ChristianMatch
 


Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 09:46
 
Er is volgens mij nog geen topic met de laatste nieuwsberichten die je kwijt wilt of gedachten over zou willen wisselen, of waar je je zorgen om maakt, kortom, het laatste nieuwsch!



Politie zoekt verder naar broertjes

Zoektocht Bunderbos werd woensdagavond gestaakt vanwege duisternis




Dit bv is waar ik nu momenteel enorm in meeleef en ik denk iedereen met mij, wat is die laatste nacht gebeurt, hoe komt het dat deze man tot zo een daad komt.........

Hebben jullie ook iets uit het laatste nieuws wat jullie volgen, hier is er plek om met elkaar van gedachten te wisselen.....


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op donderdag 9 mei 2013, 09:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:28
 
Zoektocht naar de twee broertjes is weer gestaakt, dit houd mij en ik denk heel Nederland wel bezig momenteel, wat is er gebeurt met deze mannetjes Gefrustreerde smiley

Machteloos moet je je als moeder zijnde voelen nu momenteel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:30
 
MAMALOE463 schreef:
Zoektocht naar de twee broertjes is weer gestaakt, dit houd mij en ik denk heel Nederland wel bezig momenteel, wat is er gebeurt met deze mannetjes Gefrustreerde smiley

Machteloos moet je je als moeder zijnde voelen nu momenteel!

Iid,hoop dat het goed komt dit..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 21:04
 
Weer een dag verder en nog steeds niks nieuws van de vermiste broertjes Huilende smiley, smiley in tranen

Al het andere nieuws gaat momenteel even langs me heen, maar dit trekt me erg aan hoor Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:02
 
De broertjes Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 23 mei 2013, 03:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:30
 
SHANITA130 schreef:
De broertjes Smiley die vol vragen zit


Ja de broertjes

Huilende smiley, smiley in tranen

Ik vrees met grote vreze dat ze niet levend meer gevonden zullen worden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 08:34
 
MAMALOE463 schreef:
Ja de broertjes

Huilende smiley, smiley in tranen

Ik vrees met grote vreze dat ze niet levend meer gevonden zullen worden......


Elke dag, elk uur is er één te lang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:51
 
Nieuw dodelijk virus: coronavirus Mogelijk van mens op mens....

Kijk en huiver....

Nieuw wereld orde Klik hier


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 13 mei 2013, 01:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 09:07
 
Ik vraag me af hoe mensen soms tot een daad komen zoals nu die vrouwen die 10 jaar opgesloten zijn geweest in Cleveland, en naar nu blijkt met kettingen en honderiem vastgebonden hebben gelegen.
Wat bezielt zo iemand om dit te doen, wat zijn zijn beweegredenen om mensen zo te behandelen, is zo iemand van de duivel bezeten of iets anders?
Zo zijn er natuurlijk nog talloze voorbeelden te noemen, maar mijn vraag is eigenlijk, wat bezielt een mens om dit te doen, of te Kunnen doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:22
 
MAMALOE463 schreef:
Ik vraag me af hoe mensen soms tot een daad komen zoals nu die vrouwen die 10 jaar opgesloten zijn geweest in Cleveland, en naar nu blijkt met kettingen en honderiem vastgebonden hebben gelegen.
Wat bezielt zo iemand om dit te doen, wat zijn zijn beweegredenen om mensen zo te behandelen, is zo iemand van de duivel bezeten of iets anders?
Zo zijn er natuurlijk nog talloze voorbeelden te noemen, maar mijn vraag is eigenlijk, wat bezielt een mens om dit te doen, of te Kunnen doen?

Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:29
 
JOL252 schreef:
Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden...


Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen?
Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:09
 
MAMALOE463 schreef:
Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen?
Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?

Ik denk dat het ook heel veel met de opvoeding te maken heeft! Een warm en veilig thuis biedt veel kinderen een hele goede basis voor de toekomst! Ik denk zeker niet, dat mensen die zulke dingen doen, zo geboren worden! De mens is tenslotte het meest beïnvloedbare wezen wat er op aarde rondloopt! En realisme, dat is zulke personen vaak totaal vreemd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:18
 
Een flauwe grap? Hoe triest kan een mens zijn...

http://www.nu.nl/binnenland/3475486/burgers-ontdekken-twee-houten-kruisen-in-zeist.html#
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:24
 
MAMALOE463 schreef:
Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen?
Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?

