ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAGSIE233
ChristianMatch forum index » Berichten van MAGSIE233
Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 21:43
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor tandarts
 
PETRA373 schreef:
Ha ha ik was vandaag ook bij de tandarts, snap nu waarom ik me zo ziek voel, opdrie plekken vette ontsteking en tadaaaaa ik ga door na de volgende ronde voor kunstgebit aan de boven kant
En kreeg nog gratis een doosje antibiotica mee.
Twijfelende smiley Ha ha gelukkig heb ik ook een hele lieve Lachende smiley
En heb net genoten van een heerlijk taartje, doe ik graag, als ik na de tandarts ben geweest taartje halen ha ha

Pittige gebeurtenis, alles wat er nog zit eruit en dan kunst erin.
zou ik ff zo doen Smiley met dichtgeplakte mond
maar ja, hoe eet je dan taartjes?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 21:23
BerichtOnderwerp: Blijf lachen ...
 
Een tijdje geleden vroeg ik aan een Brit of hij wist wat een vegetarische kannibaal eet, wist ie niet, maar de grap ging aan diggelen omdat ik het Engelse woord voor groenteman niet meer wist.

is dat leuk en netjes? quote=DAISY101]Een vrolijk hart ...
Een dag niet gelachen is ...

Wie kent een leuke, nette: mop, anekdote of uitspraak?

Een man sterft en komt bij de hemelpoort, waar Petrus hem opwacht. 'Welkom, de regels zijn zo: je hebt honderd punten nodig om binnen te komen. Vertel me alle goede dingen die je hebt gedaan, en ik waardeer die met punten naar gelang van de kwaliteit. Bij honderd punten ben je binnen.' 'Oke. Ik ben vijftig jaar met dezelfde vrouw getrouwd geweest en heb haar nooit bedrogen, zelfs niet in mijn hart.' 'Prachtig! dat is drie punten waard.' 'Drie punten maar? Nou, ik ben mijn leven lang naar de kerk gegaan en heb die altijd gesteund met mijn giften en mijn diensten.' 'Schitterend! Dat is zeker een punt waard.' 'Een enkel punt maar? Oei, Wat vind je hiervan: Ik ben in mijn stad een gaarkeuken begonnen voor de armen en ik heb in een onderkomen voor dakloze oorlogsslachtoffers gewerkt.' 'Fantastisch! Je hebt al weer twee punten.' 'TWEE PUNTEN!!' roept de man, 'in dit tempo kom ik alleen binnen als God me genadig is!' 'Welkom! Kom binnen!'[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 21:18
BerichtOnderwerp: Fotohoek
 
LAURA291 schreef:

Een hele leuke foto, hardop gelachen, in mijn eentje, altijd beetje raar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juli 2014, 16:21
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor tandarts
 
SHANITA130 schreef:
Graag gebed voor tandarts, moet ik zo heen...

Vast bedankt!

Sorry, te laat. Was het gezellig? Ik vind het altijd wel leuk bij de tandarts.
Tenzij er een wortelkanaal behandeling komt, want dat doet pijn in mijn portemonnee

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juli 2014, 15:21
BerichtOnderwerp: Zondag of sabbat?
 
Geen enkele reactie tot nu toe, tjonge. Mensen hebben geen zin in religieuze discussies, want praten over het vieren van de bijbelse feesten ipv de christelijke bewerkstelligt vaak kromme tenen.

de beste manier om erachter te komen wat juist is, inderdaad het Woord van God. En begin bij de schepping, dag 7.
en -geen hapklare brok advies - lees de hele tora eens. Dat is vaak onbekend materiaal maar belangrijk en leerzaam als het gaat om hoe God wilde dat Israƫl leefde.
God is gisteren en heden dezelfde en tot in eeuwigheid.

Er is natuurlijk ook heel veel op het web te vinden, vooral als je een beetje goed bent in Engels. Google maar.

Er valt nog veel over te zeggen, maar nu laat ik het hierbij.

O, mijn mening: sjabbes is zaterdag, zondag is dag 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juli 2014, 15:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vriendin haar cafetaria bestaat 10 jaar. Dat worden dus frieten met een snack en een shake toe.
Kwijlende smiley water loopt me in de mood bij zo'n vertrouwde lekkere maar niet al gezonde maaltijd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE233 (63)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juni 2014, 19:45
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag was ik naar de open dag van de Hoop op Dordrecht. Onder de indruk van de groei van het dorp!
Gezellige braderie, samensang, wat getuigenissen, Don Moen, spreek beurt van de sinds vanmiddag gewezen directeur en zijn vrouw, teunis en dinie stortenbeker en nog een seminar over psychiatrie. Boeiend!

Daarna naar eigen dorp teruggefietst, veel te lang over gedaan, allerlei verkeerde kanten op gereden en nu net thuis voor het eerst sinds 3 jaar een bericht op het forum geplaatst.

Dat was het dan wel weer, nu heb ik lekker licence to chill.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAGSIE233
Pagina 1 van 1