ChristianMatch
 


Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:46
 
SHANITA130 schreef:
Jaaaa....Ik weet het niet hoor Smiley die vol vragen zit

De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....

!!!
Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....


Ik ook, ben vaak geholpen door de politie als ex weer erg stoned was en mij in elkaar trapte, altijd heeft de politie mij enorm goed geholpen, geen kwaad woord over hun!
Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op woensdag 22 mei 2013, 21:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 06:01
 
NVT

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 23 mei 2013, 02:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 06:04
 
Ja, ik ben ook even tellen; nou ja, iig enkele keren echt heel tof geholpen door de politie! Kleine dingen grote dingen! Lachende smiley
Ja, dus om nu zo negatief over de politie te zijn... Smiley die vol vragen zit

Ik ken ze als toffe gasten zowel in Amsterdam als hier!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 08:09
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik ben ook even tellen; nou ja, iig enkele keren echt heel tof geholpen door de politie! Kleine dingen grote dingen! Lachende smiley
Ja, dus om nu zo negatief over de politie te zijn... Smiley die vol vragen zit

Ik ken ze als toffe gasten zowel in Amsterdam als hier!!! Knipoog smiley


Je plaatst links naar websites en ook zette je een filmpje neer: http://www.youtube.com/watch?v=hYcyQYRZ9hU&feature=youtu.be en later nog één over de vindplaats.
Daarin komen toch een aantal zaken naar voren die je niet voor niets zult hebben willen aanhalen ... wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes....


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 08:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 09:04
 
JOL252 schreef:
Je plaatst links naar websites en ook zette je een filmpje neer: http://www.youtube.com/watch?v=hYcyQYRZ9hU&feature=youtu.be en later nog één over de vindplaats.
Daarin komen toch een aantal zaken naar voren die je niet voor niets zult hebben willen aanhalen ... wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes....

Ik had het eigenlijk tegen mezelf, algemeen, zeg maar toen ik zei; 'Jaaaa....Ik weet het niet hoor Smiley die vol vragen zit

De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....


!!!
Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....'


Ja, dat stond achter jou post maar had daar(natuurlijk!!!) niets mee te maken, want jij ging juist in, op mijn posts. Maar ja, het kan lijken van wel omdat mijn post achter die van jou stond.

Ja, die documentaires.
Ja, idd.
Wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes...

Ja, ik denk, wil anderen aan het denken zetten.

Maar ja, ik lees veel reaguursels van mensen die op die documentaires reageren en dan hoor ik vaak negatieve zaken over politie....
Dan krijg ik een dubbel gevoel, want de ervaringen met de politie die ik had waren tof...Héél erg tof....

Snappie?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 mei 2013, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 09:51
 
SHANITA130 schreef:
JoL: Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?

Juist... Smiley die vol vragen zit


Ongelooflijk,zou bijna denken dat je zo een complot theorie nog gaat maken hierover....
zelf kan ik ook politiemensen en soms is het beter om de gewone burgers niet alle informatie te geven, of niet meteen te geven.
respect voor de politie, mensen die met deze zaak bezig zijn geweest.
Fijn dat ze gevonden zijn, dat familie weet, hoe of wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 10:35
 
SHANITA130 schreef:
Ik had het eigenlijk tegen mezelf, algemeen, zeg maar toen ik zei; 'Jaaaa....Ik weet het niet hoor

De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....


!!!
Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....'


Ja, dat stond achter jou post maar had daar(natuurlijk!!!) niets mee te maken, want jij ging juist in, op mijn posts. Maar ja, het kan lijken van wel omdat mijn post achter die van jou stond.

Ja, die documentaires.
Ja, idd.
Wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes...

Ja, ik denk, wil anderen aan het denken zetten.

Maar ja, ik lees veel reaguursels van mensen die op die documentaires reageren en dan hoor ik vaak negatieve zaken over politie....
Dan krijg ik een dubbel gevoel, want de ervaringen met de politie die ik had waren tof...Héél erg tof....

Snappie?


