ChristianMatch
 


Forum

over reageren en gedrag
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERT217





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 21:23
 
Na een korte (proeflid) periode stop ik er mee.
In deze korte periode ben ik geschrokken over bepaalde zaken.
Ik weet wel geen reactie krijgen op een mail is op iedere datingsite maar toch wil ik er het een en ander over zeggen.

Wat ik wil zeggen is dit mensen ga bij jezelf te rade en reageer eens op een mailtje ook al wil je niet verder met diegene. Een kleine reactie is toch zo gebeurt.
Ik weet wel er zit rare mails tussen maar moet DE GOEDEN ONDER DE SLECHTEN LIJDEN.
Het is een christelijke site en gedraag je er naar. Je bent een christen en leef er dan na.
Je wilt je toch leven zoals God het wil, tuurlijk wij zijn niet volmaakt maar toch moeten we er naar streven. We kunnen alleen door Jezus Christus tot Hem komen.
Wij zijn in de wereld maar niet van de wereld.
Verder wens ik jullie op het Forum een goede, leuke en een leerzame tijd.

Een ieder wens ik een fijne en een goede tijd op CM.
Ik hoop dat een ieder het zijne vind op deze site.
Gods zegen en het allerbeste.

Leer mij naar Uw wil te handelen.
‘k Zal dan in Uw waarheid wandelen
Voeg geheel mijn hart tezaam
Tot de vrees van uwe naam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 23:18
 
Ik wens je sowieso veel sucses toe in je verdere leven.

Maar toch even wat opmerkingen:

CM is geen loterij zonder nieten, je kunt ook niet verwachten dat je binnen de 14-daagse proeflidmaatschapperiode al bingo hebt.
Zelf heb ik hier mijn vrouw gevonden, maar toen was ik al n heel poosje lid hoor!

Ook heb ik jouw profiel bekeken... ik was er snel mee klaar...
Waarom heb jij zelf niet de moeite genomen om de overige vragen in te vullen?
Meerkeuzevragen zijn leuk hoor, maar waar jij je meubelen koopt en of jij van chinees eten of hollandse pot houd, daar heeft de lezer niet zoveel aan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER758





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 20:27
 
GERT217 schreef:
Na een korte (proeflid) periode stop ik er mee.
In deze korte periode ben ik geschrokken over bepaalde zaken.
Ik weet wel geen reactie krijgen op een mail is op iedere datingsite maar toch wil ik er het een en ander over zeggen.

Wat ik wil zeggen is dit mensen ga bij jezelf te rade en reageer eens op een mailtje ook al wil je niet verder met diegene. Een kleine reactie is toch zo gebeurt.
Ik weet wel er zit rare mails tussen maar moet DE GOEDEN ONDER DE SLECHTEN LIJDEN.
Het is een christelijke site en gedraag je er naar. Je bent een christen en leef er dan na.
Je wilt je toch leven zoals God het wil, tuurlijk wij zijn niet volmaakt maar toch moeten we er naar streven. We kunnen alleen door Jezus Christus tot Hem komen.
Wij zijn in de wereld maar niet van de wereld.
Verder wens ik jullie op het Forum een goede, leuke en een leerzame tijd.

Een ieder wens ik een fijne en een goede tijd op CM.
Ik hoop dat een ieder het zijne vind op deze site.
Gods zegen en het allerbeste.

Leer mij naar Uw wil te handelen.
‘k Zal dan in Uw waarheid wandelen
Voeg geheel mijn hart tezaam
Tot de vrees van uwe naam.


Ik kan het begrijpen als je het vervelend vind dat er niet wordt gereageerd.
Maar wat doe je eraan?
Moet een ieder niet zelf weten waar hij/zij op wil reageren.

Ook ik hoopte van iemand een bericht terug.
Het was van mijn kant een behoorlijk openlijk bericht.
Natuurlijk vind ik het dan jammer dat er niet op gereageerd wordt, maar is dat dan niet haar eigen keus?

Ik vind dat je een ieder er vrij in moet laten om een keuze te maken waar je wel of niet op reageerd.

Als er niet op je gereageerd word, dan denk ik dat je ervan uit mag gaan dat er geen interresse is.
Mijn mening: Laat het daar dan bij.


Laatst aangepast door
PETER758
op maandag 22 februari 2010, 20:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 23:13
 
GERT217 schreef:
Na een korte (proeflid) periode stop ik er mee.
In deze korte periode ben ik geschrokken over bepaalde zaken.
Ik weet wel geen reactie krijgen op een mail is op iedere datingsite maar toch wil ik er het een en ander over zeggen.

Wat ik wil zeggen is dit mensen ga bij jezelf te rade en reageer eens op een mailtje ook al wil je niet verder met diegene. Een kleine reactie is toch zo gebeurt.
Ik weet wel er zit rare mails tussen maar moet DE GOEDEN ONDER DE SLECHTEN LIJDEN.
Het is een christelijke site en gedraag je er naar. Je bent een christen en leef er dan na.
Je wilt je toch leven zoals God het wil, tuurlijk wij zijn niet volmaakt maar toch moeten we er naar streven. We kunnen alleen door Jezus Christus tot Hem komen.
Wij zijn in de wereld maar niet van de wereld.
Verder wens ik jullie op het Forum een goede, leuke en een leerzame tijd.

