ChristianMatch
 


Forum

Wokken
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik wandel nooit nacht...dan val ik steeds over vanalles en nog wat...


Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:45
 
MAMALOE463 schreef:
Nouja je kan met onze club hoogstens over een vrouw vallen, als dat nou t ergste is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:48
 
FRANKT627 schreef:
Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier

Dat weet je maar nooit! Er kan maar zo een vrouw over je vallen, of voor je vallen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:54
 
FRANKT627 schreef:
Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier


als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij
je hoort,
heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie)
sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:56
 
PETRA373 schreef:
als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij
je hoort,
heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie)
sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week Lachende smiley

Je hoeft niet te zeggen wie het is...ik weet het al... Knipoog smiley Dus, je zal met hem op een terrasje niet meer wat moeten gaan drinken...(ook dat wist ik al)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:57
 
PETRA373 schreef:
als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij
je hoort,
heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie)
sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week Lachende smiley


Ja k weet wie je bedoelt, ben ook blij voor hem
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:59
 
Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:03
 
MAMALOE463 schreef:
Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw!

Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:04
 
ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd......
misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet
en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha
wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:09
 
PETRA373 schreef:
ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd......
misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet
en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha
wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen


Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:11
 
FRANKT627 schreef:
Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.

Kom op Frank, zijn geen sus woorden, op t onverwachts komt er iemand op je pad, vertrouwen hebben!
Maare, als jij daar blijft zitten gebeurt er niks, komop ga mee wokken, you never now, verbreed je horizon en wieweet wat er gebeurt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:20
 
FRANKT627 schreef:
Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.

ach, geduld, dat zei ik toen ook tegen die ene, petra die al 8 jaar diep in me hart hoopt op iemand die een maatje voor het leven is, en we hebben het wel over een maatje voor het leven he, die kom je niet effe zomaar tege( darom wordhet es tijd voor gebeds ondersteunig Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:22
 
MAMALOE463 schreef:
Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wacht met jou een week, want zo verhoort god me gebed en je gaat mee wokken en die leuke busdriver ook en wel begin wel met bidden na het wokken voor jou, ha ha Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:34
 
BERENDJAN590 schreef:
hier willen wokken op 9 februari op een nader te bepalen tijdstip:


http://www.wokhetoosten.nl/

de lijst ziet er als volgt uit..


Sybren542
Joop340(kan mensen meenemen)
Mamalou463
Berendjan590 (kan mensen meenemen)
Margriet020
Erika129 (ov)
Trijnie671
Altje848
Ilona689
anna415
..........

wie volgt..

is nu ok anna?

En up maar weer even!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:35
 
FRANKT627 schreef:
Ga je wel mee, Erika?

Staat mijn naam op de lijst???
Dan zie je daar het antwoord Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SYBREN542





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:55
 
lieve mensen
nog 2 dagen kan je aanmelden voor het wokken
volgende week zaterdag we staan nu op 10 mensen
wil er toch wel iets meer bij hebben
dus je kan je nog aanmelden tot maandag 16.00
ik wil ook vragen voor de mensen van 18 tot 30
of ook die mensen willen nadenken en aanmelden
en gezellig mee gaan
hoe meer zielen hoe meer vreugde
sybren broekema
ps.kijk er naar uit heb er super veel zin in
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:59
 
ERIKA129 schreef:
wordt zo te zien bijna een vrouwen aangelegenheid waar blijven die mannen Verraste, verbaasde smiley

die durven niet joh Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 18:22
 
ERIKA129 schreef:
Staat mijn naam op de lijst???
Dan zie je daar het antwoord Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er staat (ov) bij en in het verleden merkte ik wel eens.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:00
 
PETRA373 schreef:
wacht met jou een week, want zo verhoort god me gebed en je gaat mee wokken en die leuke busdriver ook en wel begin wel met bidden na het wokken voor jou, ha ha Knipoog smiley


Haha nu lig ik echt in een deuk om jou petra Knipoog smiley

Weet je wat, die leuke touringcar driver laat ik voor jou over ok, ga dan ook mee!


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zaterdag 2 februari 2013, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:06
 
Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Knipoog smiley

Ligt voor mij op de route zag ik Lachende smiley
Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:39
 
MAMALOE463 schreef:
Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Knipoog smiley

Ligt voor mij op de route zag ik Lachende smiley
Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je Knipoog smiley


mamalou ik kan jou ook ophalen ligt op de route
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:41
 
BERENDJAN590 schreef:
mamalou ik kan jou ook ophalen ligt op de route

Ja ik zag het inderdaad, nou is goed, gaan we gelijk door naar petra enpikken we petra op Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:46
 
MAMALOE463 schreef:
Ik kan trouwens jou wel oppikken Petra mocht je toch meewillen
Knipoog smiley

