ChristianMatch
 


Forum

Onaardig gedoe in chat (en forum)
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:15
 
Ik wil nog één keer de hardheid en onvriendelijkheid die ik bespeur op het forum en in de chatbox aankaarten. Ik baal er enorm van als mensen publiekelijk in de zeik genomen worden, en daar treden we dan ook hard tegen op.

Ik baal ook enorm van het gebrek aan zelfreinigend vermogen hier. Als er bijvoorbeeld in de chatbox dingen gebeuren die niet kunnen, denigrerende zaken, dan moet je er wat van zeggen, dan moet je dat melden. Of, laat ik het eens van een wat liberaler standpunt zeggen, als je merkt dat iemand niet goed tegen een bepaalde grap kan, dan respecteer je dat, dan hou je je in, dan bied je je excuses aan, dan laat je die persoon met rust. Dat is de christelijke weg die Paulus beschrijft: Je houdt rekening met elkaars gevoeligheden. En je probeert elkaar op te bouwen in plaats van af te breken.

Ik weet dat er hier mensen zijn die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is niet erg. Maar laten we elkaar in ieders waarde laten. Laten we ons niet verlagen tot flauwe grappen op de man, die niets met het verschil van inzicht te maken hebben.

Weet je wat bijvoorbeeld niet christelijk is? Als je in mails of privéchats met je 'medestanders' eens lekker los gaat over hoe vervelend je die man of vrouw wel niet vindt. Want wat is daar de christelijke functie van?

Nogmaals, wij staan met ChristianMatch een site voor waar iedereen zich geaccepteerd en veilig voelt, waar mensen elkaar opbouwen en dichter bij God brengen. Als je niet bereid bent om daar aan bij te dragen, dan is ChristianMatch niet de website voor jou.

Zo. Ik heb het gezegd. Niemand kan nu zeggen 'maar je hebt me niet gewaarschuwd' als die het slachtoffer is geworden van onze maatregelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:10
 
kijk,dat is de spijker op zijn kop,dan komen er van mij ook geen vloekpartijen meer. Ook al gebeurt er wel 2012( dat is het bekoelen van de liefde) dan hoor ik nog geen schorpioen te doen(dat is vloeken op een christelijke site).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HDBAS635





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:16
 
JEANFRITS816 schreef:
kijk,dat is de spijker op zijn kop,dan komen er van mij ook geen vloekpartijen meer. Ook al gebeurt er wel 2012( dat is het bekoelen van de liefde) dan hoor ik nog geen schorpioen te doen(dat is vloeken op een christelijke site).

???
Ik snap dit stukje niet,want grammaticaal klopt er niets van. Kan jij het in andere woorden schrijven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:52
 
Ik vind het van cm heel goed dat er meer respect moet zijn voor elkaar,ik liep er nogal eens tegenaan. ik kon slecht tegen 2012-gedrag(is eindtijdgedrag,sommige mensen denken dan dat de wereld vergaat,ik zeg dan voor de gein 2012-gedrag ipv eindtijdgedrag wat het bekoelen van de liefde is). schorpioen doen is vloeken op een christelijke site,dat noem ik gewoon zo. heb je nog vragen? stel ze gerust. Ik hoop dat het nu al duidelijker is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HDBAS635





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:54
 
JEANFRITS816 schreef:
Ik vind het van cm heel goed dat er meer respect moet zijn voor elkaar,ik liep er nogal eens tegenaan. ik kon slecht tegen 2012-gedrag(is eindtijdgedrag,sommige mensen denken dan dat de wereld vergaat,ik zeg dan voor de gein 2012-gedrag ipv eindtijdgedrag wat het bekoelen van de liefde is). schorpioen doen is vloeken op een christelijke site,dat noem ik gewoon zo. heb je nog vragen? stel ze gerust. Ik hoop dat het nu al duidelijker is.

ja,J-F.


Laatst aangepast door
HDBAS635
op vrijdag 26 februari 2010, 21:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 22:35
 
mooi zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 02:04
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik wil nog één keer de hardheid en onvriendelijkheid die ik bespeur op het forum en in de chatbox aankaarten. Ik baal er enorm van als mensen publiekelijk in de zeik genomen worden, en daar treden we dan ook hard tegen op.

