ChristianMatch
 


Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 10:41
 
Ik klaag niet vandaag, de zon schijnt immers, dus waarom klagen Knipoog smiley

Vanmiddag m`n regenponcho ophalen die ik heb besteld, want die zal ik binnenkort wel nodig hebben, maar nu nog genieten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 13:19
 
JANE410 schreef:
Ik klaag niet vandaag, de zon schijnt immers, dus waarom klagen Knipoog smiley

Vanmiddag m`n regenponcho ophalen die ik heb besteld, want die zal ik binnenkort wel nodig hebben, maar nu nog genieten Clown smiley

Ja, het is heerlijk buiten, het lijkt wel zomer hier, helemaal blauw en groen enzo..

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: donderdag 11 december 2014, 07:17
 
...volgens de fotodokter, of hoe noem je die man, heb ik een forse bronchitis en ernstige tekenen van peribronchitis. Wat dat laatste is weet ik niet en mag ik van de huisarts ook niet opgooglen want zij denkt dan dat ik me weer zorgen en zo ga maken. Ik, gehoorzaam als ik ben, luister dan ook maar naar haar.

Potjandorie, ze heeft me antibiotica gegeven waar ik enorm misselijk van ben. Ik moet wel eerlijk toegeven dat mijn hoest al minder decibels en andere ongemakken opleverde na die driedaagse kuur. Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk niets te klagen. Heb ik dus weer Boze smiley Nu is er een Klaagmuur en dan...ach laat maar.


Laatst aangepast door
FFT360
op donderdag 11 december 2014, 07:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 december 2014, 23:47
 
Zwarte Pieten(nav dat het sinterklaas was deze maand)

Typisch weer die zwarte Pieten, het hele jaar hoor je niks van ze; 'n beetje lui in Spanje hangen', maar wel ineens een discussie oprakelen als er weer keihard gewerkt moet gaan worden. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARA635





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 00:10
 
ik hoor ex cm-ers klagen dat het hier zo saai is...

ik geef ze groot gelijk...

vroeger kon je proeflid zijn voor 2 weken.. nu voor 4 weken...

een lokkertje om mensen vast te houden...

geen lidmaatschap voor mij...

ik ga dus ook niet op zoek naar iemand,

want mijn indruk is :

mensen op cm zijn ongezellig...

cm zou het volgende bordje moeten kunnen plaatsen voor leden:




Laatst aangepast door
MARA635
op woensdag 17 december 2014, 00:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 03:51
 
MARA635 schreef:
ik hoor ex cm-ers klagen dat het hier zo saai is...

ik geef ze groot gelijk...

vroeger kon je proeflid zijn voor 2 weken.. nu voor 4 weken...

een lokkertje om mensen vast te houden...

geen lidmaatschap voor mij...

ik ga dus ook niet op zoek naar iemand,

want mijn indruk is :

mensen op cm zijn ongezellig...

cm zou het volgende bordje moeten kunnen plaatsen voor leden:



Nou Mara, ik ken je nu ook al wat jaartjes waarmee ik aangeef dat ik ook in de die goede oude tijd deel uitmaakte van die gezellige groep maar ik vind je reactie toch wel kwetsend.

Ik kan me voorstellen dat je reactie niet leuk is voor de CM-redactie. Misschien ben ik te gevoelig en heb ik het bij het verkeerde eind maar ik kan me voorstellen, ik zou het alvast heel normaal vinden, dat je reactie bij de redactie hard aankomt. Ze doet haar best om de site te promoten en er ook wat leven in te brengen.

De wil en het verlangen is er bij haar om CM weer levendig te maken maar de mensen, de leden moeten ook meewillen. Eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven om dat ik van plan ben mijn lidmaatschap vroegtijdig te laten beëindigen. Als ik sommige mensen mail krijg ik niet eens antwoord terwijl ze een profiel hebben waarvan je zou denken dat ze toch zouden antwoorden. Dit was in het verleden ook wel zo, ze kregen een mail van mij, ze komen uiteraard op mijn profiel kijken om vervolgens geen moeite te nemen om te antwoorden. Vroeger had ik dan nog, ik spreek even voor mezelf, verschillende mensen waarbij ik terecht kon of zij bij mij voor een praatje. Op die manier had ik nog wat aan CM. De oude garde is er niet meer en spijtig genoeg zijn sommige andere (nieuwe) leden passiever. We kunnen ze niet dwingen om gezellig te doen door op het forum te schrijven, in de chatroom aanwezig te zijn of om een mail te beantwoorden.

