ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 17:41
 
ROELANDE345 schreef:
Het is een wat vreemde redenering vind ik. Want het betekent dat ik als mensje God zou kunnen tegenhouden. Als God wil dat ik of mijn kind ziek wordt en ik laat mij ineneten dan voorkom ik daarmee wat God wil? Dus ben ik dan slimmer/sterker dan God? Of kun je het zo niet omdraaien.
Mijn idee is God is souverein als Hij echt zou willen dat ik ziek wordt (zou Hij dat echt willen ?) dan wordt ik ziek daar zal geen inenting tegen helpen.


Ja mensen kunnen Gods mindset beinvloeden. Zo mooi verwoord met dat Hij zich liet "verbidden". Ik denk dan maar even aan Mozes die pal voor het volk ging staan en God vroeg Zijn besluit te herzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 17:48
 
PETRA373 schreef:
lieverd , terecht dat je boos bent als je zulke dingen leest. op sites zoals goedgelovig,
heb je hier al heel vaak eerlijk antwoord opgegeven, maar heeft geen nut, want jij gelooft gg en andere critici en is herhaling van woorden dan.
en ja er zijn zeker leiders die fouten maken,(blijven mensen he) ook erg slechte fouten en bewust en terecht dat je daar boos op bent

Maar zet daarmee gods geest niet in een hoek, de geest van god is nog steeds dezelfde als in de bijbel en werkt soms met wonderen door gelovigen heen
er gebeuren nog steeds wonderen, genezen nog steeds wel eens mensen.
De geestelijke wereld is soms moeilijk te bewijzen.
antwoorden op alle vragen heeft geneen cristen, wat ik eerder wel es schreef, waarom???
blijft over een vertrouwen in god die als een liefde volle vader die voor ons zorgt( niet eentje waar we bang voor moeten zijn en die onze kinderen ziek maakt)
die ons niet alles uitlegt, omdat wij dat niet aankunnen denk ik, net zoals ik me zoontje van 5 niet alles uitleg, kan hij nog niet aan.
En denk dat wij eerder in de rechtbank ooit verschijnen en god ons vraagt: waarom??? waarom hebben jullie niet naar me geluisterd?

begrijp je vragen wel, heb hier mooi boek over predikant die geloofde en dacht interesant waarom gelooft de man nog , want las dat hij de eerste en tweede wereld oorlog had meegemaakt, die moet zeker vragen hebben gehad als waarom en twijfels wel es.
OOk die had niet antwoord op alle vragen veel gezien, veel ellende, maar ook veel wonderen....
dacht je dat die niet wel es dacht waarom word dit joodse kind zoveel leed aangedaan????
Ook ik weet de antwoorden niet, waarom? wel dat er inderdaad nog steeds mensen wel eens worden genezen.
God met ons is, ons niet los laat. heel genadig is.
Ook van jou houd ook al irriteer je je wezenloos aan trin... en andere charismatische gelovigen.
Over trin, ik geloof niet artikelen, onderzoek zelf altijd de vruchten....
ma ja kritisch nederland.... als ik hier schrijf dat er een wind van gods geest door me huis waaide is het bewijs? wetenschappelijk bewijs? oh en diagnose , schrifofeen of zoiets als ik dat zeg. ha ha
Ik ga dan de discussie ook niet aan met zulke mensen over wonderen, begrijp hun kritiek wel, maar onderzoek het zelf....en bij trin heb ik jou nog nooit gezien....
niet alle christenen die charismatisch zijn, zijn hetzelfde.

liefs en beter ontopic weer, en ben niet boos, begrijp je wel, ik persoonlijk vind het jammer doet me verdriet hoe sommige christenen jouw gekwetst hebben, en teleurgesteld.

en nee, echt niet boos, ben het inmmidels gewend dat omd e zoveel tijd, je heel boos word om trin berichten enzo. Knipoog smiley

Tis niet naar jou persoonlijk gericht.

Heeft ook niets met verleden te maken met het nu. Wat ik nu zie, wie ik nu spreek.

Quote:
En denk dat wij eerder in de rechtbank ooit verschijnen en god ons vraagt: waarom??? waarom hebben jullie niet naar me geluisterd?

Dat denk ik niet.

Ik ben in zelfde soortgelijke stichtingen als Trin geweest.

Daar zeiden ze dat ook, en 'waarom niet naar Me geluisterd, bedoelde ze hun eigen stichting/organisatie mee...

