ChristianMatch
 


Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 18:12
 
JANS221 schreef:
Mag ik even klagen over dit walgelijke filmpje? Het past niet in het topic ``mooi filmpje dat je wilt delen...`` dus dan plaats ik het maar hier....

http://conservativepost.com/gaza-corpses-caught-moving-when-they-forget-cameras-are-on-them/

Eigenlijk helemaal niet plaatsen...walgelijk!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 18:15
 
Ik klaag om gewoon wat te zeggen niet om te zeuren want dan ben ik verkeerd bezig en zo ben ik niet ...
Maar om nu alles en iedereen erbij te halen ....
Iedereen heeft hier van alles meegemaakt en soms moet je gewoon het klagen met een knipoog zien. Voor mij is het een afleiding want je kan niet oordelen over waarom iemand iets doet wat die doet en waarom.

Dus laat iedereen in eigen waarde en klagen moet gewoon kunnen vind ik als dat al niet eens meer mag ....

Klaag ik nog even door wat een gezeur zucht .... Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 18:53
 
NATASCHA642 schreef:
Ik klaag om gewoon wat te zeggen niet om te zeuren want dan ben ik verkeerd bezig en zo ben ik niet ...
Maar om nu alles en iedereen erbij te halen ....
Iedereen heeft hier van alles meegemaakt en soms moet je gewoon het klagen met een knipoog zien. Voor mij is het een afleiding want je kan niet oordelen over waarom iemand iets doet wat die doet en waarom.

Dus laat iedereen in eigen waarde en klagen moet gewoon kunnen vind ik als dat al niet eens meer mag ....

Klaag ik nog even door wat een gezeur zucht .... Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley

Wist je dat de meeste mannen een hekel aan klagende vrouwen hebben!!

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht zei mijn vader altijd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 19:18
 
CARIEN982 schreef:
Wist je dat de meeste mannen een hekel aan klagende vrouwen hebben!!

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht zei mijn vader altijd!


``Niet klagen, maar dragen....``, is een regel uit een gedicht van Nicolaas Beets. Het is één van die gemakkelijk uitgesproken zinnen waar ik zo`n hekel aan heb. Vaak zo gedachteloos gebruikt om niet te hoeven luisteren naar de ander. Een dooddoener.
Klagen…...een klacht kan een schreeuw diep uit je ziel zijn, klagen kan ook een vorm van bidden zijn. Het is niet altijd zeuren. Met klagen kun je je pijn, verdriet of onmacht uiten, om daardoor verder te kunnen en het om te zetten in kracht. Klagen mag, zeuren niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 19:27
 
CARIEN982 schreef:
Wist je dat de meeste mannen een hekel aan klagende vrouwen hebben!!

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht zei mijn vader altijd!

Wist je dat ik aan zulke mensen een hekel heb die te persoonlijk worden en praten als een kip zonder kop ... en alles over een kam scheren.

mijn vader zei altijd kijk niet naar de splinter in de ander zijn oog als jezelf een balk heb.

wie vrij van zonde is werpt de eerste steen anders moet je je mond houden ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 19:39
 
CARIEN982 schreef:
Wist je dat de meeste mannen een hekel aan klagende vrouwen hebben!!

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht zei mijn vader altijd!

Ha, Carien, leuk dat je terug bent!!!!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 23 augustus 2014, 20:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 22:33
 
NATASCHA642 schreef:
Wist je dat ik aan zulke mensen een hekel heb die te persoonlijk worden en praten als een kip zonder kop ... en alles over een kam scheren.

mijn vader zei altijd kijk niet naar de splinter in de ander zijn oog als jezelf een balk heb.

wie vrij van zonde is werpt de eerste steen anders moet je je mond houden ....


