ChristianMatch
 


Forum

Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 22:40
 
Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging:


SPIRITISME:

Wacht voor Mijn aangezicht, terwijl je rustig Mijn Geest inademt, die Geest, die, als Hij vrije toegang krijgt en niet door je eigen - ik wordt buitengesloten, je in staat zal stellen dezelfde werken te doen, die IK deed.

Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.

Spiritisme is verkeerd!!

Niemand behoort ooit een medium te zijn voor een andere geest dan de Mijne, alles wat je moet weten en alles wat goed voor je is om te weten over Mijn geestelijk Koninkrijk, zal IK je vertellen op de tijd en wijze, die IK geschikt acht, het is afhankelijk van je eigen geestelijke ontwikkeling.

Volg in alles Mijn aanwijzingen.

Vrede - vrede - vrede.


Laatst aangepast door
EVA685
op zaterdag 13 maart 2010, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 22:45
 
EVA685 schreef:
Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging:


SPIRITISME:

Wacht voor Mijn aangezicht, terwijl je rustig Mijn Geest inademt, die Geest, die, als Hij vrije toegang krijgt en niet door je eigen - ik wordt buitengesloten, je in staat zal stellen dezelfde werken te doen, die IK deed.

Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.

Spiritisme is verkeerd!!

Niemand behoort ooit een medium te zijn voor een andere geest dan de Mijne, alles wat je moet weten en alles wat goed voor je is om te weten over Mijn geestelijk Koninkrijk, zal IK je vertellen op de tijd en wijze, die IK geschikt acht, het is afhankelijk van je eigen geestelijke ontwikkeling.

Volg in alles Mijn aanwijzingen.

Vrede - vrede - vrede.






Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.

Vinden jullie dit niet vreemd, vooral dat HIJ spreekt over zelfs grotere??
Ik kom hier niet meer uit, vat ik het verkeerd op??Wie wil mij hier een duidelijk antwoord opgeven?

Onzekere Eva Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 17:12
 
EVA685 schreef:
Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.

Vinden jullie dit niet vreemd, vooral dat HIJ spreekt over zelfs grotere??
Ik kom hier niet meer uit, vat ik het verkeerd op??Wie wil mij hier een duidelijk antwoord opgeven?

Onzekere Eva Twijfelende smiley

Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:22
 
LIESBETH326 schreef:
Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth

Johannes 14: 12
"Waarachtig, Ik verzeker jullie: wie op Mij vertrouwt zal hetzelfde doen als Ik, en zelfs meer dan dat, Ik ga immers naar de Vader.
13: En wat jullie dan in Mijn naam vragen, dat zal Ik doen, zodat door de Zoon de grootheid van de Vader zichtbaar wordt."

Ik denk dat je dit stukje bedoeld, Eva?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:07
 
LIESBETH326 schreef:
Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth


Liesbeth, het gaat over DIE geest (spiritisme), wil je mijn bemoediging lezen, daaruit had ik deze 2 regels gekopieƫrd.

Groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:09
 
ARIENNEZ498 schreef:
Johannes 14: 12
"Waarachtig, Ik verzeker jullie: wie op Mij vertrouwt zal hetzelfde doen als Ik, en zelfs meer dan dat, Ik ga immers naar de Vader.
13: En wat jullie dan in Mijn naam vragen, dat zal Ik doen, zodat door de Zoon de grootheid van de Vader zichtbaar wordt."

Ik denk dat je dit stukje bedoeld, Eva?



Nee Arienne, lees maar eens de bemoediging, daarin die 2 regels, ik snap dit echt niet Twijfelende smiley


Groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1