ChristianMatch
 


Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: maandag 21 juli 2014, 21:16
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Mag ik nog wel ademhalen...?


Jij wel zo ben ik dan ook wel weer Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 23:47
 
ERIKA732 schreef:
Jij wel zo ben ik dan ook wel weer Engeltje smiley
Gelukkig..pffff

Ik ben aan het knutselen geslagen, 2 dingen, de raam in de deur soort raam in lood maken, alleen met verf en tja de tussen lijnen.....nog aan het bedenken hoe....



En familie Cats' .....
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 20:07
 
romantische film kijken... ( bij gebrek aan romantiek.... zwemel: in de film is het altijd anders als met mijn liefdesleven... ha ha en het loopt altijd goed af. hmmm waarom gaat het bij mij zo anders Twijfelende smiley
in d e film als je ziek word, is hij lief voor je...
in echt zegt hij: eh heb niks aan je als je ziek bent dump. Boze smiley
en toch geef ik nooit me droom op, om ooit nog een leuk maatje te vinden in me leven die bij me hoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 09:14
 
PETRA373 schreef:
romantische film kijken... ( bij gebrek aan romantiek.... zwemel: in de film is het altijd anders als met mijn liefdesleven... ha ha en het loopt altijd goed af. hmmm waarom gaat het bij mij zo anders Twijfelende smiley
in d e film als je ziek word, is hij lief voor je...
in echt zegt hij: eh heb niks aan je als je ziek bent dump. Boze smiley
en toch geef ik nooit me droom op, om ooit nog een leuk maatje te vinden in me leven die bij me hoort.

Ja, ik ken dat...

Heb nu wel een vriend die júist komt als ik me niet lekker voel...

Maar afijn, wat gaan we doen vandaag? Ondanks dat ik vandaag niet zo best geslapen heb, ben ik al een tijdje wakker. Ga zo douchen enzo, dan kijken wat ik es aandoe.

Dan de stad weer in, beetje rondkijken hier en beetje rondkijken daar, en even praten met die en met die.
Maw, cursus regelen voor half september, en naar inloopcentra enzo.

Vertel later wel hoe het ging.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 29 juli 2014, 09:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 18:45
 
leuk gezellig, zoon komt thuis eten, lekker koken extra verwenne, lekker tonijn! dat jong kan zo lekker eten!
half 7 ...bel toch maar eens even........
pffff zijn vakantie is begonnen, zijn afspraak vergeten om te eten..... Gefrustreerde smiley
zit ik met die tonijn opgescheept, zal maar aan mijn buur geven, dan heeft zij ook een feestje......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 20:43
 
ZWALUWTJE610 schreef:
leuk gezellig, zoon komt thuis eten, lekker koken extra verwenne, lekker tonijn! dat jong kan zo lekker eten!
half 7 ...bel toch maar eens even........
pffff zijn vakantie is begonnen, zijn afspraak vergeten om te eten..... Gefrustreerde smiley
zit ik met die tonijn opgescheept, zal maar aan mijn buur geven, dan heeft zij ook een feestje......

Dit komt mij bekend voor!!!!!

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOMAN254





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 21:06
 
Na dorp wezen fietsen even eruit was mooi kon gelijk boodschapjes halen. Door de weeks is auto pleite deel de auto samen met mijn zusje. Ze loopt stage en dan is het fijn dat je elkaar op deze manier kan helpen. Vanavond lekker muziek luisteren een avondje alleen zonder mijn zusje erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 31 juli 2014, 12:37
 
formulieren invullen op de post doen, bellen voor afspraken en dat op mijn vrije middag, kan wel wat leukers verzinnen, maar ja het moet Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOMAN254





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: donderdag 31 juli 2014, 17:02
 
onkruid wieden in mijn tuin het moet wel netjes blijven. Je blijft ook wel bezig het schiet ook maar als kool uit de grond. Je hoeft je als mens niet te vervelen. Ben nu aan koken geslagen spinazie, aardappels en stukje kippen schnitzel voor vanavond dat word weer smullen Kwijlende smiley Vanavond met mijn stofjes bezig patchwork ben een tafelkleedje aan het maken met 6 hoeken. Erg leuk en ontspannend bezig zijn. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 juli 2014, 19:32
 