Mara, ergens begrijp ik dus je reactie maar het je had het op een minder kwetsende manier kunnen weergeven. Vind ik hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 09:26
 
FFT360 schreef:
Nou Mara, ik ken je nu ook al wat jaartjes waarmee ik aangeef dat ik ook in de die goede oude tijd deel uitmaakte van die gezellige groep maar ik vind je reactie toch wel kwetsend.

Ik kan me voorstellen dat je reactie niet leuk is voor de CM-redactie. Misschien ben ik te gevoelig en heb ik het bij het verkeerde eind maar ik kan me voorstellen, ik zou het alvast heel normaal vinden, dat je reactie bij de redactie hard aankomt. Ze doet haar best om de site te promoten en er ook wat leven in te brengen.

Mara, ergens begrijp ik dus je reactie maar het je had het op een minder kwetsende manier kunnen weergeven. Vind ik hoor.

Ach...we zijn inmiddels aardig wat gewend hier. Overigens bestaat de redactie uit 3 personen, waarvan één woordvoerder die ook moderator is. De andere mensen werken vooral achter de schermen. Er wordt dagelijks overlegd.

En wat betreft de reactie en het bijzondere bord: zie het topic Waar is de gezelligheid gebleven??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 09:40
 
MARA635 schreef:
vroeger kon je proeflid zijn voor 2 weken.. nu voor 4 weken...

een lokkertje om mensen vast te houden...

Tja... voor sommige mensen is het toch wel aantrekkelijk om daar gebruik van te maken blijkbaar...

Overigens is dit maar een tijdelijke actie. Om zoveel mogelijk gezellige mensen te lokken naar het forum Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 13:50
 
Is er ook een bordje:

VERBODEN TOEGANG voor gezellige mensen zoals (Mara) die zo klagen? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 17 december 2014, 15:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 14:13
 
JANE410 schreef:
Is er ook een bordje:

VERBODEN TOEGANG voor gezellige mensen(Mara) die zo klagen? Knipoog smiley

Boze smiley ...vanaf nu klaag ik nooit meer muur en ben ik altijd gezellig...zo ben ik nu eenmaal Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 15:55
 
FFT360 schreef:
Boze smiley ...vanaf nu klaag ik nooit meer muur en ben ik altijd gezellig...zo ben ik nu eenmaal Engeltje smiley

Helemaal goed FFT, maar dat wisten we al dat jij gezellig bent, dus jij mag best af en toe klagen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NEW261





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 18 december 2014, 22:49
 
Waarschijnlijk is dit de enige keer dat ik op dit topic reageer, want ik haat klagen. Verhuis naar Syrië en je hebt geen enkel recht van klagen over het weer of het ontbreken van gezelligheid.
Maaarrrr waarom ik dan tóch reageer? Omdat ik het thema 'waar is de gezelligheid' herken van funkyfish, een andere christelijke datingsite waar ik pas lid van was. Ook daar merkte ik dat de fut eruit lijkt te zijn: Een chat waarin niks meer gebeurd, steeds minder uitjes die georganiseerd werden, en mensen die eerder jaren lang lid waren bleken opeens verdwenen te zijn. Ik weet niet waar dat aan ligt. Ik hóóp dat het ligt aan het feit dat we met z'n allen de meerwaarde inzien van face to face contact, en liever reallife daten e.d.. Misschien zijn datingsites wel gewoon "uit". Het zou ook kunnen liggen aan de grote populariteit van social media; communitysites die niet zo bekend zijn óf een specifieke doelgroep hebben leggen het al snel af tegen Facebook. Waarom christelijke datingsites zo teruglopen komt denk ik door de grote nadruk op het "hokjesdenken". Jonge christenen zitten volop in de wereld, áls ze al online gaan daten kiezen de meesten eerder lexa.nl uit ofzo. Op christelijke datingsites kun je selecteren op kerk en denominatie: dat is niet meer van deze tijd. Daarnaast zijn iig CM en FF qua lay-out en werking hopeloos verouderd, het nodigt niet uit als je facebook of twitter of instagram gewend bent. Een forum om te discussiëren is bijvoorbeeld écht antiek ;)
Zomaar wat gedachten die bij mij langskomen. Maar wees dus niet verbaasd bij wat je ervaart, het is een breder proces denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 december 2014, 14:13
 
