ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOY000
ChristianMatch forum index » Berichten van JOY000
Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 18 november 2020, 21:06
BerichtOnderwerp: Filmpjes/ studies op You tube
 
LOES133 schreef:
Hallo allemaal,

Vandaag vond ik op you tube een filmpje van 7 minuten waar ik heel erg blij mee was en die ik dol graag met jullie wil delen.

Het gaat over: Drie blokkades waardoor je de stem van de Heilige Geest niet verstaat. Henk van Zon legt hier zeer helder en kort maar krachtig uit wat in de weg kan staan om de stem van de Heilige Geest te kunnen verstaan. Heel herkenbaar.

Waarom ik hier zo happy mee ben?
Sinds een aantal jaren heb ik een (dagelijkse) hele goede band en goede gesprekken door de dag heen met de Heilige Geest. Die gesprekken hebben mijn leven zo enorm positief veranderd, onvoorstelbaar.
Maar mensen om mij heen in de kerk maar ook vrienden begrepen die goede gesprekken met de Heilige Geest niet en werden boos op mij en op God. Jaloezie. Zo ben ik meerdere mensen kwijt geraakt.
In de jaren erna heb ik heel veel moeite gedaan om mensen uit te leggen hoe die gesprekken met de Heilige Geest ontstaan waren, in de hoop dat zij dit ook mochten gaan ervaren. Zo rijk!
Maar het lukte mij niet erg om dat goed over te brengen helaas. Daarom ben ik nu blij met deze simpele korte en duidelijke uitleg en deel die dus graag met jullie.

Tevens ontdekte ik dat dit filmpje een deel van een dagelijkse reeks is. Elke dag 7 minuten. Ook daar ben ik blij mee en ga dat zeker volgen. Wie weet deel ik binnenkort nog wel een super goed fimpje uit die serie.


Groetjes,

Loes.


OH wat dom ik vergat in mijn enthousiasme de link te delen ;).

https://www.youtube.com/watch?v=-7FIHhrC-l0

Het lijkt of het niet goed lukt de link zo te plaatsen zodat ie ook geopend kan dus zal ik nog wat info geven om bij het filmpje te komen:

You tube. H7MTV6 NR 0046 Drie blokkades waardoor je de stem van de Heilige Geest niet verstaat.


Fijn Loes. Ik ga kijken, bedankt !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 16 november 2020, 17:19
BerichtOnderwerp: Bemoedigingen
 
REINT402 schreef:
Bemoedigingen.

Hieronder een link naar zo'n ruim 40 bemoediging filmpjes op YouTube.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLvXFmMbX6dhIVOFWrKIqaFtTS0rrphc8K

Hallo Reint , wat fijn !!!!! Maar het lukt me niet om het te openen, hoe heet het?

Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2020, 20:46
BerichtOnderwerp: vrije tijd
 
Beste Reint

Balen hè die corona! Maar fijn dat je nu aan het werk bent, anders maar toch!
Zelf niet ziek geworden? Lucky you!

Ik probeer mijn tijd ook zoveel mogelijk in te vullen maar het valt niet altijd mee, vooral als de winter er aankomt. Genoeg tijd voor studies af en toe een bezoekje, belletje, boek, film, internet. wandelen en fietsen, en natuurlijk Nederland in beweging! Knipoog smiley

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2020, 16:50
BerichtOnderwerp: Filmpjes/ studies op You tube
 
Hoe vinden jullie de filmpjes van Behold Israel? Van Amir tsarfati? Wat kijken jullie ? Voor verdieping van je geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2020, 16:33
BerichtOnderwerp: Het is stil aan de overkant
 
INEKE362 schreef:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier op christenmatch doe.
Er is geen contact met elkaar heb ik het idee.
Nou,dat wil ik wel ff aanwakkeren.
Hoi allemaal:))

Lachende smiley Ik ben er net, maar ik vind het ook erg rustig daarom ook een prikbordberichtje gemaakt maar ook geen enkele reactie, ook op de chat is het zo rustig dat mijn computer spontaan vastloopt Knipoog smiley Hahahhahahah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 november 2020, 17:44
BerichtOnderwerp: vrije tijd
 
Lachende smiley Bedankt Loes voor je inbreng!!! En fijn dat je weer zo beter bent dat je een beetje kunt werken, God is goed. Ik had vrijwilligerswerk maar alles is stop gezet weer............. Het is zo dat je nu niet makkelijk kan afspreken, daten maar dat geeft weer tijd zoals je zei over de mail............ Lachende smiley fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 november 2020, 21:11
BerichtOnderwerp: vrije tijd
 
Wat doen jullie met je vrije tijd? Ik heb plenty over, al een hele tijd. En ik word soms moe van al die vrije tijd. Hoe daten jullie nu? Of helemaal niks nu? ! Lachende smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
JOY000
op vrijdag 13 november 2020, 21:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOY000
Pagina 1 van 1