Ik heb alle linken onderzocht kranten, bladen christelijk, niet christelijk.

En ik werkte met getraumatiseerde mensen die ooit in die groepen kwamen.
En die werden doodleuk afvalligen' genoemd.

Hoe zou het komen dat je 'die' al een tijd niet meer ziet, en 'die'?

Kritiek mag je niet hebben op de gezalfden des Heren, dus ze kunnen werkelijk alles maken. Want zo noemen ze zichzelf.

Ja, ik weet ook wel dat degene die verzint dat het goudstof regent in zijn huis, (een medewerker, nu ex medewerker van Trin), nam wat mee naar de juwelier, en bleek onedel koper te zijn, iets uit te leggen heeft bij God, maar ja de mammon, is erg sterk, ineens een dure auto, paar keer op vakantie lux huis etc.

Dus mijn geestelijk mens zeg maar, heeft erge medelijden, maar ja mijn 'degene' die in de wereld is, die denkt wat een stelletje oplichters.

En, ten koste van anderen, al die voorspoed die je belooft wordt door hun, gebeurd helemaal niet als je gelovig wordt.

Zgnmde christelijke boeken van bep. groepen werken niet evenals dvd's.

Quote:
niet alle christenen die charismatisch zijn, zijn hetzelfde.

tuurlijk niet, ook niet alle traditionelen, kijk maar naar het verhaal van Leanne...

Ik maak me boos over oplichting in de naam van God.

Quote:
God met ons is, ons niet los laat. heel genadig is.
Ook van jou houd ook al irriteer je je wezenloos aan trin

Ja, Trin is ook wel God he, iig Mattheus, wat niet eens zijn echt naam is, maar klinkt indrukwekkend, een van de apostelen...

Weleens gehoord van 'zand in iemands ogen strooien', valse profeten in de latere tijden?

En, es een keer een foutje maken(zoals je schreef dat ze doen) is iets anders als massa's mensen bedriegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 18:44
 
Dan wijken we toch weer af van het onderwerp??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 18:50
 
JOL252 schreef:
Ja mensen kunnen Gods mindset beinvloeden. Zo mooi verwoord met dat Hij zich liet "verbidden". Ik denk dan maar even aan Mozes die pal voor het volk ging staan en God vroeg Zijn besluit te herzien.

Ja oke daar heb je gelijk aan. Maar God herziet dan Zijn besluit in liefde als antwoord op de smeking van een van Zijn kinderen. Das toch iets anders als door een inenting. Tuurlijk hebben de keuzes die je maakt invloed op hoe je leven verloopt. Maar als je zo denkt over Gods voorzienigheid als velen die zich niet laten enten, bekijk je het volgens mij maar van een kant
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:09
 
PIETER619 schreef:
De bestraffene Go dzal zijn kinderen di evoo rhet nieuwe verbond in Jezus gekozen hebben niet straffen, wel heeft Hij verdriet over wat wij soms doen, mede daarom is Jezus gekomen en die zal als Hij zijn Troon op aarde bestijgt alles goed maken zo de Vader het bedoelt heeft.

Zelf ben ik een broer zijn begrafenis met wat jij zegt geconfronteerd, de dominee zei tot 3x toe in zijn preek, "En de straf op de zonde is de dood"
Ik dath bij d evoerde keer ga ik zeggen dat Jezu sdi estraf gedrage nheeft voo rons en wij door Hem hetEeuwige leven kunnen beërven, maar hoefde gelukkig/jammer genoeg niet. Omdat mijn schoonzus elke zondag en later ok vrijdags (op ons verzoek) langs kwam heb ik haar verteld dat Jezus haar man dus mijn broer bij zich heeft genomen en dat we afscheid namen met een tot ziens. Gelukkig heeft z ehet geaccepteerd en zei later dat ze tegen een ouderling die langs kwam en ook met het "straf verhaal" kwam dat het niet zo was.

Hai Pieter619,

Hier schrik ik ook van, iets soortgelijks als Leanne meemaakte, van Leanne vond ik, zo mogelijk dan, nóg erger.