NEW261 schreef:
Waarschijnlijk is dit de enige keer dat ik op dit topic reageer, want ik haat klagen. Verhuis naar Syrië en je hebt geen enkel recht van klagen over het weer of het ontbreken van gezelligheid.
Maaarrrr waarom ik dan tóch reageer? Omdat ik het thema \'waar is de gezelligheid\' herken van funkyfish, een andere christelijke datingsite waar ik pas lid van was. Ook daar merkte ik dat de fut eruit lijkt te zijn: Een chat waarin niks meer gebeurd, steeds minder uitjes die georganiseerd werden, en mensen die eerder jaren lang lid waren bleken opeens verdwenen te zijn. Ik weet niet waar dat aan ligt. Ik hóóp dat het ligt aan het feit dat we met z\'n allen de meerwaarde inzien van face to face contact, en liever reallife daten e.d.. Misschien zijn datingsites wel gewoon \"uit\". Het zou ook kunnen liggen aan de grote populariteit van social media; communitysites die niet zo bekend zijn óf een specifieke doelgroep hebben leggen het al snel af tegen Facebook. Waarom christelijke datingsites zo teruglopen komt denk ik door de grote nadruk op het \"hokjesdenken\". Jonge christenen zitten volop in de wereld, áls ze al online gaan daten kiezen de meesten eerder lexa.nl uit ofzo. Op christelijke datingsites kun je selecteren op kerk en denominatie: dat is niet meer van deze tijd. Daarnaast zijn iig CM en FF qua lay-out en werking hopeloos verouderd, het nodigt niet uit als je facebook of twitter of instagram gewend bent. Een forum om te discussiëren is bijvoorbeeld écht antiek ;)
Zomaar wat gedachten die bij mij langskomen. Maar wees dus niet verbaasd bij wat je ervaart, het is een breder proces denk ik.

Dank je wel voor je reactie! Goed om het ook eens van een heel andere kant te horen. In het topic 'Waar is de gezelligheid gebleven??' een uitgebreidere reactie, omdat dat topic zich er beter voor leent.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 19 december 2014, 14:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 januari 2015, 16:17
 
ha hippe New,

een forum mag dan antiek zijn, en CM verouderd, maar ik heb na meerdere sites te hebben "verkend" toch jaren erg veel plezier beleefd op deze site en zeker ook dit antieke forum!!

Knipoog smiley van klassieke antieke Hannah

(bouwjaar 1972........ pfff, vroeger, toen IK nog JONG was, was toch alles beter.... Engeltje smiley behalve mijn perzikhuidje dan.....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 02:23
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Tja... voor sommige mensen is het toch wel aantrekkelijk om daar gebruik van te maken blijkbaar...

Overigens is dit maar een tijdelijke actie. Om zoveel mogelijk gezellige mensen te lokken naar het forum Clown smiley

dat is hier gelukt; twee "gezellige" (tijdelijke) leden.....
kn ik gezellig bijkletsen met je FTT Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 02:24
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Tja... voor sommige mensen is het toch wel aantrekkelijk om daar gebruik van te maken blijkbaar...

Overigens is dit maar een tijdelijke actie. Om zoveel mogelijk gezellige mensen te lokken naar het forum Clown smiley

dat is hier gelukt; twee "gezellige" (tijdelijke) leden.....
kn ik gezellig bijkletsen met je FTT Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 07:56
 
HANNAH090 schreef:
dat is hier gelukt; twee "gezellige" (tijdelijke) leden.....
kn ik gezellig bijkletsen met je FTT Lachende smiley

Niks gezellig Boze smiley Is een klaagmuur hier hoor! Boze smiley
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 15:33
 
ANNA415 schreef:
Niks gezellig Boze smiley Is een klaagmuur hier hoor! Boze smiley
Engeltje smiley

nou zal ik dan eens klagen? Clown smiley
ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo.
ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!

(beter? Clown smiley Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 17:04
 
HANNAH090 schreef:
nou zal ik dan eens klagen? Clown smiley
ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo.
ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!

