ChristianMatch
 


Forum

Berichten van VANSTARUM616
ChristianMatch forum index » Berichten van VANSTARUM616
Auteur Bericht
VANSTARUM616 (72)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 2 september 2015, 07:53
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Even dikke bui in Rotterdam, auto moest net op dat moment aan boord gezet worden. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANSTARUM616 (72)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 september 2015, 21:22
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
Als wij eten zijn het producten die God ons gegeven heeft. Zo mogen wij ook gebruik maken van producten uit de natuur om er gezonder van te worden. Echter moet men er (gemakshalve gezegd) formuletjes gebruiken om een genezend product te krijgen is het paranormaal.

Het ap van een rauwe aardappel heeft een zuiverende werking en kan zo bijv bezinksel in het bloed verlagen . Zo is mijn schoonvader van zijn reuma afgeholpen (hij had een spierreuma).

Zo kan men ook brandnetelthee gebruiken of andere planten.
Wij mogen de medische wereld als zegen zien omdat we er door geholpen kunnen worden, echter die is soms ook verkeerd bezig.

God weet de juiste weg en we mogen "een matje van Gideon gebruiken om zijn antwoord cq bevestiging te vragen".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANSTARUM616 (72)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 september 2015, 21:08
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
Als ik het zo zie, dan zouden vele autisten zeer hsp zijn.

Heb veel geleerd en kwam er zo achter dat als een zwaar autistisch kind een aanval kreeg (dacht het het boosheid was) en daarom de ander sloeg, het juist kwam door te veel prikkels of geen structuur in sommige dingen zaten, zo dus eigenlijk meer wanhopig werd. Als ik dan zei het is goed, bedaarde hij weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van VANSTARUM616
Pagina 1 van 1