Als je de bijbel er op na spit vind je de noodzaak om kinderen van jongs af aan het goede voor te houden, vrees voor het verkeerde aan te leren, het verschil tussen goed en kwaad te kennen.

Ik denk dat een mens uiteindelijk overal toe in staat is maar inderdaad begrenzingen kent door opvoeding, normen en waarden (persoonlijke normen en waarden en ook binnen de samenleving). En of jij, ik wij ook zo ver komen... het feit dat je jezelf dit afvraagt geeft al aan dat je bij de gedachte alleen al onpasselijk wordt. Ja inderdaad, de gedachte alleen al dat je zo'n macht over een mens denkt te mogen hebben...


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 16 mei 2013, 07:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:14
 
JOL252 schreef:
Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden...

Ineens snap ik iets.

Een prijs, onterecht betaald.

Ja, vaak denk je als iemand zegt, de prijs is betaald, of je betaald de prijs, dat het iets terechts betreft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:51
 
Ik denk dat de bijbel genoeg weergeeft,wat uit het hart van de mens kan voortkomen.

Vandaar dat de liefde van Jezus christus een onbegrijpelijk liefde moet zijn en is.

Neemt niet weg,dat ik als mens mijn verantwoordelijkheid hebt over mijn daden..en bewuste keuzes tot afdwalingen.

Maar God kijkt duidelijk anders naar de mens,als mensen wij vaak naar elkaar.

Ik denk dat wanneer de moordenaar aan het kruis de ''kruisiging had overleefd''en onder ons zou leven....
Dat ook wij hem niet hadden kunnen of willen geloven
ZO misgunnend en haatdragend kan de mens zijn...ook ik!..wanneer God het niet verhoed!..

Of,God leert mij in een weg van overgelaten worden aan mijn keuze.. goed, wie ik zelf bent.


Laatst aangepast door
HEIDE936
op donderdag 16 mei 2013, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:08
 
HEIDE936 schreef:
Ik denk dat de bijbel genoeg weergeeft,wat uit het hart van de mens kan voortkomen.

Vandaar dat de liefde van Jezus christus een onbegrijpelijk liefde moet zijn en is.

Neemt niet weg,dat ik als mens mijn verantwoordelijkheid hebt over mijn daden..en bewuste keuzes tot afdwalingen.

Maar God kijkt duidelijk anders naar de mens,als mensen wij vaak naar elkaar.

Ik denk dat wanneer de moordenaar aan het kruis de ''kruisiging had overleefd''en onder ons zou leven....
Dat ook wij hem niet hadden kunnen of willen geloven
ZO misgunnend en haatdragend kan de mens zijn...ook ik!..wanneer God het niet verhoed!

Volkomen gelijk....

Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:13
 
ZEELAND736 schreef:
Volkomen gelijk....

Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten...

Precies Zeeland,

Ik had nog een paar kleine aanpassingen gemaakt..zodat ik weet wat ik er mee bedoelde......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:14
 
ZEELAND736 schreef:
Volkomen gelijk....

Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten...


Ja haten dat begrijp ik, maar nog een aantal treden verder, dan kan je dus spreken dat deze mensen overgegeven worden aan de duivel als je tot zulke daden in staat bent?
Of zie ik dat verkeerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:33
 
Mamaloe..Als ik ook even een antwoordt mag geven...
Dan zie ik ..dat wij na het paradijs..ons zelf aan de duivel hebben overgegeven..
Alles was oke in die mooie hof..toch?

Na het paradijs..de mens als aanhanger van de duivel geworden.

Zo zijn wij gelijk aan elkaar geworden.

Wanneer ik tot gruwelijke daden overgaat..dat kan vele oorzaken
hebben.
O.a. wanneer ik met opzet mij laat voeden door gruwelijke films.
Ook wat ik al eerder las..kan de jeugd of familie sfeer in alles leiden
tot het..toch..over willen gaan tot geweld.