Ik zal er een ding uitlichten waar ik echt van schok:
Quote:
Zelf ben ik een broer zijn begrafenis met wat jij zegt geconfronteerd, de dominee zei tot 3x toe in zijn preek, "En de straf op de zonde is de dood"

Hoe durft zo'n predikant, op een begrafenis, te zeggen, het loon van de zonde is dood. En dan 3x...
Lekker dubbelzinnig weer. Woedende smiley Zieke smiley

Tuurlijk is het loon van de zonde de dood, staat in de Bijbel ook zo.

Maar daar wordt de geestelijke dood mee bedoeld, wat in veel gevallen ook weleens de lichamelijke dood met zich meebrengt, denk maar aan iemand die veel hard drugs tot zich neemt al jaren.

En dan nog, kan diegene wel degelijk behouden zijn, en was het leven te zwaar om onder ogen te zien, zonder bewustzijns verlagende middelen voor diegene.

Wat een misselijke opmerking Zieke smiley Woedende smiley , 3x op een begrafenis zeggen "het loon van de zonde is de dood".

Net als bij wat Leanne schreef, ik wist dat het erg was, toen ik opgroeide, hoorde je dingen van de kerk is er alleen om je levensvreugde en plezier te bederven, en angst aan te jagen met de hel.....deze kreten snap ik nu, die kwamen van kinderen die ouders hadden die de kerk hadden verlaten om deze redenen. en daarom ook op openbare scholen zaten net als ik...
En dus de kerk vaarwel zeiden, wat voor die kerk hetzelfde is als het geloof vaarwel zeggen.

Sterkte, net als Leanne, om deze leugens te boven te komen!

S. die wist dat het erg was, maar/en hier erg van schrikt, vooral, omdat het, nu, as we speak, nog steeds gebeurd......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:13
 
JOL252 schreef:
Ja mensen kunnen Gods mindset beinvloeden. Zo mooi verwoord met dat Hij zich liet "verbidden". Ik denk dan maar even aan Mozes die pal voor het volk ging staan en God vroeg Zijn besluit te herzien.

Idd, mindset...

The attitude of mind....

Ja, en ook, vroeger, was inenten voor gevaarlijke ziekten....

Nu vertrouwen veel mensen de rivm niet meer, omdat er ook kwik en spul wat ze tegen onkruid enzo gebruiken inzit...

Dus je hebt nu een hele andere situatie dan 30 jaar geleden. Denk ik.

---

Uit
want to know

Met excuses aan degenen die de link er al eerder hadden ingezet, ik schrok, dacht iedereen moet dit weten.

Het is een groot artikel, maar ja de artikelen+linken op want to know is nog vele malen groter...

---
De werkelijkheid is dat vaccins uiterst giftige substanties zijn. Waar niemand bij stilstaat, is dat een vaccin veel meer bevat dan alleen de desbetreffende – verzwakte of gedode – ziektekiem(en). Zo is er nog altijd geen afdoende oplossing gevonden voor het uit het vaccin verwijderen van de ongewenste resten van de (dierlijke) cultuurbodems waarop de virale en bacteriële componenten van het vaccin werden gekweekt, of van het weglaten van gevaarlijke conserveer-, en weefselfixeermiddelen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 juni 2013, 23:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:14
 
SHANITA130 schreef:
Tis niet naar jou persoonlijk gericht.

Heeft ook niets met verleden te maken met het nu. Wat ik nu zie, wie ik nu spreek.



Dat denk ik niet.

Ik ben in zelfde soortgelijke stichtingen als Trin geweest.

Daar zeiden ze dat ook, en 'waarom niet naar Me geluisterd, bedoelde ze hun eigen stichting/organisatie mee...

Ik heb alle linken onderzocht kranten, bladen christelijk, niet christelijk.

En ik werkte met getraumatiseerde mensen die ooit in die groepen kwamen.
En die werden doodleuk afvalligen' genoemd.

Hoe zou het komen dat je 'die' al een tijd niet meer ziet, en 'die'?

Kritiek mag je niet hebben op de gezalfden des Heren, dus ze kunnen werkelijk alles maken. Want zo noemen ze zichzelf.

Ja, ik weet ook wel dat degene die verzint dat het goudstof regent in zijn huis, (een medewerker, nu ex medewerker van Trin), nam wat mee naar de juwelier, en bleek onedel koper te zijn, iets uit te leggen heeft bij God, maar ja de mammon, is erg sterk, ineens een dure auto, paar keer op vakantie lux huis etc.