Een ieder wens ik een fijne en een goede tijd op CM.
Ik hoop dat een ieder het zijne vind op deze site.
Gods zegen en het allerbeste.

Leer mij naar Uw wil te handelen.
‘k Zal dan in Uw waarheid wandelen
Voeg geheel mijn hart tezaam
Tot de vrees van uwe naam.

Hallo Gert,
Ik wil toch even reageren op wat je zegt. We hebben allemaal de ervaring dat er geen respons komt op een mailtje die je verstuurt. Daar kun je dan teleurgesteld over zijn. Maar daarom stappen we nog niet direct op. Er zijn hier namelijk best wel leuke en aardige mensen, waar je goed mee kunt praten.
En, ik heb jouw account bekeken, en eerlijk gezegd moet je niet altijd anderen de schuld geven. Je hebt niet bepaald aantrekkelijke antwoorden opgegeven, en ik moet Pieter gelijk gegeven dat je er zelf ook nog wel wat aan zou kunnen doen. Plaats bv eens wat leuke foto's of laat iets van jezelf zien door een leuke tekst neer te zetten. En vertel eens door hoe je geloof doorwerkt in je dagelijks leven. Jij wil ons wel een tekst van een psalm meegeven, dat is vriendelijk van je, maar onthoudt dat wij allemaal mensen zijn met gebreken, en morgen zijn we misschien weer anders als vandaag. Ik vind het jammer dat je er zo over denkt, maar wens je toch het allerbeste toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 09:02
 
Gert, ik wens jou ook alle goeds toe in je verder leven!

Verder ben ik het wel met de anderen eens, dat je er zelf ook iets aan moet doen. Voor mijn gevoel zijn je verwachtingen CM en van de ander, veel te hoog. En dan ben je sneller teleurgesteld. De vrouwen staan niet in de rij voor je, net zo min als de mannen dat staan voor de vrouwen. En dat is maar gelukkig ook, want dat zou ook erg vermoeiend zijn. Ook ik heb je profiel gelezen en kan daar heel weinig uithalen over jou als persoon. 't Is nu waarschijnlijk te laat om je een advies te geven, maar je kunt eerst ook genieten van 'gewone' (mail/chat) contacten. Dat is mijn positieve ervaring wel. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:48
 
MARIJAN072 schreef:
Gert, ik wens jou ook alle goeds toe in je verder leven!

Verder ben ik het wel met de anderen eens, dat je er zelf ook iets aan moet doen. Voor mijn gevoel zijn je verwachtingen CM en van de ander, veel te hoog. En dan ben je sneller teleurgesteld. De vrouwen staan niet in de rij voor je, net zo min als de mannen dat staan voor de vrouwen. En dat is maar gelukkig ook, want dat zou ook erg vermoeiend zijn. Ook ik heb je profiel gelezen en kan daar heel weinig uithalen over jou als persoon. 't Is nu waarschijnlijk te laat om je een advies te geven, maar je kunt eerst ook genieten van 'gewone' (mail/chat) contacten. Dat is mijn positieve ervaring wel. Lachende smiley

Voor jou ook niet Marijan Smiley die vol vragen zit Verliefde smiley Clown smiley (gna gna gna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:53
 
CROSSROAD317 schreef:
Voor jou ook niet Marijan Smiley die vol vragen zit Verliefde smiley Clown smiley (gna gna gna)

Weet je waar jij erg goed in bent, Cross. Twijfelende smiley Om mij de mond te snoeren. Knipoog smiley Ik zeg even niks meer. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:54
 
MARIJAN072 schreef:
Weet je waar jij erg goed in bent, Cross. Twijfelende smiley Om mij de mond te snoeren. Knipoog smiley Ik zeg even niks meer. Smiley met dichtgeplakte mond

Kussende smiley Kussende smiley op welke manier ?? Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:56
 
CROSSROAD317 schreef:
Kussende smiley Kussende smiley op welke manier ?? Kussende smiley Kussende smiley

Eh....................... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:58
 
MARIJAN072 schreef:
Eh....................... Smiley die vol vragen zit


meende dat je hier boven ons te lezen gaf dat je niks meer wou zeggen

of is dat even nu al weer voorbij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:04
 
MARIJAN072 schreef:
Eh....................... Smiley die vol vragen zit


digitale stalkers kun je melden bij de redactie Knipoog smiley Clown smiley Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:01
 
PIETER649 schreef:
digitale stalkers kun je melden bij de redactie Knipoog smiley Clown smiley Duiveltje smiley

heb je al 20.000 x gemeld ... maar jij zit er nog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT217





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:15
 
Nou dit wordt waarschijnlijk mijn laatste reactie.
Ik heb problemen om op het profiel iets bij te voegen, de knop opslaan komt even in beeld en verdwijnt dan.
Van de redactie heb ik tips gekregen waar het aan kan liggen, ik heb de raad opgevolgd maar helaas steeds weer hetzelfde probleem.
Ik weet waar ik moet zoeken maar kan het niet vinden in de Norton-beveiligingsprogramma.

