ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 00:44
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
CORTAZAR588 schreef:
ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken.
Het zijn geen lieve jongens .....absoluut.
En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland.
Ook dat is waar.

Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen.
Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?

Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen?
Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.

De gevangenis is een straf inrichting.
Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens.
Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.

En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers.
En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer

Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.

Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd.
Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen.
Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt.
De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces.
Echter voor de uitkomst maakte het niets uit.
Moordenaars laat je niet lopen.
Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij

Dat is de taak van de overheid .

Zou jij in Gods naam, als beul, iemand het leven van iemand willen beroven als dat tegen Gods wil is, maar wel de wil van het volk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:56
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
juiste antwoord is wel gegeven, Maar niet door Visser

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:33
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
gemakkelijker dan, klopt dez estelling?

Mijn zoon die niet zo goed kon rekenen, kreeg op d ebasisschool met reken t emaken met procenten. De juf zei ik 100 ballen in een bak , 99 witte en 1 zwarte.

Hoeveel procent kans heb je, als je met een blinddoek voor de zwarte pakt, hijgaf een goed antwoord maar wat zou dat geweest zijn? tipje het was niet 1% wat hij zei.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
SJAOULSKI206 schreef:
Beste Broeders en Zusters,

- Ook verbaas ik me dat ik door sommige broeders en zusters op mijn prive mail word door wat ik hier zeg voor alles en wat uitgemaakt. Dit vind ik helaas iets wat helemaal tegen Zijn Liefde ingaan, en ik bid voor deze broeders en zusters dat de Eeuwige hun ogen en oren mag openen en hun mag vergeven.
- Om dingen persoonlijk te spelen op een persoon terwijl we hier met elkaar aan het praten en discussieren in alle liefde als broeders en zusters is ook iets wat als gelovige en liefdevolle persoon niet kan accepteren. Want wij als Zijn Kinderen moeten Zijn Afspiegeling in deze wereld zijn. Als wij niet in openheid en liefdevol met elkaar kunnen praten, hoe moeten we dat dan laten zien aan de verloren schapen?
- Als ik ooit de indruk heb gegeven dat ik iemand oordeelde of niet liefdevol heb beantwoord, dan wil ik bij deze vergeving vragen.


Als iemand nog vragen heeft of contact met mij wil houden, mag hij/zij mij altijd prive mailen. Ik zal altijd antwoord geven, want dat vind ik het minste wat een mens moet doen in Liefde en Fatsoen.

.

Jullie Liefhebbende Broeder,

Sjaoul Bin-David

Het eerste punt wat Sjaoul van de qoute hier boven uit gefilterd, ben ik het helemaal mee eens, het druist helemaal in hoe ons in Liefde is voorgeleefd en war wij als christenen naar behoren te handelen.

Het tweede punt is dus precies hoe een christen handeld, als hem onrecht word aangedaan,kunne wij (vooral boze mailtjes stuurders) nog wat van leren.

Het derde punt, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 19:47
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
CORTAZAR588 schreef:
Wat is iedereen het weer met elkaar eens....

Ik kan in het verweer van Sjaoul geen enkele verheffing ontdekken.
Noch een superieur voelen.

het enige wat hij probeert duidelijk te maken is dat er een Joodse Yeshua is.

De gene die aanvalt is Pieter.
Maar zoals alles op dit Forum is ook dit onderwerp weer naar de verdommenis geholpen omdat men zich aangesproken voelt en geen enkele verdieping kan accepteren.

Ik denk dat ook dit wederom een verloren zaak is.

Jammer dat er geen andere visie mogelijk is dan die van de gereformeerde club.

beter profielen gaan lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 19:41
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
In eerst instantie dacht ik waarom moet dit nu, zo'n onderwerp op het forum.
Toch is hetwel goed, maar moet ik deze stelling serieus beantwoorden of gewoon lollig? Letwel ik geef antwoord maar niet beide Knipoog smiley


Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 15 oktober 2012, 23:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 13:13
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
HANNAH810 schreef:
ha sjaoul,
je woorden komen heel vroom over, moet ik zeggen.
toch lijkt het mij toe dat je het gevoel in je woorden neerlegt je ver boven pieter verheven te voelen door wat je in je leven met de Heere Jezus hebt meegemaakt.
Ik mag van hem vast wel met je delen dat ook pieter het nodige mee heeft gemaakt zoals hij me zaterdag vertelde. En ook hij leeft met de Heere Jezus.
ik moet wel even fronsen als ik je woorden lees, waarin je oprecht lijkt te zijn in je gevoel toch wel een erg speciale taak op je schouders ontvangen te hebben van God (G'd)
ik denk echter dat je, (als ik het goed intepreteer dat je wel een heel byzondere dienstknecht van onze God bent,) je doel als zijn discipel enigzins mist en je daarmee naar mijn mening minder bruikbaar maakt in Zijn dienst.
zegt Hij ons zelf niet; de één achtte zich niet uitnemender dan de ander?

iemand die luiers verschoont van eigen of andermans kinders, en de afwas doet voor hen, is in Gods oog even belangrijk als iemand die het evangelie brengt aan de andere kant van de wereld......
Ik denk dus dat je pieter en anderen tekort doet, wanneer je hen verteld hoe zij hun geloof in onze Heere Jezus Christus dienen vorm te geven.

shaoulski, we mogen gelukkig NAAST elkaar staan, in plaats van BOVEN elkaar.
dat is nu net de zegen van ons Christen zijn.
Dus of je nu zo dom bent als een rund, of zo intelligent als Salomo, voor God zijn we gelijk; allen gewassen in Zijn bloed.
Of je nu Pesach viert of Pasen, het gaat om de liefde tussen God en ons;

Voor jou is het belangrijk de hebreeuwse versie van Zijn naam te gebruiken, ik voor mij gebruik graag de Nederlandse versie van Zijn naam;
eenvoudigweg omdat het nederlands mijn moedertaal is, en ik slechts enkele woorden Hebreeuws ken na die enkele lessen.....
Het gaat mijn petje gewoon te boven.............lees; ik ben te dom om Hebreeuws of Ivriet te leren, hoe interessant ik het ook vind.

Ik respecteer je drang om voor Hem je leven te geven; echt.
maar eh......staat er niet geschreven; Tracht niet naar de hoge dingen, maar voeg u bij de nederige.......?

Ik ben slechts een eenvoudig meisje met weinig opleiding; wellicht ben jij iemand die universitair onderwijs genoten hebt........dat weet ik niet.
maar; we zijn gelijk, door Hem die ons heeft liefgehad; welke feestdagen je ook viert, op welke dag je ook wilt denken aan het feit dat Hij naar de aarde kwam, Zijn leven leefde en stierf, tot Hij aan Gods rechterhand nu dag en nacht bid voor jou en voor mij en voor allen die hem erkennen als hun Heer..........

en...........welke naam je ook voor Hem gebruikt.
wel grappig wat me nu te binnen schiet;
de bijbel/God zelf neemt ook de vrijheid tot een scala aan namen voor onze Heere Jezus naast het "Jeshua";
Wonderlijk, Raad, Sterke God, Vader der eeuwigheid, Vredevorst, Morgenster, Oudste broeder, etc, etc......en dat zijn ook geen hebreeuwse of griekse benamingen...... Knipoog smiley

Voor jou zullen naar verwachting de woorden Ruach en Jeshua vertrouwd voelen met een joodse achtergrond, maar voor mij voelt de nederlandse vertaling van de bijbel vertrouwd. De boodschap van onze God is echter gelijk; snap je wat ik bedoel?

hannah........leest de nederlandse vertaling van het Woord, met de Hebreeuwse Bijbel in de kast....... Knipoog smiley

AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 01:26
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
Juist ja, wij mogen Jezus oordeel overrulen? Hij liet duidleijk aan het kruis zien dat Hij bij machte is om te oordelen wie er in de hemel komt en dus misdadigers die potentiëel misschien ook een kind van God kunnen worden vermoorden? Mag de familie van de vermoorde dan ook de beul weer vermoorden, want die begaaat dan ook een moord en dat mocht toch niet? wi jal smesn mogen Gods woord niet misbruiken om een ander te vermoorden, onder geen beding.

Iemand werd onschuldig vermoord en vroeg om vergeving voor hen die de daad bij het woord voegden, moeten wij dan hen die deze moord pleegden eigenlijk wel straffen?