Dus mijn geestelijk mens zeg maar, heeft erge medelijden, maar ja mijn 'degene' die in de wereld is, die denkt wat een stelletje oplichters.

En, ten koste van anderen, al die voorspoed die je belooft wordt door hun, gebeurd helemaal niet als je gelovig wordt.

Zgnmde christelijke boeken van bep. groepen werken niet evenals dvd's.



tuurlijk niet, ook niet alle traditionelen, kijk maar naar het verhaal van Leanne...

Ik maak me boos over oplichting in de naam van God.



Ja, Trin is ook wel God he, iig Mattheus, wat niet eens zijn echt naam is, maar klinkt indrukwekkend, een van de apostelen...

Weleens gehoord van 'zand in iemands ogen strooien', valse profeten in de latere tijden?

En, es een keer een foutje maken(zoals je schreef dat ze doen) is iets anders als massa's mensen bedriegen.

Ben je toch weer een waarde oordeel aan het uitspreken over matheas op oordelen van horen zeggen, dingen lezen van goed gelovig, zonder de man zelf te kennen

weer lees ik leugens, maar blijf er niet tegen in gaan, zoals ik eerder schreef woont hij 5 minuten van me vandaan hoor.
Dus weet hoe zijn huis is en meerdere dingen.
Kijk maar uit je zelf niks aan god moet uitleggen...

Ook blijf je er ontopic dingen door heen knallen, heb je zelf niet in de gaten waar je mee bezig bent????

Vraag me af, we mogen geen waarde oordeel schrijven hier over een ander, wel over onze cristelijek broeder leugens schrijven????
Die in het veld staan en zeker ook wel es fouten maken,
makkelijk als je wat e s heb horen zeggen, wat leest wel es van critici en ze zelf niet kent, of ooit bent geweest.... succes ermee Shanita, ook jij moet je verantwoorden op een dag.
Zelfde soort gelijke organisatie is nog niet d e organisati trin, ze zijn niet allemaal hetzelfde..

En volgens mij is het het nu, wat je ziet vervormd door een bril van het verleden.

lees maar es goed, wat je schrijft...en ook de uitspraken die je doet, in je boosheid spreek je gewoon leugens uit, zelf verzonnen of van goed gelovig???? heb mateas nog nooit horen zeggen dat hij God is,
dan schrijf je weer hij meerdere autos heeft, duur huis, dure vakanties, ik zou het niet durven zomaar leugens over jouw leider van jouw kerk zomaar hier iedere keer neer te knallen.
en dit zijn mijn laatste woorden er over, jou kennende zal ik en anderen wel nog een jaar die rommel moeten lezen, met meerdere keren herhalingen.....


Laatst aangepast door
PETRA373
op zaterdag 29 juni 2013, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:32
 
ROELANDE345 schreef:
Ja oke daar heb je gelijk aan. Maar God herziet dan Zijn besluit in liefde als antwoord op de smeking van een van Zijn kinderen. Das toch iets anders als door een inenting. Tuurlijk hebben de keuzes die je maakt invloed op hoe je leven verloopt. Maar als je zo denkt over Gods voorzienigheid als velen die zich niet laten enten, bekijk je het volgens mij maar van een kant


mooie reacties jans, jol en roelande, breng hem weer on topic, sorry voor offtopic gaan.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:41
 
En volgens mij is het het nu, wat je ziet vervormd door een bril van het verleden.

Dit nu, is een schoolvoorbeeld van een waardeoordeel.

Ik schreef duidelijk dat ik het allen heb over dingen die nu spelen.

Maar ja, als iemand gehersenspoeld is.....ja, dan is dat en dat gewoon zo, zelfs als het tegen alle logica ingaat....

Goudstof regenen, denk eens na.....

Als iemand vragen krijgt, hoe kom je ineens aan die dure wagen van 100.000 euro, nieuw huis gekocht, lux ingericht, dure vakanties, eh ja het regende goudstof..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:44
 
SHANITA130 schreef:
En volgens mij is het het nu, wat je ziet vervormd door een bril van het verleden.

Dit nu, is een schoolvoorbeeld van een waardeoordeel.

Ik schreef duidelijk dat ik het allen heb over dingen die nu spelen.

Maar ja, als iemand gehersenspoeld is.....ja, dan is dat en dat gewoon zo, zelfs als het tegen alle logica ingaat....

Goudstof regenen, denk eens na.....

