ChristianMatch
 


Forum

Daten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:34
 
Iemand nog ervaringen met daten? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:38
 
ROLF230 schreef:
Iemand nog ervaringen met daten? Knipoog smiley

geen nieuwe ik heb morgen een date
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:41
 
INGRID410 schreef:
He, jammer Rolf en Faith, ik ga voor goud en ging er heel naïef van uit hier de perfecte man tegen te komen...
(ik ben hier pas 1,5 week...).

Even serieus: een vriend van mij heeft ook zijn (inmiddels) vrouw op CM ontmoet. Verdere statistieken ken ik niet.
En hij was altijd erg kritisch (!!) en hij en zijn vrouw passen echt bij elkaar als twee druppels water.

De reden waarom ik op CM zit is wel omdat ik een serieuze relatie wil, en dat begint natuurlijk met voorzichtige vriendschap.
Maar vrienden heb ik genoeg, maar die hebben hun eigen gezin en leven.

Ik ben God dankbaar voor zoiets als CM. Het is veel makkelijker dan dat je bijv in de kerk een leuk iemand ziet: je weet niets van die ander, is de ander ook op zoek, etc.
Nu weet je in elk geval dat de ander ook een relatie zoekt en het is makkelijk contact leggen en dan zie je wel verder.

Maar bovenal leg ik het in Gods handen! Lachende smiley

Mooi geschreven Ingrid, welkom hier Knipoog smiley

Het is ook fijn dat dit een plek is waar iedereen in hetzelfde schuitje zit. Want ik ben ook niet iemand die "op straat" alle leuke meisjes zonder ring aanspreekt. Bestaat er geen app voor op je telefoon waar je je voorkeuren kan ingeven en als je in de buurt bent van zo iemand dat je een schokje (of bliebje) krijgt? Als je dan allebij opspringt, dan is het ijs wel gebroken denk ik Clown smiley

Ik laat me ook leiden door Hem, dat is het beste! Verder sta ik er ook relax in en zie niet in elke mail m'n potentiële vrouw. Maar ik ben nu met iemand aan het mailen Verliefde smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Verkeerde smiley aangepast


Laatst aangepast door
KLUS667
op donderdag 22 augustus 2013, 23:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:46
 
ROELANDE345 schreef:
geen nieuwe ik heb morgen een date
Lachende smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Suc6 morgen!! We zien je verslaglegging hier wel verschijnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERBEN164





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 02:30
 
Een enigszins vergelijkbaar denk niveau vind ik zelf erg belangrijk. Ik heb geen zin om bij elke zin die ik tegen mijn toekomstige partner zeg na te moeten denken dat ik een niet te moeilijk woord gebruik. Dat moet ik op mijn werk de hele dag en als dat dan in je relatie ook moet om elkaar te begrijpen ga ik me daaraan irriteren.

Denk niveau is niet 1 op 1 met opleidingsniveau te koppelen maar het enige criterium waarop je op de site iets kan filteren. Dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet reageer op profielen aks mensen een lager opleidingsniveau hebben. Ik kijk naar hoe het profiel is geschreven wat voor werk ze doen. Wat voor antwoorden er worden gegeven op open vragen.met dat gecombineerd met het opleidingsniveau probeer ik een beeld te vormen over het denk niveau voor ik zelf reageer. Uiteraard blijkt vaak uit de mailwisseling hoe dat echt zit en anders op een eerste date. Dan kan je altijd nog verder kijken.