Wat jij nu schrijft vind ik niet aardig....hoe kan jij een hekel aan mij hebben...en hoe kom je eraan dat ik te persoonlijk word?
Het gaat maar om 1 woordje, wat ik verkeerd begreep, en daar heb ik mijn excuses voor aan geboden!
Ik ben niet zo goed in communiceren op papier, dat komt omdat ik vroeger een ongeluk gehad hebt met hersenletsel, daarom vind ik het niet netjes wat je tegen mij zegt! Ik heb niemand pijn willen doen, maar als je dit topic leest, dan denk ik...mensen waar zijn jullie mee bezig?
Ik weet...iedereen heeft wel verdrietige dingen meegemaakt in zijn/haar leven! Ook ik ben er niet gespaard voor gebleven, en mijn echte vrienden weten wat ik hiermee bedoel!

Wat ik hiermee wil zeggen......ga niet gelijk zo in de aanval....denk een beetje na wat je schrijft......je kunt er iemand veel verdriet mee doen!
En geniet van de mooie dingen die ons gegeven zijn, het leven is toch al zo kort...en om dan zo hatelijk naar elkaar te doen....moet dit nou?

Je mag op een topic toch je dingen zeggen hoe je ergens over denkt, zonder dat je aangevallen word?


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 24 augustus 2014, 10:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 22:34
 
ANNETTE050 schreef:
Ha, Carien, leuk dat je terug bent!!!!

Hai Annette, het is maar van korte duur hier!

Hoe gaat het met je.......leuke foto heb je erop staan!

Groetjes van het schapenboerinnetje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 22:39
 
JANS221 schreef:
``Niet klagen, maar dragen....``, is een regel uit een gedicht van Nicolaas Beets. Het is één van die gemakkelijk uitgesproken zinnen waar ik zo`n hekel aan heb. Vaak zo gedachteloos gebruikt om niet te hoeven luisteren naar de ander. Een dooddoener.
Klagen…...een klacht kan een schreeuw diep uit je ziel zijn, klagen kan ook een vorm van bidden zijn. Het is niet altijd zeuren. Met klagen kun je je pijn, verdriet of onmacht uiten, om daardoor verder te kunnen en het om te zetten in kracht. Klagen mag, zeuren niet.

Klagen is meestal.......om aandacht vragen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 00:10
 
CARIEN982 schreef:
Klagen is meestal.......om aandacht vragen!


Klopt ja! En ik zou zelfs zeggen: niet meestal, maar altijd. Laten we dan zo ook als christenen er voor elkaar zijn: aandacht geven aan hen die het nodig hebben, een luisterend oor bieden aan onze medemens die pijn, verdriet of onmacht d.m.v. het klagen uit. Goed luisteren naar wat de ander te vertellen heeft, is zo belangrijk en kan voor de ander van zoveel betekenis zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 00:20
 
JANS221 schreef:
Klopt ja! En ik zou zelfs zeggen: niet meestal, maar altijd. Laten we dan zo ook als christenen er voor elkaar zijn: aandacht geven aan hen die het nodig hebben, een luisterend oor bieden aan onze medemens die pijn, verdriet of onmacht d.m.v. het klagen uit. Goed luisteren naar wat de ander te vertellen heeft, is zo belangrijk en kan voor de ander van zoveel betekenis zijn!

Vanuit het onderwijs weet ik dat een leerling op verschillende manieren om aandacht kan vragen...c.q. klagen.
Er is een concrete hulpvraag en de leerling kan dat op een correcte manier uiten of het gaat op een incorrecte manier, dat heet wel negatief aandacht vragen. Ga je als leerkracht daarin mee, dan komt de leerling in een negatieve spiraal terecht. Beroepsmatig is het dan noodzakelijk de desbetreffende leerling uit deze negatieve spiraal te halen. Natuurlijk ligt het bij volwassenen anders, maar ik vermoed dat Carien dat bedoelde. Zelf kan ze hier niet meer op reageren omdat haar abonnement afloopt, maar ik hoop dat ik zo Cariens bijdrage een klein beetje tot haar recht heb laten komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 00:38
 
