ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAGSIE315
ChristianMatch forum index » Berichten van MAGSIE315
Auteur Bericht
MAGSIE315 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 4 november 2015, 19:06
BerichtOnderwerp: Christelijk levensstijl en kinderen
 
SHELKE349 schreef:
Ik ben nu 3 jaar bezig om meer vanuit de Christelijke geloofsovertuiging mijn leven in te vullen. Ik merk dat mijn kinderen (12 en 16) deze keuze best moeilijk vinden.
Hoe zou ik deze geloofsovertuiging kunnen delen met mijn kinderen zonder ze het gevoel te geven ze te dwingen om tot het geloof te bekeren.

Moeilijke situatie, Shelke, maar wat fijn voor je dat je Christus in je leven hebt toegelaten, dat geen in ieder geval hoop.
ik weet wel zeker dat je niet de enige bent die dit mee maakt en kan me goed voorstellen dat er zelfs een boek over geschreven is. Kijk eens in de lees en luister gids op het web of uit de christelijke boeken winkel.
mijn advies: voor ze bidden. Ze veel de handen opleggen zonder dat ze merken dat je ze daarbij zegent. Nauwelijks woorden gebruiken maar laten zien aan je reacties en levensstijl dat je veranderd bent.
Samen met anderen voor ze bidden en ze aan God overlaten. Misschien gaan ze dan vragen stellen veel sterkte liefde en geduld!

magsie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE315 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 1 november 2015, 16:04
BerichtOnderwerp: sex voor het huwelijk
 
ROELOF140 schreef:
hoe zit het eigenlijk met sex nĂ¡ het huwelijk?

Haha bedoel je met je ex?
nee, mag ook niet. Alleen tijdens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE315 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 oktober 2015, 13:30
BerichtOnderwerp: Samen Oud & Nieuw op Terschelling Vieren in de Stay Okay
 
SIEM463 schreef:
Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als je mee wil bel dan met de Stay Okay en vraag naar Paula of Judith en zeg dat je van de Christelijke Singel club bent, want dan mag je van 31 december tot 2 januari gebruik maken van hun arrangement.
(dus niet via hun site boeken)
We verzamelen 31 december om 14.15 uur in de vertrekhal van de veerboot in de haven van Harlingen.
(ik heb geregeld dat Christelijke Singels van 31 december tot 2 januari gebruik mogen maken van hun arrangement, i.p.v. 30 december tot 1 januari zo als het op hun site staat)
Laat mij even weten als je geboekt en betaald hebt, want dan pas is je reservering definitief.

wat een enorm leuk idee, Siem! En waarschijnlijk met een lekker laag vuurwerk gehalte. Maandag meteen op het werk kijken of het kan en mag

LET OP. VOL =VOL reageer snel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAGSIE315
Pagina 1 van 1