Niet echt.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 10:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 10:49
 
PETRA373 schreef:
Ongelooflijk,zou bijna denken dat je zo een complot theorie nog gaat maken hierover....
zelf kan ik ook politiemensen en soms is het beter om de gewone burgers niet alle informatie te geven, of niet meteen te geven.
respect voor de politie, mensen die met deze zaak bezig zijn geweest.
Fijn dat ze gevonden zijn, dat familie weet, hoe of wat.

Ja en beter dan iemand de schuld van dit ales te geven is het te bidden voor de moeder en familie. En ook voor de politie agenten die daar in die grote witten tent hun vreselijke werk moesten doen. Dat beeld krijgen ze voorlopig niet meer van hun netvlies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 11:33
 
PETRA373 schreef:
Ongelooflijk,zou bijna denken dat je zo een complot theorie nog gaat maken hierover....
zelf kan ik ook politiemensen en soms is het beter om de gewone burgers niet alle informatie te geven, of niet meteen te geven.
respect voor de politie, mensen die met deze zaak bezig zijn geweest.
Fijn dat ze gevonden zijn, dat familie weet, hoe of wat.


Om eerlijk te zijn, borduurde ik hier verder op de bijdrage van Shanita waarin ze links plaatste waarin een andere kant van de zaak werd belicht. Ik stelde hier niets vast als wat jij hier lijkt te zeggen maar vroeg me eigenlijk gewoon hetzelfde af als Shanita. Vraagtekens zijn nog geen stellingen noch een aantijging dat iemand ergens de schuld van heeft.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 12:00
 
Hallo Lieve mensen!

Ik wou even iets zeggen.

Er zijn hier enkele kinderen dood.

Zullen we niet beter bidden voor de nabestaanden van deze familie, vriendjes, familie? En ook voor de politie?
En onze eventuele boosheid even parkeren?
Dan ruzie maken, of het al dan niet een complot is, iedereen kan denken wat ie wil, complot of niet, er zijn 2 kindjes dood, en vlak daarvoor ook Anass. Huilende smiley, smiley in tranen


Ik twijfel ook weleens..... Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 mei 2013, 13:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 12:12
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Lieve mensen!

Ik wou even iets zeggen.

Er zijn hier enkele kinderen dood.

Zullen we niet beter bidden voor de nabestaanden van deze familie, vriendjes, familie? En ook voor de politie?
En onze eventuele boosheid even parkeren?
Dan ruzie maken, of het al dan niet een complot is, iedereen kan denken wat ie wil, complot of niet, er zijn 2 kindjes dood, en vlak daarvoor ook Anass. Huilende smiley, smiley in tranen

Ik twijfel ook weleens..... Smiley die vol vragen zit

Wat mij aangaat is er ook geen sprake van boosheid in welk opzicht dan ook. Wel heb ik graag dat zaken in het juiste daglicht worden genoemd en geen misvatting ontstaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 13:40
 
ROELANDE345 schreef:
Ja en beter dan iemand de schuld van dit ales te geven is het te bidden voor de moeder en familie. En ook voor de politie agenten die daar in die grote witten tent hun vreselijke werk moesten doen. Dat beeld krijgen ze voorlopig niet meer van hun netvlies

Inderdaad, en bij mij is geen sprake van boosheid.
alleen dit is een openbaar forum, graag een beetje respect voor alle betrokkenen en de mensen die hun werk doen in dit hele gebeuren.
Inplaats van vraagtekens over sommigge mensen hun werk te doen, komt op mij over als toch beetje richting geen opbouwende kritiek.
Maar misschien zie ik het verkeerd, toch ging het op mij zo overkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 13:45
 
JOL252 schreef:
Om eerlijk te zijn, borduurde ik hier verder op de bijdrage van Shanita waarin ze links plaatste waarin een andere kant van de zaak werd belicht. Ik stelde hier niets vast als wat jij hier lijkt te zeggen maar vroeg me eigenlijk gewoon hetzelfde af als Shanita. Vraagtekens zijn nog geen stellingen noch een aantijging dat iemand ergens de schuld van heeft.


is die zin van jou dan: zijn daar de spreekwoordelijke handen boven hoofden gehouden? dan geen aantijging ergens?

kan zo voor sommiggen toch over komen


- reactie verwijderd -
Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 22 mei 2013, 22:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 13:51
 
PETRA373 schreef:
Inderdaad, en bij mij is geen sprake van boosheid.
alleen dit is een openbaar forum, graag een beetje respect voor alle betrokkenen en de mensen die hun werk doen in dit hele gebeuren.
Inplaats van vraagtekens over sommigge mensen hun werk te doen, komt op mij over als toch beetje richting geen opbouwende kritiek.
Maar misschien zie ik het verkeerd, toch ging het op mij zo overkomen.

