ChristianMatch
 


Forum

Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen.
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 11:09
 
NVT

Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 15:09
 
ALTJE848 schreef:
wat als een vriend waar je alles mee hoopt te mogen delen,
je steeds afwijst en je dat je hele leven al heb gevoeld ?

Wat zou jij doen ?
IK ben een open eerlijk mens heb het hem verteld maar dan nog.

Een voorbeeld wilde mijn profiel laten lezen zegt ie nee dat hoef ik niet ,
ik dacht wat een ..... daar staat wie ik ben niet geintereseert maar wel in mij ?

wilde ik een attentie geven doosje met hartjes chocolade nee hoef ik niet dag later ik wil jou hart ? ppff na zon afwijzing voor mij ?

Ik mag de keuze maken , maar ben van kop tot teen gestrest
En als ik dan hier mijn berichten lees doet me dat veel meer.

De bijbel teksten die ik krijg ja dat is wat ik nodig heb.

Delen in geloof met hem is matig denk ik moet de lat zover terug ?

Niet samen bidden hardop maar ieder je eigen daarin?

Eigenlijk vraag ik denk ik naar een bekende weg maar doe het toch hier.

Hoop dat er alleen mensen reageren die mij het goede geven en het goed bedoelen,

En uit het hart reageren vanuit wat de Heer je geeft niet je eigen bewoording maar diep van binnen biddend wat HIJ op je hart legt.


Ik zie uit naar jouw bemoediging

Liefs Anita


Altje, ik denk dat je topic titel al genoeg zegt, Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen, als je wat ik uit je verhaal opmaak in de knoei zit over een ( relatie, date) dan is de beste weg toch altijd op je knieen en een gebed tot God, vraag Hem wat Hij wilt dat je doen zult, of Hij je de weg wilt wijzen omdat je het zelf niet meer ziet en weet.
Hij heeft nog nooit een bidder laten staan!
Sterkte!


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 12 februari 2013, 15:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:01
 
MAMALOE463 schreef:
Altje, ik denk dat je topic titel al genoeg zegt, Heer geef dat ik de juiste antwoorden mag ontvangen, als je wat ik uit je verhaal opmaak in de knoei zit over een ( relatie, date) dan is de beste weg toch altijd op je knieen en een gebed tot God, vraag Hem wat Hij wilt dat je doen zult, of Hij je de weg wilt wijzen omdat je het zelf niet meer ziet en weet.
Hij heeft nog nooit een bidder laten staan!
Sterkte!



nvt


Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:16
 
Dank voor je reactie mamaloe ik laat het hier maar weer bij, t is niet goed mij hier neer te zetten , God brengt veel verandering in mij maar zal het hier maar bij laten.


Nogmaals danken en groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:16
 
ALTJE848 schreef:
nvt


Het is vaak ook moeilijk, ik wil ook zo vaak mijn weg zelf uitstippelen, maar het loopt altijd anders, maar soms pas veel later als we eens achterom kijken, zien we hoe verrassend goed God weet wat het beste voor ons is, ook al kan het nu langs kromme wegen met doornen en distelen gaan en zien we onze weg niet.....



God wijst mij een weg

(Refrein)
God wijst mij een weg
als ik zelf geen uitkomst zie.
Langs wegen die geen mens bedenkt,
maakt Hij mij zijn wil bekend.
Hij geeft elke dag
nieuwe liefde, nieuwe kracht.
Als ik mijn hand in zijn hand leg,
wijst Hij mij de weg,
wijst Hij mij de weg.

Al moet ik door de wildernis -
Hij leidt mij.
Hij toont mij een rivier in de woestijn.
Alles zal ooit vergaan
maar zijn liefde blijft bestaan
en Hij maakt iets heel nieuws vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:27
 
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:07
 
ALTJE848 schreef:
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita

Sterkte!
Woorden zijn hier teveel
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 18:26
 
ALTJE848 schreef:
Ja dat zal wel maar voor nu kan ik daar niet bij en je mooi lied maar heeft God me voorbestemd om mijn hele leven zo gebukt te moeten gaan.

Is dat de God van liefde mij nu pas in laten zien dat ook ik schuldig ben geweest , waarom dan niet eerder zodat ik mijn kinderen had kunnen houden waar ik echt van hield ja ik weet dat ik niet mag vragen waarom ik weet waar naar toe ik ga mijn bestemming is hemels maar en nu dan en hier ?

