ChristianMatch
 


Forum

ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 00:05
 
HANNAH810 schreef:
binnen picknicken is minder gezellig hoor, frank!! Knipoog smiley

Grote Partytent is de oplossing Hannah ....met een hoekje voor Frank..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 00:30
 
LEONARD480 schreef:
Grote Partytent is de oplossing Hannah ....met een hoekje voor Frank..

ik zal bij me thuis wel een visje bakken... Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 00:47
 
FRANKT627 schreef:
ik zal bij me thuis wel een visje bakken... Kwijlende smiley

Ga je nu alweer afhaken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 00:56
 
ZEELAND736 schreef:
Ga je nu alweer afhaken???
Da's toch pas de eerste keer?? Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 11:03
 
Ja kan ook een hutje maken met takken, dan kunnen de kinderen ook leuk ermee spelen en frank heeft direkt gezelschap................goed idee toch! Knipoog smiley

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 15:09
 
JOANNIE702 schreef:
Ja kan ook een hutje maken met takken, dan kunnen de kinderen ook leuk ermee spelen en frank heeft direkt gezelschap................goed idee toch! Knipoog smiley

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Boze smiley ...of een boomhut en daar mag jij dan een hele dag inzitten...en we zetten een bordje met: 'Verboden te voederen.'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 18:35
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...of een boomhut en daar mag jij dan een hele dag inzitten...en we zetten een bordje met: 'Verboden te voederen.'

Das weer eens wat anders vorige keer gingen er een paar boomhangen om een man Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 18:40
 
ERIKA129 schreef:
Das weer eens wat anders vorige keer gingen er een paar boomhangen om een man Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Ja maar er was geen man die aan hun eisen voldeed...alhoewel toch voor eentje maar daar zeg ik niets over Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:01
 
FRANKT627 schreef:
Ja maar er was geen man die aan hun eisen voldeed...alhoewel toch voor eentje maar daar zeg ik niets over Smiley met dichtgeplakte mond


Algemeen is gebleken uit betrouwbare bron Smiley met dichtgeplakte mond dat vrouwen alleen verliefd worden op succesvolle mannen Verliefde smiley en uiterlijk niet altijd de doorslaggevende factor is. Misschien kun je beter spreken over een stabiele man. Dus Frank er is nog hoop en geloof me er is geen handvol maar een landvol Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:03
 
LEONARD480 schreef:
Algemeen is gebleken uit betrouwbare bron Smiley met dichtgeplakte mond dat vrouwen alleen verliefd worden op succesvolle mannen Verliefde smiley en uiterlijk niet altijd de doorslaggevende factor is. Misschien kun je beter spreken over een stabiele man. Dus Frank er is nog hoop en geloof me er is geen handvol maar een landvol Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley vallen vrouwen op succesvolle mannen Smiley die vol vragen zit
Heb liever een lieve en hartelijke man dan 1 met een bak vol geld, geld is handig zou ik niet ontkennen maar die betrouwbare bron Boze smiley ben ik het niet mee eens!!
Maarre heb jij een lief dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:11
 
ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley vallen vrouwen op succesvolle mannen Smiley die vol vragen zit
Heb liever een lieve en hartelijke man dan 1 met een bak vol geld, geld is handig zou ik niet ontkennen maar die betrouwbare bron Boze smiley ben ik het niet mee eens!!
Maarre heb jij een lief dan Knipoog smiley

Geef Frank een steuntje in de rug en dat hij niet achter elke boomhut moet schuilen....en wat ik ooit begreep was het een gezellige picknick en niet een verkapte datingshow Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:13
 
LEONARD480 schreef:
Geef Frank een steuntje in de rug en dat hij niet achter elke boomhut moet schuilen....en wat ik ooit begreep was het een gezellige picknick en niet een verkapte datingshow Geschokte, onthutste smiley

Dan hebben we het beiden goed begrepen maar ik jou niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:18
 
ERIKA129 schreef:
Dan hebben we het beiden goed begrepen maar ik jou niet Knipoog smiley


Niet alle bronnen hoeven te kloppen Erika, maar een stabiele man heeft bij een hoop dames de voorkeur.
Dus heren goed verzorgd en een potje gel naar de picknick Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:21
 
LEONARD480 schreef:
Niet alle bronnen hoeven te kloppen Erika, maar een stabiele man heeft bij een hoop dames de voorkeur.
Dus heren goed verzorgd en een potje gel naar de picknick Lachende smiley

Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:22
 
LEONARD480 schreef:
Niet alle bronnen hoeven te kloppen Erika, maar een stabiele man heeft bij een hoop dames de voorkeur.
Dus heren goed verzorgd en een potje gel naar de picknick Lachende smiley

