ChristianMatch
 


Forum

ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:34
 
ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley dom, had ik weer het regelement niet goed gelezen Knipoog smiley
Ik snap er soms ook helemaal niets van
Clown smiley

Ik heb wel een BBQ



kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna? Knipoog smiley

dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 06:38
 
HANNAH810 schreef:
kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna? Knipoog smiley

dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? Coole smiley met zonnebril

ik denk dat jij daar wel vanuit kunt gaan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:41
 
HANNAH810 schreef:
kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna? Knipoog smiley

dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? Coole smiley met zonnebril

Geschokte, onthutste smiley jonge heren Smiley die vol vragen zit das wel heel brutaal Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
zal wel ongelukkige woordkeus zijn Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 28 februari 2013, 10:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:33
 
GERRIT084 schreef:
Geschokte, onthutste smiley jonge heren Smiley die vol vragen zit das wel heel brutaal Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
zal wel ongelukkige woordkeus zijn Knipoog smiley

Zeg Gerrit een vraagje aan jou.......................jij komt toch ook?


Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:15
 
JOANNIE702 schreef:
Zeg Gerrit een vraagje aan jou.......................jij komt toch ook?


Smiley die vol vragen zit

Geleuf de gij het selluf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:52
 
ERIKA129 schreef:
Geleuf de gij het selluf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

ben in ernstige overweging Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 14:30
 
JOANNIE702 schreef:
Zeg Gerrit een vraagje aan jou.......................jij komt toch ook?


Smiley die vol vragen zit

Mocht het zo zijn moet Ede daar niet over ingelicht worden????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 17:14
 
GERRIT084 schreef:
ben in ernstige overweging Gefrustreerde smiley


Nee maar dat we dat nog mee mogen maken Gerrit denkt Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:15
 
ERIKA129 schreef:
Nee maar dat we dat nog mee mogen maken Gerrit denkt Geschokte, onthutste smiley Clown smiley

Het moet toch een troost zijn dat ik overwegen zette Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:25
 
GERRIT084 schreef:
Het moet toch een troost zijn dat ik overwegen zette Gefrustreerde smiley


Kom op Gerrit schouders eronder en het is toch zo mooi op de hei, schaapjes, lammetjes ( nee niet voor de spit) eekhoorntjes!
neem je vlieger mee........................en de cm mensjes, dat wil je toch niet missen!


ja Zeeland
hetzal wel toch verstandig zijn om Ede te waarschuwen............ Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op donderdag 28 februari 2013, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:29
 
ANNA415 schreef:
ik denk dat jij daar wel vanuit kunt gaan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

kan ik er ook van uit gaan dat ik je op de lijst kan zetten, anna? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:32
 
GERRIT084 schreef:
Geschokte, onthutste smiley jonge heren Smiley die vol vragen zit das wel heel brutaal Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
zal wel ongelukkige woordkeus zijn Knipoog smiley

nee, helaas voor jou is het geen ongelukkige woordkeuze, gerrit.... Knipoog smiley

de jongste heer die ik mee hoop te nemen is 9 jaar oud, tus taar ken uwes met voetballuh nie meer an tippe, denk ik? Clown smiley

leuk dat je misschien ook komt!!

achter de schermen zijn nog meer mensen die overwegen te komen; dus mocht je zin hebben mee te gaan; vul lekker je naam in; je bent niet verplicht te komen en je kunt altijd nog afmelden als andere dingen de prioriteit vragen!!

t wordt een gezellig kluppie, mensen! SUPER!!

(en vergeet geen prikbordbericht te plaatsen op je profiel; dan komen er nl nog meer mensen!!)

hannah.......hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 28 februari 2013, 22:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:45
 
HANNAH810 schreef:
nee, helaas voor jou is het geen ongelukkige woordkeuze, gerrit.... Knipoog smiley

de jongste heer die ik mee hoop te nemen is 9 jaar oud, tus taar ken uwes met voetballuh nie meer an tippe, denk ik? Clown smiley

leuk dat je misschien ook komt!!

achter de schermen zijn nog meer mensen die overwegen te komen; dus mocht je zin hebben mee te gaan; vul lekker je naam in; je bent niet verplicht te komen en je kunt altijd nog afmelden als andere dingen de prioriteit vragen!!

t wordt een gezellig kluppie, mensen! SUPER!!