Ik baal ook enorm van het gebrek aan zelfreinigend vermogen hier. Als er bijvoorbeeld in de chatbox dingen gebeuren die niet kunnen, denigrerende zaken, dan moet je er wat van zeggen, dan moet je dat melden. Of, laat ik het eens van een wat liberaler standpunt zeggen, als je merkt dat iemand niet goed tegen een bepaalde grap kan, dan respecteer je dat, dan hou je je in, dan bied je je excuses aan, dan laat je die persoon met rust. Dat is de christelijke weg die Paulus beschrijft: Je houdt rekening met elkaars gevoeligheden. En je probeert elkaar op te bouwen in plaats van af te breken.



weet je waar ik van baal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dat hier mensen onterecht er van af gestuurd worden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na een mailtje van een bepaald persoon,,
enfin,,,als je niks meer kan zeggen, beeetje achterlijk allemaal,

sorry dit moest er even uit bij mij en dit komt recht uit mn hart en dat gebeurd zeker nie gauw,,,,,,,,,,,,,,,,,

zo ik heb gezegd,,

Ik weet dat er hier mensen zijn die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is niet erg. Maar laten we elkaar in ieders waarde laten. Laten we ons niet verlagen tot flauwe grappen op de man, die niets met het verschil van inzicht te maken hebben.

Weet je wat bijvoorbeeld niet christelijk is? Als je in mails of privéchats met je 'medestanders' eens lekker los gaat over hoe vervelend je die man of vrouw wel niet vindt. Want wat is daar de christelijke functie van?

Nogmaals, wij staan met ChristianMatch een site voor waar iedereen zich geaccepteerd en veilig voelt, waar mensen elkaar opbouwen en dichter bij God brengen. Als je niet bereid bent om daar aan bij te dragen, dan is ChristianMatch niet de website voor jou.

Zo. Ik heb het gezegd. Niemand kan nu zeggen 'maar je hebt me niet gewaarschuwd' als die het slachtoffer is geworden van onze maatregelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 08:57
 
Omgaan met (theologische) verschillen blijkt erg moeilijk op deze site.

Er gaapt blijkbaar een wereld van verschil tussen de 'club van Papa' en God als rechtvaardige Rechter dit zal komen om te oordelen de levenden en de doden. Sommigen nemen de bijbel heel letterlijk op het punt dat bepaalde zonden nog altijd 'een gruwel in de ogen des Heeren zijn'.
Anderen hanteren de filosofie van een soor alverzoening voor allen.
Maar ik denk dat zonden nog altijd eerst beleden moeten worden.
God haat de zonde, maar heeft de zondaar zeker lief. Mits hij of zij berouw toont en niet volhardt in de zonde.

Ik stel het nu wat zwart-wit, door vooral de uitersten te benoemen zoals ik die hier gelezen heb. Veel zijn hier gelukkig voor een open en tolerant christen-zijn waarin we graag het goede voor elkaar wensen. Maar het is wel goed daarbij oog te hebben voor het type kerk waar we ons thuis voelen, want dat kan een verschil uitmaken in hoe we God zien en hoe de bijbel tot ons spreekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 09:04
 
Gelezen op internet:


Roddel/laster.

Het lijkt vaak zo onschuldig, maar de gevolgen zijn dat zeker niet!
Het valt mij op, dat wij ons vaak niet bewust zijn van de destructieve kracht van woorden.
Ook al lijkt het dat je zorgen met elkaar deelt, vanuit een broederlijke liefde. Het maakt vaak meer kapot dan je lief is!
Ik wil je uitdagen na te gaan of hetgeen over je lippen komt: opbouwend, stichtend en bemoedigend is.

Eerlijk is eerlijk ook ik maak mij schuldig aan kwaadsprekerij.
Mijn hoop dan ook dat we zelfonderzoekend in de spiegel durven te kijken.
Mijn voornemen is om mijn oor niet langer te lenen, aan de laatste niet te controleren nieuwtjes.

Jakobus 3:8-10
8 Maar geen mens kan de tong in bedwang krijgen. Ze is een rusteloos kwaad, vol dodelijk gif. 9 De tong gebruiken we om onze Heer en Vader te prijzen en om de mensen, die naar het beeld van God zijn geschapen, te vervloeken.10 Zegen en vervloeking komen uit een en dezelfde mond. En dat mag niet, mijn broeders en zusters!

Jakobus 4:11
11 Spreek geen kwaad van elkaar, broeders en zusters.

