ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 10:37
BerichtOnderwerp: Dág allemaal...!
 
Bedankt allemaal! voor de leuke, lieve reacties, voor het mooie gedicht, Hannah..en de goede wensen!
Het heeft ons goed gedaan en na vandaag gaan we zónder CM (zouden wij het wél uithouden zonder CM dan Knipoog smiley ) maar mét elkaar verder!
Bye...allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 00:38
BerichtOnderwerp: Dág allemaal...!
 
Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie!
Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen..
Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.

God's zegen voor jullie allen, een warme groet van..
MAR 907 en ARIENNEZ498
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: Henk710 & Robbedoes873
 
ROBBEDOES873 schreef:
Wij Henk en Does hopen vrijdag 14 mei 'smiddags in het huwlijksbootje te stappen...


Van Hárte Gefeliciteerd!!! Helemaal SUPER! Ik gun jullie álle geluk..niet van deze wereld..maar van daarbóven! God's liefde en grote zégen toegewenst!

Liefs voor beide, liefs voor de kids!
Ariënne

Dat het een strálende dag mag worden..in álle opzichten! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 10 mei 2010, 22:18
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=6GVyIcFJzbU
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 23:21
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Deze vind ik mooi en veelzeggend!

http://www.youtube.com/watch?v=gHXD1mOFscs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 14:17
BerichtOnderwerp: Gezocht...
 
JOLAN931 schreef:
kan ik nog iemand blij maken met een paar dozen meidenkleertjes ?
gratis

Hoi Jolan! Welke maat zijn de kleertjes? ik heb een jongste dochter van 8 jaar: maat 134-140
't Zou geweldig zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Deze is al eens genoemd...ik noem het nóg maar eens een keer!

Ik geloof....in jou en mij!

http://www.youtube.com/watch?v=GWlsA6K5Q-w&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 00:57
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
JOS689 schreef:
Wat brengen fouten je ?
iedere fout wordt steeds meer een beperking ?
Dan is de vraag of wat je toen hebt meegemaakt zo vaak in je leven is voorgekomen dat je er een beperking van moet maken ....

Je zegt dus hetzelfde als ik..dank je voor de bevestiging Jos. Ik geloof in een helende Vader en ik geloof dat een verleden...ook werkelijk een 'verleden' kan worden, geen heden, geen toekomst.... en geen kracht meer die over je leven beschikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:45
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
CHATULIEM619 schreef:
dit verhaal is me een paar jaar geleden overkomen zoals ik reeds vermeldde. Na die tijd heb ik ook gedate en er kwam zelfs een relatie uit. De reden dat ik dat nu opgeschreven heb, is omdat ik vind dat we kunnen leren van onze fouten.

leren van je fouten is helemaal goed.....zolang het je maar niet beperkt of bang maakt....of je tevéél laat terugkijken op het verleden! Het verleden is geweest, de toekomst ligt vóór je, sámen met Hem!! Geweldig toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:41
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
MARIJAN072 schreef:
Wat zeg je dit treffend zeg, Ariennez. Geniet van dé Liefde van je leven!


Lachende smiley Dank je wel Marijan! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:27
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje idealistisch. Ten eerste denk ik dat je niet van tevoren kunt weten of een date meteen van God is. De reden dat ik mijn verhaal vertelde, is dat je vaak voor die tijd allemaal ideeën over elkaar hebt, maar dat dat niet betekent dat de praktijk ook zo is. Pas als je elkaar eens een keer ontmoet hebt, kun je pas zeggen of het goed is om door te gaan.

Ik denk dat 'VERTROUWEN HEBBEN' de sleutel is Chat. Jouw verhaal is een herkenbaar verhaal...maar niet het énige verhaal.
Ook ikzelf heb genoeg redenen gehad om nooit meer iemand te vertrouwen. Zou ik blijven volharden in deze ANGST....dan houdt ikzelf de touwtjes in handen. Of nog beter gezegd: laat ik de ANGST winnen. En Angst is, zoals we weten, NIET VAN GOD!!!
Mijn leven ligt in God's hand en ik vertrouw Hem mijn leven toe. Dus óók...een contact, een date...en álles wat daar wél of niet uit voort mag komen. Daar kan ik dus heel ontspannen over denken!