(en vergeet geen prikbordbericht te plaatsen op je profiel; dan komen er nl nog meer mensen!!)

hannah.......hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

Maar goed, ik ben nog steeds in overweging.............. bij ons, zijn de aanduidingen wat betreft een jonge heer.......... Coole smiley met zonnebril
Iets wat jongens hebben, en meisjes niet (zou niet weten waar) en als ze oud genoeg zijn, hopen te krijgen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 07:02
 
GERRIT084 schreef:
Maar goed, ik ben nog steeds in overweging.............. bij ons, zijn de aanduidingen wat betreft een jonge heer.......... Coole smiley met zonnebril
Iets wat jongens hebben, en meisjes niet (zou niet weten waar) en als ze oud genoeg zijn, hopen te krijgen Gefrustreerde smiley

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:00
 
ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley

Oké niet allemaal Coole smiley met zonnebril hele kloosters vol weer niet Smiley met dichtgeplakte mond e.v.a


Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 1 maart 2013, 09:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:03
 
GERRIT084 schreef:
Maar goed, ik ben nog steeds in overweging..............

niet te lang op de weegschaal staan, gerrit; dat is niet opbouwend, joh, gewoon meegaan, das veel leukurdur.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:12
 
HANNAH810 schreef:
niet te lang op de weegschaal staan, gerrit; dat is niet opbouwend, joh, gewoon meegaan, das veel leukurdur.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

agh/pfff Twijfelende smiley weet je, ik leef niet zo ver in de toekomst Coole smiley met zonnebril D.V ga ik mee, of lijkt mij dan wel leuk Lachende smiley zou een optie kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:44
 
GERRIT084 schreef:
agh/pfff Twijfelende smiley weet je, ik leef niet zo ver in de toekomst Coole smiley met zonnebril D.V ga ik mee, of lijkt mij dan wel leuk Lachende smiley zou een optie kunnen zijn.


wel goed over nadenken hoor.................... Boze smiley
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:42
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)




zo moet ie weer kloppen, mensen.........



MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN.
ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN Boze smiley

OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:42
 
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:28
 
PETRA373 schreef:
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley

De oudere man dacht.......wat een lekkere ding............ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:05
 
PETRA373 schreef:
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley

Ach meid troost je ik heb ze regelmatig van over de 60 op mijn profiel Verraste, verbaasde smiley En dan durven ze ook nog te knipogen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:31
 
ERIKA129 schreef:
Ach meid troost je ik heb ze regelmatig van over de 60 op mijn profiel Verraste, verbaasde smiley En dan durven ze ook nog te knipogen Twijfelende smiley

oh zijn vast dezelfde als die bij mij knipogen erika Knipoog smiley
maar zo zie je maar anna, valt het toch nog wel mee op de pn de mannen zijn gemiddeld oehhhhhh van mijn leeftijd Verlegen lachende smiley beter als van boven de 60 toch Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:33
 
ZEELAND736 schreef:
Mocht het zo zijn moet Ede daar niet over ingelicht worden????

Das wel heel erg Gefrustreerde smiley ben toch echt bang, als Zeeland zou komen Geschokte, onthutste smiley iedereen zandzakken voor de deur legt Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:35
 
GERRIT084 schreef:
Das wel heel erg Gefrustreerde smiley ben toch echt bang, als Zeeland zou komen Geschokte, onthutste smiley iedereen zandzakken voor de deur legt Engeltje smiley





Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:25
 
GERRIT084 schreef:
Das wel heel erg Gefrustreerde smiley ben toch echt bang, als Zeeland zou komen Geschokte, onthutste smiley iedereen zandzakken voor de deur legt Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley ...beweer je nu dat Zeeland ook naar de pn komt??? Waarom worden we zo gestraft? Hopelijk regent het die dag heel erg zodat ik dan maar niet kom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 21:40
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...beweer je nu dat Zeeland ook naar de pn komt??? Waarom worden we zo gestraft? Hopelijk regent het die dag heel erg zodat ik dan maar niet kom Knipoog smiley

dan denk ik dat ik je dan kom ophalen Frank Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:06
 
PETRA373 schreef:
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik Twijfelende smiley maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna
eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Smiley die vol vragen zit Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo Twijfelende smiley warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? Gefrustreerde smiley

25 ofzo Knipoog smiley ach ouwe mannetjes Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:08
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...beweer je nu dat Zeeland ook naar de pn komt??? Waarom worden we zo gestraft? Hopelijk regent het die dag heel erg zodat ik dan maar niet kom Knipoog smiley

Dit vind ik gewoon ontzettend...buitengewoon...aardige reactie!!!!
Doet me heel goed.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:09
 
ZEELAND736 schreef:
Dit vind ik gewoon ontzettend...buitengewoon...aardige reactie!!!!
Doet me heel goed.... Boze smiley

Is maar een plaagje hoor Zee...kom maar gerust...en breng je liefje en kinderen ook maar mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
Pagina 5 van 12