Hai Petra Lachende smiley Knipoog smiley

Als er vraagtekens werden gesteld door mij, zie links, ja, dan deed ik dat, omdat ik vraagtekens heb.

Stukje verwijderd ivm herhaling.

Zegens!!!! Knipoog smiley En sterkte, ja, ik vind het ook heel erg Twijfelende smiley ...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 23 mei 2013, 02:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 13:59
 
heb je net gemaild shanita, ging me niet om jouw vraagtekens, maar de vraag: ziin daar de spreekwoordelijke handen boven hoofden gehouden?

Voor mij beetje richting verdenking voor betrokkenen dat ze hun werk niet goed hebben gedaan.

maar ontopic weer, wat roulan de zegt beter bidden voor alle betrokkenen.

En ja is een vrij land, ieder mag zeggen wat die wil, zo ik ook mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 16:35
 
Heb je mail gehad, en teruggemailt, ben blij dat er duidelijkheid is en rust!

Kussende smiley

Sterkte!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 16:53
 
JOL252 schreef:
Niet echt.

Kijk, politie doet wat er is opgedragen.

dus ja, is het een complot, kunnen ze er niets aan doen.

En ja, de politie afkatten om dat ik denkt misschien complot,

Ja, dat voelt niet goed, want ik heb goede herinneren in de loop der jaren aan de politie, eigenlijk me hele leven al, vandaar.

Het komt erop neer dat de politie enkele keren echt veel voor me heeft gedaan en betekend.

Wat ze niet hadden hoeven doen zelfs, en ja, dát vergeet ik niet...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 mei 2013, 16:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 19:19
 
SHANITA130 schreef:
Kijk, politie doet wat er is opgedragen.

dus ja, is het een complot, kunnen ze er niets aan doen.

En ja, de politie afkatten om dat ik denkt misschien complot,

Ja, dat voelt niet goed, want ik heb goede herinneren in de loop der jaren aan de politie, eigenlijk me hele leven al, vandaar.

Het komt erop neer dat de politie enkele keren echt veel voor me heeft gedaan en betekend.

Wat ze niet hadden hoeven doen zelfs, en ja, dát vergeet ik niet...


Fijn Shanita dat je het zo hebt ervaren, zo heb ik dat ook ervaren.
Dankbaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 19:59
 
MAMALOE463 schreef:
Fijn Shanita dat je het zo hebt ervaren, zo heb ik dat ook ervaren.
Dankbaar!

Ik ook, geweldig, mensen die helpen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 20:45
 
PETRA373 schreef:
Inderdaad, en bij mij is geen sprake van boosheid.
alleen dit is een openbaar forum, graag een beetje respect voor alle betrokkenen en de mensen die hun werk doen in dit hele gebeuren.
Inplaats van vraagtekens over sommigge mensen hun werk te doen, komt op mij over als toch beetje richting geen opbouwende kritiek.
Maar misschien zie ik het verkeerd, toch ging het op mij zo overkomen.

Als sommigen personen dingen niet geloven wil dat niet zeggen dat ze vinden dat mensen hun werk niet goed doen.

Er zijn veel sites die denken dat het een complot is. Iedereen heeft recht te denken wat tie wil.

Een denk het is een complot, een ander denkt, het is gegaan hoe de media het zegt.

Jol schreef: Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?

Naar aanleiding van mijn links op dinsdag 21 mei 2013.

Daar heeft Jol alle recht op, om zich dat af te vragen, ik vraag mij dat ook af.

