ChristianMatch
 


Forum

Gods Toorn.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:19
 
Intussen heb ik vele preken beluisterd,van Refo tot Pinkstergemeente.
Honderden bladzijden bestudeerd,van vele demonatie.
God Toornd inderdaad,anno 2010.
Nauwkeurig heb ik de Zondvloed,bestudeerd,in de dagen van Noach.
Van de Pinkstergemeente,kan ieder zeggen,wat zij willen,maar zij zijn wel open,in het Laatste Bijbelboek,de Openbaringen,de Gramschap van God,in Toorn.
Het zijn nu weer de dagen van Noach,en nu ook huwelijkken in ongelijke geslachten,verworven.
Lot,wij willen gemeentschap,met uw Gasten,in Sodom,en Gomorra,waar hij zijn woonstede had.
Sexuele lust dus.
Die steden bestaan niet meer,wel de Dode Zee,waar geen leven mogelijk is,door het zoutgehalte.
Ik ben gaan bestuderen,wat Gods Toorn inhoud,en schrijf dat ook op.
En ik ben ook gekruisigd,en geband,op chr sites.
Ook censuur in mijn leven.
Tussen Troon en Toorn,is er één letter verschil.
Ik wil bij Gods Troon zijn,en nooit zijn Toorn ervaren,in de Dagen van Noach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:37
 
ALFAROMEO918 schreef:
Intussen heb ik vele preken beluisterd,van Refo tot Pinkstergemeente.
Honderden bladzijden bestudeerd,van vele demonatie.
God Toornd inderdaad,anno 2010.
Nauwkeurig heb ik de Zondvloed,bestudeerd,in de dagen van Noach.
Van de Pinkstergemeente,kan ieder zeggen,wat zij willen,maar zij zijn wel open,in het Laatste Bijbelboek,de Openbaringen,de Gramschap van God,in Toorn.
Het zijn nu weer de dagen van Noach,en nu ook huwelijkken in ongelijke geslachten,verworven.
Lot,wij willen gemeentschap,met uw Gasten,in Sodom,en Gomorra,waar hij zijn woonstede had.
Sexuele lust dus.
Die steden bestaan niet meer,wel de Dode Zee,waar geen leven mogelijk is,door het zoutgehalte.
Ik ben gaan bestuderen,wat Gods Toorn inhoud,en schrijf dat ook op.
En ik ben ook gekruisigd,en geband,op chr sites.
Ook censuur in mijn leven.
Tussen Troon en Toorn,is er één letter verschil.
Ik wil bij Gods Troon zijn,en nooit zijn Toorn ervaren,in de Dagen van Noach.

Mensen plaatsen zichzelf onder Gods toorn....
De bijbel zegt het is een leugen, je bent vrijgekocht door het bloed van Jezus Christus, in Hem ben je vrij. En kom je voor Gods troon, dan zal Jezus je voorspraak/vrijpleiter bij God de Vader zijn.

Joh. 3:14 De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft. 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 21 maart 2010, 17:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:43
 
CROSSROAD317 schreef:
Mensen plaatsen zichzelf onder Gods toorn....
De bijbel zegt het is een leugen, je bent vrijgekocht door het bloed van Jezus Christus, in Hem ben je vrij. En kom je voor Gods troon, dan zal Jezus je voorspraak/vrijpleiter bij God de Vader zijn.

Joh. 3:14 De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft. 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’

kan hier alleeen AMEN op zeggen cross
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNISS669





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 00:42
 
Voor wie goed engels verstaat:

http://www.youtube.com/watch?index=24&feature=PlayList&p=0390C2F068042B11&v=f9qrNieq038&gl=NL

Enjoy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1