Leer van wat er in deze clip besproken word
http://www.youtube.com/watch?v=BH-XPMpKTJU
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 00:15
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
SJAOULSKI206 schreef:
Broeder Pieter,

Bedankt voor je reactie.
Ik zou willen paar punten verhelderen omdat misschien heb ik me eerder niet goed uit gedrukt.
- De Naam Yeshua ipv Jezus: Ik geloof ook al heeft de Romeinse en Griekse versie van het Geloof Zijn Mooie en Heilige Naam gewijzigd in iets van een Heidense taal, dat Hij als een Jood is geboren en als een Jood heeft geleefd. Waarom wijzigen we Zijn Naam? Wie heeft die macht Gekregen? Is het niet in de Evangelie genoemd dat de Eeuwige door Zijn Engelen aan Maria en Jozef heeft ge-openbaard dat Zijn Naam Yeshua zal zijn. Ik geloof niet dat Maria en Jozef hebben toen te horen gekregen dat het Jezus zou zijn! Want ze waren Joods en spraken Hebreeuws en Aramees, maar zeker geen Grieks of Latijns.
- De Heilige Geest van de Eeuwige: Zijn Geest is de reden dat wij kunnen Geloven terwijl we niets hebben gezien. Dat is niemand vergeten. Maar Onderdeel van het Woord is dat de Eeuwige samen met Yeshua en Zijn Geest EEN zijn. Dus als ik over de Eeuwige spreek dan heb ik over de Eenheid van de VADER, Yeshua en Ro'ach HaKodesj.
- Ik LEEF in Zijn Genade en met Zijn Geest sinds Hij mij riep uit de onwetendheid en mijn hand heeft vastgehouden om samen met Hem te wandelen en te groeien. Ik Leef niet voor een wet, maar uit mijn liefde voor HEM die alles overtreft ben ik zelfs bereid de dood tegemoet te gaan. Dus hoe veel minder is het om heel dichtbij HEM te komen door gewoon de Woorden van mijn Papa en Heer te volgen en te doen? Ik word niet behouden door Iets te Doen. Nee, Daar heeft HIJ voor gezorgd door Zijn Liefde en Genade. Maar ik wil het doen als uiting van mijn liefde voor HEM. Dus beschuldig mij niet in wetticime als je mij niet kent broeder. Ik durf te zeggen dat menige anderen als zij hebben doorstaan wat ik voor HEM heb doorstaan, waren nooit verder gelopen met de Eeuwige en waren al heel lang af gehaakt.
In Zijn Sjalom laat ik je,
Sjaoul

Hopelijk word je ooit bewust belijdend christen, dan weetje waar ik het over heb. Ik ben door Hem bewust belijdend christen geworden, beslist niet door geleerdheid en anderen verbeterend. Als je meent dat je mij moet verbeteren omdat ik Jezus liefheb, omdat de Geest mij dat ingeeft, kun jij dan bepalen door je geleerdheid, dat de Geest fout is?


Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 15 oktober 2012, 00:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
SJAOULSKI206 schreef:
Beste Broeder Pieter,


Ik bid en hoop dat ik met deze reactie wat heb kunnen ophelderen, zodat er de Ogen en de Oren van ons allen geopend worden voor de Heilige G'd van Jisrael, HaSjem!

Met de Zegen van Onze Adonai Yeshua en in Zijn Liefde komen mijn wensen naar je (jullie) toe,

B'Sjem Adonai Yeshua HaMasjiach, Sjaloom,

Sjaoul

Zo als velen word ook hier de Kracht en Macht van de Heilige Geest niet genoemd. Juisyt omdat wij die Almacht ZWAAR onderschatten kan men niet tot vollebloei komen in het geloof.

Bij Jezus (btw Hier in Nederland hebben we het gewoon over Jezus en er zijn heel veel gelovigen die die naam gebruiken waar wij een voorbeeld aan kunnen nemen) terug komst zal een ieder weten wie Hij is en was en Waarom Hij o paarde kwam. Mede door wat de Geest dan teweeg zal brengen zal God (als drieëenheid) en gigantische Overwinnig zijn.

