ChristianMatch
 


Forum

signalen je beter niet met die persoon kan daten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 17:14
 
PETRA373 schreef:
nou dat is te hopen dat hij dat ook tegen die gene zegt waar die een relatie mee heeft.... Twijfelende smiley en niet dat die denkt dat ze de enigste is.

Das helemaal erg maar ja je weet het nooit een man is een jager he ....maar wees dan eerlijk toch dan kan je kiezen of je het wil.
Maar mij lijkt het niks pffff .... Kotsende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 17 augustus 2014, 20:34
 
blijven door drammen Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 15:18
 
PETRA373 schreef:
Wel online zijn en jouw negeren, die ken ik Boze smiley


Geen foto bij je profiel hebben en wel willen mailen Gefrustreerde smiley

jammer dat deze ruziemakende opmerking helaas weer de kop opduikt Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 16:19
 
DANIEL777 schreef:
jammer dat deze ruziemakende opmerking helaas weer de kop opduikt Kotsende smiley


iemand die beweert dat die voor je gaat, online is, maar jouw negeert, blijkt gewoon noet zo voor je t e gaan
En iemand die wilt mailen steeds maar geen foto van zich zelf laat zien, daar is vaak iets niet oké mee, dan bedoel ik niet het uiterlijk, maar zo als een tijdje terug, was er ook iemand hier die geen foto van zich zelf liet zien, onderhand met meerdere vrouwen tegelijk date,
Of bv. de getrouwde man, die een profiel aanmaakt op cm en daarom geen foto plaatst zodat niemand hem herkent.

Dus ik begrijp eigenlijk niet wat aan deze opmerking zo ruzie makend is, het is meer een waarschuwing voor anderen, let op,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 17:08
 
DANIEL777 schreef:
jammer dat deze ruziemakende opmerking helaas weer de kop opduikt Kotsende smiley

Het krioelt van de icoontjes, maar de dames zijn zeker niet boos en hebben ook geen ruzie....Zie een beetje de humor er van in!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:01
 
PETRA373 schreef:
iemand die beweert dat die voor je gaat, online is, maar jouw negeert, blijkt gewoon noet zo voor je t e gaan
En iemand die wilt mailen steeds maar geen foto van zich zelf laat zien, daar is vaak iets niet oké mee, dan bedoel ik niet het uiterlijk, maar zo als een tijdje terug, was er ook iemand hier die geen foto van zich zelf liet zien, onderhand met meerdere vrouwen tegelijk date,
Of bv. de getrouwde man, die een profiel aanmaakt op cm en daarom geen foto plaatst zodat niemand hem herkent.

Dus ik begrijp eigenlijk niet wat aan deze opmerking zo ruzie makend is, het is meer een waarschuwing voor anderen, let op,

Ja ben ik mee eens. Het richt uiteindelijk zoveel schade aan als dat uiteindelijk aan het licht komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 09:08
 
JOL252 schreef:
Ja ben ik mee eens. Het richt uiteindelijk zoveel schade aan als dat uiteindelijk aan het licht komt.

Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 09:59
 
PETRA373 schreef:
Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.

Dat gevoel heb ik nu ook de hele tijd zoals jij het omschrijft, maar is voor mij nog geen reden om daarvoor weg te gaan.
Vind het jammer dat je weggaat maar snap het wel.
In het echt kunnen ook players zijn of die het niet zo nauw nemen.
Heel veel liefs en knufsss en het is je gegunt en succes Kussende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 12:52
 
NATASCHA642 schreef:
Dat gevoel heb ik nu ook de hele tijd zoals jij het omschrijft, maar is voor mij nog geen reden om daarvoor weg te gaan.
Vind het jammer dat je weggaat maar snap het wel.
In het echt kunnen ook players zijn of die het niet zo nauw nemen.
Heel veel liefs en knufsss en het is je gegunt en succes Kussende smiley Lachende smiley

