ChristianMatch
 


Forum

Bemoedig Israel met jouw steun op 17 juni !
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
RITA834





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:32
 
In de afgelopen weken heeft Israël het flink moeten ontgelden in de media. Nog voor enig onderzoek is gedaan naar feiten rond de Gaza-Flotilla, wordt Israëls handelen door 189 landen en 222 internationale organisaties veroordeeld. Israël is een land dat alleen staat en bedreigd wordt, en dat wordt versterkt door ons zwijgen.
Enkele organisaties hebben de handen ineen geslagen om te laten zien dat er in Nederland wel degelijk vele trouwe vrienden van Israël zijn en dat wij verlangen naar evenwichtige berichtgeving, waarin ook aan Israël’s situatie recht wordt gedaan.

Hoe kun je Israel steunen?
Donderdag 17 JUNI a.s. kun je als vriend Israel bemoedigen en je steun betuigen bij de Israelische ambassade in Den Haag. Doe mee en voeg je dan bij de andere deelnemers, die om 13.00 UUR op het PLEIN bij de TWEEDE KAMER verzamelen, om daar vandaan gezamenlijk naar de Israelische ambassade aan het Buitenhof te lopen. Onder de noemer 'Om Sions wil niet zwijgen' wordt vervolgens een verklaring van solidariteit en vriendschap aan de Israelische ambassadeur aangeboden.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn naar Den Haag te gaan, dan kun je ook DIGITAAL je STEUN betuigen onder meer via www.isreality.nl. Doe mee en bemoedig Israel met je steun!

Ga voor meer info over de berichtgeving rond Israel, over de steunbetuiging aan Israel in Den Haag en over de (digitale) steunbetuiging naar de sites van de diverse organiserende Israelorganisaties zoals www.isreality.nl, www.christenenvoorisrael.nl, www.israelplatform.nl en www.pillaroffire.nl.

Ga voor video en foto's van de bijeenkomst naar
http://pillaroffire.nl/index.php?id=68
of
http://christenenvoorisrael.nl/actueel/nieuws/116-activiteiten/2166-israelmanifestatie-om-sions-wil-niet-zwijgen


Laatst aangepast door
RITA834
op zondag 20 juni 2010, 21:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 20:59
 
goed initiatief!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANID014





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 00:07
 
[quote=RITA834]
Ha Rita,
Ik heb jouw bericht even gekopieerd en doorgemaild aan vrienden en kennissen. Ze zullen minstens digitaal steun betuigen - daar ben ik van overtuigd. Dank je dat je dit bericht/ oproep geplaatst hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RITA834





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 18:21
 
[quote=ANID014]
Super ! Ik hoop dat meer mensen je voorbeeld zullen navolgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE866





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 18:38
 
ik heb je tekst doorgestuurd naar familie en vrienden en naar de groep medereizigers waarmee ik afgelopen april naar Israel ben geweest
dus er zullen in ieder geval vele dgitale reacties zijn....

groetjes Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RITA834





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 18:41
 
WOW!

MARIANNE866 schreef:
ik heb je tekst doorgestuurd naar familie en vrienden en naar de groep medereizigers waarmee ik afgelopen april naar Israel ben geweest
dus er zullen in ieder geval vele dgitale reacties zijn....

groetjes Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE866





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 18:53
 
RITA834 schreef:
WOW!

zo, mijn steun hebben ze.... Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIANNE866
op woensdag 16 juni 2010, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1