ChristianMatch
 


Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 94 95 96 97
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:10
 
HERMAN968 schreef:
Dat is niet waarover het gaat, is niet zo van belang. Het gaat om diegenen die mensen op verkeerd bijbelspoor brengen. Ziet ge ?

Nee,het gaat om het onnodig openbaar kwetsen van mensen.Het is gericht tegen een bepaald lid,iemand die ik zeer waardeer en waar ik tegenop kijk vanwege haar principes ..........o.a. in geestelijk opzicht is het een rijk mens.

Ik mag hopen dat je met een andere uitleg komt en je uitspraak niet voortkomt uit hoogmoed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:12
 
LEANNE226 schreef:
Nee,het gaat om het onnodig openbaar kwetsen van mensen.Het is gericht tegen een bepaald lid,iemand die ik zeer waardeer en waar ik tegenop kijk vanwege haar principes ..........o.a. in geestelijk opzicht is het een rijk mens.

Ik mag hopen dat je met een andere uitleg komt en je uitspraak niet voortkomt uit hoogmoed.

Geen zorg Leanne, er zijn er meerder, die als dansend doorheen de site gaan. Op de maat van de aangevers. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:13
 
LEANNE226 schreef:
Nee,het gaat om het onnodig openbaar kwetsen van mensen.Het is gericht tegen een bepaald lid,iemand die ik zeer waardeer en waar ik tegenop kijk vanwege haar principes ..........o.a. in geestelijk opzicht is het een rijk mens.

Ik mag hopen dat je met een andere uitleg komt en je uitspraak niet voortkomt uit hoogmoed.



Over wie hebben jullie het nu?????
Enne principes zijn wel makkelijker om op te schrijven dan om ze te hebben .........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:14
 
XABIA794 schreef:
zo lees jij het, en zo lees ik het niet.
Ik heb respect voor jou mening, maar je ziet jou versie als de enige waarheid.
weet je, ik ben hier echt niet bezig voor een welles nietes debat te houden.
een forum dient om elkanders mening "onderbouwd" te delen.
van enkelen hoor ik hier grote kreten van
HET STAAT ER... PUNT UIT
maar degelijke teksten die stralen vanuit liefde voor je medemens Smiley die vol vragen zit Ik wacht nog steeds
uitspraken, dat het geen bal uitmaakt wat een ander denkt of voelt Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
neeeehhh, het is belangrijker dat je je kan beheersen op alle gebied.

en het ergste van al is, dat die paar hier niet eens WETEN hoe anderen er mee omgaan. Als men echt wil weten waarom iemand een bepaalde keuze maakt, getuigt het van liefde iemands verhaal eerst aan te horen alvoor men iemand naar de hel verwijst



Ik heb jou versie toch niet ontkent??? Welles nietes debat??? En dan boos??? Ik sta hiervan te kijken. Mag ik dan niet schrijven dat jouw schrijven over dat overspel mij juist vertelt dat sex voor het huwelijk bedoelt is??? En dan gelijk weer dat jouw versie de enige........ Tjee!!

Sorry , maar ik denk dat ik iets gemist heb. Maar goed, maakt niet uit. Ieder moet het voor zichzelf weten, hoor!! Maakt mij helemaal niet uit!


Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zondag 24 juni 2012, 23:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:15
 
BEUN656 schreef:
Nou, ik had volgens mij al een goeie reactie gegeven op wat je gisteren zei. Maar jij blijft doorzagen. En dan Hannah: heb je haar reacties naar mij eens gelezen voordat je eenzijdig oordeelt? En ik maak A, zelf uit of ik al of niet aan deze discussie meedoe, en B vind ik dat heel veel reacties hier voluit onbijbels zijn en dat vind ik verschrikkelijk als dat op een Christelijke datingsite gebeurt.

Ik lees wel.
Daarnaast, het is hier een Christelijk forum. Ik blijf niet doorzagen, maar vraag wanneer JIJ nu is doet wat je beloofd heb.
Is volgens mij geheel Bijbels, dat indien je beloofd je ook betaald (doet wat je beloofd)
En als jij dan een zuster wil neerzetten als beneden jou niveau, dan kan ik zeggen, zie je eigen niveau is. Is aan het begin van dit forum dat je zou onderbouwen wat je zei, en nu, tientallen pagina's verder, kom je nog steeds met het zelfde standpunt zonder nadere onderbouwing. En kan me voorstellen dat je dat verschrikkelijk vind, en dat dat op een Christelijke datingsite gebeurd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Over wie hebben jullie het nu?????
Enne principes zijn wel makkelijker om op te schrijven dan om ze te hebben .........

Klopt Willemijn, ben blij met hetgeen je zegt. Als God zegt dat sexualiteit een speciale plaats heeft dan is dit -ook voor mij- niet gemakkelijk om hem hierin te eren. En hoe doet een christen dat ? That's the point.Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 24 juni 2012, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:15
 
Beste mensen,

We hebben dit topic even laten lopen, in de hoop dat jullie er samen uitkomen. Hiermee bedoelen we niet dat je op een zelfde visie moeten uitkomen, maar dat je bepaalde visies naast elkaar kan laten staan en hierover kan praten.

Het topic wordt gesloten omdat er geen vruchtbare discussie meer uit voortkomt. We hebben verschillende verzoeken binnengekregen om het topic niet te verwijderen, omdat er interessante en leerzame visies naar voren zijn gekomen en het prettig kan zijn om deze terug te kunnen lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 94 95 96 97
Pagina 97 van 97