ChristianMatch
 


Forum

Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:33
 
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.


Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:18
 
De gemeente Dongeradeel is weliswaar creatief maar ik vraag me wel af of ze het intelligentieniveau van de mannelijke doelgroep niet wat onderschatten. Het zou ook wel eens wat minder serieus kunnen zijn dat het lijkt. Dongeradeel kent een zeer rijke inwoner maar het gemiddelde inkomensniveau is er ongeveer het laagste van Nederland. Door een stupide politieke beslissing ligt er meer verantwoordelijkheid en minder geld bij de gemeenten. Zie het positief: die gratis kleren en opmaakbeurt zijn toch nooit weg? Gezien de huidige liberale maatschappijopvatting en de uitwerking ervan valt het niet mee om na langdurige bijstand nog geld over te hebben voor de kapper en wat duurdere kleding, dus als je in Dongeradeel woont: speel het spel, zou ik zeggen. Al zal geen man van de doelgroep er intrappen, je ziet er toch weer een stuk beter uit.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 8 februari 2013, 14:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:20
 
SHANITA130 schreef:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.


Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley



Ja ja, en krijgt die rijke stinkerd dan ook een garantie bewijs , om bij komende gebreken te ruilen?
Ook bij weigering na veel gebruik een nieuwe Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:25
 
THOMAS968 schreef:
De gemeente Dongeradeel is weliswaar creatief maar ik vraag me wel af of ze het intelligentieniveau van de mannelijke doelgroep niet wat onderschatten. Het zou ook wel eens wat minder serieus kunnen zijn dat het lijkt. Dongeradeel kent een zeer rijke inwoner maar het gemiddelde inkomensniveau is er ongeveer het laagste van Nederland. Door een stupide politieke beslissing ligt er meer verantwoordelijkheid en minder geld bij de gemeenten. Zie het positief: die gratis kleren en opmaakbeurt zijn toch nooit weg?
Gezien de huidige liberale maatschappijopvatting en de uitwerking ervan valt het niet mee om na langdurige bijstand nog geld over te hebben voor de kapper en wat duurdere kleding, dus als je in Dongeradeel woont: speel het spel, zou ik zeggen. Al zal geen man van de doelgroep er intrappen, je ziet er toch weer een stuk beter uit.

Thomas

Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:26
 
GERRIT084 schreef:
Ja ja, en krijgt die rijke stinkerd dan ook een garantie bewijs , om bij komende gebreken te ruilen?
Ook bij weigering na veel gebruik een nieuwe Smiley die vol vragen zit

Ja, dat is maar de vraag.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:55
 
SHANITA130 schreef:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.


Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley

Dit is nog eens een geniale oplossing Engeltje smiley
Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen.
Heb je het nummer????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:13
 
ROOS575 schreef:
Dit is nog eens een geniale oplossing Engeltje smiley
Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen.
Heb je het nummer????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden


Nou Roos, de bijstandsmoeders worden er ingeschreven maar er is nog eeeeh wat een gebrek aan rijke stinkerds en mannen met goede banen. Die hebben ook lak aan de wethouders van Dongeradeel en Dantumadeel, vrees ik althans en maken hun eigen keuze. Het is mogelijk een goede prikkel voor de dames. Je hoeft ook niet rijk te zijn als man: het criterium is dat je de desbetreffende dames uit de bijstand kunt houden. Door de slechte economische omstandigheden zijn nogal wat dames wel erg passief maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat er ook niet veel werk is in deze omgeving. Eerlijk gezegd vind ik het wat genant van de wethouders om dit soort dingen in te stellen. Er is ook nog zoiets als de menselijke waardigheid van de bijstandsvrouwen. We investeren in je en dan moet je zorgen dat je een man krijgt die je uit de bijstand haalt. Het gaat mij persoonlijk te ver.

Thomas, houdt van eerlijke berichtgeving en heeft dus een bloedhekel aan de Telegraaf.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 8 februari 2013, 18:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:40
 
ROOS575 schreef:
Dit is nog eens een geniale oplossing Engeltje smiley
Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen.
Heb je het nummer????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Zijn de jaarbeurshallen voor jou geen optie dan Smiley die vol vragen zit vorige week waren Bertha 1 en Bertha 2 in de aanbieding Smiley met dichtgeplakte mond
En die zijn aan de man gebracht Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:51
 
SHANITA130 schreef:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.


Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.




Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley

Lees dit maar even, heb ik ff van internet afgeplukt van iemand die ervaring heeft met deze datingsite


Ook ik heb een zeer zeer slechte ervaring met Mens @ Relatie.....pure geldklopperij.2000,-Euro kostte het mij,om heren te ontmoeten die totaal ,maar dan ook totaal niet mijn aan mijn zoekprofiel voldeden...verre van dat zelfs.