Als iemand vragen krijgt, hoe kom je ineens aan die dure wagen van 100.000 euro, nieuw huis gekocht, lux ingericht, dure vakanties, eh ja het regende goudstof..

Wat heeft dit met wel of niet inenten te maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:46
 
ROELANDE345 schreef:
Wat heeft dit met wel of niet inenten te maken?

ja we dwalen af volgens mij ... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 20:33
 
ROELANDE345 schreef:
Wat heeft dit met wel of niet inenten te maken?


Dat heeft er mee te maken omdat ik na trin ga, Shanita vind ik trin moet bellen om voor die kinderen te bidden, zal het effe quetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 20:42
 
SHANITA130 schreef:
Kijk dit bedoel ik, kan jij Trin niet bellen, dan kunnen ze uitzoeken waar die kinderen zitten zou toch een mooi getuigenis zijn, toch?


Dit Bedoel ik.

spot en leugens door sereius topic heen. Kunnen we nu sereius verder gaan en jij je eigen topic starten Shantita?
je bent gewoon een goede discusie aan het verknallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 20:43
 
ROELANDE345 schreef:
Wat heeft dit met wel of niet inenten te maken?

Zie post Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 19:13 in dit topic.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 juni 2013, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 21:08
 
Shanita: laatste waarschuwing en nu van de redactie: blijf on-topic en anders eindigt de discussie hier voor jou!

Geen TRIN meer (alleen in TRIN-topics), geen Mattheus van der Steen (alleen in Mattheus van der Steen-topics), geen goudstof meer (alleen in goudstof-topics), enz. enz. enz.

Ook graag geen enorme lappen tekst meer plaatsen. Plaats dan een link met een korte toelichting, zodat mensen het zelf kunnen lezen als ze dat willen.

Afbeeldingen eerst verkleinen voor je ze plaatst. Als je wilt weten hoe dat moet, kun je ons mailen. Jouw afbeelding is nu aangepast door ons.
We zullen kijken of we sowieso deze uitleg nog op de help-pagina kunnen plaatsen, omdat dat voor iedereen handig is om te weten.

Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 29 juni 2013, 22:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 21:32
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Shanita: laatste waarschuwing en nu van de redactie: blijf on-topic en anders eindigt de discussie hier voor jou!

Geen TRIN meer (alleen in TRIN-topics), geen Mattheus van der Steen (alleen in Mattheus van der Steen-topics), geen goudstof meer (alleen in goudstof-topics), enz. enz. enz.

Ook graag geen enorme lappen tekst meer plaatsen. Plaats dan een link met een korte toelichting, zodat mensen het zelf kunnen lezen als ze dat willen.

Afbeeldingen eerst verkleinen voor je ze plaatst. Als je wilt weten hoe dat moet, kun je ons mailen. We zullen kijken of we sowieso deze uitleg nog bij de regels kunnen plaatsen, omdat dat voor iedereen handig is om te weten.

Redactie CM

Héél duidelijk!

Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 22:39
 
Dus weer even on topic, hierbij waar we volgens mij het laatst met het onderwerp gebleven waren.

JANS221 schreef:

Onder Gods voorzienigheid wordt verstaan dat God in overeenstemming met de raad van zijn wil alles wat er zal gebeuren al heeft voorbestemd.
De regels uit de catechismus dat alles uit Gods vaderlijke hand ons ten deel valt, was een reactie op de heersende opvatting van die tijd dat alles beheerst werd door het toeval. Om zich tegen die gedachte te verdedigen werd er in de catechismus veel nadruk gelegd op de Goddelijke voorzienigheid en werd vastgelegd dat God alles beslist. Deze menselijke gedachte hield dan wel in dat het kwade: bv. ziekten en natuurrampen, ook van God vandaan kwam.
God heeft gezegd: Ik ben die Ik ben. Mensen noemen mij naar mijn daden. Zoals wij denken dat God is, zo noemen wij Hem. Wij maken een God naar ons beeld. Zo kan je Hem zien als De Voorzienigheid die alles maar dan ook alles heeft voorbestemd. Interventie in die voorzienigheid is dus niet toegestaan. Je mag je kinderen dus niet inenten, want als God wil dat ze een ziekte krijgen, dan krijgen ze dat, als God het niet wil dan niet. De wil van God wordt dan ook snel een straf van God. En in de naam van God kan je dan de vreselijkste dingen doen, nalaten en zeggen.