Alles kwijt mijn kids een straat verder en ik maar thuis zitten wachten dat ik dacht hoop dat ze even komen maar nee hoor ze zijn boos op mij en ik denk terecht nu neem de schuld wel op mij deed Jezus ook toch.
Dat kruis draag ik wel tot ik in de hemel kom zo zal het wel zijn .

Dat is mijn belijdenis tekst van vroeger verloochen je zelf neem je kruis op en volg mij

Nu moet ik dat maar gaan doen sterker nog dat is wat gebeurd nu ik zie geef toe vergeef de ander nu mezelf nog en zien wat er van komt .

tot hier ga even thee nuttigen groet anita

Wat een goeie vragen Anita ... de waarom vraag mag hoor... En rouwen ook ...

take care..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:07
 
Dankjewel Jol .


Ik hoop snel zonder dat kruis verder te mogen lopen,
Zonder de last is me ook verteld in een genezingsdienst
dat het juk verbroken zou worden,( misschien geloof ik toch niet genoeg in God of vertrouw ik het niet , HIJ weet ook dat ik teleurgesteld ben ), nu niet alle minuut nee bij mij gaat dat over jaaaaaaaren heen
IK weet niet meer wie dat zei in de bijbel maar ik vraag wel Heer hoelang nog zal het duren Hoe lang nog moet ik zoveel pijn verdragen, hoelang nog ?
En niemand zal het weten niemand geen psychiater geen dokter geen instantie mensen die bang zijn omdat ik veel heb te dragen lopen weg?
waarom wat moet ik dan wel niet ja nu kan ik even niet lopen vanwege rugpijn maar dat gaat over en ja kan ik weer even door.
Ja geloof dat ik toch geloof in God vertrouw in alle omstandigheden maar in mensen dat kan ik niet meer 45 jaar niet gekunt dit jaar dacht ik ga ervoor wil mensen leren kennen leuke dingen doen valt er weer een wokuitje in het water schelden mensen zich verrot hier op de chat dan bid ik maar zegen hen , is dit nu de wereld die de HEER zou willen.
Soms kijk ik stiekum met HEM mee waan in mij in de hemel en zie op aarde dan denk ik ja ook ik als mens wat maken we er toch een schitzooi van dat is de pijn die ik voel voor mijn God het is niet alleen wat ik heb gedaan mij is aangedaan maar het is nu meer van Anita wat ga je doen ga je door stop je er mee hoe ga je dat doen waar EER ik mijn God mee .
Dat is mijn ik wat geslingerd word gedachten die maken dat ik het niet meer weet , maar vertrouw wel op HEM.
IK wil leven tot eer van Hem niet meer en niet minder.
er stond ergens wedergeboorte dat was je als je inzag , dat je niet door moet gaan met wat je deed maar dat het moet stoppen daarmee
en dat je nooit meer zult voelen hoe het was daarvoor, want je hebt er een hekel aan op die manier verder te gaan ook dat is mijn worstelen
Ja Hij werkt beitelt heel hard aan mij dat doet pijn t oude leven achter me laten en vertrouwen blindelings op Hem dat de toekomst mooier zal worden wau dat wil ik zo graag zien op niets hopen op zijn plan doel met mijn leven.
Het oude was zo vertrouwt wist precies wat ik dan moest doen , ja ik denk nu ik dit schrijf dat God me wil laten zien dat Hij te vertrouwen is in alle omstandigheden.
En las ook hij wil niet dat ik langer vast houd aan de pijn van het verleden maar dat is moeilijk als instanties dat instant houden.
Maar ja als Hij zegt ik begin telkens met jouw opnieuw wie ben ik dan om dat niet te doen , moeilijk maar niet onmogelijk weet het wel .
maar gevoel niet hebben niet land in mij dat iemand om me geeft echt om me geeft met alle sorres er bij niet voor te stellen toch?
Ik probeer me vast te houden aan het woord , want dat is mijn Redding
morgen naar een vrouwen koffie ochtend er spreekt een dame over psychische factoren en geloof ben benieuwd of ik daar iets aan heb en even weer adem kan halen voor een aantal dagen weken maanden jaren .
zomaar een groet aan mensen die mij lezen
Gods zegen ook voor jou man of vrouw.

Anita


Laatst aangepast door
ALTJE848
op dinsdag 12 februari 2013, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:28
 
ALTJE848 schreef:
..

Wauw wat heb jij toch een vertrouwen en doorzettingsvermogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:47
 
JOL252 schreef:
Wauw wat heb jij toch een vertrouwen en doorzettingsvermogen.