Ligt voor mij op de route zag ik Lachende smiley
Kan je je gelijk voorstellen aan die busdriver van je Knipoog smiley

ha ah wat lief van je, eh heb het wel es op het forumgeschreven heb straatangst gehad,genezen zonder medicijnen,maar woord van god en alles gaat goed buiten maar soms ben ik nog onzeker, laatste loodjes om me leven weer helemaal op te pakken en wel ik blijf in me omgeving nog niet verder dan zeewolde ermelo,putten....ha ha en dit is moeilijke stap en wel wil eerst na de pn gaan in de lente en als dat goed gaat zulk soort dingen es, weet is stom,onzeker gedoe maja,dus neee ik ga niet en wel heel lief van je

ga jij maar gezellig met busdriver en welontopic maar weer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:54
 
PETRA373 schreef:
ha ah wat lief van je, eh heb het wel es op het forumgeschreven heb straatangst gehad,genezen zonder medicijnen,maar woord van god en alles gaat goed buiten maar soms ben ik nog onzeker, laatste loodjes om me leven weer helemaal op te pakken en wel ik blijf in me omgeving nog niet verder dan zeewolde ermelo,putten....ha ha en dit is moeilijke stap en wel wil eerst na de pn gaan in de lente en als dat goed gaat zulk soort dingen es, weet is stom,onzeker gedoe maja,dus neee ik ga niet en wel heel lief van je

ga jij maar gezellig met busdriver en welontopic maar weer


Is goed hoor, je moet doen waar je je lekker en goed bij voelt!
Knap dat je het stapje voor stapje oppakt en dat het ook goed gaat!
Niks stom, is juist knap van je, ik heb het ook op die manier gedaan, heb enorm last gehad van angst en paniek aanvallen, durfde en deed niets meer, maar ging stapje voor stapje vooruit en nu cross ik weer overal heen.
Zover kom jij ook weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:57
 
MAMALOE463 schreef:
Haha nu lig ik echt in een deuk om jou petra Knipoog smiley

Weet je wat, die leuke touringcar driver laat ik voor jou over ok, ga dan ook mee!

en ja heb best een beetje zwak voor de busdriver geef het toe Verlegen lachende smiley maar hij hoort bij de vrouw die god hem geeft en als dat iemand anders als ik ben dan is het goed, dan hoort hij niet bij mij iemand anders, oke geef toe,voordat hij gaat wokken met al die alleenstaande vrouwen(grommm) ontmoet ik hem wel effe, ha ha stel ..... en stel... ha ha erg ben ik he. ontopic maar weer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:00
 
MAMALOE463 schreef:
Is goed hoor, je moet doen waar je je lekker en goed bij voelt!
Knap dat je het stapje voor stapje oppakt en dat het ook goed gaat!
Niks stom, is juist knap van je, ik heb het ook op die manier gedaan, heb enorm last gehad van angst en paniek aanvallen, durfde en deed niets meer, maar ging stapje voor stapje vooruit en nu cross ik weer overal heen.
Zover kom jij ook weer!

wauw goed van je, ik ben gewoon nog onzeker, ha ah laatste dingen ,tijd terug ging ik na de tandarts harstikke ziek door ontsteking op de fiets, kies trekken, terug gefiets, dus iedereen zei, eh wat ben je nu onzeker alsje dat durft,warom dan niet verder. ma ja kleine stapjes samen met jezus, en dan komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:01
 
PETRA373 schreef:
en ja heb best een beetje zwak voor de busdriver geef het toe Verlegen lachende smiley maar hij hoort bij de vrouw die god hem geeft en als dat iemand anders als ik ben dan is het goed, dan hoort hij niet bij mij iemand anders, oke geef toe,voordat hij gaat wokken met al die alleenstaande vrouwen(grommm) ontmoet ik hem wel effe, ha ha stel ..... en stel... ha ha erg ben ik he. ontopic maar weer

Bid dan deze week eerst eens voor jezelf petra, wieweet dan komt het goed met jou en busdriver Knipoog smiley

Je kan dan later wel voor ons bidden, kom jij op het eerste plan in dit geval Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:04
 
PETRA373 schreef:
wauw goed van je, ik ben gewoon nog onzeker, ha ah laatste dingen ,tijd terug ging ik na de tandarts harstikke ziek door ontsteking op de fiets, kies trekken, terug gefiets, dus iedereen zei, eh wat ben je nu onzeker alsje dat durft,warom dan niet verder. ma ja kleine stapjes samen met jezus, en dan komt het goed.

Zo is dat, al biddend kom je er wel!
Ik heb ook hyperventilerend van angst in de AH gestaan lange rij achter de kassa, maar moest er gewoon doorheen en nu gaat het alweer aantal jaar erg goed, gelukkig.
Je moet met elk klein stapje vooruit dat zien als een stap in de goede richting....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:11
 
MAMALOE463 schreef:
Zo is dat, al biddend kom je er wel!
Ik heb ook hyperventilerend van angst in de AH gestaan lange rij achter de kassa, maar moest er gewoon doorheen en nu gaat het alweer aantal jaar erg goed, gelukkig.
Je moet met elk klein stapje vooruit dat zien als een stap in de goede richting....

ha ha herkenbaar zo ging ik ook op het begin,en dan lange rij pffffff liefs en zorry voor offtopic gedoe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 00:15
 
BERENDJAN590 schreef:
mamalou ik kan jou ook ophalen ligt op de route

als je een klein beetje om rijdt lig ik ook op de route....denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 3 van 7