik denk het wel gezien zijn profielfoto...

hihi....ja hij ziet nogal blauwig he....kan zuurstofgebrek zijn..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 20:45
 
THOMAS968 schreef:
Je-weet-wel-katers. En omdat een kat zeven levens heeft en dus reïncarneert en omdat het huidige leven invloed heeft op het volgende leven van een kater, zal hij ook in zijn volgende leven geen groot minnaar zijn. Maar ja, jullie vrouwen lijken er genoegen aan te beleven wat jullie die arme beestjes aandoen! Zo van, ik wil wel een man maar het moet geen echte zijn. Maar boontje komt om zijn loontje, just you wait!

SHAME ON YOU, GEEN WONDER DAT MANNEN WEGLOPEN ALS ZE VAN DEZE VRESELIJKE MISDAAD HOREN!

Vrij naar Jan Jans en de kinderen.

Thomas, geholpen noemen de dames dat nog wel, grrrrrrrrrrrrrrrr Engeltje smiley



Wel grappig... hier in huis noemen we je-weet-wel-katten gewoon CM-katten. Lachende smiley

Achterliggende reden hiervoor is dat ik er van uit ga dat die huisdieren gesterriliseerd worden onder het motto: ik mag (als vrijgezel) geen sex hebben, dus mn huisdier OOK niet! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3