Dankjewel Jol

Ja geloof dat ik dat wel heb en nu ook een punt kan zetten achter dingen, die niet goed voor me zijn en aan me zelf te werken om te accepteren wie ik ben en te kijken over een tijdje wat ik wel kan .
Want dat zijn best nog veel dingen alleen deed ik ze nooit.
Ik vond ze niet nuttig , terwijl de HEER zo veel mooier naar me kijkt,
als ik op Hem zie en ook mezelf aan HEM geef totaal weer opnieuw,
Ja dan mag ik genieten van dingen die anderen niet nuttig vinden maar de Heer kijkt naar mij als een Vader die ziet zoals ik ben me volledig accepteert met alles wat ik ben heb en kan .
Dat is soms zo moeilijk te bevatten, soms willen mensen die oprecht zijn dat ook en stom genoeg schuif ik die aan de kant , want dat vind ik maar eng iemand die echt om me geeft.
Ik wil nooit medelijden en een arm van zielig te zijn want dat ben ik niet wel kan ik dingen leren om anders te doen en daar ben ik me bewust van maar wie is goed wat is slecht je komt er pas achter als het gebeurd of is gebeurd dan weet je het ja vallen en opstaan ppfff
Nu ben ik gevallen maar de Heer vangt me telkens weer op
Hij is echt wonderbare raadsman die nooit opgeeft
Ik ben Hem Dankbaar dat wat gebeuren moet gebeurd nu door Zijn kracht
of ik het leuk vind nee maar het zal na verloop van tijd goed zijn dan zal ik kunnen zeggen Heer u bent zo goed voor mij .
Dat weet ik nu ook wel maar soms doe je je zo je eigen ding he .
Maar er komt een eind aan de strijd en daar zie ik naar uit.
En ik ga nu actie ondernemen om de strijd hier te stoppen wat me bind en me afhoud van mensen en de wereld om me heen.
Ja Ik Heb een Vader die ik geheel wil dienen en niet mijn eigen ik wil volgen.
En ja dat heb ik al vaker gezegd en gedaan maar zovaak is God ook voor mij goed waarom zou ik dan niet tot Hem komen en dat wat me pijn doet achter me laten punt zetten en ja ik mag opnieuw beginnne vandaag en dat ga ik doen
Ik ben God dankbaar want hij spreekt door mijn moeder en meer mensen heen t is maar of ik het wil horen en ik heb gehoord gisteravond weer en ik stop met wat niet goed is voor mij ,
Mijn eigen weg gaan ipv wachten wat de Heer heeft.
Ja ik wil wachten Ja ik wil God dienen Ja ik ga vandaag een nieuw leven beginnen omdat het gewoon mag van Hem die mij liefheeft .
Ik laat nu alles achter mij en Volg hem
Neem mijn kruis op verloochen me zelf en volg hem

Tja moet even mijn verhaal kwijt dank voor de antwoorden ook hier.

Als je dit leest bid dan voor mij dat ik met iemand kan breken voor altijd, dat diegene mij niet meer beheerst met zijn woorden en wat zijn wensen zijn want dat leven wil ik eigenlijk niet.
vandaag is de dag dat ik contact ga verbreken en ik met God verder ga .

Dank jullie mooie mensen op cm fijn dat ik hier mijn ik mag neer zetten hoop over een tijd een heel mooie ik die leeft in christus Hij in mij maar dan zuiver in alle dingen.

zoals een paar maanden geleden toen deze man nog niet op mijn pad was.

Ik Zegen ook hem in Jezus naam dat Hij tot geloof en bekering zal komen maar dat is niet mijn taak zoals hij zegt dat hij dichter bij Jezus komt door mij ik geloof dat het een puren aanname is van iemand zichzelf aan Jezus wil geven .
Ik ben Jezus niet door mijn te geven ik geef mij terug in Vaders handen .

En zie een heerlijke toekomst te gemoed

Anita



blijf maar denken en daar ben ik klaar mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:54
 