WOMAN254 schreef:
onkruid wieden in mijn tuin het moet wel netjes blijven. Je blijft ook wel bezig het schiet ook maar als kool uit de grond. Je hoeft je als mens niet te vervelen. Ben nu aan koken geslagen spinazie, aardappels en stukje kippen schnitzel voor vanavond dat word weer smullen Kwijlende smiley Vanavond met mijn stofjes bezig patchwork ben een tafelkleedje aan het maken met 6 hoeken. Erg leuk en ontspannend bezig zijn. Lachende smiley

Wat leuk Woman.....knap hoor!
Veel plezier ermee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOMAN254





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 06:25
 
Ga mij bezig houden in de ochtend voor de kids werkjes maken tijdens kinder bijbel week zit in de blauwe groep van 4 a 5 jaar dat is zo leuk hé. Mijn 3e keer dat ik daar mee aan doe is elke jaar van 1 week van dinsdag tot vrijdag ochtend van 9 tot 12 uur.

Daarna mij bezig ga houden met huis en tuin want vrijdag de 8e ben ik jarig. Heb maandag al de taarten besteld dus hoop bezoek te ontvangen van de kerk en een paar vrienden die dan komen. Word dan een gezellige boel. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 07:11
 
WOMAN254 schreef:
Ga mij bezig houden in de ochtend voor de kids werkjes maken tijdens kinder bijbel week zit in de blauwe groep van 4 a 5 jaar dat is zo leuk hé. Mijn 3e keer dat ik daar mee aan doe is elke jaar van 1 week van dinsdag tot vrijdag ochtend van 9 tot 12 uur.

Daarna mij bezig ga houden met huis en tuin want vrijdag de 8e ben ik jarig. Heb maandag al de taarten besteld dus hoop bezoek te ontvangen van de kerk en een paar vrienden die dan komen. Word dan een gezellige boel. Lachende smiley

Wat leuk zeg! Kinderen van 4 á 5 jaar, ja, ik kan me nog herinneren ik was ook zo leuk op die leeftijd, ja, dat zeiden moeders van vriendinnetjes ook regelmatig....

Verlegen lachende smiley

En wat ontzettend leuk dat je je verjaardag viert, ja, als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik wel langs willen komen, ja, soms is het een beetje vervelend als mensen zo er weg wonen vind ik. Lachende smiley

Wat ik (van plan ben te) gaan doen...

1. me haar
2. me puinhoop hier thuis opruimen, al is dat gevoelsmatig onbegonnen werk ;) Hoe maakt een mens zo'n puinhoop, vraag ik me weleens af...
3. aanmelden voor een cursus
4. de stad in, flierefluiten(ook wel werken genoemd door mij Knipoog smiley

5.Echt werken kan ik pas weer als voorgaande 4 punten lukken op regelmatige basis.
Misschien dat dat wonder zich nog eens gaat voltrekken.
(maar ja dan moet je wel in ogenschouw nemen, dat ik voor 80-100% ben afgekeurd, en ik toch maar eventjes van onze regering een inkomen krijg elke maand!
Ja, ik was er natuurlijk wel voor verzekerd, dat wel weer.

Ik wens iedereen een hele fijne gezegende en rustige dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOMAN254





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 08:29
 
SHANITA130 schreef:
Wat leuk zeg! Kinderen van 4 á 5 jaar, ja, ik kan me nog herinneren ik was ook zo leuk op die leeftijd, ja, dat zeiden moeders van vriendinnetjes ook regelmatig....

Verlegen lachende smiley

En wat ontzettend leuk dat je je verjaardag viert, ja, als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik wel langs willen komen, ja, soms is het een beetje vervelend als mensen zo er weg wonen vind ik. Lachende smiley

Wat ik (van plan ben te) gaan doen...