Vertrouw 'gewoon'....dat is álles wat Hij van je vraagt...meer niet

Ikzelf? Ben na een óngelukkig huwelijk én een relatie die niet goed was...? hier Dé Liefde van mijn leven tegengekomen! Het kwam...heel gewoon...heel zachtjes 'aangewaaid'....om voorgoed te blijven en zéker te weten: "Dit is hem!"

Wonderen bestaan...sta er open voor of niet....maar als ik mag kiezen? Dan kies ik voor de hóóp, en het geloof....én DE LIEFDE.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 00:32
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=cl9axmrFnEc

Voor diegene welke de ware liefde begrijpt.

I Surrender....because you love me! X!

http://www.youtube.com/watch?v=P_r8pDziQKE&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 10:07
BerichtOnderwerp: ZELFBEELD EN IDENTITEIT DEEL 5
 
ANITA324 schreef:
Hoe je leven dan ook was een stuk strijd ook dat doet de Vader veel verdriet maar 1 ding mogen we weten Hij laat ons nooit los en wil ons die kracht geven welke strijd het ook was, zo wil Hij met je strijden als een Rots door de Branding en je helpen op weg naar de vrijheid naar het Licht toe.
Elke traan die je liet is opgevangen in Zijn kruik en alleen Hij kan je Liefde voeden en je hart helen tot genezing en vergeving tot anderen ook te vergeven alleen dan worden we helemaal bevrijd van bitterheid, wrok, enz.

Daarom blijft Psalm 121 ozo mooi Lachende smiley

1 Ik hef mijn ogen op naar de bergen, vanwaar mijn hulp komen zal.
2 Mijn hulp is van den HEERE, Die hemel en aarde gemaakt heeft.
3 Hij zal uw voet niet laten wankelen; uw Bewaarder zal niet sluimeren.
4 Ziet, de Bewaarder Israels zal niet sluimeren, noch slapen.
5 De HEERE is uw Bewaarder, de HEERE is uw Schaduw, aan uw rechterhand.
6 De zon zal u des daags niet steken, noch de maan des nachts.
7 De HEERE zal u bewaren van alle kwaad; uw ziel zal Hij bewaren.
8 De HEERE zal uw uitgang en uw ingang bewaren, van nu aan tot in der eeuwigheid

Lieve Zus,

De Vader heeft jou van harte lief. Verliefde smiley

Hartelijke groet,

Zusje,

Anita


Lachende smiley Psalm 121 is een geweldige Psalm!

En de Liefde van de Vader, die is het die geneest! Ik kon het zelf niet...maar HIJ wél!

Thanks Zus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 09:47
BerichtOnderwerp: Heiligheid in het huwelijk
 
Inderdaad een heel mooi stuk Anita! Dank je voor het plaatsen!

knuff van je zus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 01:59
BerichtOnderwerp: ZELFBEELD EN IDENTITEIT DEEL 5
 
Ik heb het stuk van jou, Anita, eens goed gelezen en ik kan dankbaar zeggen dat ik het herken. Ja! het is wel dégelijk mogelijk om te vergeven...zelfs als je 'de hél' is aangedaan...

Als kind ben ik jarenlang misbruikt door 2 familieleden. Ik heb vaak gedacht, nadat ik tot bekering gekomen was: "Heer, waar was U...toen het gebeurde...en wéér gebeurde...en wéér...járenlang?" Ik heb het er moeilijk mee gehad, mijn misbruikers geháát...
Eerst bad ik om wraak... daarna bad ik om verlossing...en uiteindelijk...kon ik ze loslaten, kon ik ze vergéven. Ik weet nog goed dat dat gebeurde..wát en bevrijding was dat!