Maar zelfs als ik het idee heb dat iemand niet bij me past dan nog zal ik reageren als iemand mij benaderd gewoon een kwestie van beleefdheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 07:34
 
NATASCHA642 schreef:
Ik heb een mbo papiertje enkel en alleen omdat mijn ouders geen geld hadden om door te leren. Maar onlangs getest en hoog begaafd bevonden. Maar dit zegt niks over wie ik als persoon ben ... Knipoog smiley


Dat klopt helemaal. Laat ik het erop houden dat opleidingsniveau een indicatie kan geven wb aandachtspunt en ook niet meteen een belemmering hoeft te betekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:37
 
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:41
 
NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

Elk niveau kan ook een heel aardig leuk en interresant waardevol mens zijn

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 20:25
 
NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

Ik begrijp je niet. Wie zegt er waar dat het iets zegt over de persoon zelf? Ik zie alleen jou waardeoordelen afgeven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 20:36
 
NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

Zou je misschien kunnen aangeven waar dat hier wel gezegd wordt?
Ook begrijp ik je laatste zin niet helemaal; Elk niveau kan een klojo zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:13
 
NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

leg die klojo eens uit want ik begrijp je ook niet Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:43
 
Hoe was de date Roelande? Of is 'ie nog aan de gang?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:48
 
NATASCHA642 schreef:
leg die klojo eens uit want ik begrijp je ook niet Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Misschien geeft dit enige opheldering:

klojo is 1 maal gevonden als trefwoord:
klojo (zn): domkop, klootzak, kluns, sufferd, zak

klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet
idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser
ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken
kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:52
 
ROLF230 schreef:
Misschien geeft dit enige opheldering:

klojo is 1 maal gevonden als trefwoord:
klojo (zn): domkop, klootzak, kluns, sufferd, zak

klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet
idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser
ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken
kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken


Geschokte, onthutste smiley heel verhelderend! Thanks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:59
 
ROLF230 schreef:
Misschien geeft dit enige opheldering:

klojo is 1 maal gevonden als trefwoord:
klojo (zn): domkop, klootzak, kluns, sufferd, zak

klojo is 4 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
oen (zn) : boerenlul, domkop, domoor, druiloor, ezel, ezelsveulen, klojo, kluns, onnozelaar, steenezel, stommeling, stommerd, stommerik, sufferd, sukkel, sul, uil, uilskuiken, weetniet
idioot (zn) : botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klojo, klootzak, lijpkikker, stommeling, stommerik, sufferd, sukkel, uilskuiken, zakkenwasser
ezel (zn) : domkop, domoor, druiloor, ezelsveulen, klojo, kluns, oen, onnozelaar, stommeling, stommerd, sufferd, sukkel, uilskuiken
kluns (zn) : klojo, klungel, klungelaar, knoeier, oen, sufferd, sukkel, sul, uilskuiken

Pfff.....en die heb je dan ook nog op elk niveau?
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 23:03
 
JANS221 schreef:
Pfff.....en die heb je dan ook nog op elk niveau?
Smiley die vol vragen zit



Smiley die vol vragen zit


Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 23:25
 
ja errug he

Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 01:27
 
NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

Zelfs ik weet wat Nicky hiermee bedoelt....

Idd, Nicky, dat is waar.

En ja, iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

De een wil iemand die een studie heeft gevolgd op hetzelfde niveau, en ook al zou ik dat niet belangrijk vinden, ik kan het wel begrijpen.

Degene heeft geen zin, om elke keer dingen uit te moeten leggen, als tie over zijn werk oid praat. Dat vind diegene irritant, en ja, ik kan me dat wel heel goed voorstellen, ook al zou ik dat zelf niet hebben.

En ik kan mij dus ook voorstellen dat er mensen zijn die het opleidingsniveau niet belangrijk vinden, en meer naar andere zaken kijken, zoals karakter, persoonlijke interesses en hobby's.

Zo is iedereen anders.

Dat is mi juist het fijne van een forum, onder andere, dat je kennis kan nemen van verschillende meningen en verschillende opvattingen over zaken.

Fijn Weekend!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 24 augustus 2013, 01:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 09:24
 
SHANITA130 schreef:
Zelfs ik weet wat Nicky hiermee bedoelt....

Idd, Nicky, dat is waar.

En ja, iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

De een wil iemand die een studie heeft gevolgd op hetzelfde niveau, en ook al zou ik dat niet belangrijk vinden, ik kan het wel begrijpen.