Sneu en pijnlijk voor deze heren,er was zelfs een man die halfzijdig verlamd was,daar had men mij helemaal niet over ingelicht,schandalig..........!!Ook voor deze man erg pijnlijk,zo wordt er daar met mensen omgegaan.....Ik heb bedankt na 3 afspraken ,dan maar mijn geld kwijt.....wat een zielige organisatie.In mijn kennissenkring heten ze nu dan ook Mens @ Frustratie..die naam past beter.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 8 februari 2013, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:38
 
THOMAS968 schreef:
Nou Roos, de bijstandsmoeders worden er ingeschreven maar er is nog eeeeh wat een gebrek aan rijke stinkerds en mannen met goede banen. Die hebben ook lak aan de wethouders van Dongeradeel en Dantumadeel, vrees ik althans en maken hun eigen keuze. Het is mogelijk een goede prikkel voor de dames. Je hoeft ook niet rijk te zijn als man: het criterium is dat je de desbetreffende dames uit de bijstand kunt houden. Door de slechte economische omstandigheden zijn nogal wat dames wel erg passief maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat er ook niet veel werk is in deze omgeving. Eerlijk gezegd vind ik het wat genant van de wethouders om dit soort dingen in te stellen. Er is ook nog zoiets als de menselijke waardigheid van de bijstandsvrouwen. We investeren in je en dan moet je zorgen dat je een man krijgt die je uit de bijstand haalt. Het gaat mij persoonlijk te ver.

Thomas, houdt van eerlijke berichtgeving en heeft dus een bloedhekel aan de Telegraaf.

Begrijp ik wel hoor Thomas, Roos die nog steeds niet geloofd dat dit serieus is!
Als het eind maart was dan zou ik denken dat het een 1 april grap is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:39
 
GERRIT084 schreef:
Zijn de jaarbeurshallen voor jou geen optie dan Smiley die vol vragen zit vorige week waren Bertha 1 en Bertha 2 in de aanbieding Smiley met dichtgeplakte mond
En die zijn aan de man gebracht Engeltje smiley

nee dank u Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 21:48
 
ROOS575 schreef:
Begrijp ik wel hoor Thomas, Roos die nog steeds niet geloofd dat dit serieus is!
Als het eind maart was dan zou ik denken dat het een 1 april grap is Knipoog smiley


Nou, Mens en Relatie lijkt geen kantoor in Oentsjerk te hebben, wel een beetje raar....

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:05
 
een typisch Telegraafverhaal.....de sensatie en de onzin druipen ervan af zoals gebruikelijk.....waar zien ze de NoordFriezen voor aan? Het lijkt een beetje op vrouwenhandel.....een soort slavenmarkt...de huishoudster wordt gekoppeld aan de broodheer....niet van deze tijd en voor beide partijen een genante vertoning....ik geloof er niks van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:34
 
artikel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:37
 
MIEKE364 schreef:
een typisch Telegraafverhaal.....de sensatie en de onzin druipen ervan af zoals gebruikelijk.....waar zien ze de NoordFriezen voor aan? Het lijkt een beetje op vrouwenhandel.....een soort slavenmarkt...de huishoudster wordt gekoppeld aan de broodheer....niet van deze tijd en voor beide partijen een genante vertoning....ik geloof er niks van.

ach, in tijd van nood Geschokte, onthutste smiley leert men zijn/haar grenzen kennen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:51
 
Het zou ook een goed idee kunnen zijn als de bijstandsmannen op zo'n manier aan de vrouw werden gebracht. Hup opknapbeurt en er komen wat frisse toyboys op de markt, leuk voor de cougars in die regio.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 13:18
 
Ach van een goede relatie knappen mensen vaak op, zeker ook als ze aan jouw typeringen voldoen. Ik moest wel een beetje glimlachen om dit bericht in de krant, pardon de Telegraaf.


Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 9 februari 2013, 13:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 13:38
 
JETBROEK719 schreef:
Het zou ook een goed idee kunnen zijn als de bijstandsmannen op zo'n manier aan de vrouw werden gebracht. Hup opknapbeurt en er komen wat frisse toyboys op de markt, leuk voor de cougars in die regio.


Kijk, dat zijn de betere plannen Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 14:24
 
JETBROEK719 schreef:
Het zou ook een goed idee kunnen zijn als de bijstandsmannen op zo'n manier aan de vrouw werden gebracht. Hup opknapbeurt en er komen wat frisse toyboys op de markt, leuk voor de cougars in die regio.