ANNETTE050 schreef:
Vanuit het onderwijs weet ik dat een leerling op verschillende manieren om aandacht kan vragen...c.q. klagen.
Er is een concrete hulpvraag en de leerling kan dat op een correcte manier uiten of het gaat op een incorrecte manier, dat heet wel negatief aandacht vragen. Ga je als leerkracht daarin mee, dan komt de leerling in een negatieve spiraal terecht. Beroepsmatig is het dan noodzakelijk de desbetreffende leerling uit deze negatieve spiraal te halen. Natuurlijk ligt het bij volwassenen anders, maar ik vermoed dat Carien dat bedoelde. Zelf kan ze hier niet meer op reageren omdat haar abonnement afloopt, maar ik hoop dat ik zo Cariens bijdrage een klein beetje tot haar recht heb laten komen.

Uiteraard weet ik ook dat er mensen zijn die op een negatieve manier om aandacht kunnen vragen en dat je daar niet in mee moet gaan. Maar daar ging het nu niet om, Carien reageerde op mijn stukje waarin ik schreef over een klacht, een schreeuw diep uit de ziel, over een klacht als vorm van bidden, om het uiten van pijn, verdriet en onmacht. Ik had het niet over een negatieve manier van aandacht vragen. Als Carien het anders bedoelde, dan heeft ze mijn stukje niet begrepen, ze is nog niet grijs, dus ze kan nog zelf reageren.


Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 24 augustus 2014, 00:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 00:59
 
JANS221 schreef:
Uiteraard weet ik ook dat er mensen zijn die op een negatieve manier om aandacht kunnen vragen en dat je daar niet in mee moet gaan. Maar daar ging het nu niet om, Carien reageerde op mijn stukje waarin ik schreef over een klacht, een schreeuw diep uit de ziel, over een klacht als vorm van bidden, om het uiten van pijn, verdriet en onmacht. Ik had het niet over een negatieve manier van aandacht vragen. Als Carien het anders bedoelde, dan heeft ze mijn stukje niet begrepen, ze is nog niet grijs, dus ze kan nog zelf reageren.

Ok, ja, als daar de kneep zit bij jou begrijp ik je beter. Carien bedoelde gewoon, denk ik, dat je soms gewoon dapper moet zijn en dat je uit een depressie kunt komen door weer dingen te vinden waar je echt waarde aan het hecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:15
 
CARIEN982 schreef:
Klagen is meestal.......om aandacht vragen!


ben het helemaal met je eens , we hebben niks te klagen , we hebben alles wat ons hartje begeert . net wat je zei tel je zegeningen . wees tevreden dat je gezond bent , en elke morgen weer gezond mag op staan. je leest hier vaak ik wil een man , ik wil zus ik wil zo we hebben niks te willen , het word je gegeven . en daar moet je tevreden mee zijn . ik vind het forum de laatste tijd een beetje iets hebben van kleuter niveau . het woord klagen ken ik niet net wat carien hier zei , ik ben een tevreden mens en denk positief .Geniet van het leven we zijn hier maar even .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:40
 
CARIEN982 schreef:
Wat een geklaag....en dat is helemaal niets voor mij hoor!

Tel uw zegeningen beste klagers.....kijk eens om je heen......dan zie ik mensen die ziek zijn.......die niet beter kunnen worden.......mensen die een geliefde verloren zijn.........als die mensen nou klagen, daar kan ik het van hebben!
Sorry hoor......ben ik even blij dat ik positief ingesteld ben!

Positief ingesteld? en blij daarom?

Nou, vind het negatief hoe jij doet....

Ik moet inene denken aan diegene voorin de kerk, die zegt ben ik even blij dat ik zonder zonde ben..

Ja, de waarheid is hard...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:46
 
ANNETTE050 schreef:
Ok, ja, als daar de kneep zit bij jou begrijp ik je beter. Carien bedoelde gewoon, denk ik, dat je soms gewoon dapper moet zijn en dat je uit een depressie kunt komen door weer dingen te vinden waar je echt waarde aan het hecht.