Ik denk dat je op een datingsite meer kans er op heb, dan in het echt.
En ha ha kan het niet meer aanzien hoe een ex-vriend hier zit.
Tijd om me hart te helen en wie weet in de toekomst ik nog Es' iemand tegenkom Verlegen lachende smiley Maar voorlopig blijf ik lekker alleen, weetje je kan beter alleen zijn nog een tijd en de echte tegenkomen, dan zitten zoeken en steeds sukkels tegenkomen, dat heb ik hier Gefrustreerde smiley

Dat vraag ik me ook wel Es' af... Hoeveel harten breekt zo'n ex-vriend nog meer? Die van mij, wie weet heeft die ook wel die van jou gebroken en wie weet nog meer, ma ja iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik zwijg. Soms denk ik ook we les, mannen op een datingsite.... Dan tussen alle vrouwen voelen ze zich populair, genoeg keuze... En het stijgt ze na het hoofd of iets anders zo,'n ding beneden..... Ha ha.
En dat zijn dan van die sukkels die in het echte leven nooit veel sjans hebben gehad... Duhhhh. Ha ha zo dat lucht op. Effe sommige soorten mannen afkraken... En natuurlijk zitten hier ook. Vrouwen die zo zijn, Toch ondanks alles geloof ik nog steeds in echte liefde, alleen ga het niet meer zoeken, helemaal niet op een datingsite. Wie weet wie ik volgende week ofzo tegenkom???? Ha ha enfin tot nu toe vier date afspraken staan met de tandarts, soms is het leven geweldig.... Het leuke is, in december heb ik kunstgebit boven en dan ga ik lekker veel van die bruine en witte dingen eten van suiker, kost me dan geen kies... Lol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:12
 
PETRA373 schreef:
Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.

Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk Knipoog smiley

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:34
 
ERIKA732 schreef:
Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk Knipoog smiley

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley

Is jou dat ookal opgevallen of dat ze vrouwen met een maatje meer niet hun type of lui vinden of afschuwelijk Geschokte, onthutste smiley
Ookal ben je wat forser des te meer hebben ze van te houden en toch wordt er in mijn ogen teveel gekeken naar uiterlijk ipv het veel mooiere innerlijke ... of zie ik dat verkeerd Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:28
 
NATASCHA642 schreef:
Is jou dat ookal opgevallen of dat ze vrouwen met een maatje meer niet hun type of lui vinden of afschuwelijk Geschokte, onthutste smiley
Ookal ben je wat forser des te meer hebben ze van te houden en toch wordt er in mijn ogen teveel gekeken naar uiterlijk ipv het veel mooiere innerlijke ... of zie ik dat verkeerd Smiley die vol vragen zit
nou toevallig mail ik soms met iemand en die heeft toevallig geen foto van zichzelf erop staan.weet je dat ik dit eigenlijk nog leuker vind haha

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 17:36
 
ERIKA732 schreef:
Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk Knipoog smiley

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley

Zieke smiley Wat een oppervlakkigheid... nóg een reden om niet mee te daten.


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 19 augustus 2014, 17:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:06
 
PETRA373 schreef:
Ik denk dat je op een datingsite meer kans er op heb, dan in het echt.
En ha ha kan het niet meer aanzien hoe een ex-vriend hier zit.
Tijd om me hart te helen en wie weet in de toekomst ik nog Es' iemand tegenkom Verlegen lachende smiley Maar voorlopig blijf ik lekker alleen, weetje je kan beter alleen zijn nog een tijd en de echte tegenkomen, dan zitten zoeken en steeds sukkels tegenkomen, dat heb ik hier Gefrustreerde smiley

