Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:24
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Road, je zult maar geboren zijn, op Valentijn! Van harte gefeliciteerd, ook van mijn, dat je levensjaren er nog vele in geluk en gezondheid mogen zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | als een hele week  |
Iedereen werkt heel braaf de kerstkilo's er weer af, Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, behoorlijk. |
Oh vervelend Sterkte en beterschap ermee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialysedienst draaien met een cliënt die door de vermoeidheid van het dialyseren niet meer uit bed wilde en agressief werd met als gevolg een flinke trap in mijn buik  |
Ai, dat is naar, Josina  Heb je er nog pijn aan/last van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:06
|
|
|
ROOS575 schreef: | Nee de dokter komt eerst nog langs, maar ik vrees het ergste Maar ik heb de vutter al verteld dat ik van jong en snel hou  |
...... wat zal hij zich afgeschreven voelen nu.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:00
|
|
|
ROOS575 schreef: | Het slechtste moment vandaag? Nee eigenlijk al een paar dagen Mijn arme computer is in de VUT gegaan
Gelukkig viel hij nog niet onder de nieuwe regeling  |
Ah, das naar.  Heeft ie al een opvolger kunnen vinden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:56
Onderwerp: Kind van school.
|
|
|
MAT170 schreef: | Ik denk dat mijn topics op christian match aan dovemansoren zijn gericht. |
Dan komt een topic hier wel goed uit. Dovemansoren maken hier nl. niet uit. Als mensen ziende blind zijn, dan wordt het ingewikkelder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 17:53
Onderwerp: Privechat niet kunnen zien
|
|
|
ALIEN150 schreef: | waar kan ik dat zien of mijn pop-ups aan is of niet. Zie niet extra staan in mijn taakbalk |
Hoi Alien,
Dat kun je opzoeken in je eigen taakbalk. Op de volgende site kun je vervolgens zien hoe je dit aan dan wel uit zet bij de verschillende browsers. (Firefox, IE, Chrome etc.) http://www.browserchecker.nl/pop-up-blocker Succes!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerlijk fris, zonnig winterweer hier. Koud, beetje wind, strakblauwe lucht, lekker zonnetje. Was lekker buiten, straks nog ff de wandelschoenen aan. Genieten hierzo!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 februari 2013, 22:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee maar mochten jullie ook wat hebben  |
Ja joh, is sta er ook van te kijken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 februari 2013, 18:38
|
|
|
Zelfs hier is het wit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 23:05
Onderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.
Tsja.
Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat! |
Tsja, sommige mensen kunnen idd maar niet bevatten dat we hier net zo goed in 2013 leven, met alles erop en eraan, als in de rest van Nederland......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:07
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ANNA415 schreef: | SCHEET  |
....... het had toch iets met gehaktballen te maken?? *snapt er niets van*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:01
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou ja Steen een tikkeltje (veel) anders zijn ze daar natuurlijk wel...  | Als mens niet hoor. Alleen het taaltje. En dat we misschien zeggen waar het op staat, ipv wollige verhalen ophangen. Maar verder......... lijken, nee: zijn we net gewone mensen hierzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...diesels zorgen ook voor vuile uitlaten...en begin nu weer niet over dat sch...woord... |
sch...woord????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:49
|
|
|
Tsja, apart verhaal. Overigens alleen in de Telegraaf verschenen, op 8 juni 2010. Gelukkig al weer ff geleden.
Fijne, maar ook maffe mensen heb je overal. Ook in Fryslân. Maar volgens mij zijn we hier niet meer maffer dan in de rest van Nederland. Eerder nuchter, erg eerlijk, oprecht, recht door zee, trouw aan principes etc. (alhoewel ons taaltje misschien wat vraagtekens oproept bij Nederlanders ) Dit gezapige Telegraafverhaal staat daar wel erg haaks op, en neem het dan ook niet serieus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:41
|
|
|
PETRA373 schreef: | acj ja deze keer ben ik maar voor een jonge diesel gegaan van 2 jaar jonger, is beter dan een ouwe diesel, alleen als hij nou ook nog es milue vriendelijk was.... ma ja je ken niet alles hebben natuurlijk  |
Troost je, Petra, diesels zijn betrouwbaar, gaan doorgaans lang mee, en kunnen heeeeel veel kilometers maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:51
|
|
|
Wittigheid????? Hier geen spoortje van te bekennen Wel van de zon, vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 15:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je Thomas...jij kent je wereld.