ALTJE848 schreef:
Dankjewel Jol

Ja geloof dat ik dat wel heb en nu ook een punt kan zetten achter dingen, die niet goed voor me zijn
Ja, dat kan bij mij een proces zijn
en aan me zelf te werken om te accepteren wie ik ben en te kijken over een tijdje wat ik wel kan .
Ik heb moeite met huishouden....en dat is de basis.
Want dat zijn best nog veel dingen alleen deed ik ze nooit.
Ik vond ze niet nuttig ,Ja, iets kan ook leuk zijn en dan is het nuttige dus dat het leuk is Knipoog smiley terwijl de HEER zo veel mooier naar me kijkt,
als ik op Hem zie en ook mezelf aan HEM geef totaal weer opnieuw,
Ja dan mag ik genieten van dingen die anderen niet nuttig vinden Ja, als ik elke keer moet kijken naar wat anderen nuttig vinden..nee, ik moet bij mezelf blijven kijken wat ik zelf nuttig vind.... maar de Heer kijkt naar mij als een Vader die ziet zoals ik ben me volledig accepteert met alles wat ik ben heb en kan .Zoist!
Dat is soms zo moeilijk te bevatten, soms willen mensen die oprecht zijn dat ook en stom genoeg schuif ik die aan de kant , want dat vind ik maar eng iemand die echt om me geeft.
Ik niet ik snap(te) die uitdrukking ook nooit, wel moet 'men' zich aan mijn grenzen houden......ook al vinden ze die overdreven....en dit lijkt misschien kapsonesachtig maar is echt niet zo bedoeld.
Ik wil nooit medelijden en een arm van zielig te zijn
Nou, ik wel hoor, af en toe es een arm om me heen, figuurlijk kan ook..
want dat ben ik niet wel kan ik dingen leren om anders te doen en daar ben ik me bewust van maar wie is goed wat is slecht je komt er pas achter als het gebeurd of is gebeurd dan weet je het ja vallen en opstaan ppfff
Ja, staan toch geboden en verboden in de bijbel..Nu ben ik gevallen maar de Heer vangt me telkens weer op
Ja, en als ik ben opgeraapt zou ik toch verder moeten werken(willen)Hij is echt wonderbare raadsman die nooit opgeeft
Ik ben Hem Dankbaar dat wat gebeuren moet gebeurd nu door Zijn kracht
of ik het leuk vind nee maar het zal na verloop van tijd goed zijn dan zal ik kunnen zeggen Heer u bent zo goed voor mij .
Dat weet ik nu ook wel maar soms doe je je zo je eigen ding he .
Ja...Bij mij is dat achter de pc en verder geen niets uitvoerenMaar er komt een eind aan de strijd en daar zie ik naar uit.

Ik ook..
En ik ga nu actie ondernemen om de strijd hier te stoppen wat me bind en me afhoud van mensen en de wereld om me heen.
Ik ook..
Ja Ik Heb een Vader die ik geheel wil dienen en niet mijn eigen ik wil volgen. Idd, en die wil kan ook gelijk opgaan: grenzen stellen...
En ja dat heb ik al vaker gezegd en gedaan maar zovaak is God ook voor mij goed waarom zou ik dan niet tot Hem komen en dat wat me pijn doet achter me laten punt zetten en ja ik mag opnieuw beginnne vandaag en dat ga ik doen ZO IS DAT
Ik ben God dankbaar want hij spreekt door mijn moeder en meer mensen heen t is maar of ik het wil horen en ik heb gehoord gisteravond weer en ik stop met wat niet goed is voor mij , iDD
Mijn eigen weg gaan ipv wachten wat de Heer heeft.
Ja ik wil wachten Ja ik wil God dienen Ja ik ga vandaag een nieuw leven beginnen omdat het gewoon mag van Hem die mij liefheeft .
Ik laat nu alles achter mij en Volg hem
Neem mijn kruis op verloochen me zelf en volg hem
Helemaal goed
Tja moet even mijn verhaal kwijt dank voor de antwoorden ook hier.

Als je dit leest bid dan voor mij dat ik met iemand kan breken voor altijd, dat diegene mij niet meer beheerst met zijn woorden en wat zijn wensen zijn want dat leven wil ik eigenlijk niet.
vandaag is de dag dat ik contact ga verbreken en ik met God verder ga .

Mi, je kan ook nu en dan es afspreken, maar ja soms moet je ff verbreken
Dank jullie mooie mensen op cm fijn dat ik hier mijn ik mag neer zetten hoop over een tijd een heel mooie ik die leeft in christus Hij in mij maar dan zuiver in alle dingen.

zoals een paar maanden geleden toen deze man nog niet op mijn pad was.

Ik Zegen ook hem in Jezus naam dat Hij tot geloof en bekering zal komen maar dat is niet mijn taak zoals hij zegt dat hij dichter bij Jezus komt door mij ik geloof dat het een puren aanname is van iemand zichzelf aan Jezus wil geven .
Ik ben Jezus niet door mijn te geven ik geef mij terug in Vaders handen .

En zie een heerlijke toekomst te gemoed

Ik ook!

Anita



blijf maar denken en daar ben ik klaar mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1