Ik zou zo zeggen, zo ver woon je niet uit de buurt Gefrustreerde smiley probeer maar dat opknappen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:33
 
GERRIT084 schreef:
Ik zou zo zeggen, zo ver woon je niet uit de buurt Gefrustreerde smiley probeer maar dat opknappen Engeltje smiley


Gerrit, wees eerlijk, het is toch een raar verhaal.....? Welk zelf respecterende vrouw doet nu zo iets en laat zich zo minderwaardig behandelen? En het is ook nog eens ouderwets, want een beetje vrouw heeft tegenwoordig een eigen inkomen en is niet afhankelijk van de mannen in Dongeradeel of whatever.........


Willemijn, die gaat maar niet met Friese mannen daten want dan moet ik eerst naar de beautyfarm, kleurenanalyse enz.... Niets van je bent goed zoals je bent....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:34
 
[quote=GERRIT084]Ik zou zo zeggen, zo ver woon je niet uit de buurt Gefrustreerde smiley probeer maar dat opknappen Engeltje smiley[/quote

Dit komt op mij over als een bitchy opmerking. Nu kan ik het hebben hoor, meer jouw probleem.
Maar wat ik me dan afvraag, waar komt dat gekat vandaan, wat is het dat jou triggert om zo te reageren. Verraste, verbaasde smiley ?
Of is het beroepsdeformatie van mij, dat kan ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:17
 
Dit komt op mij over als een bitchy opmerking. Nu kan ik het hebben hoor, meer jouw probleem.
Maar wat ik me dan afvraag, waar komt dat gekat vandaan, wat is het dat jou triggert om zo te reageren. Verraste, verbaasde smiley ?
Of is het beroepsdeformatie van mij, dat kan ook.

Ik denk, iedereen zorgt goed voor zichzelf.

Ja, of er moet een mindere periode zijn door bijvoorbeeld depressie oid, dat iemand ff 'niet kan'.

Maar bitchy? Nee, vind ik niet.

Het is gewoon een raar bericht, de sociale dienst die in een gemeente de vrouwen in de bijstand een 'opknapbeurt' geeft....
Je hebt mensen die werken en niet weten hoe zichzelf te verzorgen en mensen in een uitkering die zichzelf misschien 'júist daardoor, om niet op te vallen ofzo zich juist extra goed verzorgen.

Daarom is kan die 'opknapbeurt' denigrerend zijn.

Waarom komt als iemand daar ook iets van zegt in die geest dan bitchy over?

En beter bitchy overkomen, dan laat iedereen maar over me grenzen gaan overkomen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 februari 2013, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:46
 
SHANITA130 schreef:
En beter bitchy overkomen, dan laat iedereen maar over me grenzen gaan overkomen.

Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.

On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.


Laatst aangepast door
LIES146
op zaterdag 9 februari 2013, 17:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:29
 
LIES146 schreef:
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.

Ach, dat zie je wel vaker hoor, dat iemand op een post naar iemand anders gericht reageert...misschien was ik het er wel mee eens, met diegene op wie Jet reageerde. Engeltje smiley


On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.

Helemaal mee eens: en ja, het geeft een soort zelfvertrouwen als je goed verzorgt de deur uitloopt.
En ja, dat moet op hetzelfde niveau staan als je innerlijk, ja dat kan je uitstralen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:47
 
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.


Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:53
 
JANS221 schreef:
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.


Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan?


Ja vinjeummooi?Clown smiley Goeie fotograaf he.

Het was een hele (maar goedkoop kaartje van de NS) rit over het spoor maar dan heb je ook wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:53
 
De gemeente Dongeradeel heeft zich teruggetrokken uit het project, na veel negatieve reacties. De 600 euro voor het relatiebureau is niet meer te krijgen, wel zijn wat andere zaken als de kapper en nieuwe kleren mogelijk.

Het relatiebureau is kort daarop vertrokken, jaja. CM is toch wat goedkoper, al met al.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:55
 
Ships val ik effe door de mand. Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:30
 
JANS221 schreef:
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.


Jij hebt een nieuwe foto Jol! ook meegedaan?
LOL


Jol heeft een mooi gezicht! Lachende smiley
!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:39
 
WILLEMIJN232 schreef:
Gerrit, wees eerlijk, het is toch een raar verhaal.....? Welk zelf respecterende vrouw doet nu zo iets en laat zich zo minderwaardig behandelen? En het is ook nog eens ouderwets, want een beetje vrouw heeft tegenwoordig een eigen inkomen en is niet afhankelijk van de mannen in Dongeradeel of whatever.........


Willemijn, die gaat maar niet met Friese mannen daten want dan moet ik eerst naar de beautyfarm, kleurenanalyse enz.... Niets van je bent goed zoals je bent....... Engeltje smiley

Precies Willemijn, het is zo,n malloot verhaal, dat serieus reageren al één moeite te veel is Engeltje smiley
Ben vaak genoeg in Friesland geweest, en heb daar geen abnormaal of normaler persoon waar genomen dan hier, hoewel Gefrustreerde smiley
(uitzonderingen daar gelaten Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3