Wat versta jij onder een stabiele man dan? een gel-grootverbruiker? Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:23
 
ROOS575 schreef:
Wat versta jij onder een stabiele man dan? een gel-grootverbruiker? Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley


Dan benne de haren wel stabiel toch Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:24
 
ERIKA129 schreef:
Dan benne de haren wel stabiel toch Clown smiley

Jawel, een goed begin is tenslotte het halve werk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:28
 
ROOS575 schreef:
Jawel, een goed begin is tenslotte het halve werk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

daarom maarre we gaan wel erg off he Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:10
 
ERIKA129 schreef:
daarom maarre we gaan wel erg off he Engeltje smiley
Verlegen lachende smiley sal me leven proberen te beteren

Dus ontopic:
Wie wil er die zaterdag op de bbq in de hei? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:22
 
ROOS575 schreef:
Verlegen lachende smiley sal me leven proberen te beteren

Dus ontopic:
Wie wil er die zaterdag op de bbq in de hei? Knipoog smiley

Ja ikke, maar dat had ik allang gezegd. Clown smiley
Komen er nog knappe, leuke, aantrekkelijke, enz. kerels in onze leeftijdscategorie? We moeten wel wat te kijken hebben. Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:26
 
ANNA415 schreef:
Ja ikke, maar dat had ik allang gezegd. Clown smiley
Komen er nog knappe, leuke, aantrekkelijke, enz. kerels in onze leeftijdscategorie? We moeten wel wat te kijken hebben. Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

zat vroeger, weet nu of die er nog zit, maar vlak bij d eheide een militaire leger gedoe en die lopen wel es in het bos, ha ha weet nog precies waar ik ze vaak tegen kwam Lachende smiley wijs je de weg wel als er niets bij de pn zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:27
 
PETRA373 schreef:
zat vroeger, weet nu of die er nog zit, maar vlak bij d eheide een militaire leger gedoe en die lopen wel es in het bos, ha ha weet nog precies waar ik ze vaak tegen kwam Lachende smiley wijs je de weg wel als er niets bij de pn zit.

Lachende smiley met blinkend witte tanden Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:31
 
ANNA415 schreef:
Lachende smiley met blinkend witte tanden Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

ja echt Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley zoiets als straaten makers en dan nog beter Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley en dan heb je stukje bos het paradijs van adam en eva zo mooi, ha ha er echt bijna tegen aan, en daar renden ze vaak in hun eentje hard om t e oefenen....en dan dacht ik wel es... inderdaad een paradijs. lol verder loopt er ook wel een herder bij al die schapen, een man aleen in het bos... whaa haaa Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:34
 
PETRA373 schreef:
ja echt Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley zoiets als straaten makers en dan nog beter Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley en dan heb je stukje bos het paradijs van adam en eva zo mooi, ha ha er echt bijna tegen aan, en daar renden ze vaak in hun eentje hard om t e oefenen....en dan dacht ik wel es... inderdaad een paradijs. lol verder loopt er ook wel een herder bij al die schapen, een man aleen in het bos... whaa haaa Coole smiley met zonnebril

Moet ik vast en zeker een keer struikelen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:35
 
PETRA373 schreef:
ja echt Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley zoiets als straaten makers en dan nog beter Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley en dan heb je stukje bos het paradijs van adam en eva zo mooi, ha ha er echt bijna tegen aan, en daar renden ze vaak in hun eentje hard om t e oefenen....en dan dacht ik wel es... inderdaad een paradijs. lol verder loopt er ook wel een herder bij al die schapen, een man aleen in het bos... whaa haaa Coole smiley met zonnebril

Nee joh een man met heeel veeeel vrouwen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 23:25
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:12
 
FRANKT627 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)


Regio 430 bestaat niet, Joop430 wel, regio 0598 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP430





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:12
 
FRANKT627 schreef:
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:23
 
JOOP430 schreef:
Regio 430 bestaat niet, Joop430 wel, regio 0598 Knipoog smiley

Das een nieuwe regio snap dat dan Knipoog smiley
Gruningen gaat samen met drenthe en overijssel Clown smiley

Net als dat ze utrecht, noord-holland en Flevoland willen samen voegen wat een dom iets Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 07:40
 
ROOS575 schreef:
Verlegen lachende smiley sal me leven proberen te beteren

Dus ontopic:
Wie wil er die zaterdag op de bbq in de hei? Knipoog smiley

He meissie, je zit je er wel lekker mee te bemoeien, maar zie jou nog niet op het lijstje staan Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 12 Volgende
Pagina 3 van 12