Houd het simpel en leef, leef vanuit de Geest die ons gegeven is en niet alleen vanuit "Het Woord". Dat men niet onder der wet uitkomt is een feit, Jezus zelf zegt dat, dus gewoon christen zijn, is genoeg.

ff terzijde ik zit op het forum om zaken t edelen en geen Biojbelstudies te doen, daar zijn er wel genoeg van te vinden op het internet, gewoon meningen delen en discussiëren is hier voor mij genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:31
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROELANDE345 schreef:
oe en dat snacht om 4 u?? nog even opblijven en je kon meteen door naar de kerk Clown smiley

Ja ik kwam uit het dorpshuis, had EHBO dienst, dus ff checke zowel mail als forum, paar uurtje slapen en inderdaad weer vroeg naar de kerk 8.15 ivm klaarzetten en opruimen techniek bij Hiskidszaal (zondagschool) en kerkzaal.

IN 2007 en 2008 was het vaak zo dat ik zaternacht taxireed en een uurtje slaap had en dan om 7 uur naar het dorpshuis (waar we toen kerkten) kerk ging om alles op te bouwen. Moet wel toegeven dat ik 's middags wat slaap moest inhalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 13:08
BerichtOnderwerp: Gods plan met je leven.
 
MARITIME853 schreef:
Gezien de reactie's lees ik alleen de aannames en intrepretatie's dat in de oren gesproken is uit de traditionele religie.

Wat zegt "Het Woord van God" zelf hierover!!!

Is wat Jezus zegt en deed ondergeschikt aan "Het Woord"?
Wordt Zijn overwinnig teniet gedaan door "Het Woord"?

Leer uit "Het Woord", dan krijg je inderdaad interpretaties en meningen. Probeer die onderbouwend te maken zo God het wil.
Wil God totale vernietiging van hen die nu niet voor Jezus kiezen en is Jezus maar voor gedeeltelijke zonden aan het Kruis gegaan? Laat Hij wel een gedeelte varen van het Werk dat Zijn hand is begonnen?

Velen willen door doemdenkerij mensen aanzeten om voor God te kiezen maar vergeten wie er Baas is. Jezus vereld niet voor niets de gelijkenis van de dagloners. Het is niet aan ons om te bepalen tot wanneer zondaars zich mogen bekeren. Misschien krijgen de "verloren zondaars die al gestorven zijn alsnog een kans als alle doden opstaan. Al sme nziet wie Jezus is, ham dan alsnog erkend en Hem geeft wat wat Hem toekomt, zou d evader dan nie tluisterne naar Zijn Zoon al sdie voor hun opkomt en Satan een nog groter verlies lijdt?

Uiteraard, begrijp me goed, kunnen we niet om"Het Woord" heen, we moeten waarschuwingen weldegelijk ter harte nemen en zo groeien in geloof


Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 16 oktober 2012, 00:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ERIKA129 schreef:
Dank je wel Lachende smiley
Maar het is ook een mooi gedicht waar zeker waarheid insteekt Knipoog smiley

Dat ik zoiets neerzet komt omdat men vaak het moeder zijn onderschat en ik een schat van een moeder heb gehad, die ondanks haar groot gezin, ook nog morgens en 's avond de 6 koeien moest melken met de hand, ook nog tijd had om anderen te helpen. In het prille bigin dat we op het Rode Klif nabij Stavoren kwamen te wonen hadden we geen waterleiding en elektriciteit, dus heel veel handwerk in de huishouding.

http://www.youtube.com/watch?v=RdY9lT2jMQ4&feature=BFa&list=PL4FA658E81417B205


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 14 oktober 2012, 15:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:26
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
http://www.youtube.com/watch?v=oJQM5xBaRXI ook namens Beau, die terwijl ik dit typ ff zijn grote kop onder mijn arm drukt ik, zo van ff aandacht Lachende smiley (rechtsboven aan het wittetekstvak het zwarte kruisje aankliken, die betere versie schijnt wat anders te zijn)

Dus sa, tige lokwinske mei dyn jierdei, oteweldesalnieteminnietegenstaandehetfeitikmaarzeggenwil, vanharte gefeliciteerd nog vele jaren in goede gezondheid en Gods zegen