Dat vraag ik me ook wel Es' af... Hoeveel harten breekt zo'n ex-vriend nog meer? Die van mij, wie weet heeft die ook wel die van jou gebroken en wie weet nog meer, ma ja iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik zwijg. Soms denk ik ook we les, mannen op een datingsite.... Dan tussen alle vrouwen voelen ze zich populair, genoeg keuze... En het stijgt ze na het hoofd of iets anders zo,'n ding beneden..... Ha ha.
En dat zijn dan van die sukkels die in het echte leven nooit veel sjans hebben gehad... Duhhhh. Ha ha zo dat lucht op. Effe sommige soorten mannen afkraken... En natuurlijk zitten hier ook. Vrouwen die zo zijn, Toch ondanks alles geloof ik nog steeds in echte liefde, alleen ga het niet meer zoeken, helemaal niet op een datingsite. Wie weet wie ik volgende week ofzo tegenkom???? Ha ha enfin tot nu toe vier date afspraken staan met de tandarts, soms is het leven geweldig.... Het leuke is, in december heb ik kunstgebit boven en dan ga ik lekker veel van die bruine en witte dingen eten van suiker, kost me dan geen kies... Lol.

Jammer Petra!

Ja, dat je weggaat/bent bedoel ik.

Ja, ik zou zelf denken, en dat denk ik dus ook al járen, voor te daten zit ik hier niet in de 1ste plaats, en ja, op geen/niet specifieke christelijke dating forums en sites kan je ook een partner vinden.
Ja, ook op niet speciaal christelijke sites, zoals een Avro-site met forum kan je ook een christelijke partner vinden, want ja, dan valt het vaak juist op dat je, of iemand christelijk is, ook door zijn reacties alleen al.

Ik zelf zit en zat, dus ook een jaar geleden vóórdat ik me vriend had, hier om te forummen/discussiëren en voor wat contacten en ook om van mening te wisselen, en meningen te lezen etc.

---

Maar ja, ik denk ook, dat er een verschil is, of dat je kinderen hebt, of niet.
Als ik kinderen zou hebben, zou ik zelf veel minder denken aan een man, omdat ik dus al mijn kinderen zou hebben, en daardoor al een doel...Hoevaak hoor je wel niet van dat iemand doorgaat voor zijn kinderen oid.?
Ik heb een keer echt gehuild, om de kinderen die ik dus niet heb.

En ja, dan is het natuurlijk beter voor mij dan, om te denken aan de voordelen van het niet hebben van kinderen. anders blijf ik het voor mezelf erg vinden dat ik geen kinderen heb.
Ja, voor veel mensen is het gewoon de natuurlijkste zaak van de wereld dat ze kinderen hebben en staan er niet bij stil dat er mensen zoals ik zijn die ze niet kúnnen krijgen, anders was ik dus allang moeder geweest. mijn allergrootste wens was, jarenlang; 'een kind'.....

Ik schrik ook wel als ik hier de reacties zie hoor, ook al heb ik zelf ook dingen meegemaakt. Bijvoorbeeld, iemand, een man die een date, een vrouw, gewoon, de drankjes etc. laat betalen :(...ja...ik heb er geeneens woorden voor, kan je nagaan...

Ja, kijk, later, als je elkaar beter kent, en je blijkt, bijvoorbeeld dan he?, allebei ongeveer hetzelfde inkomen te hebben oid, ja, dan kan je afspraken maken, maar ja, om zo maar even een vrouwelijke date, voor de drankjes te laten opdraaien, ja zelfs al heeft iemand een uitkering, ja, onbeschoft :(, maar ja dat is mijn mening.

En ja, idd, ik denk dat er een groep mannen is, die hier ook opzit als verveling oid...Of, dat kan ook, ze hebben zo'n groot ideaalbeeld van hoe een vrouw hoort te zijn, ja, daar kan toch niemand aan voldoen..

Ja, en er zullen heus wel uitzonderingen opzitten...

Maar ja, dat je eens schreef dat je ziek was, en je date was verontwaardigt, hij vond dat hij helemaal voor niets naar jou was gekomen, ja, dáár heb ik geen woorden voor.