Filippenzen 4:8-9
8 Tenslotte, broeders en zusters, overweeg steeds wat waar en verheven is, rechtvaardig en zuiver, beminnelijk en eervol, alles wat deugdzaam is en lof verdient. 9 Breng in praktijk wat ik u geleerd en overgeleverd heb door mijn woorden en mijn daden. Dan zal God, die de vrede geeft, met u zijn.

Mijn gebed:
Heer zet een wachter voor onze lippen, laat dat wat over onze lippen komt, elkaar bemoedigen, vertroosten en tot zegen zijn voor de opbouw van Uw Lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:45
 
Hoppa. Weer twee mensen geband. Ik hoop dat de boodschap luid en duidelijk overkomt. Ik ben het zat. Wie wil de volgende zijn?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 10:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 12:14
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Hoppa. Weer twee mensen geband. Ik hoop dat de boodschap luid en duidelijk overkomt. Ik ben het zat. Wie wil de volgende zijn?

Tijd voor een bakkie?? Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 12:44
 
INEZ910 schreef:
Tijd voor een bakkie?? Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril


4 uur cup a soup? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 13:13
 
...

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 27 februari 2010, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CUPIDO255





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 15:09
 
Chris... was het nou echt nodig Lien een ban te geven???
Hm... bizarre vrijheid van meningsuiting hier...
Beetje onterecht, vind je zelf ook niet??
Oh niet vergeten mij ook een ban te geven, want ik geef mijn mening ook...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 15:38
 
Degenen die de afgelopen tijd geband zijn, daar zal wel een goede reden voor geweest zijn.
We weten vaak niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld heeft.
Er zijn hier op cm mensen die liever niet willen dat er een ban word uitgedeeld, maar dat er waarschuwingen plaatsvinden.
Maar soms schijnen waarschuwingen niet te helpen.
Dan vind ik dat er melding van gemaakt moet worden bij Christianmatch.
Maar ga niet de persoon die de melding naar Christianmatch heeft gemaakt erop aanspreken, maar spreek Christianmatch er zelf erop aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 15:56
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Hoppa. Weer twee mensen geband. Ik hoop dat de boodschap luid en duidelijk overkomt. Ik ben het zat. Wie wil de volgende zijn?



???????????????????????????????????????????//

volgens mij snap ik het nie helemaal maar ok ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:07
 
CUPIDO255 schreef:
Chris... was het nou echt nodig Lien een ban te geven???
Hm... bizarre vrijheid van meningsuiting hier...
Beetje onterecht, vind je zelf ook niet??
Oh niet vergeten mij ook een ban te geven, want ik geef mijn mening ook...



meningen geven is terecht
dus

enne ik hou van mensen die eerlijk zijn en der mening recht in je gezicht geven nie al sje mening geeft je gelijk geband wordt ,,,,,,,,,,,,,,,,terwijl sorry je ook betaald voor een site als deze,,,,,,,,,,,,,toch,,,,,,,,,,,,,,,


Laatst aangepast door
ELLY361
op zaterdag 27 februari 2010, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:10
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik wil nog één keer de hardheid en onvriendelijkheid die ik bespeur op het forum en in de chatbox aankaarten. Ik baal er enorm van als mensen publiekelijk in de zeik genomen worden, en daar treden we dan ook hard tegen op.

Ik baal ook enorm van het gebrek aan zelfreinigend vermogen hier. Als er bijvoorbeeld in de chatbox dingen gebeuren die niet kunnen, denigrerende zaken, dan moet je er wat van zeggen, dan moet je dat melden. Of, laat ik het eens van een wat liberaler standpunt zeggen, als je merkt dat iemand niet goed tegen een bepaalde grap kan, dan respecteer je dat, dan hou je je in, dan bied je je excuses aan, dan laat je die persoon met rust. Dat is de christelijke weg die Paulus beschrijft: Je houdt rekening met elkaars gevoeligheden. En je probeert elkaar op te bouwen in plaats van af te breken.


ELLY schreef:
weet je waar ik van baal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dat hier mensen onterecht er van af gestuurd worden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na een mailtje van een bepaald persoon,,
enfin,,,als je niks meer kan zeggen, beeetje achterlijk allemaal,

sorry dit moest er even uit bij mij en dit komt recht uit mn hart en dat gebeurd zeker nie gauw,,,,,,,,,,,,,,,,,

zo ik heb gezegd,,

I
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik weet dat er hier mensen zijn die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is niet erg. Maar laten we elkaar in ieders waarde laten. Laten we ons niet verlagen tot flauwe grappen op de man, die niets met het verschil van inzicht te maken hebben.