Er was, in de periode van haat op een gegeven ogenblik een gedachte die naar boven kwam en me niet meer losliet: 'als ik hen blijf haten, maak ik mezelf ziek en blijf ik aan hen verbonden. Hetgeen ze gedaan hebben, is al erg genoeg..ze hebben mijn kinder en jeugdjaren verminkt..maar sta ik ook toe dat ze dat de rest van mijn leven doen?'
"NEE!" was daarop mijn antwoord.
"Ik héb een verleden...maar ik bén het verleden NIET!
Ik wist dat er maar één ding opzat...en dat was hiermee naar God gaan. Het ging niet in één keer, na één gebed, maar het kwam wel.
Ik denk wanneer je de Liefde van God in je leven ervaart, je zóveel ontvangt dat je er met een gerust hart van uit mag/kan delen, zelfs aan je misbruikers..
Ik weet dat ik een zondaar ben, bevrijd door het bloed van Christus. Ben ik béter dan mijn misbruikers? Nee. Heb ik God's genade nodig? Ja!

Het is heerlijk om bevrijd te zijn van die enorme last van haat....

God is groot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 01:09
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=zgKUraOgkjM&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 28 april 2010, 23:14
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=P_r8pDziQKE&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 22:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MAR907 schreef:
Prachtig lied Ariënne, ik kende hem niet. Nu wel dus. Knipoog smiley

http://www.youtube.com/user/Yeshalem777#p/a/f/2/E5qcXfVE7gI

En déze kende ik dus niet! Dank je wel! Knipoog smiley

Een lied wat je eigenlijk kéihard moet luisteren! Wat geweldig om te kunnen zeggen: " I'm Alive!"....

Dit is voor jou....met alle liefde die in me is...

http://www.youtube.com/watch?v=wEKYUkKOtA4&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=8X5_XsFtXtw&feature=fvw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:17
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=kuHZXZnkfws&feature=related

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: pesten
 
RELLOK036 schreef:
ik kwam op youtube de volgende clips tegen:
dees is van pearl jam:
http://www.youtube.com/watch?v=Pf-9qsWvFxQ&feature=related
en dees van jurk!:
http://www.youtube.com/watch?v=XOIm-qW_5zU
deze liedje lopen euhm slecht af dat hebben ze gemeen maar ook dat de hoofdpersoon gepest werd met als gevolg dat de hoofdpersoon voor de klas zelfmoordpleegd......
euhm nu is mijn vraag cq discussie hoe herken je nu bij je kind dat hij/ zij gepest wordt? en hoe kan je zoon gruwlijk einde voorkomen?

Dat is ontzettend moeilijk om te zien Rellok! Ikzelf ben vroeger járenlang getreiterd op school maar ik zweeg er thuis over....ze hebben het dan ook nooit geweten thuis.
Mijn zoon van 16 is ook ontzettend gepest op school, zelfs zó erg dat ik hem tweemaal een periode van een paar weken van school af moest halen. Bij hem knapte er iets op een gegeven moment. Daarvoor was ie stierlijk vervelend en dat wist hijzelf ook wel maar volgens zijn zeggen was er niets aan de hand. Totdat hij huilend op de bank zat.....
Wanneer je kind stil is, of juist heel erg druk,agressief? zou ik maar eens achter 'm'n oor gaan krabben...' want vaak duidt dit op een probleem op school!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:07
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Iedereen voorzien van vervoer of moet er nog wat geregeld worden voor dezen of genenen?