1. me haar
2. me puinhoop hier thuis opruimen, al is dat gevoelsmatig onbegonnen werk ;) Hoe maakt een mens zo'n puinhoop, vraag ik me weleens af...
3. aanmelden voor een cursus
4. de stad in, flierefluiten(ook wel werken genoemd door mij Knipoog smiley

5.Echt werken kan ik pas weer als voorgaande 4 punten lukken op regelmatige basis.
Misschien dat dat wonder zich nog eens gaat voltrekken.
(maar ja dan moet je wel in ogenschouw nemen, dat ik voor 80-100% ben afgekeurd, en ik toch maar eventjes van onze regering een inkomen krijg elke maand!
Ja, ik was er natuurlijk wel voor verzekerd, dat wel weer.

Ik wens iedereen een hele fijne gezegende en rustige dag!

Lachende smiley Die leeftijd is mooi ja zijn kinds nog puur en zuiver een prille stadium dan is het zo belangrijk dat je geborgen bent en mag genieten van het kleine je mag spelen als een kind zo mooi en zo puur zo eerlijk.

Je mag gerust bij mij langs komen hoor ik heb ruimte genoeg en je kunt evt hier slapen ik heb een bank vrij die slaapt heerlijk dus dat is geen probleem mocht je hier willen overnachten. Mocht je toch deze kant op willen komen dan bij deze van harte uitgenodigd. Lachende smiley

2.Mocht je evt een helpende hand nodig hebben voor in het huis dan wil ik gerust mee helpen hoor als het onbegonnen werk is meer handen maken licht werk voor je het weet is alles schoon. Knipoog smiley

3. Welke cursus mag je voor aanmelden?

4. Kan leuk zijn de stad lekker ontspannen lekker niks doen voor je uit kijken en naar mensen kijken dat vind ik leuk tja misschien ben ik dan een apart mens maar aan de mens kan je een hoop dingen zien in hoe de mens is en wat er schuilt in hun. Dan kijk ik naar de ogen want de ogen zijn de spiegels van de ziel.

O ik mag opschieten dat ik al fietsend naar de tent ga anders kom ik te laat voor de Bijbelclub.

Wens jou en anderen ook een gezegende dag toe.


Laatst aangepast door
WOMAN254
op donderdag 7 augustus 2014, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 09:43
 
WOMAN254 schreef:
Lachende smiley Die leeftijd is mooi ja zijn kinds nog puur en zuiver een prille stadium dan is het zo belangrijk dat je geborgen bent en mag genieten van het kleine je mag spelen als een kind zo mooi en zo puur zo eerlijk.

Dát bedoel ik...

Quote:
Je mag gerust bij mij langs komen hoor ik heb ruimte genoeg en je kunt evt hier slapen ik heb een bank vrij die slaapt heerlijk dus dat is geen probleem mocht je hier willen overnachten. Mocht je toch deze kant op willen komen dan bij deze van harte uitgenodigd. Lachende smiley

Ik zal eens overleggen. Ik vind het heel erg aardig van je.

Quote:
2.Mocht je evt een helpende hand nodig hebben voor in het huis dan wil ik gerust mee helpen hoor als het onbegonnen werk is meer handen maken licht werk voor je het weet is alles schoon. Knipoog smiley

Dan heb jij déze puinhoop hier nog niet gezien....ik zal er over denken...
ik moet het wel van mijn woonbegeleidster zelf doen, en anders iemand via de wmo nemen...:(
en daar hou ik niet van, vreemden in me huis van de wmo...

Quote:
3. Welke cursus mag je voor aanmelden?

Schilderen en tekenen, begint 20 september

Quote:
4. Kan leuk zijn de stad lekker ontspannen lekker niks doen voor je uit kijken en naar mensen kijken dat vind ik leuk tja misschien ben ik dan een apart mens maar aan de mens kan je een hoop dingen zien in hoe de mens is en wat er schuilt in hun. Dan kijk ik naar de ogen want de ogen zijn de spiegels van de ziel.