Weet je wat bijvoorbeeld niet christelijk is? Als je in mails of privéchats met je 'medestanders' eens lekker los gaat over hoe vervelend je die man of vrouw wel niet vindt. Want wat is daar de christelijke functie van?

Nogmaals, wij staan met ChristianMatch een site voor waar iedereen zich geaccepteerd en veilig voelt, waar mensen elkaar opbouwen en dichter bij God brengen. Als je niet bereid bent om daar aan bij te dragen, dan is ChristianMatch niet de website voor jou.

Zo. Ik heb het gezegd. Niemand kan nu zeggen 'maar je hebt me niet gewaarschuwd' als die het slachtoffer is geworden van onze maatregelen.

Elly, kun je s.v.p., als je middenin een tekst van een ander je reactie geeft, dat met een kleurtje voorzien? Is ietwat duidelijker dan, anders is het zo moeilijk zoeken naar je bijdrage hier......? Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:16
 
sorry solafide is perongeluk zo gedaan dus,,,,,,,,,,,,,,,,,ik zal er erg inhouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:34
 
ELLY361 schreef:
sorry solafide is perongeluk zo gedaan dus,,,,,,,,,,,,,,,,,ik zal er erg inhouden

Thanks Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SYLA060





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:34
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Hoppa. Weer twee mensen geband. Ik hoop dat de boodschap luid en duidelijk overkomt. Ik ben het zat. Wie wil de volgende zijn?

ik heb van dit alles niks mee gekregen
maar sorry chris ik vind deze reactie niet profecioneel had ff anders geformuleerd kunnen worden naar mijn idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:40
 
BEDOELING IS ONRUST ZAAIEN onder de vaste leden ,,,,,,,,,,,,hoop nie dat dit de bedoeling is dat er op zo,n manier juist roddels komen ,,,,,,,,,,,,,,,,,want een heleboel leden hebben op een ander manier ook contact dus,,,enne straks durf niemand meer een mening teg even,,,,,,,,,,sorry maar dat komt de sfeer van cm ook nie te goede chris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 17:19
 
Nou, ergens heeft Chris wel gelijk......ik weet, dat er mensen zjn die hier niet op CM komen, omdat er zo respectloos soms met elkaar omgegaan wordt op de chat (dat is ook de reden, dat ik nooit op de chat kom en ook om roddels te vermijden, want er wordt soms behoorlijk wat afgekletst hier, daar mag best wel eens een beetje rem op worden gezet)....en ik geloof ook, dat het best wel goed is om je een paar keer te bedenken hoe je je antwoorden formuleert als je door iets of iemand geprikkeld raakt op het forum, hetgeen ik mezelf ook kan aantrekken.

Chris heeft natuurlijk andere belangen dan wij die hebben.

Hij heeft met iedereen te maken...het is zijn site en dan bezie je de dingen toch wel iets anders lijkt me.........Hij kan natuurlijk niet de site in discrediet laten brengen, daar schiet niemand iets mee op.
Hij moet zich steeds uiteenzetten met sommige klagers en dat op zich lijkt me al niet eenvoudig.

Je kunt leren je mening te zeggen, zonder dat je daarbij beledigend hoeft te worden. Een goede oefening lijkt me. Clown smiley


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zaterdag 27 februari 2010, 17:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 18:27
 
Iedereen mag op ChristianMatch altijd zijn/haar mening geven. En je mag van mij ook vinden dat mijn optreden onterecht is, daar heb ik ook geen moeite mee. Dat is de issue hier dus helemaal niet. Laat ik dat vooraf even heel helder gesteld hebben.

Ik heb regelmatig gewaarschuwd, ik heb duidelijk gemaakt dat het tegen de regels van ChristianMatch is, maar er wordt gewoon niet door iedereen geluisterd. Er wordt doorgegaan met respectloos gedrag, en als ik of iemand anders hen erop aanspreekt, dan wordt het afgedaan als niet zo erg.

Als je je niet aan de regels van ChristianMatch wilt houden (zoals je beloofd hebt toen je je inschreef) dan kun je beter op zoek naar een andere website.