Hai Annette,

Jaaa, dit is eventjes heel iets anders, dan wat Carien zei..

Dit kan ik zien als een tip(wat iedereen wel weet die depressief is, en erg vaak is depressie zelfs even nodig, om te verwerken gebeurtenis(sen), en om uit te vinden waar je ook alweer écht waarde aan hecht)...

Wat jij nu zegt is eigenlijk een goede aanwijzing; een bemoediging om uit een depressie te komen. Wat op mij wel positief overkomt, dit itt wat Carien zei.

En wie zegt dat iemand hier een depressie heeft? je kan ook gewoon ziek zijn, of iemand verloren hebben.
Dat uit zich láng niet altijd in een depressie, en anders wat dan nog?

Zegens!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 24 augustus 2014, 03:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:58
 
CARIEN982 schreef:
Daarom ben ik blij dat ik zo meteen weer weg ben van deze site!
Je mag niet eens je mening zeggen hier....ik vind dat wel erg!

je mag je mening hier ook niet meer zeggen alles wat hier weer binnen komt word de mond gesnoerd , zo komt het bij mij over , carien weet ook wel een paar jaar terug wat ze aan gaf was het gezellig , dat vind ik ook , had je het overal over , geen gezeur geen gehikke -hak , geen erg gemoedelijk met elkaar , we waren er voor elkaar , en dat vind ik nu effe niet , vind dat erg jammer wat dat is niet nodig , we hebben elkaar hard nodig hier , dat we alles samen delen . we zijn samen op weg naar de wederkomst van Jezus . we kunnen elke dag van elkaar leren hier op cm ook . wens jullie allemaal een gezegende zondag .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 03:34
 
Ik ben slecht in namen onthouden, kan me hele Carien niet herinneren...

Ja, en als je dan geen foto hebt....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 24 augustus 2014, 03:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 03:40
 
JANS221 schreef:
``Niet klagen, maar dragen....``, is een regel uit een gedicht van Nicolaas Beets. Het is één van die gemakkelijk uitgesproken zinnen waar ik zo`n hekel aan heb. Vaak zo gedachteloos gebruikt om niet te hoeven luisteren naar de ander. Een dooddoener.
Klagen…...een klacht kan een schreeuw diep uit je ziel zijn, klagen kan ook een vorm van bidden zijn. Het is niet altijd zeuren. Met klagen kun je je pijn, verdriet of onmacht uiten, om daardoor verder te kunnen en het om te zetten in kracht. Klagen mag, zeuren niet.

Mooi geschreven Jans,

Ja, klagen wordt helaas vaak als zeuren gezien dat is jammer.

Verder dus heel mooi wat je schrijft ja, heel erg waar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 08:16
 
TRIJNIE671 schreef:
je mag je mening hier ook niet meer zeggen alles wat hier weer binnen komt word de mond gesnoerd , zo komt het bij mij over , carien weet ook wel een paar jaar terug wat ze aan gaf was het gezellig , dat vind ik ook , had je het overal over , geen gezeur geen gehikke -hak , geen erg gemoedelijk met elkaar , we waren er voor elkaar , en dat vind ik nu effe niet , vind dat erg jammer wat dat is niet nodig , we hebben elkaar hard nodig hier , dat we alles samen delen . we zijn samen op weg naar de wederkomst van Jezus . we kunnen elke dag van elkaar leren hier op cm ook . wens jullie allemaal een gezegende zondag .

De verandering die ik zie met een paar jaar geleden is dat er weinig discussie meer is op het forum. Een goede stevige discussie ontbreekt, mede omdat er maar zo weinig mensen op het forum schrijven. Ik heb hier altijd mijn mening kunnen zeggen en mij is nooit de mond gesnoerd. Ik begrijp dan ook niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt? Bedoel je wellicht dat andere mensen een andere mening of standpunt over bepaalde onderwerpen er op nahouden en dat op het forum schrijven? Als dat zo is dan kan er juist een goede discussie ontstaan, je kunt naar elkaar luisteren, je kunt van elkaar leren. Je kunt zelfs je mening soms wat bijstellen.

