ChristianMatch
 


Forum

Ik match niet
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:04
 
Ok, het is nu officieel voor me, ik match niet.
Was ik ergens toch nieuwsgierig proeflid geworden van deze site omdat ik in mijn dagelijks leven ook al niet echt match met wat ik tegenkom.
Ik werk in de psychiatrie en daar lopen veel lieve maar wel enigzins haveloze mannelijke collega's rond waar ik wel erg mee kan lachen, of ze zijn veel te jong.
En privé.....van de meeste loslopende mannen in mijn omgeving begrijp ik doorgaans heel goed waarom dit zo is.
Maar goed ook hier geen match.
Dus ik blijf maar bij mijn huidige status en ach, daar kan ik prima mee leven.
Maar ben wel nieuwsgierig of ik de enige ben of zijn er nog meer mensen die niet matchen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:27
 
[quote=JETBROEK719]Ok, het is nu officieel voor me, ik match niet.
Was ik ergens toch nieuwsgierig proeflid geworden van deze site omdat ik in mijn dagelijks leven ook al niet echt match met wat ik tegenkom.
Ik werk in de psychiatrie en daar lopen veel lieve maar wel enigzins haveloze mannelijke collega's rond waar ik wel erg mee kan lachen, of ze zijn veel te jong.
En privé.....van de meeste loslopende mannen in mijn omgeving begrijp ik doorgaans heel goed waarom dit zo is.
Maar goed ook hier geen match.
Dus ik blijf maar bij mijn huidige status en ach, daar kan ik prima mee leven.
Maar ben wel nieuwsgierig of ik de enige ben of zijn er nog meer mensen die niet matchen?[/quo

Jet nu ben ik geneigd om te vragen hoe lang je lid bent van deze site en of van andere sites. Wat zijn je eisen. Ja, iedereen heeft een criteria. Laten we daar niet flauw overdoen. Wat wil jij toegeven? Wil je ook veranderen? Wel je ook af-en aanleren wanneer je iemand ontmoet?

Er zijn inderdaad mensen die geen partner vinden. Evengoed zijn er mensen op deze site die dachten, omwille van geen interesse door de andere, of welke andere reden dan ook, geen partner te vinden nu toch wel iemand hebben gevonden. Het is dus een kwestie van tijd. Wil jij dat geduld opbrengen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:36
 
Kijk verder dan de 'matches' die de site je biedt! Ga lekker rondsnuffelen, meeforummen, chatten s avonds. Plenty o 'more fish in the sea!

Lisette, die officieel maar 2 matches via deze site heeft die beiden niet haar type zijn, daarentegen beginnend leuk mailcontact heeft met 3 andere mannen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 16:52
 
Hoe lang ik proeflid ben? Een paar dagen.
En of ik wil veranderen? Ik denk dat ik dagelijks leer van mensen om me heen, iedereen beïnvloed elkaar maar dat wil niet zeggen dat ik zou willen transformeren ten behoeve van een relatie. Daar geloof ik gewoonweg niet in.
De kunst is volgens mij juist elkaar accepteren zoals je bent, met alle leuke en ook minder leuke eigenschappen en karaktertrekken.
Tjah en natuurlijk zijn er uiterlijkheden en eigenschappen die ik fijn vind en ook waar ik op afknap maar dat lijkt me nogal logisch, volgens mij heeft iedereen dat.
Maar ik vond het nogal komisch dat er dus totaal niemand matchte, ik zou bijna gaan denken dat ik bijzonder was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:09
 
JETBROEK719 schreef:
Hoe lang ik proeflid ben? Een paar dagen.
En of ik wil veranderen? Ik denk dat ik dagelijks leer van mensen om me heen, iedereen beïnvloed elkaar maar dat wil niet zeggen dat ik zou willen transformeren ten behoeve van een relatie. Daar geloof ik gewoonweg niet in.
De kunst is volgens mij juist elkaar accepteren zoals je bent, met alle leuke en ook minder leuke eigenschappen en karaktertrekken.
Tjah en natuurlijk zijn er uiterlijkheden en eigenschappen die ik fijn vind en ook waar ik op afknap maar dat lijkt me nogal logisch, volgens mij heeft iedereen dat.
Maar ik vond het nogal komisch dat er dus totaal niemand matchte, ik zou bijna gaan denken dat ik bijzonder was.

