ChristianMatch
 


Forum

onaardig gedoe in de chat deel 2
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:13
 
een 2e ronde Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 18:28
 
BULLDOG524 schreef:
een 2e ronde Clown smiley


ja hoor wil de hoofdrol spelers wel knuffelen maar ja dat kan nie want ze hebben een ban gehad ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,maar ja voor de rest knuffel ik juliie allemaal maar bij deze,,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:16
 
Allereerst ga ik niet knuffelen. Wel vind ik dat ik een stap moet maken. Ik vergeef Rellok. Ik vergeef degene die er plezier in gehad hebben een ander te vernederen. Verder vergeef ik Henk 710.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:18
 
je bent een groot mens chatuliem....

en nou ophouwen erover!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:21
 
PIETER649 schreef:
je bent een groot mens chatuliem....

en nou ophouwen erover!

Je haalt me de woorden uit de mond...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:37
 
nou koes koes knuffel, maarre vergeet zeker nie chris te mailen chatje dat de gebande mensen trugmogen komen van je ,,,,,,,,,,,,,,
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:41
 
het gaat niet onaardig hier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:16
 
LIESBETH326 schreef:
Je haalt me de woorden uit de mond...

En ik ben het weer met Liesbeth Knipoog smiley en Pieter eens. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:18
 
ELLY361 schreef:
nou koes koes knuffel, maarre vergeet zeker nie chris te mailen chatje dat de gebande mensen trugmogen komen van je ,,,,,,,,,,,,,,
Lachende smiley

Ik heb het idee dat je een denkfout maakt. Allereerst heb ik Chris nooit gevraagd mensen te bannen. Wel vond ik het terecht dat hij dat deed. Ik doe ook geen uitspraak of ze terug mogen komen. Daar is Chris onze moderator voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb het idee dat je een denkfout maakt. Allereerst heb ik Chris nooit gevraagd mensen te bannen. Wel vond ik het terecht dat hij dat deed. Ik doe ook geen uitspraak of ze terug mogen komen. Daar is Chris onze moderator voor.

hahah ik denkfout maken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nouuuuuh dacht het nie maar ik dacht alleeen als jij nu ook mail naar onze lief chrissie dat het vast helpt,, toch,, hoe meer mensen er zo over denken,,,,,,,,,,,,jij heb invloed toch, Lachende smiley
voor de rest zeg ik er niks over dat jij evt de schuldige ben zouuuuh nie durvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha ahum ben bang dat ik dadelijk gelijk een ban aan mn broek heb hangen en jullie me moeten missen dat wil je toch nieeeh

enne ik mis onze gebande mensen jij toch ook


Laatst aangepast door
ELLY361
op maandag 1 maart 2010, 20:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:38
 
ELLY361 schreef:
hahah ik denkfout maken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nouuuuuh dacht het nie maar ik dacht alleeen als jij nu ook mail naar onze lief chrissie dat het vast helpt,, toch,, hoe meer mensen er zo over denken,,,,,,,,,,,,jij heb invloed toch, Lachende smiley
voor de rest zeg ik er niks over dat jij evt de schuldige ben zouuuuh nie durvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha ahum

enne ik mis onze gebande mensen jij toch ook

ik ben het helemaal met je eens
ik denk zeker dat chat zijn invloed op chris een stuk groter is dan mijn invloed
(ik heb namelijk totaal geen invloed) Woedende smiley
en als je ze vergeeft kun je dat ook op die manier laten blijken Lachende smiley
en ik mis ze ook Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:48
 
RENSKE067 schreef:
ik ben het helemaal met je eens
ik denk zeker dat chat zijn invloed op chris een stuk groter is dan mijn invloed
(ik heb namelijk totaal geen invloed) Woedende smiley
en als je ze vergeeft kun je dat ook op die manier laten blijken Lachende smiley
en ik mis ze ook Huilende smiley, smiley in tranen
Ik denk dat je net zoveel invloed hebt als ik. Het zou niet goed zijn als de een wat meer voor elkaar krijgt dan de ander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je net zoveel invloed hebt als ik. Het zou niet goed zijn als de een wat meer voor elkaar krijgt dan de ander.


maarre ik bedoel als we met zn allen mailen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:54
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je net zoveel invloed hebt als ik. Het zou niet goed zijn als de een wat meer voor elkaar krijgt dan de ander.

nee zou zeker niet goed zijn he Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:59
 
ELLY361 schreef:
hahah ik denkfout maken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nouuuuuh dacht het nie maar ik dacht alleeen als jij nu ook mail naar onze lief chrissie dat het vast helpt,, toch,, hoe meer mensen er zo over denken,,,,,,,,,,,,jij heb invloed toch, Lachende smiley
voor de rest zeg ik er niks over dat jij evt de schuldige ben zouuuuh nie durvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahaha ahum ben bang dat ik dadelijk gelijk een ban aan mn broek heb hangen en jullie me moeten missen dat wil je toch nieeeh

enne ik mis onze gebande mensen jij toch ook

Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander.
Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst.
Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:00
 