Vaak zit het zo diep..dat, wanneer je het onder de loep bekijkt...
misschien meer mensen op straat lopen,die wel degelijk hulp zouden moeten accepteren..dan het in zich zelf gaan blijven zoeken naar de oplossing.

Gods evangelie komt gelukkig tot alle mensen..zo is er dus voor een ieder genezing naar het lichaam en redding voor de ziel mogelijk.

Wil het hierbij laten voor nu...


Laatst aangepast door
HEIDE936
op donderdag 16 mei 2013, 09:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:36
 
HEIDE936 schreef:
Mamaloe..Als ik ook even een antwoordt mag geven...
Dan zie ik ..dat wij na het paradijs..ons zelf aan de duivel hebben overgegeven..
Alles was oke in die mooie hof..toch?

Na het paradijs..de mens als aanhanger van de duivel geworden.

Zo zijn wij gelijk aan elkaar geworden.

Wanneer ik tot gruwelijke daden overgaat..dat kan vele oorzaken
hebben.
O.a. wanneer ik met opzet mij laat voeden door gruwelijke films.
Ook wat ik al eerder las..kan de jeugd of familie sfeer in alles leiden
tot het..toch..over willen gaan tot geweld.

Vaak zit het zo diep..dat wanneer je het onder de loep bekijkt...
misschien meer mensen op straat lopen,die wel degelijk hulp zouden moeten accepteren..dan het in zich zelf gaan blijven zoeken naar de oplossing.

Gods evangelie komt gelukkig tot alle mensen..zo is er dus voor een ieder genezing naar het lichaam en redding voor de ziel gelukkig mogelijk.




Wil het hierbij laten voor nu...




Duidelijk antwoord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:22
 
Bilderberg gaat fuseren met Google.

Hier, wel in het Engels...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:41
 
SHANITA130 schreef:
Bilderberg gaat fuseren met Google.

Hier, wel in het Engels...


Ik heb het gelezen, maar begrijp het allemaal niet zo goed
Twijfelende smiley Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:09
 
Even wat alinea's kopiëren:

The secretive Bilderberg Group is currently undergoing a major transformation that will see it and other high profile networks merge under the banner of Google as the elite accelerates its plan to consolidate its technocratic agenda.

Backed up by prior research, we were able to confirm in conversations with hotel managers and others that the Grove is now a central base for Google’s agenda to control the global political and technological landscape.


Google is clearly positioning itself to become a force more powerful than governments in controlling and monitoring people’s behavior across the globe through all manner of different means, from cars that drive themselves (and are constantly tracked by a centralized Google database), to Google Glass which is akin to having a Google microchip in your forehead, to Google’s deep involvement in manipulating mass movements through social media as they did in Egypt and Tunisia.

The direction in which this is all heading can clearly be surmised from remarks made by Eric Schmidt himself, who has repeatedly made it clear that he thinks privacy is a relic of the past and plans to turn Google into the ultimate Big Brother that makes George Orwell’s 1984 look like a children’s fairy tale
(Heb je 1984 van Orwell gelezen?: boek over totale controle)

Heb de zinnen onderstreept, die wel iets duidelijk kunnen maken.

Bilderberg: Dit, en ja, als dat gaan samen werken met Google...heb je kans dat alles gecensureerd wordt.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 16 mei 2013, 11:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:24
 
Ga maar rustig slapen...

Beetje oud nieuws, afgelopen najaar, maar nog wel actueel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:05
 
ZEELAND736 schreef:
Volkomen gelijk....

Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten...

Daar ben ik het maar half mee eens! Oke, God haten, van nature, is nog daar aan toe, maar mijn naaste te haten, nee, absoluut niet! Niet van nature, hoewel daar zeker een discussie over mogelijk is, maar over het algemeen heb ik mijn naaste lief als mijzelf! En als je jezelf liefhebt, dan is het geen enkel probleem om ook anderen, zoals je naasten, lief te hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:17
 
LANFY127 schreef:
Daar ben ik het maar half mee eens! Oke, God haten, van nature, is nog daar aan toe, maar mijn naaste te haten, nee, absoluut niet! Niet van nature, hoewel daar zeker een discussie over mogelijk is, maar over het algemeen heb ik mijn naaste lief als mijzelf! En als je jezelf liefhebt, dan is het geen enkel probleem om ook anderen, zoals je naasten, lief te hebben!

