ChristianMatch
 


Forum

Blijf lachen ...
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
DAISY101





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 15 juni 2014, 16:22
 
Een vrolijk hart ...
Een dag niet gelachen is ...

Wie kent een leuke, nette: mop, anekdote of uitspraak?

Een man sterft en komt bij de hemelpoort, waar Petrus hem opwacht. 'Welkom, de regels zijn zo: je hebt honderd punten nodig om binnen te komen. Vertel me alle goede dingen die je hebt gedaan, en ik waardeer die met punten naar gelang van de kwaliteit. Bij honderd punten ben je binnen.' 'Oke. Ik ben vijftig jaar met dezelfde vrouw getrouwd geweest en heb haar nooit bedrogen, zelfs niet in mijn hart.' 'Prachtig! dat is drie punten waard.' 'Drie punten maar? Nou, ik ben mijn leven lang naar de kerk gegaan en heb die altijd gesteund met mijn giften en mijn diensten.' 'Schitterend! Dat is zeker een punt waard.' 'Een enkel punt maar? Oei, Wat vind je hiervan: Ik ben in mijn stad een gaarkeuken begonnen voor de armen en ik heb in een onderkomen voor dakloze oorlogsslachtoffers gewerkt.' 'Fantastisch! Je hebt al weer twee punten.' 'TWEE PUNTEN!!' roept de man, 'in dit tempo kom ik alleen binnen als God me genadig is!' 'Welkom! Kom binnen!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 08:00
 
DAISY101 schreef:
Een vrolijk hart ...
Een dag niet gelachen is ...

Wie kent een leuke, nette: mop, anekdote of uitspraak?

Een man sterft en komt bij de hemelpoort, waar Petrus hem opwacht. 'Welkom, de regels zijn zo: je hebt honderd punten nodig om binnen te komen. Vertel me alle goede dingen die je hebt gedaan, en ik waardeer die met punten naar gelang van de kwaliteit. Bij honderd punten ben je binnen.' 'Oke. Ik ben vijftig jaar met dezelfde vrouw getrouwd geweest en heb haar nooit bedrogen, zelfs niet in mijn hart.' 'Prachtig! dat is drie punten waard.' 'Drie punten maar? Nou, ik ben mijn leven lang naar de kerk gegaan en heb die altijd gesteund met mijn giften en mijn diensten.' 'Schitterend! Dat is zeker een punt waard.' 'Een enkel punt maar? Oei, Wat vind je hiervan: Ik ben in mijn stad een gaarkeuken begonnen voor de armen en ik heb in een onderkomen voor dakloze oorlogsslachtoffers gewerkt.' 'Fantastisch! Je hebt al weer twee punten.' 'TWEE PUNTEN!!' roept de man, 'in dit tempo kom ik alleen binnen als God me genadig is!' 'Welkom! Kom binnen!'

Mensen: christenen, en goede mensen, krijgen een rondleiding in de hemel door Petrus. 'Hier zijn de baptisten, daar de pinkstermensen, daar de hervormden'. en zo voort.....

Dan komen ze bij de gereformeerd vrijgemaakten.....dan zegt Petrus, én nu héél stil', 'want zij denken dat zij hier de enigen zijn...'....

Whaaa ha ha !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 09:43
 
SHANITA130 schreef:
Mensen: christenen, en goede mensen, krijgen een rondleiding in de hemel door Petrus. 'Hier zijn de baptisten, daar de pinkstermensen, daar de hervormden'. en zo voort.....

Dan komen ze bij de gereformeerd vrijgemaakten.....dan zegt Petrus, én nu héél stil', 'want zij denken dat zij hier de enigen zijn...'....

Whaaa ha ha !!!

Niet leuk, niet alle gereformeerd vrijgemaakten denken zo.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 12:58
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Niet leuk, niet alle gereformeerd vrijgemaakten denken zo.......

Ssssssssst!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 21:23
 
Een tijdje geleden vroeg ik aan een Brit of hij wist wat een vegetarische kannibaal eet, wist ie niet, maar de grap ging aan diggelen omdat ik het Engelse woord voor groenteman niet meer wist.

is dat leuk en netjes? quote=DAISY101]Een vrolijk hart ...
Een dag niet gelachen is ...

Wie kent een leuke, nette: mop, anekdote of uitspraak?

Een man sterft en komt bij de hemelpoort, waar Petrus hem opwacht. 'Welkom, de regels zijn zo: je hebt honderd punten nodig om binnen te komen. Vertel me alle goede dingen die je hebt gedaan, en ik waardeer die met punten naar gelang van de kwaliteit. Bij honderd punten ben je binnen.' 'Oke. Ik ben vijftig jaar met dezelfde vrouw getrouwd geweest en heb haar nooit bedrogen, zelfs niet in mijn hart.' 'Prachtig! dat is drie punten waard.' 'Drie punten maar? Nou, ik ben mijn leven lang naar de kerk gegaan en heb die altijd gesteund met mijn giften en mijn diensten.' 'Schitterend! Dat is zeker een punt waard.' 'Een enkel punt maar? Oei, Wat vind je hiervan: Ik ben in mijn stad een gaarkeuken begonnen voor de armen en ik heb in een onderkomen voor dakloze oorlogsslachtoffers gewerkt.' 'Fantastisch! Je hebt al weer twee punten.' 'TWEE PUNTEN!!' roept de man, 'in dit tempo kom ik alleen binnen als God me genadig is!' 'Welkom! Kom binnen!'[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAISY101





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juli 2014, 06:20
 
Hoop
Soms is het moeilijk uit te leggen wat hoop precies is. De leukste omschrijving van hoop spreekt over een jongetje dat in een groot warenhuis onderaan de roltrap staat en aandachtig naar de rubberen leuning kijkt. Terwijl de trap maar doordraait, blijft hij er naar staren. Een verkoopster ziet hem en vraagt uiteindelijk of hij zijn ouders kwijt is. De kleine man antwoordt: 'Nee hoor, ik wacht alleen maar tot mijn kauwgom terugkomt.'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:43
 
In Belgie zijn alle melkpakken uit de supermarkten gehaald.
De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen"
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 11:42
 
Of het een mop is....???
Eerder dom...maar wel leuk....

De renovatie is voorbij...en ik ben blij...
Vooral met de nieuwe keuken...
Maar die wasemkap??
Waarom zit er die blauwe rand aan...geheel niet in stijl met de nieuwe kleur??
Ik vind het eigenlijk niet mooi, maar durf niets te zeggen...
Ook mijn dochter constateert het....(aha...ben ik niet alleen)

Totdat er een ""bouwkundige"" langs komt....
""Haha...dat zijn beschermingsstrips...die kunnen er zo af""....!!!

En jawel...daaronder de RVS-kleur...!!

(slechte beurt gemaakt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 15:53
 
hahaha wel een leuke, nu kan je dubbel van genieten in jou kleurtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1