ELLY361 schreef:
maarre ik bedoel als we met zn allen mailen
RENSKE067 schreef:
nee zou zeker niet goed zijn he Smiley met dichtgeplakte mond

Ik irriteer me een bult aan jullie flauwe reacties hier... Leg je verzoek gewoon neer bij Chris en blijf er dan niet over doorzeuren op het forum...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander.
Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst.
Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij.


tjah ik ben vrij om te denken wat ik wil toch
maar goed als jij dat denk mag je dat ,,,van mij denken,, ,,
ik ga hier nie verder over door omdat ik gezegd heb wat ik wou zeggen

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:03
 
LIESBETH326 schreef:
Ik irriteer me een bult aan jullie flauwe reacties hier... Leg je verzoek gewoon neer bij Chris en blijf er dan niet over doorzeuren op het forum...

ja reactie op reactie hey
enne chris heeft de mail al binnen denk ik


en irriteren hoeft nie je hoeft het nie te lezen

maar je hebt gelijk liesbeth er zijn leukere onderwerpen,,,, dus op naar het leukste onderwerp van de dag!!!!!!

wie weet er een


Laatst aangepast door
ELLY361
op maandag 1 maart 2010, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik niet prettiig vind, is dat je waarschijnlijk echt denkt dat Rel door mijn invloed van het forum geband is. Zijn eigen uitspraken hebben ervoor gezorgd. Ik vind het ook jammer, dat er een sfeertje ontstaat dat Chris zijn lievelingetjes heeft. En dat de een nu eenmaal meer gedaan krijgt dan de ander.
Mijn vergeving heeft niets te maken met het bannen van Rel. En ik ben bang als hij nu opeens terugkomt dat er mensen zijn, die triomfantelijk zullen denken: we hebben toch gelijk gehad. En dat versterkt het negatieve groepsgevoel, wat hier nog steeds heerst.
Mijn vergeving heeft te maken met een bewuste keuze om mensen weer te vergeven. Vergeven is geen gelijk geven. Vergeven is accepteren dat de ander je gemeen behandeld heeft en hem/haar toch weer een nieuwe kans te geven. Maar knuffelen is er wat mij betreft niet bij.

en ik vind het jammer dat je nogsteeds zeurt over groepsvorming en je blijkbaar het gevoel hebt dat we allemaal aan het samenspannen zijn tegen jou
en wat rell betreft gaat het niet om een triomf ofzo van een groep die voor rell is op jou maar misschien voel jij het wel als een nederlaag als ie terugkomt
en ik heb idd nogsteeds het gevoel dat jij en misschien nog anderen hebben geklaagd bij chris waardoor rell een ban kreeg
maar dat is mijn gevoel en mijn mening he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:16
 
Als Chatuliem naar Chris een mail zou sturen heb je meer kans, niet omdat hij een lievelingetje zou zijn,daar is Chris namelijk te slim voor, maar omdat Chatuliem het lijdende voorwerp was zeg maar. Dan heb je echte vergeving lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:25
 
JEANFRITS816 schreef:
Als Chatuliem naar Chris een mail zou sturen heb je meer kans, niet omdat hij een lievelingetje zou zijn,daar is Chris namelijk te slim voor, maar omdat Chatuliem het lijdende voorwerp was zeg maar. Dan heb je echte vergeving lijkt me.



ik denk dat Chris juist door al die aandacht hier geen ban intrekt.
het is zijn bedrijf en hij is de baas dus.
maakt hij nu de ban ongedaan, hebben de klagende leden gewonnen en is het hek van de dam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:30
 
De redactie bepaalt wie geband wordt, en van wie de ban wordt opgeheven. En of Rellok kan terugkomen hangt wat mij betreft toch vooral van hem zelf af.

Ik ben blij dat we hier gaan proberen een nieuwe start te maken.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:31
 
PIETER649 schreef:
ik denk dat Chris juist door al die aandacht hier geen ban intrekt.
het is zijn bedrijf en hij is de baas dus.
maakt hij nu de ban ongedaan, hebben de klagende leden gewonnen en is het hek van de dam

Als je dan baas bent van een eigen bedrijf, zou je je ook als baas moeten gedragen en geen stukjes neerzetten dat je weer hopla 2 een ban hebt gegeven, en zou je ook het fantsoen moeten hebben om op je mail te gaan reageren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:46
 