O Fijn! Lachende smiley

Je denkt net zo: van nature, als kind al hield ik erg van mensen :)

En nu nog, dus ik snap dat gezegde ook niet....

Ja, ik erger me wellus, maar ja, dat is weer iets heel anders, en ook weer voorbij na een tijdje, en doet ook me dag niet verpesten oid.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:53
 
SHANITA130 schreef:
O Fijn! Lachende smiley

Je denkt net zo: van nature, als kind al hield ik erg van mensen :)

En nu nog, dus ik snap dat gezegde ook niet....

Ja, ik erger me wellus, maar ja, dat is weer iets heel anders, en ook weer voorbij na een tijdje, en doet ook me dag niet verpesten oid.

Knipoog smiley

Dan heb je mij denk verkeerd begrepen! Ik houd heel erg veel van mezelf, en daardoor ook van andere mensen! En als je veel van jezelf houd is het ook niet moeilijk om van andere mensen te houden! En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature", dan probeer ik daar een oplossing voor te vinden! En als er geen oplossing komt, ja, dan ben ik er gewoon klaar mee! Ddww!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:57
 
betekenis van haat:Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie).
In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt om afschuw uit te drukken of gebruikt bij het mopperen, het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis.
Inhoud [verbergen]
1 Haat in de psychologie
2 Haat in het boeddhisme
3 Haat en de wet in Nederland
4 Externe links
[bewerken]Haat in de psychologie

Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object. Een schaduwzijde die bij zichzelf ontkend wordt en daardoor in het object ontdekt. Haat vertekent de werkelijkheid. Meestal is dat object dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat.
Volgens Paul Ekman, hoogleraar psychologie aan de afdeling psychiatrie van de University of Calfornia Medical School, in zijn boek "Emotions revealed" (2004) is haat evenals blijvende wrok geen emotie, want daarvoor duren ze te lang. Ook geen stemming, omdat we weten waarom we haten of wrok koesteren, hetgeen bij een stemming meestal niet het geval is. Hij ziet wrok als een emotionele attitude [een bewust geloof of mening in combinatie met emotionele toon of gevoel en een neiging tot handelen] en haat als een emotionele gehechtheid. Beide zijn doortrokken van woede, maar zijn zelf geen woede.
Haat is volgens hem een blijvende, intense antipathie gepaard aan afschuw en minachting als gevolg van aangedaan leed. Haat is gericht op een persoon, terwijl wrok is verbonden aan een speciale grief of reeks van grieven. Haat knaagt en neemt de hater zodanig in beslag, dat hij gepreoccupeerd raakt met de gehate man of vrouw. Wrok knaagt ook, zit contant in het achterhoofd en neemt de geest voortdurend in beslag. Een persoon met wrok piekert buitensporig veel over het hem of haar aangedane wel of niet vermeende onrecht. Wrok en haat kunnen door versterkende omstandigheden escaleren tot spontane of doordachte wraakneming.


hebben wij haat van nature???? Volgens mij niet,als ik van nature haatgevoelens bij me zelf zou ontdekken zou ik echt na een spygoloog ofzo gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:20
 
LANFY127 schreef:
Dan heb je mij denk verkeerd begrepen! Ik houd heel erg veel van mezelf, en daardoor ook van andere mensen! En als je veel van jezelf houd is het ook niet moeilijk om van andere mensen te houden! En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature", dan probeer ik daar een oplossing voor te vinden! En als er geen oplossing komt, ja, dan ben ik er gewoon klaar mee! Ddww!


Denk niet.

Ik houd ook van mezelf. Ja, heb je naaste lief als jezelf.

Hoe kan dat als je geneigd tot alle kwaad bent, tov je medemens?

Quote:
En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature"

Idd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
Pagina 1 van 16