Groetjes,
Peacedove

Inmiddels zijn Willie605 en ik voorzien van vervoer (+ chauffeur! Knipoog smiley ) deze vraagtekens mogen dus uitroeptekens worden! Hiep hoi! we gaan picknicken! Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:29
BerichtOnderwerp: Schrikbarende uitslag
 
DENNISS669 schreef:
Over twee dingen wil ik graag even wat kwijt.
Ten eerste: Het is niet zo dat de kerk al lang pasen vierde en dat daarna door commercie de paashaas, de eieren en de paastakken erbij gekomen zijn. Het feest van de lente werd al in babylonische tijden gevierd, en verwelkomde de opkomst van nieuw leven in de natuur. Degelijke informatie is voor iedereen hierover te vinden op onder andere wikipedia. Dat de paasdatum altijd wisselt heeft hier ook mede zijn oorsprong in. Net als met andere feestdagen was er vaak al lang en bepaald heidens gebruik/geloof wat is samengegaan met een christelijke feestdag. Weet dus wat je zegt als je terug wilt naar de oorspronkelijke betekenis van o.a. kerst en pasen. Tuurlijk kunnen wij onze aandacht richten op het aspect van ons geloof, en dat is goed, maar draai het niet om en denk dat het iets nieuws is dat mensen eerder aan de paashaas dan aan Jezus opstanding denken.
Ten tweede: Naar mijn mening hebben veel kerken de hoop of verwachting dat het heilige leven van de kerkgangers andere mensen tot Jezus zou aantrekken. Met als gevolg dat de meeste ongelovigen de kerk als hypocriet en afwijzend ervaren, omdat men bang is aan allerlei leefregels te moeten voldoen om als een "goede christen" gezien te worden. Bij deze kerken is vergeving en genade niet de boodschap, alleen het begin, daarna begint het gevecht met je leven op orde krijgen om een goed heilig christelijk leven te leiden. Zodra de aandacht van de kerk weer uitgaat naar het vertellen van het goede nieuws van vergeving, zet je de deur open voor iedereen die zich tot dan toe beoordeeld en veroordeeld voelde door de "heilige" christenen. Ik denk dat het goed is dat kerken leeglopen. Sommige zouden wat mij betreft mogen ophouden te bestaan. Een slechte boom brengt geen goede vruchten voort, en slechte kerk loopt niet vol met mensen. Volgens mij is het zo simpel. Is er niet gewoon een reden dat kerken leeglopen? Eentje die ze in die kerken zelf echt niet doorhebben? Ik denk dat ze oprecht zouden willen dat er meer mensen tot (hun) geloof kwamen, maar oprecht niet weten waarom het ze maar niet lukt om aantrekkelijk te zijn. Maar, elke kerk stelt teleur, zolang je naar de mensen in de kerk gaat kijken. De enige kerk die nooit teleurstelt is er een die alle aandacht op Jezus richt, vanuit Hem alles verwacht en waar mensen elkaar inderdaad, zoals je schreef Wilma, in liefde benaderen. Maar niet om achter die mantel der liefde ondertussen een wetboek te hanteren, maar een mantel der liefde die is geweven in genade.