Een vreselijk verhaal, Leanne. De liefde is hier wel erg ver te zoeken. Deze reacties zijn volkomen misplaatst en horen niet onder de noemer christendom.
Als het mysterie van het kwaad ergens geplaatst moet worden, dan in elk geval eerder bij de mensen dan bij God.
Voorzienigheid betekent dat je iets kan voorzien, dat er je iets voor ogen staat. Wat God voorziet en hem voor ogen staat is dat de mens gelukkig wordt. De toekomst is voor ons veilig gesteld, we mogen door de komst van Christus als bevrijde mensen onze weg vervolgen. Vertrouwend op God die ons niet loslaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:25
 
het schrijven van Jans', moet me denken aan een kerk die ik ooit bezocht in Zeeland, twijfel waar dat ding ook al weer stond, was ergens in d ebuurt van Goes, Middelburg?
'Maar was een hele oude kerk, die was heel lang geleden in het midden gebouwd, daarom heen de huisjes van mensen, de ker was mega groot en aan de buitenkant waren allemaal beeldjes van duivels.
als of die kerk daar stond met zijn akeligge beelden , midden in eht dorp als waarschuwing, van als je niet heilig genoeg bent, kom je daar bij terecht.
Vond de kerk zo griezelig, angstaanjagend door die buitenkant, dat ik er noggeneens niet binnen in wou kijken
En Bedacht me, wat waren die gelovig en toen bang denk ik, voor god
En vraag me nu af, hoeveel mensen zijn nu nog zo, meer dan we denken denk ik.
Zo opgevoed, zoals leanne en Jans' bv beschrijven...., een soort angst geloog, een god die ook kwade dingen toelaat, als straf een meisje van 17 laat verongelukken
Mensen waar je van houd, die afdwalen van de regels die je los moet laten door de kerk regels, of je word verstoten....
Mensen die weggaan, waar tegen word gezegd, je komt in de hel
Je partner die ziek word, eigen schuld door je zonde

Heftig allemaal, kan me voorstellen, oOk al denken soMmigge ouders, geef mij die inenting maar, ze die beslissing toch niet nemen. Door angst voor god en angst om uit de gemeenschap, familie te worden verstoten.
Wat vreselijk erg allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 00:18
 
Breaking news: Verplichting inenting mazelen zinloos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 03:18
 
Ook breaking news:

Begint de massale vaccinatie-ellende opnieuw?

Vrijdag, 29 juni 2012 08:19


Er zijn de laatste dagen vele artikelen verschenen in de Mainstream Media over de gevaren van een nieuw gemuteerd vogelgriepvirus die door mensen overdraagbaar is.

Langzaam maar zeker wordt de bevolking voorbereid op de mogelijkheid van een pandemie en de oplossing is dan uiteraard vaccineren.


En wederom staat de wereld op de drempel van een massaal vaccinatieprogramma met een inenting waarvan zonder enige twijfel bewezen is dat deze schadelijk is.

We hebben in 2009 de geweldige varkensgriephype gehad, waarbij miljoenen mensen wereldwijd zijn ingespoten met een zeer schadelijk vaccin. Terwijl er wereldwijd maar 29 mensen aan deze griep zijn gestorven. Een “normale” griep eist wereldwijd rond de 3.000 doden.

Lees verder op: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2684:begint-de-massale-vaccinatie-ellende-opnieuw&catid=17:gezondheid&Itemid=30


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 juni 2013, 03:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:24
 
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/46367/moet_inenten_tegen_mazelen_verplicht_worden_

Vandaag in Eenvandaag: Moet inenten tegen mazelen verplicht worden?

Kinderen krijgen als ze 14 maanden zijn de BMR-vaccinatie. Kinderen onder de 14 maanden lopen nu ook risico ziek te worden door ``weigerpatiënten``. Met de keuze om niet te vaccineren, tref je dus niet alleen je eigen kinderen, maar ook andere kinderen die de vaccinatie nog niet gehad hebben.


Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 1 juli 2013, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:18
 
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:23
 
SHANITA130 schreef:
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html

Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:29
 
JOL252 schreef:
Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Bekijk de films eens op die site: de gevaren van de vaccins, deel 1 en 2, Dan schrik je, dan zijn het veel meer kinderen....die net zo ernstig of ernstiger ziek worden door vaccinatie.