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 14 oktober 2012, 22:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 04:06
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA944 schreef:
Voelde me best wel schuldig me afvragend eh ben ik zo asociaal Smiley die vol vragen zit

Lezend wat je zoal op het forum zet, laat je zien dat je van goede wil bent en beslist niet asociaal. Ik snap wel dat jij het je afvraagt (dat heeft zo zijn reden), maar neem toch van mij aan, je treft geen blaam, ondanks wat een ander daar overzegt ( ik had er eigenlijk bij die reactie een knipoog bij willen zien, om aan tegeven dat het een geintje was).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 03:55
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
PIETER619 schreef:
ff rekenen en nadenken, er zijn 3 personen en 5 hoeden.
De hoeden zijn verdeeld in 3 witte en 2 rode.
Men zet van de 5 ieder een hoed op in willekeurige volorde, dus erblijven 2 over, zodanig dat men niet eigen kleur kan zien.

Alle 3 komen achter elkaar te staan zodat de achterste de 2 voor hem wel kan zien en de middelste alleen de voorste, de voorste dus niets.

Men vraagt aan de achterste welke kleur hij op heeft en hij kan geen antwoord geven, ondanks dat hij 2 hoeden zag. Dus de middelste gevraagd en die wist het ook niet.

Toen men aan de voorste (die niets zag) vroeg welke kleur hij op had, gaf hij het juiste antwoord, wat voor kleur had hij op en waarom wist hij dit?

Het antwoord is maar simpel gewoon ff nadenken, kom je er wel uit.
Vooruit dan maaar het is een witte, maar waarom, thats the question


Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 19 oktober 2012, 13:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
Wie wat en hoe heeft God het met ons voor en wat staat ons, of onze kinderen, allemaal te wachten in de toekomst?

Het volk van God is en blijft het volk van God en wij als "bekeerde heidenen" hebben door Jezus te erkennen als de Opgestane Zoon van God ook deel gekregen van het Koninkrijk van God, maar niet horend bij zijn volk. het volk van "Israël" is en blijft een bevoorrecht volk, ondanks dat velen nog niet belijdend christen zijn, het is en blijft Zijn Oogappel.

Wat er allemaal nog staat te gebeuren is gedeeltelijk aan ons te wijten. We mogen vragen ( is beschreven in de Bijbel) om een vervroegde wederkomst.) Dit kan omdat er 2 soorten profetiën zijn, voorspellende (Jona en Nineve) of uitkomende (Sodom en Gomorra).

Nog effies terzijde, feesten ter ere van God, of het nu loofhuttenfeest pascha of pasen of kerst is of wat dan ook, hebben mijn inziens niets verkeerds meer ongeacht de herkomst.


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 14 oktober 2012, 04:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 20:38
BerichtOnderwerp: Een man zoekt!!!
 
PETRA944 schreef:
ha ha tuurlijk, is een beetje humor van me de laatste reactie, maar of ze hier nog op cm zijn< wachtte vol spanning op de reacties maar helaas Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

Wat meer in de profielen snuffelen , misschien staat het toch wel hier en daar vermeld. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 20:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Als ik mijn dagelijkse boodschappen haal en wat vergeet, geen probleem, ik ga naar de buuramn en haal gewoon op wat ik nodig ben, moet wel rekening houden met sluitingstijden.

Toen ik hier kwam wonen (0514) in 2004 , zaten we aan de warme maaltijd en waren het toetje vergeten. Ik en een zoon van mij, zijn snelle eters, maar er is één bij die het lekker rustig aan doet, wij de aardappelen en groente al op, hij halverwege, ik naar de buurman en bij terug komst konden we allemaal tegelijkertijd met het toetje beginnen. Handig zo'n buurman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 20:23
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
CORTAZAR588 schreef:
in de eerste plaats is de doodstraf een straf van het volk.
net als elke andere straf.
een rechter straft niet omdat hij/zij boos is ,maar omdat het volk het eist.

in de tweede plaats heeft het niets te maken met afschrikken maar de straf die staat op de wreedheden die verricht zijn.
en een straf heeft altijd iets corrigerends , maar wat valt er te corrigeren aan een sujet , die tig mensen vermoord?
moet je daar de samenleving voor behoeden ?
of moet je Sinterklaas spelen ?

het is maar hoe je het beziet.
maar wat er in Nederland wordt verstaan onder de gevangenis is bij lange na niet zoals het is in China of Rusland of Brazilie of welk ander land dan ook.
Het is niet leuk ........nee
Maar echt afzien is het ook niet.

meer een betaald verblijf en logies ....