RENSKE067 schreef:
en ik vind het jammer dat je nogsteeds zeurt over groepsvorming en je blijkbaar het gevoel hebt dat we allemaal aan het samenspannen zijn tegen jou
en wat rell betreft gaat het niet om een triomf ofzo van een groep die voor rell is op jou maar misschien voel jij het wel als een nederlaag als ie terugkomt
en ik heb idd nogsteeds het gevoel dat jij en misschien nog anderen hebben geklaagd bij chris waardoor rell een ban kreeg
maar dat is mijn gevoel en mijn mening he
Ik zie niet een groepje tegen mij alleen gericht. Het maakt me ook niet zoveel uit. Ik weet wie vrienden zijn hier op het forum en wie niet. En dat is niet veranderd. Wel heb ik vergeving uitgesproken over alles. Omdat ik vind dat dat de enige oplossing is voor deze situatie. Deze vergeving is niet voorwaardelijk, het is vanuit mijn geloof. Uiteindelijk zal mijn hart ook wel op dat punt komen. Maar ik vind dat de geestelijke sfeer weer terug moet komen hier.
Nog een opvallend punt hier op de site: we missen bijbelstudies. Het is al een poosje geleden dat er echte goede bijbelstudies op het forum gestaan hebben. Zal het ene met het andere te maken hebben??
En idd ik heb geklaagd over Rel, maar ik denk dat er anderen zijn geweest die over veel minder geklaagd hebben. Ik vind dat ook heel normaal, je vraagt gewoon de moderator wat hij ervan vindt en dan neemt hij de beslissing. Ik ben in geen geval betrokken geweest bij beslissingen en wil dat ook niet. Ik wist nl. dat ik de schuld zou krijgen als Rel geband werd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zie niet een groepje tegen mij alleen gericht. Het maakt me ook niet zoveel uit. Ik weet wie vrienden zijn hier op het forum en wie niet. En dat is niet veranderd. Wel heb ik vergeving uitgesproken over alles. Omdat ik vind dat dat de enige oplossing is voor deze situatie. Deze vergeving is niet voorwaardelijk, het is vanuit mijn geloof. Uiteindelijk zal mijn hart ook wel op dat punt komen. Maar ik vind dat de geestelijke sfeer weer terug moet komen hier.
Nog een opvallend punt hier op de site: we missen bijbelstudies. Het is al een poosje geleden dat er echte goede bijbelstudies op het forum gestaan hebben. Zal het ene met het andere te maken hebben??
En idd ik heb geklaagd over Rel, maar ik denk dat er anderen zijn geweest die over veel minder geklaagd hebben. Ik vind dat ook heel normaal, je vraagt gewoon de moderator wat hij ervan vindt en dan neemt hij de beslissing. Ik ben in geen geval betrokken geweest bij beslissingen en wil dat ook niet. Ik wist nl. dat ik de schuld zou krijgen als Rel geband werd.

als je dat mist waarom zet je er niet zelf een bijbelstudie op???
ik mis het niet iig
maar dat komt denk ik door mijn valse geest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:14
 
CHRISTIANMATCH schreef:
De redactie bepaalt wie geband wordt, en van wie de ban wordt opgeheven. En of Rellok kan terugkomen hangt wat mij betreft toch vooral van hem zelf af.

Ik ben blij dat we hier gaan proberen een nieuwe start te maken.

Lachende smiley



dank je voor je reactie dus chris,,,,,,,,,,,,,dus als ik het goed begrijp,,,nieuwe dag nieuwe kansen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

anders kan die zich nie bewijzen hey als die nie trugmagkomen, Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:56
 
het is chris zijn feesje,ik dacht als chat er nu ook achter zou staan zou dat invloed kunnen hebben op chris zijn beslissing. Het is niet aan ons om voor Chris te beslissen,maar we mogen wel weergeven hoe we erover denken en om chris om dan te beslissen. En terecht word er gezegd dat Rell zich alleen kan bewijzen als hij op de site terugkomt. Wat mij betreft welkom lieve vriend Rell!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 23:26
 
JEANFRITS816 schreef:
het is chris zijn feesje,ik dacht als chat er nu ook achter zou staan zou dat invloed kunnen hebben op chris zijn beslissing. Het is niet aan ons om voor Chris te beslissen,maar we mogen wel weergeven hoe we erover denken en om chris om dan te beslissen. En terecht word er gezegd dat Rell zich alleen kan bewijzen als hij op de site terugkomt. Wat mij betreft welkom lieve vriend Rell!!

Chris is duidelijk toch, het ligt hoofdzakelijk aan Rel zelf. Ik doe geen uitspraak over Rel, noch positief, noch negatief. Net zomin als over Cupido of Lien. Omdat ik geen invloed wil hebben over hun terugkomst of afwezigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 23:29
 
hoe kan chris nu oordelen over iemnad die niet op cm is? lijkt me onmogelijk. rell zal niet als een kleine jongen gaan zeuren maar zal keurig zijn straf uitzitten 14 dagen lang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 23:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Chris is duidelijk toch, het ligt hoofdzakelijk aan Rel zelf. Ik doe geen uitspraak over Rel, noch positief, noch negatief. Net zomin als over Cupido of Lien. Omdat ik geen invloed wil hebben over hun terugkomst of afwezigheid.

op hun afwezigheid heb je volgens mij al invloed gehad Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2