S. moet nu weg, laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:33
 
WIST U DAT…?
...mazelen doormaken het immuunsysteem sterkt.
…het kind een sprong kan maken in zijn/haar ontwikkeling en gezondheid na het doormaken van de mazelen, iets dat vroeger algemeen bekend was. Ook kan een nefritis of een allergie na mazelen genezen.
…sinds de vaccinatiecampagnes er een verschuiving van de ziekte te zien is naar kinderen in hun eerste levensjaar, doordat gevaccineerde moeders onvoldoende
afweerstoffen hebben en naar jong volwassenen. Deze beide groepen hebben meer kans op complicaties.
…in de VS een mazelenepidemie een hoog sterftepercentage had bij een volledig
gevaccineerde bevolking. Vanuit de policy; “no vaccination no school” was iedereen
gevaccineerd, er waren geen contacten met het wilde virus, er was dus geen
tussentijdse opfrissing van immuniteit en tegelijk ontstond er een daling van de
immuniteit door vaccinatie. Het betrof meest jongvolwassenen.
…slechts 27.5% van de gevaccineerden nog bescherming heeft voor mazelen acht jaar na de vaccinatie.
…in de verschillende onderzoeken de cijfers over hersenontsteking na mazelen sterk verschillen. Bij sommigen onderzoeken wordt een korte periode van verminderd bewustzijn al gekwalificeerd als encephalitis terwijl dit een bij mazelen veel gezien verschijnsel is wat geen ontsteking van de hersenen hoeft te betekenen.
…mazelen doormaken de kans op degeneratieve aandoeningen (waaronder kanker) op latere leeftijd vermindert.
bron nederlandse vereniging kritisch prikken

Als dit allemaal waar is ben ik blij dat mijn oudste kinderen de mazelen hebben gehad, misschien was dat toch zo slecht nog niet


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 juli 2013, 19:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:36
 
Ik krijg steeds meer telefoontjes op een dag van ongeruste ouders die bang zijn dat hun kinderen onder de 14 maanden (dus nog niet gevaccineerd) besmet kunnen worden door de kinderen van ``die christelijke mensen`` die tegen vaccinatie zijn. We mogen ons als christenen wel eens afvragen of wij door zo ``christelijk`` te handelen niet een verkeerd beeld van God aan anderen laten zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:42
 
JANS221 schreef:
Ik krijg steeds meer telefoontjes op een dag van ongeruste ouders die bang zijn dat hun kinderen onder de 14 maanden (dus nog niet gevaccineerd) besmet kunnen worden door de kinderen van ``die christelijke mensen`` die tegen vaccinatie zijn. We mogen ons als christenen wel eens afvragen of wij door zo ``christelijk`` te handelen niet een verkeerd beeld van God aan anderen laten zien.

tja en hoe komt dat dat ze zo makkelijk besmet worden? Ze hebben de anti stoffen niet van hun moeder gekregen omdat deze is ingeent i.p.v. dat ze de mazelen heeft gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:49
 
ROELANDE345 schreef:
tja en hoe komt dat dat ze zo makkelijk besmet worden? Ze hebben de anti stoffen niet van hun moeder gekregen omdat deze is ingeent i.p.v. dat ze de mazelen heeft gekregen.

kinderen tot 6 maanden hebben genoeg antistoffen van hun moeder. Kinderen tussen de 7 en 14 maanden hebben die antistoffen niet meer en lopen dus een risico. Hierbij maakt het geen verschil of de moeder gevaccineerd is of de mazelen gehad heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:59
 
JOL252 schreef:
Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Wat is dit nu voor een rare vraag....Wat denk je zelf Gefrustreerde smiley

Je doet nu net alsof ik voor het doden van kinderen ben ofzo, Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:02
 
JANS221 schreef:
kinderen tot 6 maanden hebben genoeg antistoffen van hun moeder. Kinderen tussen de 7 en 14 maanden hebben die antistoffen niet meer en lopen dus een risico. Hierbij maakt het geen verschil of de moeder gevaccineerd is of de mazelen gehad heeft.

Er zijn wel aardig wat deskundigen die daar anders over denken. Ik zeg ook niet dat ik het allemaal weet maar denk toch dat de campagne van de overheid erg eenzijdig is. En dat er nu een probleem gecreerd is wat er zo'n 35 jaar geleden niet was.


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 juli 2013, 20:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Pagina 7 van 11