...ik heb eens gekeken op de NL-se tv naar omroep Friesland en ik versta er geen jota van. En als ik dacht dat ik een woord begreep klopte het niet met de werkelijkheid. |
Joh, maar dat hebben wij hier met dat Brabolands...... Het ligt gewoon te ver weg van de beschaving, daar, richting Afrika enzo, onder de rivieren
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 9 februari 2013, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 15:50
Onderwerp: Wokken
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, BBQ-en...dat zag ik op je profiel...enkele kastanjes en wat houtskool...heel culinair hoor...  |
Nee joh, met kippenpootjes natuurlijk Enzo.....
Maar ehm......Visser???? Heb je iets te vertellen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:33
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Oke, dat was me niet helder. Sorry.
Ik hoop dat je toch binnenkort mag ontdekken dat er toch wel een match voor je rondloopt. Of dat nu hier is, of elders. En dat bedoel ik ook echt serieus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:13
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet... | Maar misschien maakt dat wel dat jij juist matcht met de topicstarter?? Je hebt iig met elkaar gemeen dat je met niemand matcht..... Als dát geen verbondenheid schept....... 
Maar Jetbroek, als de site werkelijk aangeeft dat jij geen matches hebt, is er wrsch. iets verkeerd gegaan met het invullen van je profiel. Niet toevallig in je zoekprofiel aangegeven dat je iemand van 18 zoekt, met een universitaire opleiding, van een specifieke, kleine, kerkelijk genootschap en werkzaam in de medische wereld? Ik vermoed nl. dat diegene hier idd niet rondloopt 
Btw, als je je zoekopties instelt/wijzigt,duurt het een dag voordat jouw nieuwe matches voor jou zichtbaar zijn, hier op de site. Succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik nodig je al nooit meer uit...en anna-piet ook niet en die Petra moet maar met haar busdriver afspreken...ik date wel met mijn Floshke... |
Oh, doe je daarom zo KATtig? 
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb het hier beide mag dat ook Het heeft de hele nacht gesneeuwt en nu schijnt de zon volop  |
Hebben jullie hem van ons afgepakt? Hij was hier vanmorgen nog gezellig, maar volgens mij blazen jullie nu wolken naar ons, in ruil voor die vuurbal....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 6 februari 2013, 14:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 00:13
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT603 schreef: | als ze goed met een deegroller en oven overweg kan is "de klik" er bij mij hoor  |
Een deegroller is multifunctioneel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kijk Steen, lang heel lang geleden, heel lang voor jij geboren bent, was er al het fenomeen vrouwen emancipatie Dat in 1980 zo ver was doorgedrongen, dat stukje bij beetje, de positie van de man werd overgenomen door vrouwen En aangezien jij een vrouw bent (denk ik) weet jij ook wel wat de eind conclusie is geworden  |
Jep........ lang leve de girlpowerrrrrrrrrr  Eind goed, al goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik kan er toch niets aan doen dat ik bindingsangst heb  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:16
|
|
|
GERRIT603 schreef: | de tijd van de batavieren was het mooist, als je jouw vrouw zat was kon je haar verdobbelen ...zucht... waar is die tijd gebleven  |
En jij hoopt...........met zo'n standpunt........HIER, anno 2013, een vrouw te vinden??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:11
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Waar is de tijd gebleven dat de man met opgeheven hoofd ...met pijl en boog de situatie meester was en dankbaar, met zijn lieve vrouw aan zijn zijde ...zucht... helaas de tijden veranderen...  |
Die tijd.......waarin de vrouw het sloofje was? Die tijd....... waarin de mannen het geschotene aan de vrouw afgaven, omdat ZIJ het konden, en dus wel moesten, bereiden? Die tijd....... waarin CM niet bestond ( ) Die tijd....... willen we niet meer!!
|
|
Naar boven |
|
|