ChristianMatch
 


Forum

Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:44
 
LIES146 schreef:
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.

On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.

Precies......... wat die opmerking betreft, die ik gezet had........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:49
 
Tsja, apart verhaal.
Overigens alleen in de Telegraaf verschenen, op 8 juni 2010.
Gelukkig al weer ff geleden.

Fijne, maar ook maffe mensen heb je overal. Ook in Fryslân.
Maar volgens mij zijn we hier niet meer maffer dan in de rest van Nederland. Eerder nuchter, erg eerlijk, oprecht, recht door zee, trouw aan principes etc. (alhoewel ons taaltje misschien wat vraagtekens oproept bij Nederlanders Knipoog smiley)
Dit gezapige Telegraafverhaal staat daar wel erg haaks op, en neem het dan ook niet serieus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:59
 
STEENTJE178 schreef:
Tsja, apart verhaal.
Overigens alleen in de Telegraaf verschenen, op 8 juni 2010.
Gelukkig al weer ff geleden.

Fijne, maar ook maffe mensen heb je overal. Ook in Fryslân.
Maar volgens mij zijn we hier niet meer maffer dan in de rest van Nederland. Eerder nuchter, erg eerlijk, oprecht, recht door zee, trouw aan principes etc. (alhoewel ons taaltje misschien wat vraagtekens oproept bij Nederlanders Knipoog smiley)
Dit gezapige Telegraafverhaal staat daar wel erg haaks op, en neem het dan ook niet serieus.

Nou ja Steen Smiley die vol vragen zit een tikkeltje (veel) anders zijn ze daar natuurlijk wel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:01
 
GERRIT084 schreef:
Nou ja Steen Smiley die vol vragen zit een tikkeltje (veel) anders zijn ze daar natuurlijk wel... Knipoog smiley
Als mens niet hoor. Alleen het taaltje.
En dat we misschien zeggen waar het op staat, ipv wollige verhalen ophangen. Maar verder......... lijken, nee: zijn we net gewone mensen hierzo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:22
 
STEENTJE178 schreef:
Als mens niet hoor. Alleen het taaltje.
En dat we misschien zeggen waar het op staat, ipv wollige verhalen ophangen. Maar verder......... lijken, nee: zijn we net gewone mensen hierzo Knipoog smiley

Precies......... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 22:27
 
GERRIT084 schreef:
Precies Willemijn, het is zo,n malloot verhaal, dat serieus reageren al één moeite te veel is Engeltje smiley
Ben vaak genoeg in Friesland geweest, en heb daar geen abnormaal of normaler persoon waar genomen dan hier, hoewel Gefrustreerde smiley
(uitzonderingen daar gelaten Smiley met dichtgeplakte mond )


Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstedelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.

Tsja.

Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat!


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 9 februari 2013, 23:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 23:05
 
THOMAS968 schreef:
Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.

Tsja.

Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat!

Tsja, sommige mensen kunnen idd maar niet bevatten dat we hier net zo goed in 2013 leven, met alles erop en eraan, als in de rest van Nederland...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 23:53
 
STEENTJE178 schreef:
Tsja, sommige mensen kunnen idd maar niet bevatten dat we hier net zo goed in 2013 leven, met alles erop en eraan, als in de rest van Nederland...... Knipoog smiley

gelukkig, dit betekent dat de ontwikkelingsgelden, die in friesland zijn uitgegeven goed besteed zijn Lachende smiley

er is een tijd geweest dat jullie de zendelingen die wij jullie stuurden vermoorden, de beschaving is nu gelukkig ook tot jullie door gedrongen Clown smiley


Laatst aangepast door
GERRIT603
op zaterdag 9 februari 2013, 23:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:12
 
Quote:
LIES146 schreef:
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had

Ik dacht zelf dat ik op een reactie reageerde die Jet aan Willemijn gaf omdat de post direct na de post van Willemijn stond..., maar later bleek aan Gerrit.
Ja, kan gebeuren he, als een quote niet duidelijk wordt gequote... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 10 februari 2013, 02:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:20
 
THOMAS968 schreef:
Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstedelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.

Tsja.

Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat!

lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:23
 
STEENTJE178 schreef:
Tsja, sommige mensen kunnen idd maar niet bevatten dat we hier net zo goed in 2013 leven, met alles erop en eraan, als in de rest van Nederland...... Knipoog smiley




Jullie horen niet bij Holland, hoorde ik laatst, uit betrouwbare bronnen.

Smiley die vol vragen zit

Ik dacht altijd dat jij uit België kwam Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 10 februari 2013, 02:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:56
 
SHANITA130 schreef:
Jullie horen niet bij Holland, hoorde ik laatst, uit betrouwbare bronnen.