Ja, dat is heerlijk, het is altijd even moeilijk om weg te komen voor mij, maar als ik er eenmaal uit bén, ja, heerlijk hoor. babbelen met die en die, lachen ook, juist als buitenlanders, zogenaamd, met elkaar ruzie hebben in het Nederlands, dus niet echt.
ja, ik kan naar een dag activiteiten iets, en naar 2 inloopcentra.

En je kan ook zo heerlijk wandelen hier...Zelfs in de stad heb je parkjes en hofjes etc. Met vijvers enzo.

Quote:
5. Iets wat ik goed kan begrijpen ik zelf zit ook ruim 5 jaren thuis maar dat neemt de plezier niet weg je vult je leven op een manier wat bij je past. Wie hoe of wat je bent we zijn allemaal mooie parels uniek in Gods hand.
Lachende smiley

O ik mag opschieten dat ik al fietsend naar de tent ga anders kom ik te laat voor de Bijbelclub.

Fijne dag!, bedankt!

Quote:
Wens jou en anderen ook een gezegende dag toe.

Knipoog smiley Knipoog smiley Lachende smiley Knipoog smiley Knipoog smiley[/quote]

Jij ook!!! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 12:55
 
Nog eventjes....
Dan ga ik weg....
Uit de flat....
Dan heb ik een huisje...
Met een tuintje....
Kom steeds dichter bij....
Eindelijk......
Dicht bij de bos.....
Ruimte....
Tuintje.....
Stilte....
Niet meer alles op 1 hoop....
Nu een stille hoop....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 19:08
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Nog eventjes....
Dan ga ik weg....
Uit de flat....
Dan heb ik een huisje...
Met een tuintje....
Kom steeds dichter bij....
Eindelijk......
Dicht bij de bos.....
Ruimte....
Tuintje.....
Stilte....
Niet meer alles op 1 hoop....
Nu een stille hoop....

Geweldig, ene huis met een tuintje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 20:02
 
Zoooooooo,

Vriendlief heeft heerlijk gekookt, ja, 'de liefde van de vrouw gaat nu eenmaal door de maag', ja, zo ging dat gezegde toch? Knipoog smiley Clown smiley

En nu, gaan wij eventjes, na heerlijk in de tuin te hebben gezeten, iig ik, ja vriendlief moest nu eenmaal boodschappen doen, en koken Knipoog smiley, een ijsje halen in het stadje Kwijlende smiley

Nou, ik ben benieuwd hoe dat moet met afvallen, ja, zomaar inene wéér 4,5 kilo aangekomen... Twijfelende smiley

En ja, voordat wij met vakantie gaan wil ik toch in me kleertjes passen Knipoog smiley

Maar ja, wij gaan pas eind september weg, dus ik heb nog eventjes. 1 kilo in de week, moet te doen zijn, afvallen dus.

Nou, ik wensjullie allemaal een heerlijke zaterdagavond met dit heerlijke weer, niet te koud, niet te warm, precies goed.

Nou nog even wachten tot vriendlief klaar is met afwassen Knipoog smiley , en we kunnen... Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 augustus 2014, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 19:49
 
SHANITA130 schreef:
Zoooooooo,

Vriendlief heeft heerlijk gekookt, ja, 'de liefde van de vrouw gaat nu eenmaal door de maag', ja, zo ging dat gezegde toch? Knipoog smiley Clown smiley

En nu, gaan wij eventjes, na heerlijk in de tuin te hebben gezeten, iig ik, ja vriendlief moest nu eenmaal boodschappen doen, en koken Knipoog smiley, een ijsje halen in het stadje Kwijlende smiley

Nou, ik ben benieuwd hoe dat moet met afvallen, ja, zomaar inene wéér 4,5 kilo aangekomen... Twijfelende smiley

En ja, voordat wij met vakantie gaan wil ik toch in me kleertjes passen Knipoog smiley

Maar ja, wij gaan pas eind september weg, dus ik heb nog eventjes. 1 kilo in de week, moet te doen zijn, afvallen dus.

Nou, ik wensjullie allemaal een heerlijke zaterdagavond met dit heerlijke weer, niet te koud, niet te warm, precies goed.

