ChristianMatch
 


Forum

Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
NATHALIE884





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 21:38
 
Hallo Annette, ik begrijp je reactie niet helemaal. Wat ik bedoel met wat we moeten onderzoeken, is dat we moeten toetsen aan God's woord of dat gene wat gepredikt wordt klopt.

Het ware evangelie is het evangelie wat in de bijbel staat. En daar moeten we niet aan tornen. Wat helaas wel gebeurt bij het welvaartsevangelie. En nee, ik schuif niet alles daarnaartoe. Alleen datgene wat ze zelf beweren, en wat daarvan afwijkt van de bijbel. En dat is helaas heel veel.

Verder snap ik niet wat dat met de gereformeerde GGZ te maken heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 22:56
 
NATHALIE884 schreef:
Hallo Annette, ik begrijp je reactie niet helemaal. Wat ik bedoel met wat we moeten onderzoeken, is dat we moeten toetsen aan God's woord of dat gene wat gepredikt wordt klopt.

Het ware evangelie is het evangelie wat in de bijbel staat. En daar moeten we niet aan tornen. Wat helaas wel gebeurt bij het welvaartsevangelie. En nee, ik schuif niet alles daarnaartoe. Alleen datgene wat ze zelf beweren, en wat daarvan afwijkt van de bijbel. En dat is helaas heel veel.

Verder snap ik niet wat dat met de gereformeerde GGZ te maken heeft.

Joyce Meyer geeft heel veel pastoraat, gewoon gratis. Heel veel diep verwonde mensen luisteren naar haar. Ze geeft al die studies en preken voor niets. Ze heeft zelf heel erg veel meegemaakt en is een ervaringsdeskundige. Heel anders dan Benny Hinn.
Ik kom hier later op terug, heb nu even geen tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
POONVIS958





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 mei 2014, 18:12
 
BZBJRMP983 schreef:
Lachende smiley

Joyce Meyer vind ik heel goed. Ik volg haar op televisie vrijwel elke morgen op SBS6 ,voordat ik naar mijn werk ga. Ik mijn beleving stipt ze heel belangrijke punten aan en ze is heel direct en dat is prachtig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 12 mei 2014, 06:55
 
Ik heb haar een tijdje gevolgd op SBS. Voor mij is het even leuk maar naar een paar keer mag er van mij wel wat meer diepgang in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4