En dan me eigen ervaringen erbij, ja....ben ik zelf tot de conclusie gekomen, al voordat ik me huidige vriend had zeg maar, om idd helemaal niet meer te daten.

En...áls je dan al een vriend krijgt, al dan niet dmv een datingsite, nou, dan is het ook niet altijd rozengeur en maneschijn hoor. Het leven gaat gewoon door.
Ja, ik heb, denk ik, wel mzzl, maar ja, er zijn altijd wel uitzonderingen op een regel.
Komt bij, dat als je, zoals ik, degene van vroeger kent(ik kon hem ruim vier jaar!), toen je rond de 20 was, ja, dan is er al een voorsprong, want ja, je kent mekaar dus al van je jeugd.

Nou ja, iig, ik begrijp dat je hier niet meer zal daten, maar ja, vind het wel jammer, dat je niet meer forumt/discussieert.

Als je een partner hebt gaat het leven ook gewoon door, en ja, natuurlijk is het fijn, iemand waarvan je houdt en die je kan vertrouwen en waar je gezellig mee op de spreekwoordelijke bank kan hangen en een arm om je heen hebt.
Maar ja, ik heb niet zoiets van dat toen ik alleen was ik ongelukkiger was oid.

En alleenstaand staat bij mij zeker niet gelijk aan iets missen oid. In tegendeel, je kan als alleenstaande, singel, erg gelukkig zijn...

Gelukkig zijn heeft weinig van doen met een partner mi. Wel kan het hebben van een serieuze relatie waarde aan je leven toevoegen.

(Sorry voor de grote lap tekst...)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 19:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 1 september 2014, 22:07
 
PETRA373 schreef:
Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.

Hoewel je offline bent kun je misschien toch nog meelezen via t forum.
Petra als ik je een tip mag geven, scheer niet alle mannen over 1 kam!
Ik begrijp echt wel dat het lastig kan zijn, heb jaren geleden hier ook wel e.e.a. meegemaakt, maar wat ik hoop is dat je toch de kracht krijgt om ondanks het negatieve wat je hier hebt meegemaakt met een 'open mind' verder te gaan.
Ik geef je gelijk dat er mannen zijn ook hier op C.M. die eerder op een player lijken dan dat ze serieus zijn, maar die heb je er altijd wel tussen zitten, ik g'loof dat er ook mannen zijn die wel serieus zijn.
En verder denk ik dat als een man op C.M. met meerdere vrouwen tegelijk chat of bezig is, je hem dat niet kwalijk kunt nemen, mannen zijn in het algemeen jagers en zolang je geen vriendin bent van een man mogen ze jagen wat ze willen, toch? Clown smiley Zelfs als ze met meerdere vrouwen daten, de 1 is de ander niet dus ik denk dat het erg handig is als je daarin vertrouwen hebt naar jezelf toe, als het goed past dan past het en als het niet past kun je op je kop gaan staan, maar het blijft dan alsnog niet passen.

Hoop echt Petra dat je dat vertrouwen in jezelf terug krijgt. Dan wordt het al een stuk minder moeilijk Knipoog smiley
Sterkte ermee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 september 2014, 22:34
 
FREEDOM687 schreef:
Hoewel je offline bent kun je misschien toch nog meelezen via t forum.
Petra als ik je een tip mag geven, scheer niet alle mannen over 1 kam!
Ik begrijp echt wel dat het lastig kan zijn, heb jaren geleden hier ook wel e.e.a. meegemaakt, maar wat ik hoop is dat je toch de kracht krijgt om ondanks het negatieve wat je hier hebt meegemaakt met een 'open mind' verder te gaan.
Ik geef je gelijk dat er mannen zijn ook hier op C.M. die eerder op een player lijken dan dat ze serieus zijn, maar die heb je er altijd wel tussen zitten, ik g'loof dat er ook mannen zijn die wel serieus zijn.
En verder denk ik dat als een man op C.M. met meerdere vrouwen tegelijk chat of bezig is, je hem dat niet kwalijk kunt nemen, mannen zijn in het algemeen jagers en zolang je geen vriendin bent van een man mogen ze jagen wat ze willen, toch? Clown smiley Zelfs als ze met meerdere vrouwen daten, de 1 is de ander niet dus ik denk dat het erg handig is als je daarin vertrouwen hebt naar jezelf toe, als het goed past dan past het en als het niet past kun je op je kop gaan staan, maar het blijft dan alsnog niet passen.