(beter? Clown smiley Clown smiley )

klaag maar lekker door, ik ben hier toch maar een paar dagen, anders regent het weer klachten dat ik loop te klagen Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 19:42
 
HANNAH090 schreef:
dat is hier gelukt; twee "gezellige" (tijdelijke) leden.....
kn ik gezellig bijkletsen met je FTT Lachende smiley

Ben niet nieuwsgierig hoor Clown smiley maar wie is FTT?
Ken wel een FT (eh FFT) hihi Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zondag 4 januari 2015, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 20:30
 
ANNA415 schreef:
klaag maar lekker door, ik ben hier toch maar een paar dagen, anders regent het weer klachten dat ik loop te klagen Boze smiley Boze smiley Boze smiley


ik houd niet van een regen van klachten.... Boze smiley
dus als jij nu stopt met klagen dan hoef ik geen klacht in te dienen en om een paraplu te vragen..... Clown smiley


afz. miss klaag- Gefrustreerde smiley

(die bedoelde ik, freedom!! Boze smiley )


Laatst aangepast door
HANNAH090
op maandag 5 januari 2015, 00:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 20:46
 
Zit ik net lekker in de chatbox met eindelijk ook eens een paar mensen die wat terugzeggen .... Zucht, gaat er iets mis en kom ik er niet meer op terug!!! Kan naar Home, Mijn account, Zoeken, Forum, zelfs naar tarieven, alleen niet terug naar de chatbox. Huilende smiley, smiley in tranen Nou ja, straks nog maar eens proberen.

Zeg Hannah, bedoelde jij nou dat Boze smiley modereert?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 21:34
 
HANNAH090 schreef:
nou zal ik dan eens klagen? Clown smiley
ik vind dat je vurschrikkulluk ongezellig loopt te doen met je gedram over klaagmuren enzo.
ik hoop dat je rap ophoud, anders zal ik een hele klaagSTADSmuur om je heen bouwen; dan KUN je klagen......!!

(beter? Clown smiley Clown smiley )

Je vergeet de klaagliederen Hannah.. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 21:37
 
MAMY994 schreef:
Zit ik net lekker in de chatbox met eindelijk ook eens een paar mensen die wat terugzeggen .... Zucht, gaat er iets mis en kom ik er niet meer op terug!!! Kan naar Home, Mijn account, Zoeken, Forum, zelfs naar tarieven, alleen niet terug naar de chatbox. Huilende smiley, smiley in tranen Nou ja, straks nog maar eens proberen.

Zeg Hannah, bedoelde jij nou dat Boze smiley modereert?

Nee dat is FTT toch? Clown smiley
Boze smiley = FFT Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH090





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 22:39
 
FREEDOM687 schreef:
Nee dat is FTT toch? Clown smiley
Boze smiley = FFT Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley


ja freedom; ik klaag nu zingend dat je me wel erg confronteert met slordigheidjes
Clown smiley


Laatst aangepast door
HANNAH090
op zondag 4 januari 2015, 23:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 4 januari 2015, 23:07
 
HANNAH090 schreef:
ja freedom; ik klaag nu zingend dat je me wel erg confronteert met slordigheidjes
Clown smiley

Die maak ik ook hoor..
Ik hou van plagen Hannah, weet je toch? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 17:16
 
Boze smiley ...wat lopen jullie toch te klagen??? Kijk eens naar mij, ik heb zoveel ongeluk Boze smiley en toch klaag ik niet.

Ik kreeg onlangs de CM-Oscar voor de vrolijkste dinges op Cm Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 7 januari 2015, 14:14
 
FFT360 schreef:
Boze smiley ...wat lopen jullie toch te klagen??? Kijk eens naar mij, ik heb zoveel ongeluk Boze smiley en toch klaag ik niet.

Ik kreeg onlangs de CM-Oscar voor de vrolijkste dinges op Cm Lachende smiley

Wat?! Heb je nu alweer een CM-Oscar gekregen? Tjonge voor welke vrolijkste dinges dit keer? Vrolijkste radijsjeseter, vrolijkste baas/personeelslid van Floske, vrolijkste anti-heggensnoeier, of toch vrolijkste FFT? Je hebt me nou echt heel erg nieuwsgierig gemaakt.

Fris me geheugen eens even op, wil je. Die andere waren toch voor Piet-plager en anti-BBQ? Maar dan wel de vrolijkste, toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
Pagina 9 van 9