ChristianMatch
 


Forum

Daten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:36
 
PIETER619 schreef:
Knipoog smiley Aantal bezoeken aan je profiel: 2344 en geen date gehad nog alhoewel, wel een avondje wezen koffie drinken in het midden des lands, nadat ik zoon thuis had gebracht in Zwijndrecht en dus even om weggetje heb gedaan. moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen of toch Lachende smiley of Gefrustreerde smiley er achteraan zetten Smiley die vol vragen zit

Maar geeft niet, ben gezegend mens, wat wil ik nog meer, misschien toch wat ik in profiel schrijf Verlegen lachende smiley

Ik zit na zo'n maand of elf op de helft van jouw aantal bezoekers en ook ik heb nog geen date/afspraak gehad. Wel knipogen en vage mails of erger. Daar staat tegenover dat ik wel leuke contacten heb gekregen met forummers bv. En hier ook wel eens wat kan leren. Dus kan niet klagen.
De droomprins op het witte paard/fiets/auto moet alleen zijn navigatie systeem nog leren instellen. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 00:10
 
Aantal bezoeken....4840...
Of het iets zegt???
Ik weet het niet....
Verschillende ""afspraakjes"" gehad...en zelfs ook een relatie van een jaar..
Goede vrienden...nu om me heen...
Ook al mis je die arm...er is wel een luisterend oor...
Als ""het""komt...dan laat ik het toe....

Wel veel reacties die juist weer van heel ver komen...
Das wel moeilijk....want het zijn wel lieve reacties....
Maar ja...jonger worden we er ook niet op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 10:26
 
Aantal bezoekers maar 600. Zie veel hogere cijfers bij anderen. Of komt dat omdat ik regelmatig weer even weg ben?
Ach jullie zijn natuurlijk veel leuker/populairder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt het zij zo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 12:02
 
Hoi Jane,

Tligt er ook aan wat en hoeveel je hebt(verleden tijd) gepost.

Als iemand iets post , ja, hehe, gaat men soms, hangt af wat voor post, is het een die opvalt of niet?, ook 'en masse' op je profiel kijken...

Dat viel mij iig wel op, in de tijd dat ik me instellingen nog zo had staan dat ik kon zien wie me profiel had bezocht. En veel postte (verleden tijd).

Dusz...daar ligt het(ook?) aan....

Groetjes!!!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 29 augustus 2013, 12:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 12:58
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Jane,

Tligt er ook aan wat en hoeveel je hebt(verleden tijd) gepost.

Als iemand iets post , ja, hehe, gaat men soms, hangt af wat voor post, is het een die opvalt of niet?, ook 'en masse' op je profiel kijken...

Dat viel mij iig wel op, in de tijd dat ik me instellingen nog zo had staan dat ik kon zien wie me profiel had bezocht. En veel postte (verleden tijd).

Dusz...daar ligt het(ook?) aan....

Groetjes!!!

Okè, ligt dus ook aan instellingen. bedankt

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 14:01
 
mijn teller staat op 945 is dat goed of slecht geen idee

een date laat nog steeds op zich wachten .... zucht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 15:02
 
JANE410 schreef:
Aantal bezoekers maar 600. Zie veel hogere cijfers bij anderen. Of komt dat omdat ik regelmatig weer even weg ben?
Ach jullie zijn natuurlijk veel leuker/populairder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt het zij zo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Welnee...niks van aantrekken!!!
(komt denk omdat ik hier al zo lang ben...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 15:03
 
NATASCHA642 schreef:
mijn teller staat op 945 is dat goed of slecht geen idee

een date laat nog steeds op zich wachten .... zucht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gaat niet om goed of slecht joh!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 17:59
 
In mijn geval zijn er ook bezoekers die gewoon de gedichten op mijn profiel willen lezen. In die zin werkt het overigens wel. Mensen willen of juist wel verder praten over wat meer diepgaande dingen of zien het niet zitten. ++De eerste groep waagt er mogelijk een mailtje aan de de tweede weet niet hoe snel weg te komen. Een relatie tussen veel bezoek en het daten is er volgens mij maar beperkt. De kans is hooguit wat groter maar dan hangt het van de vervolgchats of mailtjes af of je wat in elkaar ziet.
Wat wel waar is, is de opmerking over het plaatsen van bijdragen op het forum en het bezoekerseffect daarvan. Wel grappig dat ik de meeste positieve respons krijg uit de meer behoudende hoek, dan wel van de vele mensen die het geloof willen behouden maar afstand nemen van de (rand-)bevindelijke kerken.

Thomas, behoudt het goede.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 29 augustus 2013, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 18:30
 
Ga voor het hele pakket,niet alleen de vriendschap maar die diepe zalig- en gekmakende verliefdheid........en geniet van je date!Laat die muurtjes zakken,leer de mensen achter de profielen kennen.Wees niet bang gekwetst te worden want dat hoort erbij,angst maakt dat je mooie mensen misloopt.
Enjoy life!