Nou nog even wachten tot vriendlief klaar is met afwassen Knipoog smiley , en we kunnen... Lachende smiley

ha ha, dat is wel genieten zo van een ijsje en vind die vriendlief van je wel heel lief hij je helpt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 19:53
 
PETRA373 schreef:
ha ha, dat is wel genieten zo van een ijsje en vind die vriendlief van je wel heel lief hij je helpt.


zullen nog meer van zulke lieve vrienden bestaan????? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 22:19
 
ZWALUWTJE610 schreef:
zullen nog meer van zulke lieve vrienden bestaan????? Smiley met dichtgeplakte mond

echt wel. alleen die zijn niet van ons Twijfelende smiley
op dit moment hebben we die gewoon niet,
maar we hebben wel een andere hele lieve vriend, die ons nooit in de steek laat: Jezus Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 23:25
 
PETRA373 schreef:
echt wel. alleen die zijn niet van ons Twijfelende smiley
op dit moment hebben we die gewoon niet,
maar we hebben wel een andere hele lieve vriend, die ons nooit in de steek laat: Jezus Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley



goed zo ...lieve zusje..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 10:46
 
Ik doe vandaag ff helemaal niks tis dat ik boodschapjes moet doen anders haha

En lieve vriendjes die het doen heb ik niet dus .... Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 10:46
 
Dubbel hoeft ook weer niet dus eentje verwijderd Knipoog smiley

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op maandag 11 augustus 2014, 10:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 12:45
 
NATASCHA642 schreef:
Dubbel hoeft ook weer niet dus eentje verwijderd Knipoog smiley






Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 17:23
 
NATASCHA642 schreef:
Ik doe vandaag ff helemaal niks tis dat ik boodschapjes moet doen anders haha

En lieve vriendjes die het doen heb ik niet dus .... Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

DAT...hoeven ze nu echt niet voor me te doen.....datdoekself!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 17:27
 
ZEELAND736 schreef:
DAT...hoeven ze nu echt niet voor me te doen.....datdoekself!!!

Nou van mij mogen ze Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 11 augustus 2014, 21:02
 
NATASCHA642 schreef:
Nou van mij mogen ze Lachende smiley

Blijven nog genoeg karweitjes over...die ik dan heel lief vraag om te doen.... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 11:57
 
1. boodschappies doen Kwijlende smiley
2. opknappen
3. de stad in
4. lanterfanteren
5.misschien naar Zeeland, misschien niet....(ja, dure grap, wel ff ruim 20 euries, heen en weer, aan de andere kant, alleen is ook maar alleen....

Nou, dit was 't ff zo'n beetje, o ja, huur storten(goed dat ik daaraan denk), en, mailen...(dat laatste, als ik eraan toekom...)

O, ja, een ook een vriendin bellen, en weer alleen als ik daar tijd voor heb.

Ik wens jullie allen een fijne dag. En degenen die ziek zijn, ook, sterkte gewenst!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 12:28
 
zo.....zal ff 2 logee bedjes halen...
de opblaasbed heeft het begeven, na een jaar of 7 trouwe dienst geweest.
de laatste keer had ik pas nog opgeslapen, wat een ellende...uit frustratie heb ik dat ding maar leeg laten lopen en paar dagen gewoon op harde grond geslapen, wel met een donsdeken en stoel kussen eronder hoor! Knipoog smiley

tja nu krijg 2 loge's, die kan moeilijk op de stoelkussens laten slapen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 13:09
 
ZWALUWTJE610 schreef:
zo.....zal ff 2 logee bedjes halen...
de opblaasbed heeft het begeven, na een jaar of 7 trouwe dienst geweest.
de laatste keer had ik pas nog opgeslapen, wat een ellende...uit frustratie heb ik dat ding maar leeg laten lopen en paar dagen gewoon op harde grond geslapen, wel met een donsdeken en stoel kussen eronder hoor! Knipoog smiley

tja nu krijg 2 loge's, die kan moeilijk op de stoelkussens laten slapen. Knipoog smiley

Wat gezellig voor jullie, twee logés

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 Volgende
Pagina 44 van 46