Degene heeft geen zin, om elke keer dingen uit te moeten leggen, als tie over zijn werk oid praat. Dat vind diegene irritant, en ja, ik kan me dat wel heel goed voorstellen, ook al zou ik dat zelf niet hebben.

En ik kan mij dus ook voorstellen dat er mensen zijn die het opleidingsniveau niet belangrijk vinden, en meer naar andere zaken kijken, zoals karakter, persoonlijke interesses en hobby's.

Zo is iedereen anders.

Dat is mi juist het fijne van een forum, onder andere, dat je kennis kan nemen van verschillende meningen en verschillende opvattingen over zaken.

Fijn Weekend!

Ja, ik kijk naar die andere zaken. Leeftijd en kerkelijke achtergrond, daar staan een aantal vinkjes (en dan kijk ik echt wel over muurtjes heen hoor).

Maar opleiding? Nee. M'n ex-zwager heeft jaaaaaren geleden ook z'n vrouw via internet gevonden. Hij is een echte denker, doorbomer. Zij....ja sommigen zouden zeggen "dom blondje".... Maar ze is me toch zooooo lief en ze zijn na al die jaren toch zoooo gelukkig met elkaar. Dus ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat je pas een goede klik of gesprek kunt hebben als je beiden hetzelfde opleidingsniveau hebt.
En btw (by the way, voor onze domme blondjes Knipoog smiley ) sommigen gaan ook niet studeren, omdat ze dat niet meer willen (of kunnen betalen).
Niveau zit hem niet in een papiertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 10:21
 
Ja, ik ken ook mensen in mijn omgeving waarvan de man wel heeft gestudeerd en de vrouw niet. En dat gaat prima in die huwelijken. Ze hebben beide hun kwaliteiten en interesses. De man is bv goed in het invullen van belasting papieren maar in het huishouden is hij echt onbekwaam en kan ook absoluut niet koken, zo vullen ze elkaar mooi aan.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 10:45
 
JANE410 schreef:
Ja, ik ken ook mensen in mijn omgeving waarvan de man wel heeft gestudeerd en de vrouw niet. En dat gaat prima in die huwelijken. Ze hebben beide hun kwaliteiten en interesses. De man is bv goed in het invullen van belasting papieren maar in het huishouden is hij echt onbekwaam en kan ook absoluut niet koken, zo vullen ze elkaar mooi aan.
Knipoog smiley

Het ligt er maar aan wat je wensen zijn, als je naar geestelijke eenwording verlangt ligt het wel anders denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 11:57
 
ANNETTE050 schreef:
Het ligt er maar aan wat je wensen zijn, als je naar geestelijke eenwording verlangt ligt het wel anders denk ik.

Ja, dat denk ik ook, zal ook niet bij iedereen opgaan, heb zelf eens een date gehad met iemand die hbo niveau had en ik niet. Ik vroeg of hem dat niet uitmaakte, het maakte hem niet uit. Zijn overleden vrouw was ook niet hoog opgeleid.
We hebben een leuke tijd gehad en ik heb het contact verbroken, maar dat had weer te maken met hoe hij in het geloof stond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 13:15
 