Leanne,zelfbenoemd datingexpert Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 30 augustus 2013, 00:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 19:49
 
JANE410 schreef:
Aantal bezoekers maar 600. Zie veel hogere cijfers bij anderen. Of komt dat omdat ik regelmatig weer even weg ben?
Ach jullie zijn natuurlijk veel leuker/populairder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt het zij zo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hoho niet zo negatief Knipoog smiley , heeft niets met frequenties site te maken. zou ik zo populair zijn had ik al een vrachwagen dates gehad Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 20:38
 
Het heeft zeker te maken met je eigen instellingen. Als je ingesteld hebt dat je kunt zien wie jouw profiel bezocht heeft, is het automatisch door de ander ook te zien dat je zijn/ haar profiel hebt bekeken. Hierdoor krijg je soms een soort ping-pong-effect. Je kijkt op iemands profiel, die ziet jouw naam en denkt: hé, wie is dat? Dus diegene kijkt op jouw profiel. Jij ziet die naam weer in het lijstje van 'bezoekers' en weet niet meer precies wie het is. Dus wat doe je dan? Je kijkt weer eens op dat profiel.... En soms gaat dat zo wel een paar keer door.... Soms best leuk, soms nogal vervelend Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 20:49
 
PIETER619 schreef:
hoho niet zo negatief Knipoog smiley , heeft niets met frequenties site te maken. zou ik zo populair zijn had ik al een vrachwagen dates gehad Lachende smiley

Nee niet negatief bedoeld Pieter, ik denk dat vele hier al heel lang op CM zitten en op het forum, ja logisch dat het aantal dan erg hoog is.

En ik gun je die vrachtwagen vol date`s hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 08:10
 
JOL252 schreef:
Ja

Clown smiley


Verschillende niveau's ook nog Coole smiley met zonnebril

Ja Smiley die vol vragen zit En Smiley die vol vragen zit Het gaat hier om ervaringen Jol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 08:14
 
SHANITA130 schreef:
Heeft iemand nog ervaringen met daten? Lachende smiley

Ja Verlegen lachende smiley was het maar weer gisteravond, maar..... To be continued Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verlegen lachende smiley

ik ga nu maar weer ff slapen, want het is me toch laat geworden gisteravond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 10:17
 
KLUS667 schreef:
Ja Verlegen lachende smiley was het maar weer gisteravond, maar..... To be continued Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verlegen lachende smiley

ik ga nu maar weer ff slapen, want het is me toch laat geworden gisteravond

Haha Klus goed om te horen!!
Gods zegen hierbij gewenst en alle geluk op de wereld Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 10:18
 
KLUS667 schreef:
Ja Verlegen lachende smiley was het maar weer gisteravond, maar..... To be continued Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verlegen lachende smiley

ik ga nu maar weer ff slapen, want het is me toch laat geworden gisteravond

Was dus zeer geslaagd Lachende smiley heb je nu vlinders Knipoog smiley

Leuk voor je Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:35
 
KLUS667 schreef:
Ja Verlegen lachende smiley was het maar weer gisteravond, maar..... To be continued Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verlegen lachende smiley

ik ga nu maar weer ff slapen, want het is me toch laat geworden gisteravond

Heeeeee,

Bijna een ervaringsverhaal. Het gaat iig de goede kant op na 6 pagina's Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:56
 
NATASCHA642 schreef:
Was dus zeer geslaagd Lachende smiley heb je nu vlinders Knipoog smiley

Leuk voor je Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Knipoog smiley

Hij heeft in ieder geval geen duiven Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:29
 
NATASCHA642 schreef:
Was dus zeer geslaagd Lachende smiley heb je nu vlinders Knipoog smiley

Leuk voor je Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Knipoog smiley


Hmmmm, wat zal ik zeggen? Is het wel slim om wat te zeggen? Petra schreef een tijdje terug dat ze zóóóó verliefd was en dat ze dat wel kon schrijven, omdat hij het forum toch niet las.
Mijn date leest het forum wel eens....tja, moet ik dan mijn gevoelens tonen? Ik las ergens eens het volgende:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn. Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."
?
Dus...vlinders Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:37
 
KLUS667 schreef:
Hmmmm, wat zal ik zeggen? Is het wel slim om wat te zeggen? Petra schreef een tijdje terug dat ze zóóóó verliefd was en dat ze dat wel kon schrijven, omdat hij het forum toch niet las.
Mijn date leest het forum wel eens....tja, moet ik dan mijn gevoelens tonen? Ik las ergens eens het volgende:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn. Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."
?
Dus...vlinders Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Joh, Klusserdeklus, gefeliciteerd ermee!!
En wat maakt het uit, of ze het leest of niet? Als het goed is, vertel je het haar toch gewoon zelf?? Lachende smiley Lachende smiley
Heel veel geluk samen!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:47
 
