ChristianMatch
 


Forum

Contact met vrouwen die al langer lid zijn
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PAULUS400





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 november 2015, 15:54
 
Beste CM leden,

ik vind het best wel moeilijk
om een goede afweging
te maken bij het volgende:

Ik vind het profiel van meerdere vrouwen leuk,
maar gezien ze al langer op CM lid zijn en
al veel mails beantwoord hebben, is mijn vraag:
Is het al dan niet handig om met hen te mailen?

Groetjes, Paul
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: maandag 23 november 2015, 22:13
 
Als ze daar niet open voor zouden staan zouden ze, denk ik, A) geen lid meer zijn van CM of B) dit duidelijk op hun profiel zetten. En als laatste optie is er ook nog C) als je een mail hebt gestuurd en ze hun contacten niet willen uitbreiden, dan hebben ze een Hollandse tong gekregen om dit kenbaar te maken ;)

Laatst aangepast door
GERARD072
op maandag 23 november 2015, 22:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 november 2015, 11:10
 
PAULUS400 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het best wel moeilijk
om een goede afweging
te maken bij het volgende:

Ik vind het profiel van meerdere vrouwen leuk,
maar gezien ze al langer op CM lid zijn en
al veel mails beantwoord hebben, is mijn vraag:
Is het al dan niet handig om met hen te mailen?

Groetjes, Paul

ik snap serieus niet waarom je niet zo mailen.

over het algemeen willen vrouwen graag benaderd worden liever dan dat zelf mannen benaderen vooral als ik naar mijzelf kijk. Ik ben niet van jou leeftijd. Maar vrouwen van jou leeftijd zullen het vast leuk vinden om een mailtje te krijgen en als dat niet zo is dan merk je het vanzelf. Je hebt niet zoveel te verliezen toch? Maar een geintereseerd mailtje is altijd leuk vooral wanneer je op bepaalde dingen van hun profiel ingaat

en voor echt gemeende complimentjes hebben vrouwen altijd een zwak ;) Vooral wanneer je laat zien waar je het op baseert dan laat je zien dat je echt geintereseerd ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CALLIE649





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 25 november 2015, 22:41
 
Dag Paul,

Mijn ervaring is, dat niet iedere ingeschreven dame hier even netjes de tijd neemt om een berichtje terug te beantwoorden. Ook al reageer je op iets uit haar profiel of zijn ze al langer lid.

Ik zou zeggen, wanneer jou meerdere dames interessant lijken, gewoon een persoonlijk berichtje sturen (geen knipoog! Echte mannen proberen een gesprekje aan te knopen! Knipoog smiley )

Er zal vast minstens 1 dame zijn die netjes terug reageert. Diegenen die niet terug reageren…ook niet na een paar weken…of na een herinneringsmailtje…niet je tijd aan verspillen! Die zijn of te druk of ze hebben geen interesse en zullen verder ook geen moeite nemen je daarover te informeren.

Als je al vaker met wat dames die hier langer lid zijn hebt gemaild, is het niet zo handig om heel lang te blijven door mailen. Gewoon de stoute schoenen aan trekken en ze uitnodigen voor een ontmoeting/kennismaking in reallife.

Het lijkt me dat wanneer je al heel veel mailt met een dame en het zijn leuke spontane gesprekken, dat een voorstel tot ontmoeten in het echt vanzelfsprekend is en niet als schokkend word ervaren door de dame in kwestie.

Of ze er mee instemt en zo ja met welke motivatie/intentie…dat is een ander verhaal. Daar kom je vanzelf achter en kun je je conclusies uit trekken.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2015, 11:26
 
CALLIE649 schreef:
Dag Paul,

Mijn ervaring is, dat niet iedere ingeschreven dame hier even netjes de tijd neemt om een berichtje terug te beantwoorden. Ook al reageer je op iets uit haar profiel of zijn ze al langer lid.

Ik zou zeggen, wanneer jou meerdere dames interessant lijken, gewoon een persoonlijk berichtje sturen (geen knipoog! Echte mannen proberen een gesprekje aan te knopen! Knipoog smiley )

Er zal vast minstens 1 dame zijn die netjes terug reageert. Diegenen die niet terug reageren…ook niet na een paar weken…of na een herinneringsmailtje…niet je tijd aan verspillen! Die zijn of te druk of ze hebben geen interesse en zullen verder ook geen moeite nemen je daarover te informeren.

Als je al vaker met wat dames die hier langer lid zijn hebt gemaild, is het niet zo handig om heel lang te blijven door mailen. Gewoon de stoute schoenen aan trekken en ze uitnodigen voor een ontmoeting/kennismaking in reallife.

Het lijkt me dat wanneer je al heel veel mailt met een dame en het zijn leuke spontane gesprekken, dat een voorstel tot ontmoeten in het echt vanzelfsprekend is en niet als schokkend word ervaren door de dame in kwestie.

Of ze er mee instemt en zo ja met welke motivatie/intentie…dat is een ander verhaal. Daar kom je vanzelf achter en kun je je conclusies uit trekken.

Succes!
Als vrouw zeg ik klopt wij vrouwen verwachten vaak actie van de man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2015, 19:30
 
En als je als vrouw wel reageer ben je vaak te laat, want de man heeft keuze genoeg.

Er zijn naar mijn mening meer vrouwen dan mannen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2015, 18:57
 
Volg je hart en je intuïtie. Als ZIJ het is, reageert ze echt wel.
En is ze het niet, til er dan ook niet te zwaar aan.

Ik begrijp het wel dat als je al tig "hengeltjes" hebt uitgeworpen en je nooit beet hebt, je er moedeloos van kunt worden. Maar wie niet waagt, zal ook niet winnen..... Succes! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVELY888





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2015, 22:58
 
PAULUS400 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het best wel moeilijk
om een goede afweging
te maken bij het volgende:

Ik vind het profiel van meerdere vrouwen leuk,
maar gezien ze al langer op CM lid zijn en
al veel mails beantwoord hebben, is mijn vraag:
Is het al dan niet handig om met hen te mailen?

Groetjes, Paul

Hoi Paul,
Waarom denk je van niet, er zijn ook vrouwen die hier al veel langer zijn omdat ze het aanspreekt en of de ware niet hebben gevonden.
Je kunt hen volgens mij gerust mailen, want er zullen er ook tussen zitten die heel veel mailtjes beantwoorden gewoon uit respect naar de medemens.

gr lovely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2016, 15:24
 
Gewoon doen joh!
Ook al zullen er vast veel mensen zijn welke niet reageren.
Als beiden afwachten komt het iig niet tot contact Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1