Daarentegen is elke christen hier welkom die zich aan onze regels wil houden.

Ik vind het vervelend zo op te treden maar ik wil echt heel graag de sfeer op het forum en in de chat verbeteren. Ik wil graag dat we elkaar hier weer gaan opbouwen in plaats van afbreken, dat we elkaar weer gaan bemoedigen, helpen, en zonodig liefdevol terecht wijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 19:04
 
wel goed dat hier flink aan gewerkt wordt. ergernis nummer 1 is eindtijdgedrag ofwel bekoelen van de liefde en dat soort dingen. op hen is matteus 24 vet van toepassing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 19:26
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Iedereen mag op ChristianMatch altijd zijn/haar mening geven. En je mag van mij ook vinden dat mijn optreden onterecht is, daar heb ik ook geen moeite mee. Dat is de issue hier dus helemaal niet. Laat ik dat vooraf even heel helder gesteld hebben.

Ik heb regelmatig gewaarschuwd, ik heb duidelijk gemaakt dat het tegen de regels van ChristianMatch is, maar er wordt gewoon niet door iedereen geluisterd. Er wordt doorgegaan met respectloos gedrag, en als ik of iemand anders hen erop aanspreekt, dan wordt het afgedaan als niet zo erg.

Als je je niet aan de regels van ChristianMatch wilt houden (zoals je beloofd hebt toen je je inschreef) dan kun je beter op zoek naar een andere website.

Daarentegen is elke christen hier welkom die zich aan onze regels wil houden.

Ik vind het vervelend zo op te treden maar ik wil echt heel graag de sfeer op het forum en in de chat verbeteren. Ik wil graag dat we elkaar hier weer gaan opbouwen in plaats van afbreken, dat we elkaar weer gaan bemoedigen, helpen, en zonodig liefdevol terecht wijzen.


Je hebt helemaal gelijk. Ook goed, dat je voet bj stuk houdt. Laat uw ja ja zijn, alles wat daar bovenuit gaat is uit den boze.

Consequent-zijn zal de site zeer zeker ten goede komen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 19:40
 
De hele heisa van de afgelopen dagen heeft in elk geval duidelijk gemaakt dat mensen elkaar hier op CM ook kunnen steunen in moeilijke tijden. Laat dat dan een mooi lichtpunt zijn voor de nog aanwezige leden en een bemoediging om juist daar ook oog voor te houden, ook als er soms dingen gebeuren waar jij als lid het niet terecht vindt. De verbondenheid die getoond wordt in het opkomen voor iemand anders is verwarmend!

Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 27 februari 2010, 19:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 23:03
 
helemaal mee eens henk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 00:17
 
HENK,, broeder ik ben het helemaal met u eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 00:28
 
HENK710 schreef:
De hele heisa van de afgelopen dagen heeft in elk geval duidelijk gemaakt dat mensen elkaar hier op CM ook kunnen steunen in moeilijke tijden. Laat dat dan een mooi lichtpunt zijn voor de nog aanwezige leden en een bemoediging om juist daar ook oog voor te houden, ook als er soms dingen gebeuren waar jij als lid het niet terecht vindt. De verbondenheid die getoond wordt in het opkomen voor iemand anders is verwarmend!

Ik vind het heel navrant dat je dit verbondenheid durft te noemen. Omdat het in mijn ogen meer het volhouden is van verdraainngen en leugens. Die zgn. verbondenheid betekende ook vijandig tegenover anderen. Elkaar opfokken in de pv chat, mensen beschimpen, bedreigen. Dat is geen verbondenheid die bij een christen past. Dat is een verbondenheid vanuit een andere bron.
Drie mensen geband door dit alles en schaamteloos durf je te stellen dat het jullie dichter bij elkaar gebracht heeft? Misschien wel dichter bij elkaar maar verder van Christus. Het geeft alleen blijk van dat je werkelijk niks snapt van geestelijke zaken.
Deze verbondenheid was niet uit Christus en zeker niet op de manier zoals God het bedoeld had. Ik denk dat we eens gezamenlijk de zondes zouden moeten belijden die we gedaan hebben de laatste dagen.
Als dit verbondenheid is die je zoekt, ben ik blij dat ik er geen deel van uit gemaakt heb.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 28 februari 2010, 00:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4