STEENTJE178 schreef:
Joh, Klusserdeklus, gefeliciteerd ermee!!
En wat maakt het uit, of ze het leest of niet? Als het goed is, vertel je het haar toch gewoon zelf?? Lachende smiley Lachende smiley
Heel veel geluk samen!! Lachende smiley

Ja...zie je wel....jij bent een vrouw en vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn....daarom ook mijn vraag en bevestiging Knipoog smiley

Haha, Klus krijgt de vrouwtjes door!! Gnagna Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:22
 
[quote=KLUS667Dus...vlinders Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley[/quote]

Ja, Kluss wij lezen het tussen de regels door dat je vlinders hebt. Nou heel fijn voor je, wens je een hele mooie tweede date Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:51
 
KLUS667 schreef:
Ja...zie je wel....jij bent een vrouw en vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn....daarom ook mijn vraag en bevestiging Knipoog smiley

Haha, Klus krijgt de vrouwtjes door!! Gnagna Clown smiley

Hm...... volgens mij gaat dat minstens evengoed voor mannen op....... Coole smiley met zonnebril

Kortom: ieder mens wil graag weten waar hij/zij aan toe is. Mannen én vrouwen................. Gnagna gnigni
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 20:30
 
JANE410 schreef:
Ja, Kluss wij lezen het tussen de regels door dat je vlinders hebt. Nou heel fijn voor je, wens je een hele mooie tweede date Lachende smiley

In het geheel...niet TUSSEN de regels hoor...!!! Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:26
 
ZEELAND736 schreef:
In het geheel...niet TUSSEN de regels hoor...!!! Knipoog smiley Knipoog smiley

Okè in het geheel, is het wel duidelijk!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 10:25
 
KLUS667 schreef:
Hmmmm, wat zal ik zeggen? Is het wel slim om wat te zeggen? Petra schreef een tijdje terug dat ze zóóóó verliefd was en dat ze dat wel kon schrijven, omdat hij het forum toch niet las.
Mijn date leest het forum wel eens....tja, moet ik dan mijn gevoelens tonen? Ik las ergens eens het volgende:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn. Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."
?
Dus...vlinders Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

leuk Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 15:20
 
Klus schreef:
Quote:
Ik las ergens eens het volgende:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn. Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."

Quote:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn.

Aha Knipoog smiley

Quote:
Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."

Kunnen wij/ik sommige vrouwen. ikzelf etc. weer ons voordeel mee doen Knipoog smiley

Nu steken mannen en vrouwen toch wel anders in mekaar.

Ja, een man zegt veel sneller dat hij iets wil, een vrouw is veel terughoudender(mijn ervaring nú), en als ze zegt dat ze 'het' nog niet weet, dat er eerst als basis een vriendschap moet groeien, dat dat ook wel 1
á 2 jaar kan duren, ja, dan is mijn ervaring dat ze dat dan niet om 'die' reden zegt.
Maar idd, dat dat wel een voortvloeisel eruit kan zijn.

Ja, zo kan de natuur(ofwel hoe God de mens gemaakt heeft) in mekaar steken...

lol
Lachende smiley

En ook leuk!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 2 september 2013, 15:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 20:09
 
morgen op naar Groningen voor 2 dagen lekker overnachten in een hotel en de stad bekijken Lachende smiley
Het plan was om woensdag weer een rendez-vouz te hebben. De 2e keer dus Clown smiley
Maar de (jonge) man(5 jaar jonger) is zo enthousiast dat hij dinsdagmiddag ook vrij genomen heeft.
Dus volgens mij zijn er na 1,5 dag bij elkaar 3 mogelijkheden:
1 we willen elkaar na woensdag nooooit meer zien
2 we blijven vrienden meer niet
3 we hebben "verkering" Clown smiley Verliefde smiley
wordt vervolgd............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 20:32
 
ROELANDE345 schreef:
morgen op naar Groningen voor 2 dagen lekker overnachten in een hotel en de stad bekijken Lachende smiley
Het plan was om woensdag weer een rendez-vouz te hebben. De 2e keer dus Clown smiley
Maar de (jonge) man(5 jaar jonger) is zo enthousiast dat hij dinsdagmiddag ook vrij genomen heeft.
Dus volgens mij zijn er na 1,5 dag bij elkaar 3 mogelijkheden:
1 we willen elkaar na woensdag nooooit meer zien
2 we blijven vrienden meer niet
3 we hebben "verkering" Clown smiley Verliefde smiley
wordt vervolgd............

Whoeoeoeoe!! Jongens, bordjes van de jury graag!! Ik stem op nummerrrrrr 3!

Leuk voor je Roelande, je verdient het Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 6 van 8