ChristianMatch
 


Forum

Ik voel me nog;).........
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARCOVH807





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:01
 
SHANITA130 schreef:
Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....

Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde... Zieke smiley

ach het kan ook anders. Een paar jaar geleden was een vrouw van 28 jaar al oma geworden. Oma en moeder hadden beide een kind gekregen op hun 14e.

Overigens ligt voor mij de deadline op max 7 jaar jonger en max 1 jaar ouder. Een enkele uitzondering daar gelaten.

Overigens nog even terugkomend op de gelezen verhalen van contactzoekende mannen met 20+ jaar verschil, andersom kan het ook. Ik snap werkelijk waar niet wat vrouwen van 50+ doen op mijn eigen CM profiel. Ze zouden zowat mijn moeder kunnen zijn. Al ben ik dan een nakomertje en is mijn moeder 64 geworden.


Laatst aangepast door
MARCOVH807
op zaterdag 29 juni 2013, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 21:32
 
Ik heb ook wel eens op een profiel van een 18-jarige geklikt......stomme iPad Boze smiley i.p.v. slepen klik je dan.
De eerste keer denk je dan, zal ik een mailtje sturen dat ik perongeluk geklikt heb....ach laat ook maar..straks krijgt dat kind een hartverzakking als ze een mail van een 'ouwe' krijgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 22:42
 
KLUS667 schreef:
Ik heb ook wel eens op een profiel van een 18-jarige geklikt......stomme iPad Boze smiley i.p.v. slepen klik je dan.
De eerste keer denk je dan, zal ik een mailtje sturen dat ik perongeluk geklikt heb....ach laat ook maar..straks krijgt dat kind een hartverzakking als ze een mail van een 'ouwe' krijgt.

haha ja heb ik ook wel eens. Laatst klikte ik zelfs per ongeluk op het profiel van een vrouw.
Kreeg ik promt de vraag waarom ik dat gedaan had. Of het verboden is of zo.

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:30
 
Pfffff ben ik niet de enigste Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 00:25
 
ROELANDE345 schreef:
haha ja heb ik ook wel eens. Laatst klikte ik zelfs per ongeluk op het profiel van een vrouw.
Kreeg ik promt de vraag waarom ik dat gedaan had. Of het verboden is of zo.

Gefrustreerde smiley

Ohooooo, FOEI! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:56
 
KLUS667 schreef:
Ik heb ook wel eens op een profiel van een 18-jarige geklikt......stomme iPad Boze smiley i.p.v. slepen klik je dan.
De eerste keer denk je dan, zal ik een mailtje sturen dat ik perongeluk geklikt heb....ach laat ook maar..straks krijgt dat kind een hartverzakking als ze een mail van een 'ouwe' krijgt.

Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOVH807





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:50
 
FRANKT627 schreef:
Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders.

ok, bizar. Eerst vel reageren dat iemand bij je kijkt en dan vervolgens je de mogelijkheid ontnemen om te reageren. Wel handig, want je kan dan geen boze reactie terug ontvangen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:12
 
FRANKT627 schreef:
Als je op een datesite staat vind ik niet dat je je moet verontschuldigen wanneer je op iemands profiel gaat kijken. Of die persoon nu 18 of 88 jaar is. Ik kijk ook wel eens op profielen van mannen en vrouwen die niet tot mijn 'categorie' behoren. Soms kijk ik dan naar de foto's ivm bloemen of iets anders interessants. Of ik lees gewoon de tekst en ga ik eens op zoek naar taalfouten. Enkele maanden geleden, dat schreef ik nog op het forum, keek ik eens op een profiel van een man. Hij stuurde me een boze mail en blokkeerde me dan ook nog eens. Je hebt nu eenmaal rare snuiters. Het is niet anders.

Pfiew.......heb ik voor niets het hele weekend met samengeknepen billen gezeten omdat ik op jouw profiel heb gekeken Clown smiley
Maar ik was gewoon errug nieuwsgierig waar al die vrouwen zo lyrisch over waren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 11:10
 
Nou wist je dat frank ooit met visser heeft gewokt Smiley die vol vragen zit

fijne weet ik er ook niet van, was allemaal streng geheim
hoe of wat die date ging
dus houd die bilnaad nog maar effe goed dicht
je weet maar nooit
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 19:24
 
PETRA373 schreef:
Nou wist je dat frank ooit met visser heeft gewokt Smiley die vol vragen zit

fijne weet ik er ook niet van, was allemaal streng geheim
hoe of wat die date ging
dus houd die bilnaad nog maar effe goed dicht
je weet maar nooit
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik voel me gewoon net zo jong/oud als dat ik gewoon ben, elke leeftijd heeft zijn voordelen en zijn charme Lachende smiley

Jammer dat je weg bent, Petra Twijfelende smiley , ik hoop dat je weer terugkomt, na een tijdje ertussen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 23:33
 
SHANITA130 schreef:
Ik voel me gewoon net zo jong/oud als dat ik gewoon ben, elke leeftijd heeft zijn voordelen en zijn charme Lachende smiley

Jammer dat je weg bent, Petra Twijfelende smiley , ik hoop dat je weer terugkomt, na een tijdje ertussen Knipoog smiley

PETRA, waarom ben je nou weg Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Mocht je het forum nog bekijken: bedankt voor alles hè Knipoog smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 11:35
 
KLUS667 schreef:
PETRA, waarom ben je nou weg Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Mocht je het forum nog bekijken: bedankt voor alles hè Knipoog smiley Verlegen lachende smiley

Mist Petra ook, waarom is ze weggegaan ? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 12:08
 
NATASCHA642 schreef:
Mist Petra ook, waarom is ze weggegaan ? Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, best jammer hè, maar ze heeft een lieve vriend hier gevonden. Maar misschien mist ze het forum wel en komt ze snel weer terug Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 21 augustus 2013, 12:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNEKE208





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 12:39
 
??

Laatst aangepast door
MANNEKE208
op vrijdag 30 augustus 2013, 12:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 11:50
 
En nu maar weer on-topic.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:49
 
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:31
 
KLUS667 schreef:
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley

Ik weet niet, maar volgens mij worden pubers niet toegelaten op CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:39
 
KLUS667 schreef:
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley

Dat lazen we ja....in een ander topic.... Knipoog smiley

Allemaal prima...als je ons maar op de hoogte houd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:53
 
KLUS667 schreef:
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley

Weet je hoe heerlijk dat is???
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 10:27
 
KLUS667 schreef:
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley

als je het puberen maar laat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 10:29
 
super gelukkig Lachende smiley en het ruimen lukt aardig maar wat een troep kan een mens hebben lol Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4