Je iets af vragen heeft niets te maken met gebrek aan respect voor politiemensen die meehelpen en anderen die ook meehelpen/hielpen.
Niemand zet vraagtekens bij werk van diegenen, die me hielpen zoeken ea.

Niemand zegt iets respectloos hier over alle betrokkenen, en de mensen die hun werk doen in dit hele gebeuren.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 22 mei 2013, 20:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:09
 
Vanuit de redactie een aantal reacties:

- Op een forum staan onderwerpen centraal en niet personen. Rondom een onderwerp geef je je mening. Er kunnen verschillende meningen zijn. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Als iemand een andere mening heeft, wil dat niet zeggen dat diegene het direct fout bedoelt. Je kunt elkaar bevragen op elkaars mening ipv in een bepaalde hoek neerzetten en/of veroordelen.

- Blijf on-topic. Dit topic gaat over nieuwsberichten. Niet over de persoonlijke ervaringen met de politie in het verleden. Als je daarover van gedachten wilt wisselen, open je een nieuw topic.

- Plaats in het vervolg geen reactie meer in de trant van: Ik heb je gemaild en ik heb je mail ontvangen. Iedereen kan zelf gewoon zijn mailbox in de gaten houden en dit hoeft niet op het forum geplaatst te worden.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:28
 
PETRA373 schreef:
is die zin van jou dan: zijn daar de spreekwoordelijke handen boven hoofden gehouden? dan geen aantijging ergens?

kan zo voor sommiggen toch over komen


- reactie verwijderd -
Redactie CM


Tja hoe dat bij sommigen kan overkomen daar heb ik geen vat op en dat moet je ook niet willen hebben als mens. Je kan inderdaad vragen om verduidelijking zoals je nu doet.

Als het overkomt als een aantijging dan spijt me dat maar ik meen nog steeds wat ik me afvraag. Dat is dus niet mensen in diskrediet willen brengen, in een zwart lijstje willen zetten maar een afvragen naar aanleiding van de nieuwsberichten/links naar filmpjes die werden neergezet door Shanita. Daar stellen anderen hun vragen die binnen de samenleving echt wel leven maar niet iedereen hardop durft te stellen.

Hoe dan ook, op het gevraagde tijdstip staat er bij mij in het raam een kaars, de kaars die ik altijd brand op een speciale standaard op momenten van rouw of gedenken. In gedachten ben ik dan bij de moeder en de wederzijdse familie, bij al die mensen die gezocht hebben en zich bekommeren, professionals en vrijwilligers die getoond hebben hoe dit land ook samen sterk kan zijn.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 22:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:49
 
Spoedzitting Londen na brute moordaanslag
De Britse regering houdt woensdagavond een spoedbijeenkomst, nadat twee mannen op straat in het zuidoosten van Londen op brute wijze een man doodden, vermoedelijk een militair.

Machete-aanval in Londen Fotoserie Video
Er wordt rekening gehouden met een daad van terreur. De Britse premier David Cameron bevestigde dat daar 'sterke aanwijzingen' voor zijn. Hij noemde de aanval "zeer schokkend".
De twee aanvallers gebruikten volgens de politie meerdere wapens waaronder een machete. Sommige getuigen spraken van een onthoofding.
De mannen werden later door toegesnelde agenten neergeschoten en zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Een van hen is volgens medische bronnen in zorgwekkende toestand.
Cameron
Britse premier David Cameron gaf woensdagavond een korte verklaring over de 'verschrikkelijke' aanval, bij een persconferentie die hij samen met de Franse president François Hollande gaf rond zijn bezoek aan Parijs.
Cameron stelde dat de Britten niet zullen buigen door zulke aanvallen. Hij wilde niet bevestigen dat het slachtoffer een militair is.
De premier liet weten dat hij later woensdagavond al terugkeert naar Londen, eerder dan gepland, zodat hij donderdagochtend bij een spoedbijeenkomst van het crisisteam Cobra kan zijn.
Minister van Binnenlandse Zaken Theresa May riep woensdagavond ook al een bijeenkomst van Cobra bijeen. Dat gebeurt alleen bij zeer ernstige incidenten. Daarbij zijn onder meer de minister van Defensie, het hoofd van de Britse veiligheidsdienst en de burgemeester van Londen Boris Johnson aanwezig.
May sprak volgens de BBC van een 'misselijkmakend en barbaars' incident.
Koningin Elizabeth
Een woordvoerder van Buckingham Palace zei tegen Sky News dat de Britse koningin Elizabeth II bezorgd is over het nieuws. Labour-leider Ed Miliband heeft een bezoek naar Duitsland afgezegd vanwege de aanslag.
Allahoe Akbar
Volgens de politie riepen de aanvallers ''Allahoe Akbar'' (God is groot) tijdens hun daad. Een getuige liet aan de radiozender LBC weten dat het slachtoffer van het trottoir werd gesleept en op straat werd gelegd.
Na de slachtpartij bleven de twee aanvallers rondhangen. Ze zwaaiden volgens een getuige met messen en een vuurwapen en vroegen omstanders zelfs foto's van hen te nemen. De daders zouden elkaar ook hebben gefilmd, meldt Sky News.p