Dus vind jij dat het volk boven God staat, ken jij het Grote Gebod wat Jezus ons heeft geleerd wel? Wie is dan Baas als je dat naleeft, het volk of God?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA944 schreef:
iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan Smiley die vol vragen zit zo zag die meneer eruit Woedende smiley ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht

Je stond volkomen in je recht. Neem je zelf niets kwalijk omdat je juist hebt gehandeld, ga de zondag in met blij gemoed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 17:51
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
ANNA415 schreef:
Dan ben ik maar geen goede christen, maar ik heb lekker droog in de keuken, met een jongedame van 9 cupcakes staan bakken. Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

Ook een goede tijdsbesteding toch, Ik had de knipoog dus ook op de juiste wijze bedoeld, dus niet als verwijd naar deze en gene
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
Omdat een goed christen geen hekel heeft aan water Knipoog smiley , had ik dus wel met meederen van CM kennis willen maken. Natuurlijk komen er meerdere BBQ-Picknick dagen en hoop dan ook aanwezig te kunnen zijn.

Desalnietemin was het een waar genoegen om vandaag aanwezig te zijn.


Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 13 oktober 2012, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JOL252 schreef:
Goddank... 100 % genade, voor niemand uitgezonderd.

]http://youtu.be/1ITAbt5t8hQ[u]

Hij doet het niet ik krijg Deze inhoud kan niet worden weergegeven in een frame

Ter bescherming van de informatie die u op deze website invoert, staat de uitgever niet toe dat deze inhoud wordt weergegeven in een frame.


Heb je ook titel en artiest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:10
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
JOCHEBED148 schreef:
Eh...ik had het over mijn boterhammetjes die dan eventueel deeg werden....maar lees nog steeds niet dat ik aanwezig zou zijn.....offe...moet ik toch effe naar pearl?

Deze topic gaat over de pick nick, en jou reacties is dat de boterhammetjes weleens vis-deeg zouden kunnen worden, dan is het zwaar suggestief dat je dus wel aanwezig bent.

Maar bedenk het is geen moeten alles is vrijwillg, maar wel een beetje duidelijker in reageren op het forum, dan voorkom je verwarring gelijk nu het geval is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:59
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
Dus dames profielen checken en bij twijfel gewoon vraag via mail, of er nog bijkomstigheden zijn die men eventueel is vergeten op het profiel te zetten.

Hier en daar kom ik wel aardig in de buurt, helaas is niemand (dus ik vooral niet) volmaakt dat word ik later pas, maar weet niet precies wanneer. Ik denk dat ik dan geen vrouw meer nodig heb Lachende smiley


Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 13 oktober 2012, 00:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:46
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AYbI0CODqIo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOCHEBED148 schreef:
Ook namens mij bedankt voor de tip Pieter! Ik ben als alleenstaande vrouw ook best angstig, ook in dit huis is al 2 maal ingebroken (bij de vorige bewoners), ik ga vanmiddag nog naar de bouwmarkt! Kussende smiley

hier staan ook wel nuttige tips http://www.lombox.nl/inbraakpreventie/index.html


Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 12 oktober 2012, 23:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:50
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
JANS221 schreef:
Het gaat mij erom dat hier de suggestie gewekt wordt, dat het voor iemand die geen christen is, het gemakkelijker is om iemands leven te beëindigen dan voor iemand die wel christen is. Ook mensen die geen christen zijn hebben normen en waarden

Natuurlijk hebben ook niet christenen normen en waarden. bij sommige zouden wij misschien wel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Waar het omgaat is, dat oog ooog en tand om tand, gemakkelijker gaat dan de ander wang toekeren, dat is het verschil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:31
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HANNAH810 schreef:

Ik heb een partytent zonder stokken helaas en een dekzeil, als ik meer tegen kom neem ik het wel mee. Met improvisatie kan men ook een eind komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 Volgende
Pagina 30 van 39