ChristianMatch
 


Forum

Gebed voor Jan
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 23:52
 
Hoi allemaal,

Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje uit Lapland van een oude noorse christenvriend van ons.
Jan vertelde dat hij uitgezaaide alvleesklier kanker heeft, de artsen kunnen hem niet meer helpen, doen er niks meer aan.
Jan kent de Heer, en gelooft in gebedsgenezing. hij vroeg gebed voor genezing, kracht en troost.ook voor zijn familie.

Hij heeft mij gevraagd te komen, graag gebed voor mij , inzicht en voorziening Gods.

Willen jullie meebidden voor Jan Myrvall?

Lieve groet en zegen,

Martha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 00:06
 
MARTHA725 schreef:
Hoi allemaal,

Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje uit Lapland van een oude noorse christenvriend van ons.
Jan vertelde dat hij uitgezaaide alvleesklier kanker heeft, de artsen kunnen hem niet meer helpen, doen er niks meer aan.
Jan kent de Heer, en gelooft in gebedsgenezing. hij vroeg gebed voor genezing, kracht en troost.ook voor zijn familie.

Hij heeft mij gevraagd te komen, graag gebed voor mij , inzicht en voorziening Gods.

Willen jullie meebidden voor Jan Myrvall?

Lieve groet en zegen,

Martha

Dat zal ik doen Martha! God's grote wijsheid toegewenst bij het nemen van je beslissing en sterkte!

Ariƫnne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:10
 
MARTHA725 schreef:
Hoi allemaal,

Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje uit Lapland van een oude noorse christenvriend van ons.
Jan vertelde dat hij uitgezaaide alvleesklier kanker heeft, de artsen kunnen hem niet meer helpen, doen er niks meer aan.
Jan kent de Heer, en gelooft in gebedsgenezing. hij vroeg gebed voor genezing, kracht en troost.ook voor zijn familie.

Hij heeft mij gevraagd te komen, graag gebed voor mij , inzicht en voorziening Gods.

Willen jullie meebidden voor Jan Myrvall?

Lieve groet en zegen,

Martha



Wat erg Martha, ik bid voor Jan, maar ook of jij naar Noorwegen mag,
om hem tot steun te zijn en zijn wens te vervullen.

Heel veel sterkte en Gods Zegen,
liefs van Eva Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RAINBOW947





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:49
 
Ik bid ook mee voor Jan

Groetjes
Rainbow
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 00:01
 
Ik geloof ook in gebedsgenezing, maar ik geloof ook in genezing door ziekte en dood heen, op een andere manier dan wij mensen verwachten.
Dat zijn vertrouwen een getuigenis mag zijn voor anderen, voor ons. Wat er ook geneurt.
Ik bid daarom voor wijsheid en kracht, rust en heling.
Heel veel sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 00:09
 
Martha ik vergeet te zeggen ik dank God voor dat Hij jou aan Jan en zijn familie gegeven hebt beseffend dat het emotioneel heel zwaar is en intensief, maar tegelijkertijd ook enorm waardevol en een zegen om zo op deze manier de vriendschap te mogen bekronen. Dat is Gods liefde voor ons aan elkaar gegeven.
Ik wens jou ook kracht en wijsheid en bovenal Gods zegen.
Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MINKI925





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:49
 
beste leden van deze site,

voor degene die hem kennen.....marinus potkamp uit ijsselmuiden is afgelopen zaterdagmorgen in zijn slaap overleden.hij was tot voor kort bezoeker van deze site.hij was sinds 4 jaar weduwe,en hij laat 2 kinderen achter van 12 en 10 jaar,verschrikkelijk ,nu zitten 2 kinderen al op zo'n jonge leeftijd zonder vader en moeder.

marinus is vandaag begraven.wij bidden voor de familie en zeker zijn wees kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 00:32
 
MINKI925 schreef:
beste leden van deze site,

voor degene die hem kennen.....marinus potkamp uit ijsselmuiden is afgelopen zaterdagmorgen in zijn slaap overleden.hij was tot voor kort bezoeker van deze site.hij was sinds 4 jaar weduwe,en hij laat 2 kinderen achter van 12 en 10 jaar,verschrikkelijk ,nu zitten 2 kinderen al op zo'n jonge leeftijd zonder vader en moeder.

marinus is vandaag begraven.wij bidden voor de familie en zeker zijn wees kinderen.

Dank je wel Minki,

Dit bericht treft mij diep. Ik sprak Marinus dagelijks via msn.
Ik heb geen woorden hiervoor. Het ging juist weer goed met hem...
Oh waartoe toch dit alles!!! Och die kinderen...

...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 00:35
 
MINKI925 schreef:
beste leden van deze site,

voor degene die hem kennen.....marinus potkamp uit ijsselmuiden is afgelopen zaterdagmorgen in zijn slaap overleden.hij was tot voor kort bezoeker van deze site.hij was sinds 4 jaar weduwe,en hij laat 2 kinderen achter van 12 en 10 jaar,verschrikkelijk ,nu zitten 2 kinderen al op zo'n jonge leeftijd zonder vader en moeder.

marinus is vandaag begraven.wij bidden voor de familie en zeker zijn wees kinderen.



Verschrikkelijk, ik bid voor ze allemaal, ook nemen we het mee in de Gebedsroom en jou wens ik ook veel sterkte toe en Gods Zegen en kracht.

Liefs van Eva.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1