Hoop echt Petra dat je dat vertrouwen in jezelf terug krijgt. Dan wordt het al een stuk minder moeilijk Knipoog smiley
Sterkte ermee!

Zolang mannen dan maar duidelijk zijn over of ze wel of niet met andere dames daten... en je niet in het ongewisse laten daarover. Lijkt mij wel zo eerlijk en transparant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 00:48
 
JOL252 schreef:
Zolang mannen dan maar duidelijk zijn over of ze wel of niet met andere dames daten... en je niet in het ongewisse laten daarover. Lijkt mij wel zo eerlijk en transparant.

Hoe bedoel je dat precies Jol?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 06:42
 
FREEDOM687 schreef:
Hoe bedoel je dat precies Jol?

Je hoort zo in de wandelgangen wel een en ander. Dat vrouwen het idee hebben de enige en ware te zijn maar moeten ontdekken dat dit niet zo is. Of tijden aan het lijntje worden gehouden en nooit een stap vooruit komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 13:34
 
JOL252 schreef:
Je hoort zo in de wandelgangen wel een en ander. Dat vrouwen het idee hebben de enige en ware te zijn maar moeten ontdekken dat dit niet zo is. Of tijden aan het lijntje worden gehouden en nooit een stap vooruit komen.

Heel herkenbaar Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 16:37
 
JOL252 schreef:
Je hoort zo in de wandelgangen wel een en ander. Dat vrouwen het idee hebben de enige en ware te zijn maar moeten ontdekken dat dit niet zo is. Of tijden aan het lijntje worden gehouden en nooit een stap vooruit komen.

Oke, dank voor je antwoord Jol. ! Lachende smiley
Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar wat ik inmiddels denk heeft mijn blik hierop wel veranderd.

Ik denk dat een vrouw best al snel het idee heeft (ik spreek even in het algemeen) dat als je een paar keer afspreekt met een man ze een relatie heeft met deze man. Hij ziet haar toch graag en anders zou hij toch niet nog eens afspreken?
Wat mij erg heeft geholpen is het pas als een relatie te zien als je dit beide naar elkaar toe hebt uitgesproken. Knipoog smiley
Ik denk wel eens er was me een hoop moeite en verdriet gespaard gebleven als ik eerder had geweten dat het vaak zo werkt, als het voor de vrouw als een relatie voelt hoeft dat nog niet voor de man zo te zijn.

Dit schrijven hoort misschien in een ander topic thuis, bijv. over de verschillen tussen man en vrouw, ik denk dat het e.e.a. veel duidelijk maakt, jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 18:20
 
FREEDOM687 schreef:
Oke, dank voor je antwoord Jol. ! Lachende smiley
Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar wat ik inmiddels denk heeft mijn blik hierop wel veranderd.

Ik denk dat een vrouw best al snel het idee heeft (ik spreek even in het algemeen) dat als je een paar keer afspreekt met een man ze een relatie heeft met deze man. Hij ziet haar toch graag en anders zou hij toch niet nog eens afspreken?
Wat mij erg heeft geholpen is het pas als een relatie te zien als je dit beide naar elkaar toe hebt uitgesproken. Knipoog smiley
Ik denk wel eens er was me een hoop moeite en verdriet gespaard gebleven als ik eerder had geweten dat het vaak zo werkt, als het voor de vrouw als een relatie voelt hoeft dat nog niet voor de man zo te zijn.

