ChristianMatch
 


Forum

Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:36
 
Ben een beetje het topic zoek Knipoog smiley
Maar vind het wel lachen hoe iedereen zijn/haar provincie zo lekker promoot en verdedigd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 17:20
 
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tientje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie, altijd natuur, niet het eeuwige gehaast noch de agressie die je in de drukte zo vaak tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.


Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 16 maart 2013, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:16
 
THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.


Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley



Ik kan me ineens toch weer die spierpijn herinneren die ik had na de Vierdaagse van vorig jaar....pffff, vier dagen wandelen.......... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:33
 
THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.


Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:56
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley

Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik kan me ineens toch weer die spierpijn herinneren die ik had na de Vierdaagse van vorig jaar....pffff, vier dagen wandelen.......... Engeltje smiley

Tsja en dat doe ik dus niet. Lekker ontspannen en niks 30, 40 of 50 km lopen en dat vier dagen lang. Beetje moe? Lekker zitten op een bankje. Dan weer verder en genieten. Vandaag 13 km gelopen en toch naar de zin gehad? Prima. 25 km en lekker opgeschoten? Ook goed. Kop koffie of soep onderweg? Alle tijd, het is nog lang niet donker. Relax en geniet, daar heb ik geen medaille voor nodig. Wel petje af, de vierdaagse is mij te ver, te lang en te zwaar en ik hou niet zo van mensenmassas.

Thomas, relaxed.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 februari 2013, 20:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:35
 
GERRIT084 schreef:
Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:19
 
ERIKA129 schreef:
Boze smiley

Valt niet mee he, kleur bekennen Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:44
 
THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.


Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley

Wat een leuke idee,bedankt voor de tip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 17 maart 2013, 08:49
 
ERIKA129 schreef:
Ben een beetje het topic zoek Knipoog smiley
Maar vind het wel lachen hoe iedereen zijn/haar provincie zo lekker promoot en verdedigd Clown smiley

Nou dat is in de provincie, waarin ik woon, geheel niet nodig, zou de droom voor iedereen moeten zijn, dat is de provincie van melk en honing.
Dat is een provincie, waar niemand van droomt, dat is de dichtbevolkte provincie van ons land.
Maar wel de provincie waar de andere armtierige provincies van ons land (en de Bels) hun hand voor ophouden, das de provincie, van volk en vaderland.
De provincie, van bestuur en regering tot koningshuis, das de provincie waar de anderhalve paarden en koeienkop der andere provincies hun subsidie van krijgen.
Waardoor zij en hun koters nog te eten hebben, dat is de provincie die is overstelpt is door vreemdelingen, das de provincie die door de andere provincies verkwanselt.
Das de provincie die het altijd heeft gedaan, das de provincie die geduldig wacht, tot de andere provincies wakker worden.
De provincie die stilletjes hoopt, dat de andere provincies ook eens een duit in het zakje doen.
De Sinterklaas provincie, de steun en toeverlaat der andere naties der lage landen, de provincie met het groene hart Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3