Wat ik echter wel veel zie is dat mensen zo snel op hun teentjes getrapt zijn, als er op hen gereageerd wordt. Ze zien dan vaak een reactie als een persoonlijke aanval. Tja, dan loopt een discussie niet meer. En als je dat dan ook nog op gaat vatten als er niet meer voor elkaar zijn, elkaar niet meer nodig hebben etc. dan kun je maar beter stoppen met hier je mening neerzetten, want dan zie je al snel elke reactie als een aanval.

Ik maak hier achter de schermen nog veel mooie dingen mee: mooie gesprekken, ontmoetingen, mensen die elkaar tot steun zijn en bij elkaar terecht kunnen. Ik heb hier mooie vriendschappen kunnen opbouwen. Als je dat onder gezelligheid verstaat: Het is er gelukkig nog!

Eigenlijk is het laatste stukje wel erg of-topic hier bij Klaagmuur…….

Jij ook een goede zondag toegewenst...


Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 24 augustus 2014, 08:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 09:39
 
CARIEN982 schreef:
Klagen is meestal.......om aandacht vragen!

Klopt ja vandaar dat jij klaagt over het feit dat wij klagen.

Zegt meer over jou dan over een ander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 09:46
 
TRIJNIE671 schreef:
je mag je mening hier ook niet meer zeggen alles wat hier weer binnen komt word de mond gesnoerd , zo komt het bij mij over , carien weet ook wel een paar jaar terug wat ze aan gaf was het gezellig , dat vind ik ook , had je het overal over , geen gezeur geen gehikke -hak , geen erg gemoedelijk met elkaar , we waren er voor elkaar , en dat vind ik nu effe niet , vind dat erg jammer wat dat is niet nodig , we hebben elkaar hard nodig hier , dat we alles samen delen . we zijn samen op weg naar de wederkomst van Jezus . we kunnen elke dag van elkaar leren hier op cm ook . wens jullie allemaal een gezegende zondag .

Je mag gerust je mening zeggen, dat is wel zo eerlijk maar iemand afbranden terwijl je niet weet hoe of wat en persoonlijk worden gaat erg ver.

We zijn er nog steeds voor elkaar en luisteren naar elkaar en ff klagen moet kunnen zolang het geen zeuren of een schreeuw om aandacht wordt daar heb je gelijk in.
Maar op een leuke andere manier hier iets vertellen wat je bezighoudt of wat tegenzit moet kunnen.
Ik zal echt niet klagen of iets wat ik elke dag zou moeten dragen dat gaat niemand wat aan. Maar soms gewoon beetje dollen moet kunnen als dat al niet eens meer mag.

Fijne gezegende zondag gewenst een ieder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:25
 
ANNETTE050 schreef:
Vanuit het onderwijs weet ik dat een leerling op verschillende manieren om aandacht kan vragen...c.q. klagen.
Er is een concrete hulpvraag en de leerling kan dat op een correcte manier uiten of het gaat op een incorrecte manier, dat heet wel negatief aandacht vragen. Ga je als leerkracht daarin mee, dan komt de leerling in een negatieve spiraal terecht. Beroepsmatig is het dan noodzakelijk de desbetreffende leerling uit deze negatieve spiraal te halen. Natuurlijk ligt het bij volwassenen anders, maar ik vermoed dat Carien dat bedoelde. Zelf kan ze hier niet meer op reageren omdat haar abonnement afloopt, maar ik hoop dat ik zo Cariens bijdrage een klein beetje tot haar recht heb laten komen.

Carien is verbaasd dat ze hier nog is Annette!