Hoe toets jij of je matcht of niet met iemand? Is dat door de linc-score van CM? Als dat zo is dan kan je even goed geloven in de horoscoop van de Margriet of De Privé. Het is dus bullshit.

Laat je je leiden door het profiel van de mannen binnen jouw leeftijdsgroep. Wel, ook dat kan maar fake zijn. Sommige hebben de gave om mooi te schrijven maar stellen niets voor. Andere kunnen dan weer niet mooi iets schriftelijks verwoorden maar zijn dan voor de rest wel heel goed. Wat ik eigenlijk bedoel is dat je geduld moet hebben en zelf eens contact zoeken. En ja, ik weet ook wel dat het uiterlijke belangrijk is want daar moet je als partner steeds tegen aankijken en je wilt ook niet door je familie of sociale kring bevraagd worden waarom je niets beters kon krijgen. Het is maar wat je zelf wilt...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 8 februari 2013, 10:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:00
 
Hallo

match hahahaha lacht me een hoedje als het daar van afhangt sorry hoor

Dan match ik ook met niemand.

Zoek en GIJ zult vinden niet de ander die dat invult voor jou, en laat het maar ook heel veel aan HEM over dan komt de ware heus , tijd van geduld Hij doet alles op Zijn tijd.

succes met matchen/daten/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:03
 
Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken.
Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt.
Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:14
 
JETBROEK719 schreef:
Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken.
Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt.
Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet!

Ik zal je niet serieus nemen maar begin me wel af te vragen wat jij wel niet allemaal hebt ingevuld om totaal geen match te hebben Verraste, verbaasde smiley
Enne welkom op cm ook al match je met niemand lees forum en je ziet dat de gekste dingen gebeuren Knipoog smiley He Petra en Berendjan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:17
 
ERIKA129 schreef:
Ik zal je niet serieus nemen maar begin me wel af te vragen wat jij wel niet allemaal hebt ingevuld om totaal geen match te hebben Verraste, verbaasde smiley
Enne welkom op cm ook al match je met niemand lees forum en je ziet dat de gekste dingen gebeuren Knipoog smiley He Petra en Berendjan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik denk dat het een bollestreek is Gefrustreerde smiley of gewoon effe extra aandacht op zich vestigen Clown smiley best wel slim Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:17
 
Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets.
Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:19
 
Ik denk dat het een bollestreek is of gewoon effe extra aandacht op zich vestigen best wel slim

Een slimme streek dus?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:20
 
JETBROEK719 schreef:
Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets.
Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen. Lachende smiley

Dat is wel heeeeeeeeeeel vreemd Geschokte, onthutste smiley geen mannen in jou leeftijdscategorie heelllllllllllllll vreemd je zou denken dat cm weer eens niet goed werkt Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:23
 
JETBROEK719 schreef:
Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets.
Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen. Lachende smiley

Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal Gefrustreerde smiley de meeste zijn hier blond gekomen Verraste, verbaasde smiley maar inmiddels grijs Engeltje smiley
Ik niet, maar verschil moet er zijn toch Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:24
 
GERRIT084 schreef:
Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal Gefrustreerde smiley de meeste zijn hier blond gekomen Verraste, verbaasde smiley maar inmiddels grijs Engeltje smiley
Ik niet, maar verschil moet er zijn toch Verlegen lachende smiley

Tja met een badmuts ken weinig haar zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:24
 
ERIKA129 schreef:
Dat is wel heeeeeeeeeeel vreemd Geschokte, onthutste smiley geen mannen in jou leeftijdscategorie heelllllllllllllll vreemd je zou denken dat cm weer eens niet goed werkt Boze smiley Knipoog smiley

Nee precies Gefrustreerde smiley cm werkt ook niet he Zieke smiley je mot het zelf doen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:28
 
GERRIT084 schreef:
Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal Gefrustreerde smiley de meeste zijn hier blond gekomen Verraste, verbaasde smiley maar inmiddels grijs Engeltje smiley
Ik niet, maar verschil moet er zijn toch Verlegen lachende smiley

Jij bent kaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:05
 
JETBROEK719 schreef:
Jij bent kaal?