Heel deze topic gaat nu over het opleidingsniveau van mannen en vrouwen hier. De meeste geven aan, dit niet belangrijk te vinden, maar ondertussen wordt er wel heel wat geschreven. Het valt mij op dat dit bij die en gene toch wel gevoelig ligt. Het lijkt wel of mensen zich aangevallen voelen als het over het niveau van opleiding gaat. Menigeen schiet in de verdediging en gaat bij een hoger opleidingsniveau woorden gebruiken als: hoogmoed en belangrijk zijn, je schijnt zelfs hoogopgeleide klojo`s te hebben. Overigens twijfel ik daar niet aan, maar vind ik het niet relevant om dat hier te melden.
Het blijkt moeilijk te zijn het opleidingsniveau van iemand los te koppelen van de persoon zelf. Het opleidingsniveau van iemand zegt niets over iemand als persoon, het zegt iets over de opleiding die iemand gevolgd heeft.
Als je gaat mailen en chatten kom je er vanzelf wel achter of je met elkaar kunt praten en elkaar wat te vertellen hebt. Enige overeenkomsten lijken mij wel wenselijk, en over de verschillen die er zijn kun je ook nog lange gesprekken hebben.
Voor mij hoeft hier niemand te bewijzen dat ieder mens waardevol is, dat is ook zo. Maar laten we niet in de stress schieten als iemand die een hogere opleiding heeft gevolgd, ook iemand zoekt met een hoger opleidingsniveau. Of er vervolgens ook nog een klik is, lijkt mij belangrijker. Zonder die klik gebeurt er toch echt helemaal niets, zelfs niet als je ongeveer het zelfde denkniveau hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 14:11
 
[quote=JANS221]Heel deze topic gaat nu over het opleidingsniveau van mannen en vrouwen hier.Dat heeft ook te maken met daten, omdat sommigen het opleidingsniveau een erg belangrijke overeenkomst(kunnen) vinden. En anderen selecteren daar nu juist weer niet op.

De meeste geven aan, dit niet belangrijk te vinden, maar ondertussen wordt er wel heel wat geschreven. Daar is het forum ook voor, om je mening en ervaring over iets te kunnen geven.

Het valt mij op dat dit bij die en gene toch wel gevoelig ligt. Het lijkt wel of mensen zich aangevallen voelen als het over het niveau van opleiding gaat.
Dat heb je goed gezegd, idd, dat lijkt zo, mi.


Menigeen schiet in de verdediging en gaat bij een hoger opleidingsniveau woorden gebruiken als: hoogmoed en belangrijk zijn,
Als het eea zo overkomt bij iemand dan mag degene dat gewoon op het forum schrijven het is dan namelijk diegene zijn mening.

je schijnt zelfs hoogopgeleide klojo`s te hebben.
Ja, en? Het stond er trouwens zo: "Elk nivo kan een vervelende klojo zijn". Dat kan iemand zijn mening zijn, en óf zijn ervaring.

Overigens twijfel ik daar niet aan, maar vind ik het niet relevant om dat hier te melden.
Misschien vindt een ander het voor zichzelf en voor anderen wel relevant om dingen te melden, en jij vindt het niet relevant, dat kan.

Het blijkt moeilijk te zijn het opleidingsniveau van iemand los te koppelen van de persoon zelf. Dat blijkt idd. Omdat er vaak wordt gezegd, iemands niveau, en dat gekoppeld aan opleiding, zonder de opleiding te noemen.

Het opleidingsniveau van iemand zegt niets over iemand als persoon, het zegt iets over de opleiding die iemand gevolgd heeft.
Idd. En dat wordt, mi te onduidelijk gecommuniceerd.

Als je gaat mailen en chatten kom je er vanzelf wel achter of je met elkaar kunt praten en elkaar wat te vertellen hebt.
Dat zou kunnen.

Enige overeenkomsten lijken mij wel wenselijk, en over de verschillen die er zijn kun je ook nog lange gesprekken hebben.
Dat denk ik zelf ook, dat overeenkomsten belangrijk kunnen zijn. En idd, over de verschillen kan je ook praten :)


Voor mij hoeft hier niemand te bewijzen dat ieder mens waardevol is, dat is ook zo.
Dat hoeft voor mij ook niet, ieder mens is gelijk, dat is evident.Ik heb ook niet het idee, dat iemand dat hier loopt te bewijzen. Ik heb meer het idee, dat er wordt gecommuniceerd hoe het eea over kan komen. En dat men hier de verschillende meningen laat zien, wat degenen belangrijk vinden bij een eventuele relatie.