Jij begrijpt mij tenminste!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:35
 
Zullen we alles nu weer in het juiste verband / perspectief brengen? Dit was klaagmuur, waar je gewoon af en toe wat uit mag kramen. Niks niet in verband met aandacht vragen, negatief gedoe. En als je dit geen leuk topic vindt... je hoeft hier niet te komen hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:37
 
NATASCHA642 schreef:
Je mag gerust je mening zeggen, dat is wel zo eerlijk maar iemand afbranden terwijl je niet weet hoe of wat en persoonlijk worden gaat erg ver.

We zijn er nog steeds voor elkaar en luisteren naar elkaar en ff klagen moet kunnen zolang het geen zeuren of een schreeuw om aandacht wordt daar heb je gelijk in.
Maar op een leuke andere manier hier iets vertellen wat je bezighoudt of wat tegenzit moet kunnen.
Ik zal echt niet klagen of iets wat ik elke dag zou moeten dragen dat gaat niemand wat aan. Maar soms gewoon beetje dollen moet kunnen als dat al niet eens meer mag.

Fijne gezegende zondag gewenst een ieder.

Ik brand niemand af Natascha...ik zei alleen hoe ik over klagen dacht!
Eigenlijk had ik het op een nieuw berichtje moeten zetten, ik wist niet hoe ik dat moest doen...toevallig kwam het bij Joll op haar schrijven, en die nam het nogal hoog op! Ik bedoelde het niet persoonlijk, maar er zijn hier een paar dames die ieder woordje wegen, en daar kan je als alleenling niet tegenop!
Ik wens jullie hier nog een gezellige en klaagloze tijd toe,

en nogmaals.....niet klagen maar dragen!

Fijne zondag nog!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:39
 
NATASCHA642 schreef:
Klopt ja vandaar dat jij klaagt over het feit dat wij klagen.

Zegt meer over jou dan over een ander.

Gelukkig zie ik het zonnetje weer schijnen, en ga ik heerlijk genieten van de mooie natuur die God ons gegeven heeft!

fijne zondag nog!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:42
 
NATASCHA642 schreef:
mag ik dan van jou een stempel want ik klaag ff dat er geen leuke man is die een dagje met mij uit wil zielig he Verlegen lachende smiley Engeltje smiley



Ik vind het heel zielig voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 10:45
 
JOL252 schreef:
Zullen we alles nu weer in het juiste verband / perspectief brengen? Dit was klaagmuur, waar je gewoon af en toe wat uit mag kramen. Niks niet in verband met aandacht vragen, negatief gedoe. En als je dit geen leuk topic vindt... je hoeft hier niet te komen hoor.

Verstandig van je Jol!

Ik ben er achter gekomen dat dit geen topic voor mij is, dus mij zie of hoor je hier niet meer!

fijne dag nog!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 11:13
 
CARIEN982 schreef:
Ik brand niemand af Natascha...ik zei alleen hoe ik over klagen dacht!
Eigenlijk had ik het op een nieuw berichtje moeten zetten, ik wist niet hoe ik dat moest doen...toevallig kwam het bij Joll op haar schrijven, en die nam het nogal hoog op! Ik bedoelde het niet persoonlijk, maar er zijn hier een paar dames die ieder woordje wegen, en daar kan je als alleenling niet tegenop!
Ik wens jullie hier nog een gezellige en klaagloze tijd toe,

en nogmaals.....niet klagen maar dragen!

Fijne zondag nog!


Ik heb het je na jouw mail aan mij uitgelegd waarom het aan kwam, ik dacht dat dit voor jou voldoende was. Als je iemand quote is dat eigenlijk een persoonlijk antwoord op dat bericht. Daarom.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 24 augustus 2014, 11:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 11:27
 
Zullen we nu weer terug gaan naar waarom de klaagmuur ontstaan is, namelijk gewoon voor de lol, want de onder liggende sfeer is niet leuk meer die ik proef.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 5 van 9