Dit schrijven hoort misschien in een ander topic thuis, bijv. over de verschillen tussen man en vrouw, ik denk dat het e.e.a. veel duidelijk maakt, jij?

Tja of het in een ander topic hoort weet ik niet. Soms overlapt iets elkaar en is het goed zaken neer te zetten zodat je het onderwerp weer meer helder maakt.. of zoiets.
Ja zeker weten, mannen en vrouwen staan er anders in, vrouwen zijn meer geneigd van alles al te horen en te begrijpen terwijl de taal van de ander nog geleerd moet worden, dus de taal van de man in deze en het is inderdaad goed om eerst de dingen naar elkaar toe uitgesproken te hebben voor je ervan uit gaat dat je een relatie hebt.
Dus ja ik kan jouw reactie ook onderschrijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 september 2014, 19:43
 
JOL252 schreef:
Tja of het in een ander topic hoort weet ik niet. Soms overlapt iets elkaar en is het goed zaken neer te zetten zodat je het onderwerp weer meer helder maakt.. of zoiets.
Ja zeker weten, mannen en vrouwen staan er anders in, vrouwen zijn meer geneigd van alles al te horen en te begrijpen terwijl de taal van de ander nog geleerd moet worden, dus de taal van de man in deze en het is inderdaad goed om eerst de dingen naar elkaar toe uitgesproken te hebben voor je ervan uit gaat dat je een relatie hebt.
Dus ja ik kan jouw reactie ook onderschrijven.

En ondanks dat je je voor de ander uitspreekt, kan de ander je toch aan het lijntje houden. Behalve zijn taal leren begrijpen is het ook belangrijk om de signalen te leren kennen, de tekenen van aan het lijntje gehouden worden. Even belangrijk is het om je uit te spreken over de signalen die je opmerkt, zoals dat jij al je contactgegevens geeft en hij geeft alleen zijn emailadres. Zelfs als je elkaar langere tijd kent geeft hij nog geen andere gegevens uit 'voorzichtigheid' en 'zorgvuldigheid', etc.
Hij kan dat doen omdat jij blind bent, gewoon verliefd en verwachtingen creëert uit zijn woorden en daden. Hoe respectvol ook bedoeld.
Een goede relatie is gebaseerd op eerlijkheid en open gedrag, zeker als je langere tijd met elkaar omgaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: maandag 15 september 2014, 00:35
 
Ik heb niet alle opmerkingen gelezen, maar het valt mij wel op dat er maar twee mannen reageren op dit onderwerp. Er zijn zeker weten ook mannen die negatieve ervaringen hebben. Er zitten niet alleen rotte appels tussen bij de mannen, lijkt mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 september 2014, 09:42
 
Ik deel nog wel eens een complimentje uit of reageer voorzichtig op een binnenkomend mailtje. Voorzichtigheid wordt soms gereduceerd tot 'kilheid' door de andere kant. Twijfelende smiley

En 1 maal bleek ik al geblokkeerd voordat er überhaupt contact was geweest. Ik was kennelijk haar type niet, zelfs voordat we elkaar 'gesproken' hadden.
Nou ja, duidelijker kan niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 15 september 2014, 11:08
 
UDO409 schreef:
Ik deel nog wel eens een complimentje uit of reageer voorzichtig op een binnenkomend mailtje. Voorzichtigheid wordt soms gereduceerd tot 'kilheid' door de andere kant. Twijfelende smiley

En 1 maal bleek ik al geblokkeerd voordat er überhaupt contact was geweest. Ik was kennelijk haar type niet, zelfs voordat we elkaar 'gesproken' hadden.
Nou ja, duidelijker kan niet.

vervelend en heel herkenbaar, of je krijgt helemaal niks terug en heb je alle moeite voor niks genomen.
en als je dan opeens enthousiast reageert wordt het weer anders opgevat door de ander dus. Smiley die vol vragen zit
het blijft moeilijk en soms frustrerend maar vooral doorgaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEER354