Dus van daar dat ik maar een korte profiel heb.
Tuurlijk jullie hebben gelijk het is nog maar een korte periode dan kun je nog geen resulaten zien.
Nog even over ervaringen hierover dat heb ik ook hoor. Zoals Crosspoint, OZNJ (waar ik nog lid van ben), ben ook al eerder op deze site geweest.

Ik wens jullie het allerbeste en Gods zegen.
Heel veel plezier wens ik jullie toe op deze site Lachende smiley met blinkend witte tanden

Groetjes Gert


Laatst aangepast door
GERT217
op dinsdag 23 februari 2010, 15:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:13
 
GRACE015 schreef:
Hallo Gert,
Ik wil toch even reageren op wat je zegt. We hebben allemaal de ervaring dat er geen respons komt op een mailtje die je verstuurt. Daar kun je dan teleurgesteld over zijn. Maar daarom stappen we nog niet direct op. Er zijn hier namelijk best wel leuke en aardige mensen, waar je goed mee kunt praten.
En, ik heb jouw account bekeken, en eerlijk gezegd moet je niet altijd anderen de schuld geven. [color=red]Je hebt niet bepaald aantrekkelijke antwoorden opgegeven[/color], en ik moet Pieter gelijk gegeven dat je er zelf ook nog wel wat aan zou kunnen doen. Plaats bv eens wat leuke foto's of laat iets van jezelf zien door een leuke tekst neer te zetten. En vertel eens door hoe je geloof doorwerkt in je dagelijks leven. Jij wil ons wel een tekst van een psalm meegeven, dat is vriendelijk van je, maar onthoudt dat wij allemaal mensen zijn met gebreken, en morgen zijn we misschien weer anders als vandaag. Ik vind het jammer dat je er zo over denkt, maar wens je toch het allerbeste toe!


het is misschien voor jou niet aantrekkelijk,maar als je het naar waarheid invult, ben je tenminste wel eerlijk en doe je je niet beter voor dan je bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 20:47
 
KAT125 schreef:
het is misschien voor jou niet aantrekkelijk,maar als je het naar waarheid invult, ben je tenminste wel eerlijk en doe je je niet beter voor dan je bent.

Kat, ik schrik van jou.
Zitten wij hier om elkaar vliegen af te vangen of zo?
Jouw opmerking naar mij toe vind ik een open deur intrappen zogezegd.
Grace


Laatst aangepast door
GRACE015
op dinsdag 23 februari 2010, 20:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:15
 
GRACE015 schreef:
Kat, ik schrik van jou.
Zitten wij hier om elkaar vliegen af te vangen of zo?
Jouw opmerking naar mij toe vind ik een open deur intrappen zogezegd.
Grace

het zijn je eigen woorden toch? of ben ik nu groen?

en als jij dat vind is dat jou idee, ik heb die van mij gezegd.

spreek woordelijk gezien: "bezind eer ge begind"


Laatst aangepast door
KAT125
op woensdag 24 februari 2010, 15:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER758





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 14:47
 
Eerlijk zijn, daar ben ik het mee eens, maar om dan vervolgens daarover te discusseren........is dat wel zinvol?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 15:03
 
PETER758 schreef:
Eerlijk zijn, daar ben ik het mee eens, maar om dan vervolgens daarover te discusseren........is dat wel zinvol?

nee, draagd geen enkele waarde aan omdat hier te doen. het is beter omdat prive te doen,maja het stond hier al.
en om het dat prive te doen zonder hier een antwoord op te geven zo ben ik niet,en het wel prive te doen en dan hier posten van ik heb prive gedaan, vindt ik kinderachtig. ik zie dat als schijnheilig en achter de rug om.(synodaal gedracht)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:54
 
PETER758 schreef:
Ik kan het begrijpen als je het vervelend vind dat er niet wordt gereageerd.
Maar wat doe je eraan?
Moet een ieder niet zelf weten waar hij/zij op wil reageren.

Ook ik hoopte van iemand een bericht terug.
Het was van mijn kant een behoorlijk openlijk bericht.
Natuurlijk vind ik het dan jammer dat er niet op gereageerd wordt, maar is dat dan niet haar eigen keus?

Ik vind dat je een ieder er vrij in moet laten om een keuze te maken waar je wel of niet op reageerd.

Als er niet op je gereageerd word, dan denk ik dat je ervan uit mag gaan dat er geen interresse is.
Mijn mening: Laat het daar dan bij.


Dat vind ik een goede, volwassen reactie, Pieter, zo werkt het. Ik zie CM als een aanvulling op mijn sociale leven, er zijn veel discussies op het forum die interessant zijn en waar je wat verdieping kunt zoeken met elkaar. Schroom niet contact te zoeken met mensen die je voor je gevoel wat kunnen bieden, vriendschap is een mooi begin. En vergeet niet hoe waardevol jouw reacties kunnen zijn.
Het leuke is dat er een aantal cm-stellen zijn die gewoon blijven en verdere vriendschappen uitdiepen, dat kan dus ook! Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1