Smiley die vol vragen zit

Ik dacht altijd dat jij uit België kwam Twijfelende smiley

Nee Friesland hoort niet bij Holland, net zoals Twente niet bij Holland hoort. Knipoog smiley
maar in Twente koppelen ze voor zover ik weet geen bijstandsmoeders aan tijke kerels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:04
 
ANNA415 schreef:
Nee Friesland hoort niet bij Holland, net zoals Twente niet bij Holland hoort. Knipoog smiley
maar in Twente koppelen ze voor zover ik weet geen bijstandsmoeders aan tijke kerels

Nee natuurlijk niet Engeltje smiley daar wonen toch onze Berbers Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:15
 
GERRIT084 schreef:
Nee natuurlijk niet Engeltje smiley daar wonen toch onze Berbers Gefrustreerde smiley


En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:19
 
JOL252 schreef:
En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Rand(stad)debielen Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:58
 
THOMAS968 schreef:
Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstedelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.

Tsja.

Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat!


Nou ja, je zult met me eens zijn dat Friesland niet zo goed op de kaart is gezet. En pas zag ik het programma Man bijt hond, daar wordt een man uit Friesland gevolgd die recent voor het eerst van zijn leven een babyfoon zag(ook nog uit het jaar kruik, maar dat terzijde) en als je zijn woonomgeving zag, tja.....wat zal ik er van zeggen.....ik zeg maar niets.....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 12:06
 
JOL252 schreef:
En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


och, zelfs de vissen hier voor de kust, zijn beter ontwikkeld Geschokte, onthutste smiley dan Friezen en Twentenaren , vissen zwemmen nog in scholen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 12:28
 
GERRIT084 schreef:
och, zelfs de vissen hier voor de kust, zijn beter ontwikkeld Geschokte, onthutste smiley dan Friezen en Twentenaren , vissen zwemmen nog in scholen Gefrustreerde smiley

ach en aangezien de wijzen uit het oosten komen, hebben we geen scholen nodig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 12:35
 
ANNA415 schreef:
ach en aangezien de wijzen uit het oosten komen, hebben we geen scholen nodig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee, die kwamen Coole smiley met zonnebril en ze hebben ook nergens vermeld, dat ze weer terug gingen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 13:27
 
ANNA415 schreef:
Rand(stad)debielen Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley


Dank u Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 13:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou ja, je zult met me eens zijn dat Friesland niet zo goed op de kaart is gezet. En pas zag ik het programma Man bijt hond, daar wordt een man uit Friesland gevolgd die recent voor het eerst van zijn leven een babyfoon zag(ook nog uit het jaar kruik, maar dat terzijde) en als je zijn woonomgeving zag, tja.....wat zal ik er van zeggen.....ik zeg maar niets.....
Knipoog smiley

Ach sommige Bugatti-liefhebbers herinneren we ons nog. De Randstedelijke omroepen, die zich in het Gooi landelijk noemen, zoeken ook net zo lang tot ze iemand vinden die aan het beeld voldoet, het is soms wat lang zoeken maar dat hebben ze er voor over.

Er was laatst iets met plakkaten in een Fries dorpje. In dat dorp woont één debiele oudere man uit een conservatief gezin dat moeite had met de afbeeldingen. En die wordt dan opgevoerd als woordvoerder. Het is duidelijk welk beeld ontstaat.

En het weerbericht? Moet je eens opletten hoevaak het Noorden DAAR genoemd wordt.

Het kan nog erger hoor. Het is al lang geleden maar is me altijd bijgebleven. In die tijd vond men dat het hoofdkantoor van Den Haag naar Leeuwarden zou gaan verhuizen.

Interviewer: Waarom vindt u dat u niet naar Leeuwarden kunt verhuizen?
Mevrouw DH Wij kunnen daar echt niet naar toe, meneer.

Waarom niet, mevrouw?

Nou, mijn zoon zit op het Atheneum.

Niet dat dat moet maar ze zal er zelf in ieder geval niet gezeten hebben, vrees ik. Gefrustreerde smiley

Ik heb niks tegen de randstedelingen maar wat minder bevooroordeeld over de eigen intelligentie en die van anderen, dat zou geen kwaad kunnen. In Friesland worden de vermeende omgangsvormen in het Westen overigens ook wel eens overdreven.


Thomas, houdt van de warme en rijk genuanceerde taal van de Friezen.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 februari 2013, 17:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 13:54
 
THOMAS968 schreef:
Ach sommige Bugatti-liefhebbers herinneren we ons nog. De Randstedelijke omroepen, die zich in het Gooi landelijk noemen, zoeken ook net zo lang tot ze iemand vinden die aan het beeld voldoet, het is soms wat lang zoeken maar dat hebben ze er voor over.

Er was laatst iets met plakkaten in een Fries dorpje. In dat dorp woont één debiele oudere man uit een conservatief gezin dat moeite had met de afbeeldingen. En die wordt dan opgevoerd als woordvoerder. Het is duidelijk welk beeld ontstaat.

En het weerbericht? Moet je eens opletten hoevaak het Noorden DAAR genoemd wordt.

Het kan nog erger hoor. Het is al lang geleden maar is me altijd bijgebleven. In die tijd vond men dat het hoofdkantoor van Den Haag naar Leeuwarden zou gaan verhuizen.

Interviewer: Waarom vindt u dat u niet naar Leeuwarden kunt verhuizen?
Mevrouw DH Wij kunnen daar echt niet naar toe, meneer.