Wat gebeuren er toch afschuwelijke dingen de laatste tijd, hebben jullie nou ook dat je soms niet eens meer het nieuws wilt volgen omdat er zoveel narigheid gebeurt? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:06
 
Of ik het nieuws nog wil volgen weet ik niet...
Het maakt me wel droevig...
Zo hebben we het over de 2 broertjes...die gevonden zijn, maar niet meer leven...

En nu weer dit vreselijke nieuws uit Londen...

Is de wereld niet ziek??
Zwaar ziek?

Ik vraag me af waar dit heen moet...heen gaat...

God huilt ook...dat kan niet anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:32
 
ZEELAND736 schreef:
Of ik het nieuws nog wil volgen weet ik niet...
Het maakt me wel droevig...
Zo hebben we het over de 2 broertjes...die gevonden zijn, maar niet meer leven...

En nu weer dit vreselijke nieuws uit Londen...

Is de wereld niet ziek??
Zwaar ziek?

Ik vraag me af waar dit heen moet...heen gaat...

God huilt ook...dat kan niet anders...


Dat denk ik ook Zeeland, het is vreselijk bedroevend wat het nieuws ons brengt......


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op donderdag 23 mei 2013, 00:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:51
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Vanuit de redactie een aantal reacties:

- Op een forum staan onderwerpen centraal en niet personen. Rondom een onderwerp geef je je mening. Er kunnen verschillende meningen zijn. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Als iemand een andere mening heeft, wil dat niet zeggen dat diegene het direct fout bedoelt. Je kunt elkaar bevragen op elkaars mening ipv in een bepaalde hoek neerzetten en/of veroordelen.

- Blijf on-topic. Dit topic gaat over nieuwsberichten. Niet over de persoonlijke ervaringen met de politie in het verleden. Als je daarover van gedachten wilt wisselen, open je een nieuw topic.

- Plaats in het vervolg geen reactie meer in de trant van: Ik heb je gemaild en ik heb je mail ontvangen. Iedereen kan zelf gewoon zijn mailbox in de gaten houden en dit hoeft niet op het forum geplaatst te worden.

Redactie CM

probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 00:13
 
PETRA373 schreef:
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...


Kussende smiley ik begrijp je Petra, kan zelf soms ook te snel reageren en bedoel het soms niet zo, maar het komt nu eenmaal soms rot uit mijn strot Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 08:53
 
Ik kijk geen tv, dus ook geen nieuws. De weinge keren dat ik tv kijk, als ik ergens anders ben en de tv staat ff aan, dat is alles wat ik aan tv kijk.

Ja, ik zie nieuws op me startpagina, msn, en ja, op internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:17
 
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...[/quote]



Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd?
Dat is een stuk rustiger voor de emoties Knipoog smiley


Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 23 mei 2013, 09:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:32
 
CHRISTIANMATCH schreef:
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...




Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd?
Dat is een stuk rustiger voor de emoties Knipoog smiley


Redactie CM[/quote]



Niets is zo veranderlijk als de mens
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 16 Volgende
Pagina 3 van 16