ChristianMatch
 


Forum

Wandelen
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 23:32
 
Zijn hier nog mensen in omgeving Wageningen/Gelderse vallei, die het leuk vinden om een keer samen een wandeling te maken?
Als je het er voor over hebt, om een heel eind te reizen voor een wandeling hier in de buurt (mooie, bosrijke omgeving ;) ) dan houd ik je natuurlijk ook niet tegen ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juni 2015, 17:04
 
MARLIES737 schreef:
Zijn hier nog mensen in omgeving Wageningen/Gelderse vallei, die het leuk vinden om een keer samen een wandeling te maken?
Als je het er voor over hebt, om een heel eind te reizen voor een wandeling hier in de buurt (mooie, bosrijke omgeving ;) ) dan houd ik je natuurlijk ook niet tegen ;)



Hoi hoi,
Voorheen werden er initiatieven genomen om op de heide bij ede, juffrouw Tok, te bbq-en en te eten......er was altijd wel iemand die dat regelde, dus.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juni 2015, 18:23
 
MARTIN976 schreef:
Hoi hoi,
Voorheen werden er initiatieven genomen om op de heide bij ede, juffrouw Tok, te bbq-en en te eten......er was altijd wel iemand die dat regelde, dus.....

Dank je voor de tip, ik wacht rustig af, of er hier nog meer reacties komen en ik kan altijd op zoek gaan naar oude berichten in die buurt...

Maar je moet ergens beginnen Knipoog smiley

Ik ben na lange tijd weer hernieuwd lid, dus vandaar dat ik die eerdere initiatieven niet mee had gekregen, maar klinkt gezellig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juni 2015, 21:50
 
MARLIES737 schreef:
Dank je voor de tip, ik wacht rustig af, of er hier nog meer reacties komen en ik kan altijd op zoek gaan naar oude berichten in die buurt...

Maar je moet ergens beginnen Knipoog smiley

Ik ben na lange tijd weer hernieuwd lid, dus vandaar dat ik die eerdere initiatieven niet mee had gekregen, maar klinkt gezellig Lachende smiley

dat was het ook!! heb er mooie en vooral gezellige herinneringen aan.....maar er zijn veel oud-cm-ers weg, dus......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUTTERFLY894





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 17:58
 
Zou wel op de hoogte willen blijven of ik mee kan die dag is een tweede :)

Laatst aangepast door
BUTTERFLY894
op donderdag 4 juni 2015, 18:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 18:37
 
BUTTERFLY894 schreef:
Zou wel op de hoogte willen blijven of ik mee kan die dag is een tweede :)


Als 1 iemand een datum prikt en het in de groep gooit.....het gaat gewoon om gezelligheid, daten enzo is niet de insteek.....kinderen mogen dan ook mee, honden en katten ook
Knipoog smiley

Maar zet het es op het prikbord en op je eigen profiel.....wie wil er mee naar de heide bij ede, juffrouw tok om precies te zijn, met een datum in september, eventueel bbq mee, picknick mandjes gevuld....
Roep wat hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 21:31
 
MARTIN976 schreef:
Als 1 iemand een datum prikt en het in de groep gooit.....het gaat gewoon om gezelligheid, daten enzo is niet de insteek.....kinderen mogen dan ook mee, honden en katten ook
Knipoog smiley

Maar zet het es op het prikbord en op je eigen profiel.....wie wil er mee naar de heide bij ede, juffrouw tok om precies te zijn, met een datum in september, eventueel bbq mee, picknick mandjes gevuld....
Roep wat hoor

Daar kun je ook leuk wandelen voor de liefhebbers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 8 juni 2015, 22:36
 
Dank jullie wel voor het meedenken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 8 juni 2015, 22:37
 
btw, tegen die honden heb ik geen bezwaar, maar ik betwijfel sterk of ik mijn katten er een plezier mee doe ;)

Laatst aangepast door
MARLIES737
op maandag 8 juni 2015, 22:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juni 2015, 06:52
 
Misschien gewoon handig een datum te noemen, dan wordt het wat concreter voor mensen om te reageren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juni 2015, 22:10
 
ik ga het niet organiseren, daar ben ik helemaal niet goed in.....iemand prikt een datum....ivm de zomer vakantie zou ik zeggen een zaterdag in september.....de locatie zou kunnen zijn: de heide in ede, bij juffrouw tok ( zo heet het restaurant wat aan hetbegin van het pad er naar toe ligt).....
Dan kan iedereen bij de organisator aan geven of hij/ zij mee wil, met hoeveel.....
de organisator maakt een lijst, houdt deze netjes bij hier op het forum....
en dan concreet maken wie wat mee neemt, bbq, parasol, partytent....eten en drinken is voor iedere voor zich....
Het is beslist geen dating gebeuren, kinderen welkom...en honden ook....
zo iets dus....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:44
 
Sorry, van mijn zwijgzaamheid, kwamen even wat persoonlijke dingen tussen door. Zowel wandelen als bbq vind ik leuk, alleen mag het niet te duur worden, want dan kan ik er helaas niet bij zijn...
Ik weet het, ik ben de aanstichter hiervan, alleen organiseren is helaas niet mijn sterkste kan, zeker als ik het alleen moet doen.
Samen met iemand organiseren, dat wil ik nog wel doen...
Qua datum wordt het denk al snel augustus of september...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEES927





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 3 augustus 2015, 07:00
 
Hoor het graag als er een datum is !! ik kom ook hier uit de buurt, ik wil wel helpen organiseren en wandeling of fietsroute, als gewoon eenvoudig houden is het niet veel werk, routeplannen en klaar !

Laatst aangepast door
KEES927
op maandag 3 augustus 2015, 07:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1