Waarom niet, mevrouw?

Nou, mijn zoon zit op het Atheneum.




Niet dat dat moet maar ze zal er zelf in ieder geval niet gezeten hebben, vrees ik. Gefrustreerde smiley

Thomas, houdt van de warme en rijk genuanceerde taal van de Friezen.

Precies, en voor één leerling, gaan ze en zeker in deze tijd, maar eigenlijk vroeger ook niet, niet één school neerzetten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 14:04
 
ANNA415 schreef:
Rand(stad)debielen Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
Thanks.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 februari 2013, 14:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 14:06
 
THOMAS968 schreef:
Ach sommige Bugatti-liefhebbers herinneren we ons nog. De Randstedelijke omroepen, die zich in het Gooi landelijk noemen, zoeken ook net zo lang tot ze iemand vinden die aan het beeld voldoet, het is soms wat lang zoeken maar dat hebben ze er voor over.

Er was laatst iets met plakkaten in een Fries dorpje. In dat dorp woont één debiele oudere man uit een conservatief gezin dat moeite had met de afbeeldingen. En die wordt dan opgevoerd als woordvoerder. Het is duidelijk welk beeld ontstaat.

En het weerbericht? Moet je eens opletten hoevaak het Noorden DAAR genoemd wordt.

Het kan nog erger hoor. Het is al lang geleden maar is me altijd bijgebleven. In die tijd vond men dat het hoofdkantoor van Den Haag naar Leeuwarden zou gaan verhuizen.

Interviewer: Waarom vindt u dat u niet naar Leeuwarden kunt verhuizen?
Mevrouw DH Wij kunnen daar echt niet naar toe, meneer.

Waarom niet, mevrouw?

Nou, mijn zoon zit op het Atheneum.


Ik heb niks tegen de randstedelingen maar wat minder bevooroordeeld zou geen kwaad kunnen. In Friesland worden de vermeende omgangsvormen in het Westen overigens ook wel eens overdreven.

Niet dat dat moet maar ze zal er zelf in ieder geval niet gezeten hebben, vrees ik. Gefrustreerde smiley

Thomas, houdt van de warme en rijk genuanceerde taal van de Friezen.


Zo heeft iedere provincie wat he? Ik zal maar niet zeggen wat 'men'allemaal vindt van de Bible belt oftewel de Veluwe......en dat valt in de praktijk ook reuze mee.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 14:19
 
GERRIT084 schreef:
Precies, en voor één leerling, gaan ze en zeker in deze tijd, maar eigenlijk vroeger ook niet, niet één school neerzetten Knipoog smiley

Jij begrijpt het helemaal, Gerrit Knipoog smiley

Thomas, vindt Katwijk wel een leuk plaatsje, er is zelfs Intertoys.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 14:22
 
GERRIT084 schreef:
Precies, en voor één leerling, gaan ze en zeker in deze tijd, maar eigenlijk vroeger ook niet, niet één school neerzetten Knipoog smiley

Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in Friesland gestudeerd heb. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 15:46
 
ANNA415 schreef:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in Friesland gestudeerd heb. Verraste, verbaasde smiley

Nee, doe maar niet Coole smiley met zonnebril s,lands wijs, s,lands eer toch Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:06
 
ANNA415 schreef:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in Friesland gestudeerd heb. Verraste, verbaasde smiley

Oeps, ik moest voor mijn studie toch echt wat jaren naar Groningen. Wel jammer dat Groningen niet de hoofdstad van Friesland is. Leeuwarden wordt wel leuker door de studenten van een veelheid aan HBO-opleidingen.

Thomas, houdt toch wel van de haadsted.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:12
 
THOMAS968 schreef:
Oeps, ik moest voor mijn studie toch echt wat jaren naar Groningen. Wel jammer dat Groningen niet de hoofdstad van Friesland is. Leeuwarden wordt wel leuker door de veelheid aan HBO-opleidingen.

Thomas, houdt toch wel van de haadsted.

Groningen en Leeuwarden zijn leuke plaatsen.

Het lijkt ver, maar als je over Lelystad rijdt valt dat ook wel mee, kleine 2 uur.

Dat taaltje is ook erg leuk, ja, als ik wat dichterbijer had gewoont had ik dat wel willen leren hoor.

Maar ja, heb daar een vriend, en ja, we moeten met openbaar vervoer. En dat is 4 uur... Twijfelende smiley

S. Wat maakt het nou uit waar je vandaan komt, elke plaatst heeft zijn charme. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 14:06
 
THOMAS968 schreef:
De gemeente Dongeradeel heeft zich teruggetrokken uit het project, na veel negatieve reacties. De 600 euro voor het relatiebureau is niet meer te krijgen, wel zijn wat andere zaken als de kapper en nieuwe kleren mogelijk.

Het relatiebureau is kort daarop vertrokken, jaja. CM is toch wat goedkoper, al met al.

Thomas

Logisch toch? Ben benieuwd wie er achter deze grap zat Knipoog smiley
De Fries kennende, zal zich niet laten verleiden door zo'n idioot verhaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3