Beste Denniss, graag zou ik willen reageren op het tweede punt uit jouw bijdrage, het is misschien niet zo snel...maar ik moest er even over nadenken voordat ik mijn gedachten op papier kon zetten.
Ik begrijp je wanneer je zegt: 'laat de kerken maar leeglopen...' Volgens mij doel je nu alleen op het feit dat er véél, veels te veel regels zijn binnen de kerk die het ware Evangelie in de weg staan. Zeg ik het zo goed? Ik krijg zélf ook soms het gevoel dat het belangrijker is bij 'die en die club' te horen en te doen wat men dáár zegt, dan te luisteren naar God's woord! En ook ik 'steiger' hiervan!
Ik heb jarenlang gedacht dat er geen plaats voor mij was binnen de kerk. Als buitenkerkelijke, op 20 jarige leeftijd tot geloof gekomen, kijk ik anders tegen het 'kerkewerk' aan dan degene die binnen deze gemeente zijn opgegroeid. Ik voelde me een buitenbeentje, een 'curiositeit'..om het zo maar te zeggen. Ik verzette me tegen het hele gebeuren binnen de kerk...en bleef er wég. Totdat...er een gesprek ontstond met één van de gemeenteleden, en daarna met een ánder gemeentelid...en toen kwam er nóg één...en allemaal ontkrachtte zij mijn vooroordeel tegen de kerkgemeenschap! Ze hadden me nooit veroordeeld en JA! ik mocht wel zijn wie ik ben! En er is wel dégelijk binnen de kerk hónger naar het ware Evangelie...Dus toen ik nog eens goed keek...zag ik dat IK degene was met een vooroordeel...en niet zij. Hun boodschap was duidelijk: 'we hebben jou, Ariënne, nodig!
Wat ik met dit verhaal wil zeggen is dit: wanneer je, met een open hart en ópen geloof naar mensen toegaat, blijkt er meer mogelijk te zijn dan verwacht, zelfs binnen de traditionele kerk. Geef 'ze' daarom nog niet op, Denniss! Ik had dat ook gedaan...maar ben er op teruggekomen.
Het is niet de zaak binnen de regels van de 'club' te passen...maar om jezelf te blijven en zó, met elkaar, een gemeente levend te houden! Dus ook een taak voor degene die 'zijn binnengehaald'!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
JONATHAN890 schreef:
ik plaatst het wel hoor...... omdat jullie het zoooooo graag willen. Had m gister al gezien....maar straks sta ik bekend als de .......?? van CM.
Trouwens maakt mij niet uit ook.
Mensen die mij echt kennen weten dat ik t allemaal iet zo meen, maar soms graag bepaalde grenzen opzoek, om t gesprek te maken. En wat ik dan wel denk..... dat kan je altijd vragen en ik zal laten zien dat ik soms helemaal anders ben en denk. maar er is altijd ruimte voor een andere mening bij mij.
Dat maakt t leven juist mooi/leerzaam/interessant en geeft verdieping.

dappere dodo! Knipoog smiley 'k ben blij dat jij het geplaatst hébt! je mag er best met een knipoog naar kijken én het erover hebben! Bedankt voor je bijdrage Jonathan, ik vind het in elk geval leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
voor haar....of voor hém? voor hem....





http://www.youtube.com/watch?v=REqVU3gyurg

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ARIENNEZ498
op zaterdag 17 april 2010, 23:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 18:43
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
Jonathan,

'k Moest er vreselijk om lachen! Enne...er is best wel iets van waar hoor, maar wat dat is? ga ik je niet vertellen. Het is toch immers een gegeven dat een vrouw een beetje mysterieus mag zijn? Laten we dát vooral zo houden... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 april 2010, 18:43
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
GRACE585 schreef:
arianne ik was zeer geroerd,je bent niet de enigste die huild bij dit lied
Huilende smiley, smiley in tranen Engeltje smiley

dank je wel voor je reaktie Grace! Fijn om dit te kunnen/mogen delen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:34
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Een paar maanden geleden had mijn jongste dochter van 8 jaar,
de Mexicaanse Griep...ze was zó ziek! Ik voelde me machteloos, radeloos en wist het niet meer...de nacht dat ik het meest vreesde voor haar leven...betekende een doorbraak want de dag erna zette het herstel in!
In die tijd heb ik het volgende nummer, wat ik al kende, vaak in gedachten gehad. Als ik dit nummer hoor, huil ik nog steeds...voor die ouders die niet zo gelukkig waren als ik....

ik wil dit nummer graag met jullie delen.

http://www.youtube.com/watch?v=4LynZIqb0Hs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: liefde is
 
ARJAN007 schreef:
Liefde is.... het oog van de man!

(ff twee topics door elkaar halen, hihi)

Ohooo....oh...Arján toch! burgerlijke...ofwel: CM-ongehoorzaamheid? Had ik niet achter jou gezocht! Clown smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:55
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=nJsp-OCPEKs&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5