Maar laten we niet in de stress schieten als iemand die een hogere opleiding heeft gevolgd, ook iemand zoekt met een hoger opleidingsniveau.
Ik denk niet dat dat gebeurd. Ik kan alleen voor mezelf praten, ik schiet niet in een stress. En waarom ook, dat is degene zijn mening, ja, dat kan, dat is juist leuk aan een forum, je leert verschillende meningen en zienswijzen kennen.

Of er vervolgens ook nog een klik is, lijkt mij belangrijker. Zonder die klik gebeurt er toch echt helemaal niets, zelfs niet als je ongeveer het zelfde denkniveau hebt.

Een klik moeten beiden hebben als een een klik heeft en de ander niet dan is vriendschap een optie.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 24 augustus 2013, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:23
 
Fijn te zien dat er mensen zijn die wel liefde vol kunnen denken en zijn.
God vind komaf opleidingen enz niet belangrijk!!
Hij kijkt naar het hart! Wie je bent, WAT je denkt en wat je doet voor Hem (je medemens) belangrijk. Maar bovenal de LIEFDE voor elkander.


Het zou wat zijn, als je hbo heby en er gebeurd iets (tia) enz, en je word bij het grof vuil gezet! omdat je iets niet snapt

Vandaag nog iemand gesproken , conducteur, die kon een klant niet begrijpen! ik wel.

IK kon het hem niet uitgelegd krijgen, de klant ook niet.

En deze dame had toch echt een diploma, ze was sociaal werkster.
Ook zij kon het niet uitgelegd krijgen.

Ja wie is er nu een klojo.


Laatst aangepast door
NICKY029
op zaterdag 24 augustus 2013, 19:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:26
 
JANS221 schreef:
Heel deze topic gaat nu over het opleidingsniveau van mannen en vrouwen hier. De meeste geven aan, dit niet belangrijk te vinden, maar ondertussen wordt er wel heel wat geschreven. Het valt mij op dat dit bij die en gene toch wel gevoelig ligt. Het lijkt wel of mensen zich aangevallen voelen als het over het niveau van opleiding gaat. Menigeen schiet in de verdediging en gaat bij een hoger opleidingsniveau woorden gebruiken als: hoogmoed en belangrijk zijn, je schijnt zelfs hoogopgeleide klojo`s te hebben. Overigens twijfel ik daar niet aan, maar vind ik het niet relevant om dat hier te melden.
Het blijkt moeilijk te zijn het opleidingsniveau van iemand los te koppelen van de persoon zelf. Het opleidingsniveau van iemand zegt niets over iemand als persoon, het zegt iets over de opleiding die iemand gevolgd heeft.
Als je gaat mailen en chatten kom je er vanzelf wel achter of je met elkaar kunt praten en elkaar wat te vertellen hebt. Enige overeenkomsten lijken mij wel wenselijk, en over de verschillen die er zijn kun je ook nog lange gesprekken hebben.
Voor mij hoeft hier niemand te bewijzen dat ieder mens waardevol is, dat is ook zo. Maar laten we niet in de stress schieten als iemand die een hogere opleiding heeft gevolgd, ook iemand zoekt met een hoger opleidingsniveau. Of er vervolgens ook nog een klik is, lijkt mij belangrijker. Zonder die klik gebeurt er toch echt helemaal niets, zelfs niet als je ongeveer het zelfde denkniveau hebt.

Mooi geschreven Jans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:28
 
ROLF230 schreef:
Hoe was de date Roelande? Of is 'ie nog aan de gang?

Die date was niet vrijdag maar vandaag Lachende smiley Had het verkeerd opgeschreven (haha ik wou zo graag dat ik er een dagje eerder van maakte)
Het was super gezellig das voorlopig alles wat ik er over kwijt wil Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:30
 
Alles goed en wel.

Iemand nog ervaringen met daten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:40
 
ROLF230 schreef:
Alles goed en wel.

Iemand nog ervaringen met daten?


Ja

Clown smiley


Verschillende niveau's ook nog Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 19:44
 
Ja was ik nog vergeten ook wij :heel verschillende niveau's Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8