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 september 2014, 00:16
 
nou mense die echt zoeke die vinden ook wat ze zoeken.
er zijn mense hier de zegge dat ze christen zijn maar er niet naar handelen en dat vind ik jammer.
groetjes uut holandia. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 september 2014, 00:17
 
GEER354 schreef:
nou mense die echt zoeke die vinden ook wat ze zoeken.
er zijn mense hier de zegge dat ze christen zijn maar er niet naar handelen en dat vind ik jammer.
groetjes uut holandia. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ja, idd....
Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 september 2014, 20:20
 
GEER354 schreef:
nou mense die echt zoeke die vinden ook wat ze zoeken.
er zijn mense hier de zegge dat ze christen zijn maar er niet naar handelen en dat vind ik jammer.
groetjes uut holandia. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Klopt heb je gelijk in. Erg jammer Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 29 september 2014, 21:16
 
[quote=FREEDOM687]Oke, dank voor je antwoord Jol. ! Lachende smiley
Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar wat ik inmiddels denk heeft mijn blik hierop wel veranderd.

Ik denk dat een vrouw best al snel het idee heeft (ik spreek even in het algemeen) dat als je een paar keer afspreekt met een man ze een relatie heeft met deze man. Hij ziet haar toch graag en anders zou hij toch niet nog eens afspreken?
Wat mij erg heeft geholpen is het pas als een relatie te zien als je dit beide naar elkaar toe hebt uitgesproken. Knipoog smiley
Ik denk wel eens er was me een hoop moeite en verdriet gespaard gebleven als ik eerder had geweten dat het vaak zo werkt, als het voor de vrouw als een relatie voelt hoeft dat nog niet voor de man zo te zijn.

Ik heb dat andersom ook wel ervaren dat de man dacht dat ie al een relatie met me had terwijl ik toch dacht dat ik had gezegd dat het vrijblijvend was.
Goed communiceren waarom je nog maals wilt daten of contact zoekt is heel belangrijk. Toch kan je denk ik niet altijd voorkomen dat de verwachtingen bij de ander hoger zijn dan dat jij wilt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 september 2014, 00:32
 
FREEDOM687 schreef:
Oke, dank voor je antwoord Jol. ! Lachende smiley
Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar wat ik inmiddels denk heeft mijn blik hierop wel veranderd.

Ik denk dat een vrouw best al snel het idee heeft (ik spreek even in het algemeen) dat als je een paar keer afspreekt met een man ze een relatie heeft met deze man. Hij ziet haar toch graag en anders zou hij toch niet nog eens afspreken?
Wat mij erg heeft geholpen is het pas als een relatie te zien als je dit beide naar elkaar toe hebt uitgesproken. Knipoog smiley
Ik denk wel eens er was me een hoop moeite en verdriet gespaard gebleven als ik eerder had geweten dat het vaak zo werkt, als het voor de vrouw als een relatie voelt hoeft dat nog niet voor de man zo te zijn.

ROELANDE345 schreef:
Ik heb dat andersom ook wel ervaren dat de man dacht dat ie al een relatie met me had terwijl ik toch dacht dat ik had gezegd dat het vrijblijvend was.
Goed communiceren waarom je nog maals wilt daten of contact zoekt is heel belangrijk. Toch kan je denk ik niet altijd voorkomen dat de verwachtingen bij de ander hoger zijn dan dat jij wilt



Ha die Roelande,

Ja andersom kan natuurlijk ook.
Enne.. je kunt wel veranderen wat je zelf weet, dus in dat geval is dat toch een handig weetje denk ik.

Bye the way van harte gefeliciteerd met je huwelijk.
Je kent me nog wel onder een andere naam, volgens mij woonde jij daar bij die kippen haha en verder heb ik je vast meerdere keren ontmoet op een uitje?
Fijn dat je nog even op CM kon.
Wens je veel geluk toe voor nu en in de toekomst.

Groetjes!


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op dinsdag 30 september 2014, 00:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3