Op verstand groeit geen haar Jetbroek Knipoog smiley
Maar welkom, de matchzoeker doet het overigens niet direct
Dus kijk maar snel of je inmiddels wel een rijtje hebt staan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:43
 
JETBROEK719 schreef:
Jij bent kaal?

Oeps, en jij bent geniaal Gefrustreerde smiley precies wat me boven buurvrouw zegt Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 7 februari 2013, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:43
 
JETBROEK719 schreef:
Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken.
Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt.
Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet!

Boze smiley ...verdorie, nu dacht ik eens met een ernstig iemand, zoals ik ook bent, te maken te hebben en nu zeg je zelf dat je niet serieus bent.

Deze Belg zal nooit de Nederlandse vrouw begrijpen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:05
 
JETBROEK719 schreef:
Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets.
Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen. Lachende smiley

Daar zit 'm dus je probleem. Hoe minder criteria je aangeeft, hoe minder je matcht. Als je een bepaalde criteria niet aanvinkt wordt dat gezien als een boodschap dat je op die groep niet zit te wachten. Meer criteria aanvinken dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:35
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...verdorie, nu dacht ik eens met een ernstig iemand, zoals ik ook bent, te maken te hebben en nu zeg je zelf dat je niet serieus bent.

Deze Belg zal nooit de Nederlandse vrouw begrijpen... Gefrustreerde smiley

gelukkig maar Engeltje smiley nu de rest van de allochtonen nog Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:38
 
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:13
 
FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...
Maar misschien maakt dat wel dat jij juist matcht met de topicstarter??
Je hebt iig met elkaar gemeen dat je met niemand matcht..... Als dát geen verbondenheid schept....... Knipoog smiley

Maar Jetbroek, als de site werkelijk aangeeft dat jij geen matches hebt, is er wrsch. iets verkeerd gegaan met het invullen van je profiel.
Niet toevallig in je zoekprofiel aangegeven dat je iemand van 18 zoekt, met een universitaire opleiding, van een specifieke, kleine, kerkelijk genootschap en werkzaam in de medische wereld?
Ik vermoed nl. dat diegene hier idd niet rondloopt Knipoog smiley

Btw, als je je zoekopties instelt/wijzigt,duurt het een dag voordat jouw nieuwe matches voor jou zichtbaar zijn, hier op de site. Succes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:24
 
[quote=STEENTJE178]Maar misschien maakt dat wel dat jij juist matcht met de topicstarter??
Je hebt iig met elkaar gemeen dat je met niemand matcht..... Als dát geen verbondenheid schept....... Knipoog smiley


Steen wat ik tikte was ernstig bedoelt...meer wil ik er effe niet over kwijt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:33
 
[quote=FRANKT627]

Oke, dat was me niet helder. Sorry.

Ik hoop dat je toch binnenkort mag ontdekken dat er toch wel een match voor je rondloopt. Of dat nu hier is, of elders.
En dat bedoel ik ook echt serieus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:01
 
FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...


Ff serieus, Waarom zou jij met niemand matchen Frank?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 07:37
 
MAMALOE463 schreef:
Ff serieus, Waarom zou jij met niemand matchen Frank?

Moet je maar eens aan die vrouwen vragen...zal ik je enkele namen geven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 08:12
 
FRANKT627 schreef:
Moet je maar eens aan die vrouwen vragen...zal ik je enkele namen geven?

Zijn gewoon stomme vrouwen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 08:22
 
En oja, ik match wel, maar spoor niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:37
 
FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...

Nou echt, ik log vanmorgen in en nu heb ik 237 matches. Ik zou bijna in wonderen gaan geloven Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2