ChristianMatch
 


Forum

vraag / spelling / enter
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:46
 
Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 18:21
 
Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.



HEIDE:
Ik kom zelf nog uit de tijd van de letter bakken.
En ben daardoor waarschijnlijk zuiniger geworden.
De spellingscontroleur op mijn pc heb ik wat onenigheid mee.
Maar gelukkig weten we beiden onze plek hierin.

Over het profiel invullen,heb ik zelf deze ervaring op gedaan.
De eerste vraag die over het persoonlijke geloven gaat..moet worden ingevuld.
Bij alle andere vragen,mag je zelf zien hoe daar mee omgaat.
Waarschijnlijk gaat of doe je dan toch iets wat een blijvend probleempje veroorzaakt.
Ook dit onderwerp zal gerust in de vragenhoek op CM onder de aandacht zijn geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 19:56
 
JOJO155 schreef:
Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.

ik meld mij als schuldige hieraan Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:18
 
EDY877 schreef:
ik meld mij als schuldige hieraan Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Clown smiley Engeltje smiley

En wat ga je hiermee doen Eddy Knipoog smiley

Het ging me er niet om schuldig of niet, maar het viel me op.
Mede ook omdat ik momenteel vrij veel bezig ben met spelling, zinsopbouw, lay-out en schrijfstijl dat ik op dit soort futiliteiten let, hoe anderen hier vorm aan geven.

Ik heb zelf ook iemand nodig die mijn verslaglegging corrigeert op Nederlands en zinsopbouw want op de één of andere manier zie je het bij jezelf niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:26
 
JOJO155 schreef:
En wat ga je hiermee doen Eddy Knipoog smiley

Het ging me er niet om schuldig of niet, maar het viel me op.
Mede ook omdat ik momenteel vrij veel bezig ben met spelling, zinsopbouw, lay-out en schrijfstijl dat ik op dit soort futiliteiten let, hoe anderen hier vorm aan geven.

Ik heb zelf ook iemand nodig die mijn verslaglegging corrigeert op Nederlands en zinsopbouw want op de één of andere manier zie je het bij jezelf niet.

ik zei het maar gekscherend dat ik schuldig was Clown smiley

kga er maar ns een nachtje over slapen wat ik er aan ga doen. miss. in het hebreeuws, grieks of latijn schrijven, dan valt het vast minder op, maar dat zou de redactie miss. niet accepteren. Huilende smiley, smiley in tranen

Heel eerlijk gezegd stoor ik me helemaal niet aan schrijffouten, spellingsfouten en zinsopbouw. ik probeer zelfs te lezen (tussen de regels door) wat er niet letterlijk staat geschreven - en daar vallen mij ook geen schrijffouten op Clown smiley

ik zie nu pas dat er hierboven ook nog allemaal knoppen zitten van B t/m URL maar ook daar ga ik me maar niet mee vermoeien. Ik hoop dat anderen mijn tekst ook liever willen begrijpen zoals ik het bedoel dan dat ze mijn schrijffouten ontdekken Engeltje smiley

alvast goede nachtrust


Laatst aangepast door
EDY877
op zaterdag 11 juli 2015, 23:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1